Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Грищук, Майя Михайлівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.5:6/Г 82-547128 рукописний текст
Автор(и) : Грищук, Майя Михайлівна
Назва : Психопрофілактика та психокорекція початкової невротизації дітей шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :325 с.: табл.
Колективи : Рівенський інститут слов`янознавства Київського славістичного університету (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-192.
УДК : 159.922.7-053.5:615.851.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Невротизація
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): початкова невротизація--школяри--сімейна психотерапія--засоби психопрофілактики--засоби психокоррекції
Анотація: У дисертаційному доследженні наведено теоретичне узагальнення і нове вирішення психологічної проблеми запобігання та корекції початкової невротизації дітей шкільного віку за допомогою вперше розробленого комплексу засобів психологічної допомоги, який складається з авторської модифікації класичної технології системної сімейної психотерапії та авторської методики суб"єктивної експрес-діагностики рівня невротизації системи "дитина-батьки", адаптованих до особливостей роботи практичного психолога системи оствіти України. Експериментальна апробація авторської модифікації класичної технології системної сімейної психотерапії підтвердила її ефективність, як засобу профілактики та корекції початкової невротизації дітей шкільного віку. Про це свідчить той факт, що після спрямованої симптоморієнтованої психологічної корекції засобами "АМССП" у невротизованих дітей виявлено: зменшення пізнавального та особистісного егоцентризму; підвищення ступеня самосприйняття; забалнсувалось відреагування емоційного напруження (тривога, страх, агресія тощо); підвищення фрустраційної толерантності та вмотивованості до діяльності; розширення репертуару форм самовираження у взаємодії в підсистемі сиблінгів; формування адекватної диспозиції дітей у системі "дитина-батьки".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 18.07.2024
Кількість запитів 185763
Кількість відвідувачів 945
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя