Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Грись, Антоніна Михайлівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.3/Г 82 рукописний текст
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Психолого-педагогічні умови ефективного використання світоглядних діалогів у процесі навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-184.
УДК : 37.091.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Діалогове спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний діалог--світоглядний діалог--діалогічне спілкування--становлення світогляду--констатуюче дослідження
Анотація: В роботі здійснено теоретичний аналіз сутності, психологічних характеристик і розвивального потенціалу навчальних світоглядних діалогів. Визначено критерії ефективності навчальних світоглядних діалогів. З'ясовано основні психолого-педагогічні чинники, від яких залежить ефективність навчальних світоглядних діалогів. Розроблено рекомендації щодо ефективного застосування навчальних світоглядних діалогів у навчальному процесі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Г 82-961152 рукописний текст
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Теоретико-методологічні засади підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :448 с.: табл., рис. + 1 (додатки)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 388-448.
УДК : 378-057.875:159.9-051+159.922.73-056.49 + 378-057.875:159.9-051 + 159.922.73-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Підготовка психологів-- Дезадаптовані підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна діяльність--підготовка психологів--дезадаптація неповнолітніх--образ я--неповнолітні--стосунки--адаптивність--психологічна травма--психологічна корекція--психологічна допомога
Анотація: В роботі визначено методологічні підходи до проблеми підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Проаналізовано детермінанти соціальної дезадаптації неповнолітніх та розроблено концепцію їх адаптації. З'ясовано типи психологічних бар'єрів майбутніх психологів на шляху до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Побудовано процесуальну модель системи підготовки майбутніх психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Розроблено та апробовано психолого-педагогічні технології розвитку особистісно-професійних компетенцій майбутніх фахівців, необхідних для роботи з означеним контингентом. Визначено та експериментально перевірено систему психолого-педагогічних умов фасилітації підготовки психологів до роботи з девіантами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.102/Я 60-162267 рукописний текст
Автор(и) : Янкевич, Сергій Михайлович
Назва : Психологічні чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :267 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 146-173.
УДК : 159.923.2:331.102.24+378-057.875:159.9-051](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічна готовність-- Соціально-дезадаптовані підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--готовність до професійної діяльності--соціально дезадаптовані підлітки--майбутні педагоги
Анотація: В роботі обгрунтовано концепцію та побудовано модель формування готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками. Досліджено рівні та чинники готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками. Визначено умови формування, розроблено та апробовано програму розвитку готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :474 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00 р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків/ О. Ю. Барабаш. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі/ Н. М. Бугайова. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми/ А. М. Грись. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства/ Т. М. Євменова. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта/ С. М. Каліщук. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма/ О. М. Кікінежді. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів/ В. А. Кліменко. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій/ Ю. В. Кобикова. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування/ З. Я. Ковальчук. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду"/ О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1)/ О. В. Красножон. Роль музичного простору у виникненні девіацій/ М. В. Максимов. Різновид злочину як наслідок типу девіацій/ Н. Ю. Максимова. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії/ І. Ф. Манілов. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах/ В. О. Медведева. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації/ С. А. Мельніченко. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. А. Низовець-Кропта. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища/ М. О. Орап. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості/ І. С. Попович. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки/ Т. О. Работа, О. В. Царькова. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ/ О. А. Римарчук. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка/ Л. З. Сердюк. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти/ В. І. Сіткар. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу/ О. Г. Скляр. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ/ В. І. Слободяник. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації/ А. Фіделус. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища/ Л. А. Філоненко. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні/ К. С. Царьова. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС/ Л. С. Шаповал. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками/ С. М. Янкевич. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою/ В. В. Баранов. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза/ О. О. Березіна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження/ Г. В. Гуменюк. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження/ Т. В. Гурська. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України/ С. М. Заболотний. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх/ Ю. Б. Ірхін. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства/ З. С. Карпенко. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання/ Л. М. Литвинчук. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії/ І. А. Мартинюк. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини/ О. Ф. Мірза. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку/ М. М. Павлюк. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами/ Т. А. Рябовол. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу/ С. В. Сахно. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів/ Р. І. Сірко. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації)/ О. Г. Скляр. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ/ О. М. Скляренко. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів/ І. В. Тараненко. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я./ Р. С. Фесенко. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях/ Л. В. Філоненко. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку/ Н. В. Цумарєва. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні/ В. І. Шебанова. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації/ В. М. Щербина-Прилука. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді/ С. Є. Яцишин.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15/Г 82
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 25-37 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 36 (10 назв)
УДК : 15
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ я--психологічна травма--травматизація особистості--дезадаптивна поведінка
Анотація: У статті розглянуто особливості образу Я осіб, що пережили психологічну травму. Визначено свідомі та неусвідомлювані прояви хибного Я - втеча у свій внутрішній світ, надмірне фантазування, дистанціювання, розщепленість та дезінтеграція Я. Виділено основні причини травматизації особистості. Розкрито психологічні механізми функціонування образу Я у результаті травматизації та намічено орієнтири для психотерапії.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 316.642.3/Г 82
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 289-299: табл. (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 298 (8 назв)
УДК : 316.642.3
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні бар'єри--підготовка фахівців--майбутні психологи--соціально дезадаптовані неповнолітні
Анотація: У статті розглядаються психологічні бар'єри студентів-психологів на шляху до готовності працювати з соціально дезадаптованими неповнолітніми. Виявлено пізнавальні, комунікативні, особистісні та конативні бар'єри, які різною мірою виражені у двох груп студентів та відповідно потребують специфічних способів подолання в залежності від рівня їх вираженості.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 6
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :127 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 07.00 грн.
УДК : 15(902.7)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Асоціація як засіб трансформації негативного досвіду девіантів/ А. М. Грись. Загальнопсихологічні проблеми становлення індивідуальності в умовах постіндустріального суспільства/ В. Ф. Маценко. Суб'єктивні чинники психічного вдосконалення людини/ Ж. М. Маценко. Самостійність майбутніх фахівців: витоки становлення та перспективи цілеспрямованого розвитку/ М. М. Павлюк. Організація та методичне забезпечення дослідження чинників впливу культури етносу на формування гендерних уявлень особистості в умовах інформаційного суспільства/ М. І. Савіна. Комплексна прграмма сприяння самодетермінації професійного становлення майбутнього фахівця/ А. О. Соколюк. Телебачення країн європейського союзу в діалозі суспільство-мовник-держава/ І. В. Степура. Особливості проявів афективної поведінки особистості в кризові періоди її розвитку/ А. Д. Терещук. психолого-педагогічний вплив на процес формування духовності неповнолітніх у соціально-реабілітаційному закладі/ Л. А. Філоненко. Ціннісно-смислова сфера у кризові періоди розвитку особистості/ Г. В. Чайка. Чинники ефективного оволодіння іноземними мовами студентами ВНЗ/ О. А. Чиханцова. Реорганізація психічного змісту в процесі короткотермінового консультування/ Л. Ф. Щербина. Психологічні засоби формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в процесі вузівської професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації/ О. Б. Мельничук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 316.624.3/Г 82
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Асоціація як засіб трансформації негативного досвіду девіантів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 4-13 (Шифр 15(902.7)/А 43-846073490)
Примітки : Бібліогр.: с. 12 (9 назв)
УДК : 316.624.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): асоціація--асоціативні ділянки--психотравма--девіантна поведінка
Анотація: Розкрито особливості застосування асоціацій у процесі переробки негативного досвіду осіб із девіантною поведінкою. Проаналізовано психофізіологічні механізми дії асоціацій на особистість девіанта. представлено фрагмент авторської техніки для роботи у системі взаємозв'язків "образ Я і психологічна травма". Наведено приклади використання асоціативних карт з метою трансформації негативного досвіду девіантів.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 13
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2015
Кільк.характеристики :399 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 44.00 грн.
УДК : 153
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Виявлення ознак важковиховуваності у підлітків як основа профілактики їх девіантної поведінки/ Л. М. Вольнова. Основи процесів мислення проблемної молоді, яка звільняється з місць позбавлення волі/ Г. І. Гладій. Психологічні механізми функціонування образу Я у осіб з різними типами характеру/ А. М. Грись. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення суб'єктивного соціального благополуччя/ Т. В. Данильченко. Соціально-культурний чинник як детермінанта агресії підлітків із заробітчанських сімей/ І. В. Дуркалевич. Комунікабельність майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами/ Г. А. Дьоміна. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх засуджених/ Ю. М. Красілова. Проблема професійної соціалізації особистості в системі управління соціальною роботою/ Л. Ф. Лєскова. Застосування методів музикотерапії як метод підвищення адаптаційної здатності організму осіб, хворих на наркоманію/ Л. М. Литвинчук. Особливості адаптації дезадаптованих неповнолітніх до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Розлучення батьків як фактор девіантної поведінки дітей/ Н. Ю. Максимова. Комплексна сугестивна психокорекція девіантної поведінки юнаків та підлітків/ І. Ф. Манілов. Інтелектуальна складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з девіантами/ О. Б. Мельничук. Особливості економічної соціалізації дітей в прийомних сім'ях/ Т. І. Мельничук. Особливості медіації під час проведення переговорів про примирення сторін в юридичному конфлікті/ Ю. В. Меркулова. Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів/ В. М. Мицько. Організація соціально-виховної та психологічної роботи з неповнолітніми, які перебувають у конфлікті з законом/ О. М. Мірошниченко. Визначення ресоціалізаційного потенціалу неповнолітніх засуджених/ О. С. Недибалюк. Профілактика емоційного вигорання психолога у процесі роботи з девіантними підлітками/ Т. А. Некіз. Роль психологічної установки у формуванні девіантної поведінки/ К. М. Новікова. Феномен самостійності в контексті адаптивних процесів/ М. М. Павлюк. Особливості психологічної реабілітації учасників бойових дій засобами природничої рекреації/ Р. П. Попелюшко. Психологічна природа, зміст та структура феномену фрустрації/ С. А. Прахова. Феномен ненависті й питання формування толерантності у стосунках між дітьми/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Психологічна травма - детермінанта порушень у структурі емпатійного механізму/ Т. А. Рябовол. Реабілітація учасників АТО методами психологічної допомоги/ В. М. Синишина. Психологічні особливості Інтернет-залежності в ранньому юнацькому віці/ Е. Т. Соломка, У. Б. Михайлишин. Психогенні фактори та техніки нейтралізації потягу до вживання психотропних речовин у хімічних адиктів/ Д. Ю. Старков. Методичні рекомендації щодо психологічного супроводу професійної підготовки менеджерів туристичного бізнесу/ Ю. В. Старова. Дослідження особливостей афективної організації поведінки дітей із затримкою психічного розвитку/ А. Д. Терещук. Девіантна поведінка : еволюційно-нейропсихологічний підхід/ Б. М. Ткач. Легітимація "іншого як інакшого" у комунікативному просторі спільнот: конструювання нової ідентичності/ Ю. В. Товстокора. Використання ідей Г.Кершенштейнера в розвитку особистості учнів сучасної школи/ В. М. Тягур. Сендплей - метод позитивного впливу на психічний розвиток дитини дошкільного віку/ Л. М. Тягур. Статеві особливості осіб з різним рівнем готовності до професійної самореалізації/ О. Г. Угрин. Родительское участие как фактор психического здоровья украинских подростков/ А. И. Уханова. Ресурси психодрами у контексті адаптації дітей-переселенців у процесі вивчення географії/ О. Л. Федоровічева. Теоретичне обґрунтування формувального експерименту з розвитку впевненості у собі в підлітків/ О. П. Хомчук. Роль рівня домагань у процесі адаптації особистості в соціумі/ С. В. Чопик. Особливості інтелекту безпритульних та бездоглядних дітей/ А. О. Широкая [и др.]. Деякі аспекти гармонізації емоційної сфери підлітків з девіантною поведінкою/ В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/Г 82
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Психологічні механізми функціонування образу Я у осіб з різними типами характеру
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 22-30 (Шифр 153/А 43-505485)
Примітки : Бібліогр.: с. 29 (3 назви)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ я--характер особистості--соціальна дезадаптація--неповнолітні--самоідентичність--самоповага--симбіотичний характер--психопатичний характер
Анотація: Представлено змістові та процесуальні характеристики проявів дисгармоній на прикладі симбіотичного та психопатичного характерів, що властиві соціально дезадаптованим неповнолітнім. Розкрито можливості застосування теорій характерологічного розвитку особистості у практичній діяльності психолога. Описано структуру характеру, яка найбільш придатна для застосування її у якості психологічної техніки.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 7102
Кількість відвідувачів 595
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя