Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гомольська, Л. П.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 43
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015
Кільк.характеристики :142 с.: табл., рис.
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 316.6(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)ім. Г.С. Костюка
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ О. В. Брюховецька. Сучасні моделі перфекціонізму/ Т. В. Грубі. Властивості професійної свідомості керівника/ О. В. Дробот. Психологічна модель підготовки до професійно-управлінської діяльності керівників органів охорони державного кордону/ В. В. Журавльов. Ґендерна політика організації та її основні індикатори: досвід емпіричного дослідження/ Л. М. Карамушка, М. Г. Ткалич. Психологічна підготовка як інструмент сприяння професійній самореалізації рекламіста/ В. Г. Кот. Розробка програми тренінгових занять для підготовки майбутніх менеджерів до мотивування персоналу/ С. Ю. Мейтарчан. Проблема самоефективності в сучасній вітчизняній організаційній психології/ О. М. Мушегов. Теоретико-методологічні підходи до формування психологічних умов розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців/ О. О. Приймук. Методики для дослідження психологічних чинників професійної самоактуалізації державних службовців/ Ю. В. Рутина. Погляди вітчизняних та зарубіжних учених на формування позитивного іміджу вищого навчального закладу/ Н. С. Чернега. Методики для изучения содержания и факторов профессиональной адаптации персонала в транснациональных корпорациях/ И. А. Чернявская. Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації/ Л. П. Гомольська. Аналіз результатів апробації комплексної психологічної програми регуляції самовизначення майбутніх фахівців торгівельного підприємництва/ Ю. В. Дроздова. Наукові підходи до вивчення конкурентоспроможності фахівців туристичного бізнесу/ В. Ю. Жовнер. Методичні підходи діагностики впливу психотравмуючих факторів на особистість підприємця/ В. М. Корольчук. Психологічний аналіз особистісних теорій лідерства/ О. Г. Гуменюк. Система соціально-психологічних чинників вторинної соціалізації особистості/ І. Є. Жигаренко, Ю. А. Завацький, В. Ю. Завацький. Аналіз понятійного конструкту "особистісні деструкції" в науковій літературі/ А. М. Журба. Тренінг "Формування готовності аспірантів до здійснення професійної кар'єри": зміст, структура, основні інтерактивні техніки/ Л. М. Карамушка. Соціально-психологічна проблематика формування та збереження системи цінностей молоді в умовах освітньої взаємодії/ У. Б. Михайлишин. Аналіз передового досвіду організації та надання екстреної психологічної допомоги постраждалим в умовах надзвичайної ситуації/ Н. В. Оніщенко. Комплекс методик для дослідження психологічних особливостей соціально активної молоді/ М. І. Рудська. Теоретичний аналіз вивчення проблеми соціальної адаптації у вітчизняній психологічній літературі/ І. М. Сердюкова. Соціально-психологічна оцінка наслідків несприятливих умов соціалізації у виникненні делінквентної поведінки неповнолітніх/ Л. В. Спицька.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Гомольська Л. П.
Назва : Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 75-81: табл. (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 80 (18 назв)
УДК : 316.64:316.77:316.628:339.138
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--образ бренду--екологічність бренду--атитюд--бренд-комунікація--психологія споживача--лояльність
Анотація: У статті показано, що бренд-комунікація являє собою комплекс певних дій у процесі соціальної взаємодії, які впливають на думку, мотиви, установки, поведінку споживача щодо певних компаній, їх продуктів і (чи) послуг. Результатом бренд-комунікації є образ бренду як соціального об'єкту.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 46
Вихідні дані : Київ: Логос, 2017
Кільк.характеристики :156 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 005.32+330.16+316.6](06)+159.9:001.32:005.71(477-25)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Особливості внутрішньої та зовнішньої мотивації поліцейських до професійної діяльності: результати пілотажного дослідження/ О. А. Галустян, Л. М. Захаренко, Т. І. Юрченко-Шеховцова. Методики для дослідження складових, видів, чинників та умов соціальної напруженості в організації/ Л. М. Карамушка. Чинники професійної самоактуалізації державних службовців/ Ю. В. Рутина. Аналіз взаємозв'язку між толерантністю освітнього персоналу і рівнем організаційного розвитку традиційних та інноваційних закладів освіти/ К. В. Терещенко. Сиситемна модель соціально-психологіного забезпечення економічної соціалізації школяра/ Н. М. Дембицька. Психологічні особливості здійснення економічної соціалізації учнівської молоді в сучасних умовах/ І. К. Зубіашвілі. Розвиток внутрішньоорганізаційного підприємництва в умовах соціальної напруженості: психологічний аспект/ О. В Креденцер. Морально-ціннісні орієнтації економічної соціалізації студентської молоді/ О. В. Лавренко. Батьківська модель сім'ї як один із чинників економічної соціалізації молодого подружжя: аналіз проблем/ Т. І. Мельничук. Економічна соціалізація сучасного школяра: теоретичний аналіз/ О. М. Новосядла. Фінансова грамотність учнів як чинник їхньої успішної економічної соціалізації/ З. В. Філончук. Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді/ Л. П. Гомольська. Психологічні особливості акультурації як макрорівня соціалізації/ І. В. Данилюк, А. О. Курапов. Фешн-бренд як результат проектної діяльності в індустрії моди/ О. В. Костюченко. Особенности мужчин и женщин, находящихся в разных типах семейных отношений/ Е. Д. Кузин. Особливості кризових станів студентів/ Я. Г. Кульбіда-Остапенко. Культура міжетнічного спілкування у процесі соціалізації особистості/ П. Т. Кушнір, Ю. В. Кушнір. Психологічні особливості інформального варіанту трудової соціалізації/ К. Л. Мілютіна. Досвід дослідження властивостей соціальних очікувань контент-аналізом/ І. С. Попович. Вербальная коммуникация. Анализ современных теорий интерперсональной коммуникации/ Ж. Станишевская. Эмоционально-стрессовый подход в профилактике и терапии межличностной зависимости/ М. Станишевский. Апробація CommunityResilienceModel у роботі зі сприяння психологічній стійкості молоді з розлучених сімей/ О. М. Хамініч. Пространство осуществления социальных способностей личности/ А. Ю. Швалб. Тип ставлення до захворювання та його зв'язок з інтрапсихічними патернами у пацієнтів з отосклерозом/ Н. Ю. Яковлева. Особливості спілкування працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Гомольська Л. П.
Назва : Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 67-72 (Шифр 154/А 43-851441030)
Примітки : Бібліогр.: с. 70-71 (15 назв)
УДК : 316.772.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бренд--диференційованість бренду--споживча поведінка--бренд-комунікація--лояльність до бренду--студентська молодь
Анотація: У статті наведено результати емпіричного дослідження впливу диференційованості бренду на споживчу поведінку студентської молоді. Проаналізовано диференційованість брендів ряду груп товарів / послуг (одягу; взуття; IT-технологій, електроніки, побутової техніки; косметики; банків; продуктів харчування тощо). Визначено відмінності у диференційованості бренду залежно від статі, віку, сімейного стану, рівня доходів на одного члена сім’ї та регіону проживання досліджуваних студентів. Виявлено типи споживачів за рівнем лояльності до брендів товарів / послуг вітчизняного та зарубіжного виробництва. Показано, що жінки виявляють більшу лояльність до брендів, ніж чоловіки. Визначено прямий зв’язок між рівнем диференційованості бренду та лояльністю до нього, який особливо чітко проявляється для досліджуваних жіночої статі.
Знайти схожі

 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 48346
Кількість відвідувачів 1881
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя