Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гудінова, Ірина Леонідівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 9
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 11.00 р.
УДК : 151.60
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Самопроектирование и развитие личности/ Н. В. Чепелєва. Теоретико-множественный метод анализа процессов самопроектирования/ Г. А. Балл, В. А. Мединцев. Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості/ М. Л. Смульсон. Типізація як шлях становлення культурних практик самопроектування / І. В. Лебединська. Смыслообразующая функция мифа в контексте самопроектирования личности/ С. Ю. Гуцол. Особливості використання методів інтерв'ювання для дослідження самопроектування особистості/ О. О. Зарецька. Дискурсивні практики збагачення часової трансспективи у самопроектуванні особистості/ О. В. Зазимко. Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування/ О. М. Шиловська. Інтелектуальний розвиток в старості/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Складна життєва ситуація: зміна траєкторії саморозвитку/ І. В. Березко. Протонаратив як ціннісно-смислова основа самопроектування в блогосфері/ І. Л. Гудінова. Януш Корчак та Яків Рєзнік: досвід самопроектування/ О. В. Проскура.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/Г 93
Автор(и) : Гудінова, Ірина Леонідівна
Назва : Протонаратив як ціннісно-смислова основа самопроектування в блогосфері
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 142-155 (Шифр 151.60/А 43-440847376)
Примітки : Бібліогр.: с. 153-154 (17 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиватор--демотиватор--протонаратив--самопроектування--віртуальна реальність
Анотація: Показано, як віртуальна реальність здатна впливати на самопроектування особистості. Подано короткий огляд нового Інтернет-жанру творчості у блогосфері, а саме мотиваторів та демотиваторів. Обґрунтовано поняття "протонаратив". Описано функції мотиваторів та демотиваторів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.035:801.73/П 77
Назва : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник
Вихідні дані : Київ; Суми: МакДен, 2016
Кільк.характеристики :362 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-966-2305-70-8: Б.ц.
УДК : 373.5.035:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--дитячий вік--герменевтика
Зміст : Самопроектування як чинник розвитку особистості/ Н. В. Чепєлева. Розвиток в учнів здатності до самопроектування/ О. М. Шиловська. "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє/ М. Л. Смульсон. Цінності і пріоритети життя як об'єкт дослідження методом наративного інтерв'ю/ О. О. Зарецька. Особистість як оповідач історій та автор власного життя/ Н. В. Чепєлева. Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування/ О. М. Шиловська. Наратив - презентація себе/ О. В. Зазимко. Шляхи формування наративної компетентності особистості методами інтернет-комунікації/ О. О. Зарецька. Наративні технології в освоєнні нового змісту/ О. В. Зазимко. Розуміння досвіду учнів у контексті психологічної герменевтики/ О. В. Зазимко, О. М. Шиловська. Міфологічні ресурси освітнього дискурсу/ С. Ю. Гуцол. Деякі психологічні аспекти публічної літературної інтернет-сповіді в блогах/ І. Л. Гудінова. Психолог у ЗМІ: смислообмін між суб'єктами діалогу/ Т. С. Гурлєва. Технології допомоги психолога в освоєнні підлітками життєвих і соціальних ролей: наративний підхід/ Н. Д. Володарська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 373.5.035:801.73/П 77
Автор(и) : Гудінова, Ірина Леонідівна
Назва : Деякі психологічні аспекти публічної літературної інтернет-сповіді в блогах
Місце публікування : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу: Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми: МакДен, 2016. - С. 185-190. - ISBN 978-966-2305-70-8 (Шифр 373.5.035:801.73/П 77-932507). - ISBN 978-966-2305-70-8
Примітки : Бібліогр.: с. 190 (15 назв)
УДК : 373.5.035:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Наратив
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика--наративна психологія--життєвий досвід--інтернет-комунікації--блоги--інтернет-сповідь--віртуальна особистість
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 7
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011
Кільк.характеристики :250 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 грн.
УДК : 159.9(05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Лейтмотив как ведущая линия развития личности/ Н. В. Чепелєва. Соціально-психологічні практики життєконструювання особистості/ Т. М. Титаренко. Реінтерпретація ментальної моделі в старості як інтелектуальна задача/ М. Л. Смульсон. Вплав наративної презентації молодим педагогом власного досвіду на усвідомлення сенсу і цінностей своєї професійної діяльності/ В. В. Андрієвська. Личностный опыт: пути смыслообразования/ І. В. Лебединська. Матрица культурного пространства лица/ В. А. Мединцев. Вплив смислової структури тексту на його розуміння читачем/ Н. В. Чепелєва, Л. П. Яковевенко. Життєві контексти особистісного зростання: методологічні засади дослідження/ О. О. Зарецька. "Гра реальностями" й конструювання соціальності: систематичність спорадичного/ О. М. Кочубейник. На войне, как на футболе (к неомифологическому нарративу спорта)/ С. Ю. Гуцол. Конфигурирование текстуальной конструкции жизни в практиках интрепретации/ Е. Черемных. Рефлектирующее обособление как механизм понимания интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте/ О. В. Зазимко. Рефлектирующее обособление как механизм понимания и интерпретации личностного опыта в юношеском возрасте/ В. А. Чернобровкина. Математичні операції із суб'єктивними часовими інтервалами як метод дослідження часового виміру досвіду індивіда/ О. В. Полунін. Поєднання серйозного/ легкого в практиках особистісного життєконструювання/ В. А. Крайчинська. Вплив особистісних характеристик дітей молодшого шкільного віку на усвідомлення власного досвіду/ О. М. Шиловська. Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості/ Н. Уніат. Психологічні особливості наративу майбутнього у осіб, що перенесли онкологічне захворювання/ І. В. Березко. Наративний підхід у дослідженні особливостей сімейних стосунків/ Ю. А. Чаусова. Блог-блогер-блогосфера в психологічних дослідженнях/ І. Л. Гудінова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Гудінова, Ірина Леонідівна
Назва : Блог-блогер-блогосфера в психологічних дослідженнях
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 235-248 (Шифр 151.60/А 43-836665)
Примітки : Бібліогр.: с. 247-248 (13 назв)
УДК : 159.9(05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-щоденник--подія--самопрезентація--блог-блогер--блогосфера
Анотація: В статті подано теоретичний огляд проблеми створення та ведення інтернет-щоденників (блогів). Дана класифікація видів щоденників, що створює повну картину передісторії виникнення даного феномену. Виділено функціональні особливості блогосфери та блогерства як такого.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 15
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Талком", 2017
Кільк.характеристики :636 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 38.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки/ В. В. Баранов. Формування адаптивних здібностей дітей в умовах сім'ї/ І. М. Біла. Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи/ О. А. Блінов. Актуальні проблеми формування психологічної готовності до соціально-психологічної реабілітації учасників АТО у майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. М. Богдан. Психологічні особливості посттравматичного стресового розладу військовослужбовців/ Т. М. Вакуліч. Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера/ О. А. Виходцева. Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації/ О. В. Войтенко. Проблеми психологічного забезпечення адаптації жінок до повернення їх чоловіків з зони АТО/ Н. Д. Володарская. Попередження психологічної дезадаптації поранених у системі соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців/ Л. М. Вольнова. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка/ Г. Б. Гандзілевська. Практичний досвід психологічної реабілітації учасників АТО у рекреаційно-оздоровчому центрі міста Хирів/ С. В. Герасіна, З. В. Гуріна. Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи/ А. М. Грись, С. Д. Максименко . Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів/ І. Л. Гудінова. Специфіка організації ефективної діяльності груп взаємодопомоги у роботі з військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО/ А. А. Дереча, Л. О. Ніколаєв. Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб/ Н. М. Дідик. Психологічний супровід взаємодії військовослужбовців з мирним населенням/ В. А. Доріченко. Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність/ В. Л. Зливков. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності/ В. О. Каламаж. Вплив травми на екзистенційну структуру особистості. Екзистенційно-аналітичний підхід до опрацювання психотравмівного досвіду/ Я. Ю. Каплуненко. Теоретичні аспекти психологічної безпеки особистості в складних умовах сьогодення/ І. В. Каськов. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні/ Л. П. Киричевська. Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами/ Е. В. Кіричевська. Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США)/ О. П. Ковальчук. Досвід арт-терапії ПТСР у бійців АТО в проекті "Творча криївка"/ Н. В. Коляденко, Н. П. Фесенюк, Н. Ю. Євстратьева. Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун, В. О. Гомонюк. Концептуальні положення особистісної надійності людини/ І. О. Котик. Психологічна практика у постнекласичній парадигмі.../ Л. Ф. Крупельницька. Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель/ Л. І. Литвиненко. Мотиваційний діалог як новий досвід альтернативної поведінки у психологічній реабілітації/ Л. М. Литвинчук. Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО/ С. О. Лукомська. Дебрифінг як метод попередження розвитку синдрому посттравматичних розладів/ М. М. Лук'яненко. Корекція ціннісно-смислової сфери як механізм реабілітації учасників бойових дій/ О. В. Максим. Творчість як складова реабілітаційного процесу учасників бойових дій/ Н. В. Максимов. Психологічна травма як чинник адитивної поведінки/ Н. Ю. Максимова. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження/ О. В. Матласевич. Альтернативні форми організації амбулаторної реабілітації у малому місті/ О. В. Метласевич, У. І. Нікітчук. Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму/ О. А. Мельник. Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО/ О. В. Мельник. Арт-терапевтичні технології соціально-психологічної реабілітації у роботі з учасниками АТО/ Л. М. Мельниченко. Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій/ О. Б. Мельничук. Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз/ О. Л. Музика. Підвищення ефективності процесу навчання у ВНЗ: реалії та перспективи/ О. Я. Митник. Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО/ М. М. Назар, Д. С. Мещеряков. Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку/ О. В. Недвига. Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців/ Т. А. Некіз. Мотивація як чинник збереження психологічного здоров'я бійців/ Ю. О. Омельченко. Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених/ А. М. Османова. Самостійність у контексті розвитку адаптивного потенціалу військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ М. М. Павлюк. Психологічні детермінанти самореалізації особистості/ О. І. Пенькова, В. Ф. Вінтоняк. Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва/ І. М. Поклад. Взаємозв'язок синдрому "емоційного вигорання" з ціннісно-смисловою сферою військовослужбовців.../ Л. В. П'янківська. Методика "Лабіринт. Шлях до себе" як інструмент групової корекції при психологічній травмі/ Л. А. Рибик. Особливості психологічного супроводу учасників АТО.../ Т. А. Рябовол. Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії/ М. І. Савіна. Професійна деформація судді, як наслідок дезадаптації до соціономічних умов діяльності.../ Г. В. Савченко. Особливості використання проективної методики "Дитинство" (Childhood) у роботі з дітьми/ Ю. О. Святенко. Психологічні засади підвищення життєстійкості особистості/ Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва. Саморегуляція як механізм психологічної реабілітації військовослужбовців/ О. Б. Сидоренко. Особливості психокорекційної допомоги особам із посттравматичними стресовими порушеннями, які вживають психоактивні речовини/ Т. В. Синіцька. Інтегративна мотиваційна сімейна психотерапія хімічних залежностей/ Д. Ю. Старков. Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів/ Л. А. Терещенко. Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ А. Д. Терещук. Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки.../ Б. М. Ткач. Особливості підготовки психологів до реабілітації військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ Т. Л. Ткачук. Особливості психологічної роботи з підлітками, батьки яких брали участь бойових діях/ Л. А. Філоненко. Психологічна допомога пораненим військовослужбовцям, які переживають фантомні болі/ О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій/ Г. О. Хомич. Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців/ Г. В. Чайка. Особливості корекції віктимної поведінки жінок методом кататимно-імагінативної психотерапії/ Н. М. Черемшинська. Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки/ О. Є. Цвєткова. Загальна модель самореалізації особистості/ О. М. Шамич. Соціально-психологічні механізми формування політичних цінностей молоді засобами сучасних мережевих комунікацій/ В. В. Шусть. Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя/ Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Гудінова, Ірина Леонідівна
Назва : Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 113-121 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 119-120 (14 назв)
УДК : 159.9(05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературна сповідь--наратив--життєвий шлях
Анотація: Літературна сповідь містить в собі елемент катарсису, а розкаяння і покаяння мають психотерапевтичний характер, справжнє покаяння передбачає онтологічну трансформацію, збирання себе у цілісну особистість. Зовнішній контроль за смислами стає внутрішнім - звіт совісті. відбувається дистанціювання та розрив з минулим, виникає інакшість буття завдяки морально-вольовим імпульсам, які дозволяють зосередитись на певних режимах свідомості і стратегіях діяльності. Цей процес відбувається завдяки триєдності "бути-знати-хотіти". Далі, намічається топос "дороги", як життєвого шляху для нової людини. Таке світорозуміння самостверджує людське буття.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 10
Вихідні дані : Київ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017
Кільк.характеристики :216 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 13.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Теоретико-методологические основы разработки нормативной модели самопроектирования личности/ Н. В. Чепелева. Прототекст как основа "Я" текста в нарративных практиках самопроектирования личности/ С. Ю. Рудницкая. Наративізація реплікаційних утворень культури повсякденності як засіб побудови життєвих сюжетів у юнацькому віці/ О. В. Зазимко. Особистісне самопроектування і проблема раціональності/ І. В. Лебединська. Джерела індивідуального дискурсу самопроектування (за матеріалами опитування)/ О. О. Зарецька. Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці/ О. М. Шиловська. Технології самопроектування особистості під час онкологічних захворювань/ І. В. Березко. Теоретичні підходи до дослідження інтелекту в геронтогенезі/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Відображення переживання та усвідомлення життєвих подій особистості в усній і письмових оповідях/ О. Д. Кресан. Теоретичні підходи до проблем суб'єктності та суб'єктної активності/ Д. С. Мещеряков. Мем як зразкова текстова інтернет-форма в контексті самопроектування особистості/ І. Л. Гудінова. Теоретико-методологічні основи дослідження наративної компетентності особистості/ К. В. Гуцол. Виды игр в виртуальном пространстве: психолого-герменевтический подход/ И. С. Галунзовский. Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування/ А. О. Колярова.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Гудінова, Ірина Леонідівна
Назва : Мем як зразкова текстова інтернет-форма в контексті самопроектування особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 155-166 (Шифр 151.60/А 43-499887420)
Примітки : Бібліогр.: с. 166 (3 назви)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мем--мотиватор--демотиватор--самопроектування--особистості--соціокультурний текстовий зв'язок
Анотація: Показано, що віртуальна реальність є одним із значимих факторів самопроектування особистості. Подано короткий огляд нового Інтернет-жанру людської творчості у блогосфері.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 16
Вихідні дані : Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017
Кільк.характеристики :258 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 16.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Аналіз психопрофілактичних та освітніх програм запобігання насилля у зарубіжних школах/ О. М. Воронкевич. Модель емпіричного дослідження психоемоційної сфери жінки в післяпологовий період/ М. О. Галицька. Потенціал психоаналітичних теорій у пізнанні та розумінні порушень складових образу "Я" соціально дезадаптованих неповнолітніх/ А. М. Грись. Протонаратив як мікромотив з макро поведінкою при самопроектуванні особистості/ І. Л. Гудінова. Суб'єктивне відчуття благополуччя і прийняття вікових змін/ А. О. Зуєва. Попередження та корекція девіантної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами/ Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська. Рівень політичної компетентності та ненормативні форми політичної участі/ С. І. Кравченко. Особливості реакції на фрустрацію неповнолітніх засуджених/ Ю. М. Красілова. Профілактика суїцидальної поведінки військовослужбовців/ О. В. Красницька. Формування соціально спрямованих ціннісних орієнтацій як механізм ресоціалізації девіантів/ О. В. Максим. Розвиток рефлексії як чинник попередження девіантної поведінки школярів/ М. В. Максимов. Впровадження апробаційних програм як фактор попередження рецидивної злочинності/ Н. Ю. Максимова. До питання становлення регулятивних функцій професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до роботи з девіантами/ О. Б. Мельничук. Система діагностики соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації/ О. С. Недибалюк. Досвід вивчення понять свобода та самостійність у зарубіжних дослідженнях/ М. М. Павлюк. Механізми психічного захисту в осіб з різною суб'єктивною оцінкою конструктивності життєвого шляху/ Т. Б. Партико. Вплив психологічної травми на розвиток функції прогнозу/ Т. А. Рябовол. Особливості вияву психологічних меж особистості в концепції Ернеста Гартманна/ Т. Б. Соловйова. Психологічні аспекти реадаптації наркозалежної особистості у рвмках програми зменшення шкоди/ С. А. Таточенко. Мотиваційні стимули укріплення ефективності соціально-позитивної поведінки/ Л. А. Філоненко. Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків/ О. В. Чуйко, І. М. Іванова. Модель самореалізації особистості паралімпійця/ О. М. Шамич. Лихослів'я як прояв девіантної поведінки: основи профілактики/ А. В. Шиделко. Проблема девіантної поведінки у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Гудінова, Ірина Леонідівна
Назва : Протонаратив як мікромотив з макро поведінкою при самопроектуванні особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 33-43 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 41-42(11 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мем--мотиватор--демотиватор--протонаратив--самопроектування
Анотація: Показано, як віртуальна реальність здатна впливати на самопроектування особистості. Подано короткий огляд нового Інтернет жанру людської творчості у блогосфері, а саме, мотиватори (протонаративи).
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/О-72
Назва : Особистість та її історія : кол. монографія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. В. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :538 с.
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
ISBN, Ціна 978-617-527-184-1: 35.00 грн
УДК : 159.923.35
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--саморозвиток--історія особистості--життєвий шлях--власна історія
Зміст : Особистість як оповідач історій/ Н. В. Чепелєва. Становлення особистості як суб'єкта життєдіяльності/ Ю. М. Швалб. Історія особистості у контексті методологічної рефлексії/ І. В. Лебединська. Самопроектування дорослої особистості (рефлексивний аспект)/ О. О. Зарецька. Часовий вимір в історіях життя літніх людей/ М. Л. Смульсон. Саморозвиток особистості юнацького віку в наративних історіях/ О. В. Зазимко. Історія життя та вектор щодо майбутнього в осіб з онкологічними захворюваннями/ І. В. Березко. Розуміння та інтерпретація особистого досвіду молодшими школярами/ О. М. Шиловська. Релігія в контексті психологічного здоров'я особи/ Є. В. Степура. Вплив соціокультурних текстових зразків на самопроектування особистості/ І. Л. Гудінова.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 153/О-72
Автор(и) : Гудінова, Ірина Леонідівна
Назва : Вплив соціокультурних текстових зразків на самопроектування особистості
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Особистість та її історія: кол. монографія/ Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. В. Гоголя, 2018. - С. 501-517. - ISBN 978-617-527-184-1 (Шифр 153/О-72-263542190). - ISBN 978-617-527-184-1
Примітки : Бібліогр.: С. 515-517
УДК : 159.923.35
Знайти схожі

15.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 11
Вихідні дані : Київ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :164 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 10.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Самопроектування як процес створення потенційної особистої історії/ Н. В. Чепелева. До проблеми технологалізації процесів самопроектування/ М. Л. Смульсон. Технологізація як тенденція сучасного гуманітарного знання/ С. Ю. Рудницька. Конструювання просторово-часових відношень на етапах самопроектування особистості/ О. В. Зазимко. Провокація текстом як дієвий засіб розвитку індивідуального дискурсу самопроектування/ О. О. Зарецька. Технології розвитку здатності до самопроектування у підлітків/ О. М. Шиловська. Специфіка дискурсивних технологій самопроектування особистості у кризових життєвих обставинах, які викликані онкологічними захворюваннями/ І. В. Березко. Взірцевий текст у контексті самопроектування користувачів інтернету/ І. Л. Гудінова. Наративна компетентність як чинник розвитку здатності особистості до самопроектування/ К. В. Гуцол. Проблема самопроектирования личности в контексте гуманитарного проектирования/ И. С. Галунзовский. Проблематизація рефлексії тілесного досвіду особистості в процесі її самопроектування/ А. О. Колярова.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Гудінова, Ірина Леонідівна
Назва : Взірцевий текст у контексті самопроектування користувачів інтернету
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 113-121 (Шифр 151.60/А 43-751187570)
Примітки : Бібліогр.: с. 121 (4 назви)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взірцевий текст--соціокультурий зразок--мем--смисл--ціннісно-смисловий ресурс--самопроектування особистості
Анотація: Статтю присвячено визначенню ролі та значення мемів як взірцевих текстів у процесі самопроектування користувачів Інтернету. Показано, що меми як готові соціокультурні зразки, які поширені в Інтернет-серидовищі, сприяють ціннісно-смисловими основами користування досвіду особистості. Визначено, що інформаційна ресурсність мемів пов'язана з їхньою лаконічністю. Мотиваційні міні-історії розглядаються, як такі, що можуть відбуватися в житті людини тому, що у взірцевому тексті закладені мотиви, тема, способи дії, які спрямовуються особистістю на те, що "все може піти інакше", а проектування нових життєвих реалій означає процес досягнення "кращого життя". Зазначається, що взірцевий текст може сприйматися і як "чужий смисл", що викликає в особистості реакцію неприйняття чи опору. У цій ситуації він буде виконувати провокаційну функцію, стимулюючи людину надати власну реплікаційну відповідь на "чужі" смислові послання (звернення) взірцевого тексту. Показано, що саме це смислове напруження і відкриває перед особистістю можливості пошуку власних шляхів розв'язання життєвих задач і вибудовування проектів власного життя та самої себе. Отже, в обох випадках відбувається вихід на новий щабель "імовірнісно-можливо значимого", що містить ресурси для розвитку особистості та її самопроектування. Спираючись на трирівневу модель особистості, здатної до самопроектування (Н.В.Чепелевої і С.Ю.Рудницької), схарактеризовано особливості перебігу процесу самопроектування особистості в Інтернет- просторі на рівнях "плагіатора", "читача", та "автора".
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 152790
Кількість відвідувачів 1366
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя