Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ваганова, Н. А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 25
Вихідні дані : Київ: [Фенікс], 2019
Кільк.характеристики :304 с.: табл.
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.954(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Футурологічна методологія Г. С. Костюка у дослідженнях розумової діяльності/ В. О. Моляко. Психологічний аналіз стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості/ І. М. Біла. Принцип зворотного зв'язку в процесі творчої взаємодії/ О. М. Боровицька. Розуміння в структурі мисленнєвих процесів/ Н. А. Ваганова. Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці/ В. Є. Виноградова. Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження/ Г. О. Гуд. Креативний конспект як результат глибокого та повного розуміння навчального тексту/ І. Л. Гудінова. Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності/ Ю. А. Гулько. Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці/ Л. А. Данилевич. Особливості розвитку самосвідомості та взаємодії дітей з дорослими у різних умовах виховання/ Л. А. Девіс. До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів/ С. Ю. Діхтяренко. Стратегіальна організація особистісного світосприйняття/ В. В. Кириченко. Проблема розвитку співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії/ М. В. Кормишев. Творчі аспекти репрезентації проектних образів у дизайн-середовищі/ О. В. Костюченко. Теоретичні аспекти вивчення творчого мислення молодших школярів/ Н. М. Латиш. Патологічна стратегія: субособистісний підхід/ О. В. Мазяр. Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітковому та юнацькому віці/ К. В. Максьом. Специфіка використання професійного мислення практичними психологами у складних життєвих ситуаціях/ С. О. Мирошниченко. Стратегія реконструювання як мисленнєвий механізм розуміння творчих математичних задач/ Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді/ В. В. Москаленко. Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові/ В. В. Москаленко, К. В. Максьом. Макрогенеза ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісної детермінанти навчальних досягнень учнів/ Н. І. Мусіяка. Психологічні виміри ціннісних орієнтацій суб'єктів освітнього простору/ В. М. Невмержицький. Особливості мотиваційної сфери особистості студентів-психологів (за результатами емпіричного дослідження)/ Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. Обгрунтування професійного становлення особистості в сучасних психологічних дослідженнях/ Л. Л. Примачок. Психологічна адаптація жінки в екстримальній ситуації зумовленій передчасним народженням дитини/ Ю. С. Савельєва. Індивідуально-психологічний вимір особистості як суб'єкта творчої діяльності/ С. М. Симоненко. Творче мислення в процесі розв'язування задач/ Т. М. Третяк. Вплив особистісних характеристик на художні орієнтації студентів у сприйманні творів живопису/ М. В. Шепельова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Ваганова Н. А.
Назва : Розуміння в структурі мисленнєвих процесів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 48-55 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр.: С. 54 (10 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розуміння--мислення--нова інформація--старший дошкільний вік
Анотація: У статті представлено результати дослідження психологічних особливостей розуміння в структурі мисленнєвих процесів у дітей старшого дошкільного віку. Орієнтуючись на психологічні дослідження проблеми розуміння, акцентовано увагу на тих моментах, що стосуються розуміння як мисленнєвого процесу, а також як результату цього процесу, враховуючи такі важливі характеристики розуміння як його направленність, мотиваційна основа; як опосередкований процес що пов'язаний з новими судженнями, поняттями, оцінками, тими чи іншими рішеннями суб'єкта.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 26
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2019
Кільк.характеристики :372 с.: табл.
Ціна : 22.00 грн.
УДК : 159.954.4(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Г.С. Костюк - видатний стратег психологічної науки (до 120-річчя з дня народження)/ В. О. Моляко. Деякі проблеми розвитку творчо обдарованого індивіду/ О. І. Бедлінський, Л. І. Симоненко. Творчі стратегії конструктивної діяльності/ Л. В. Березова. Психолого-педагогічна модель технології розвитку творчого мислення/ І. М. Біла. Феномен творчої уяви в епстемологічній психології творчості/ О. М. Боровицька. Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості/ В. Є. Виноградова. Репрезентація у масовій психіці образу осіб з інвалідністю: методологічні засади дослідження/ К. П. Гавриловська, В. В. Кириченко, Л. М. Фальковська. Особливості використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків/ О. М. Грек. Застосування тренінгової системи карус на заняттях з конструювання у середній групі дитячого саду/ Ю. А. Гулько. Психологічні проблеми розвитку та формування особистості дітей-сиріт/ Л. А. Девіс. Концептуальний аналіз проблеми особистісної ефективності у психологічній системі Г.С. Костюка/ М. Т. Дригус. Особистісні властивості як чинник художніх орієнтацій студентів у сприйманні творів живопису/ М. О. Кияшко, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. Значення досліджень з гендерної проблематики у сіміжніх науках для психології/ Т. О. Костіна. Творчий та адаптивний потенціал метафоризації у проектному менеджменті в соціокультурній сфері/ О. В. Костюченко. Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку/ Н. М. Латиш. Порівняльний аналіз розвитку творчих здібностей і вираженості психологічних бар’єрів у молодших підлітків України та Китаю/ Янь Лю. Контрапунктний дисонанс особистості/ О. В. Мазяр. Проблема мотиваційного компонента научуваності дорослих/ І. В. Маслянікова. Психолінгвістичні механізми експлікації категорії абсурду в п’єсах В. Шекспіра/ Н. О. Михальчук, Н. І. Антюхова. Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи/ Л. П. Міщиха. Психологія взаємодії процесів розуміння і апробації в творчому математичному мисленні/ Л. А. Мойсеєнко, І. М. Гураль, Л. Р. Смоловик. Дослідження особливостей творчого мислення в когнітивній концепції С. Московичі/ В. В. Москаленко, . Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації/ Н. І. Мусіяка. Психологічні чинники дитячих страхів/ С. М. Ольховецький. Вплив сім’ї на психологічну адаптацію учасників бойових дій/ О. А. Орловська. Андиципаційні процеси в організації своєчасних дій людини/ В. В. Плохіх. Пошук синергетичних ефектів взаємодії системоутворювальних параметрів академічної обдарованості/ Ф. М. Подшивайлов. Саногенна рефлексія як складова метарефлексії фізичного реабілітолога/ Л. Л. Примачок. Психологічні особливості створення програми на підвищення рівня розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації/ І. В. Розіна. Психологічні особливості взаємозв’язку інтелектуально-творчого та мотиваційно-особистісного компонентів творчого потенціалу у старшокласників/ С. М. Симоненко, Е. Б. Лебединський. Основні проблеми розвитку сучасних гендерних уявлень дітей дошкільного віку в умовах головних інститутів соціалізації/ М. В. Терещенко. Творче мислення як проце побудови нового образу/ Т. М. Третяк. Проблема розв’язання творчих літературних задач підлітками на уроках англійської мови/ Н. О. Хупавцева. Система ставлень особистості: теоретико-методологічні аспекти/ І. В. Яворська-Вєтрова. Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу/ Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Ваганова Н. А.
Назва : Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 58-65 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примітки : Бібліогр.: с. 65-65 (9 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--творча особистість--когнітивний розвиток--пізнавальні здібності--творча діяльність--старший дошкільний вік
Анотація: У статті розглядаються передумови розвитку творчого мислення у дітей дошкільного віку та становлення творчої особистості дошкільника в процесі розвивальної взаємодії описуються принципи саморозвитку дитини, формування у неї інтегративних і творчих якостей особистості в умовах інноваційного освітнього простору. Показано, що дошкільний вік має виключне значення для розвитку здібностей, особистісних якостей та загальної обдарованості дитини. У статті також розглядаються питання загальної сутності творчого процеса, творчого мислення, особливості розвитку творчих пізнавальних процесів у сучасних дітей та розкриваються загальні закономірності розвитку пізнавальних здібностей у старшому дошкільному віці.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 27
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2020
Кільк.характеристики :324 с.: табл.
Ціна : 20.00 грн.
УДК : 159.954.4(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Психологія розуміння в контексті антропологічної інформаційної катастрофи ХХІ століття (ІІІ)/ В. О. Моляко. Інновації в психології/ Л. М. Абрамова. Вивчення творчого мислення студентів/ І. М. Біла. Психолого-педагогічний супровід психологічної реабілітації людей з ушкодженням опорно-рухового апарату/ С. Л. Богомаз, С. Ф. Пашкович. Аналіз психологічних досліджень розвитку мислення у дітей дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Родинні умови формування творчих здібностей особистості на прикладі видатних науковців/ В. Є. Виноградова. Соматичне підгрунтя у зародженні іпохондричної хвороби/ І. М. Візнюк. Вираження конфлікту між психічним та тілесним у давньому мистецтві/ А. В. Гощіцький. Проблематика підготовки дитини до школи в контексті творчої конструктології/ Ю. А. Гулько. Психологічні особливості формування професійної свідомості студентів-медиків ВНЗ/ О. В. Жук, О. А. Гульбс, Н. Ф. Меркулова. Творчий потенціал казок як засіб формування соціокультурної компетентності учнів початкової школи/ Е. Е. Івашкевич, Н. А. Терновик. Розвиток інформаційної компетентності у процесі підготовки студентів до ЗВО/ В. В. Кириченко. Особливості прийняття рішень спеціалістами допомагаючих професій/ Д. Ю. Кияшко, О. М. Кравцова. Педагогічний досвід використання методу групової дискусії у навчанні студентів-психологів/ М. О. Кияшко. Психологічні особливості дезадаптованих взаємостосунків дітей старшого шкільного віку з батьками/ І. О. Комплієнко. Адаптивна роль метафоричного моделювання актуальної дійсності у студентів/ О. В. Костюченко. Дослідження творчого потенціалу учнів молодшого шкільного віку/ Н. М. Латиш. Психолінгвістичний аналіз жанрової специфіки твору Дж. Апдайка "Кентавр"/ Н. О. Михальчук, Є. З. Івашкевич. Психолого-педагогічний супровід розвитку емоційного інтелекту старшокласників/ Л. П. Міщиха. Якісне дослідження досвіду емоційного реагування медичних працівників у процесі професійної діяльності/ М. М. Морожанова, С. Л. Богомаз. Генетична теорія розвитку мислення Жана Піаже у соціально-психологічному контексті/ В. В. Москаленко. Сімейна адаптація учасників бойових дій/ О. А. Орловська. Особистість студента як індикатор освітнього середовища сучасної України/ Л. І. Подшивайлова, М.В. Шепельова. Можливість подолання ілюзорної картини світу у сімейних стосунках/ М. В. Терещенко. Дослідження проявів творчого мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах/ Т. М. Третяк. Атрибути фасилітативної взаємодії вчителя та учнів на уроках у процесі організації пізнавальної діяльності/ Н. О. Хупавцева. Психологічні аспекти творчої діяльності військовополонених в умовах гібридної війни/ Ю. М. Широбоков. Пралогічна сутність імпліцитного порядку психіки/ Т. С. Яценко. Саторі в нікко/ В. О. Моляко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Ваганова Н.А.
Назва : Аналіз психологічних досліджень розвитку мислення у дітей дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2020. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 27. - С. 46-56 (Шифр 15(08)/А 43-204885885)
Примітки : Бібліогр.: с. 53-55 (23 назви)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мислення--розвиток мислення у дітей--наочно-дійове і наочно-образне мислення--логічне мислення--дитяче експерементування--дошкільний вік
Анотація: У статті проаналізовано сучасні дослідження з проблематики системного, творчого, інтуїтивного, візуального, конструкторського мислення у вітчизняній і зарубіжній психології та здійснено аналіз психологічних досліджень розвитку мислення у дітей дошкільного віку. З'ясовано, що процес розвитку мислення у дітей пов'язаний з переходом від практичних наочно-дійових форм до наочно-образних і дискурсивних (словесно-логічних) форм мислення. Визначено також роль дитячого експерементування, яке сприяє стимуляції дослідницької пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку, гнучкості мислення, проявам творчого пошуку, творчих розв'язань та творчого сприймання в цілому.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.09.2024
Кількість запитів 58216
Кількість відвідувачів 1224
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя