Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гудінова, І. Л.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.928/Н 59
Автор(и) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Назва : Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
УДК : 159.928
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарована особистість--інтелектуальна обдарованість--освітнє середовище--обдаровані підлітки
Зміст : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 20
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2014
Кільк.характеристики :376 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 22.00 р.
УДК : 151.51
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. М. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/Г 93
Автор(и) : Гудінова І. Л.
Назва : Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 79-88 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиватор--демотиватор--протонаратив--самопроектування--віра--надія--мрія
Анотація: Показано, як віртуальна реальність здатна впливати на самопроектування особистості. Подано короткий огляд нового Інтернет жанру людської творчості у блогосфері, а саме, мотиватори та демотиватори (протонаратив), описано їх функції. Обґрунтовано саме поняття протонаратив. Визначено важілі впливу протонаративів на психологію людини.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 25
Вихідні дані : Київ: [Фенікс], 2019
Кільк.характеристики :304 с.: табл.
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.954(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Футурологічна методологія Г. С. Костюка у дослідженнях розумової діяльності/ В. О. Моляко. Психологічний аналіз стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості/ І. М. Біла. Принцип зворотного зв'язку в процесі творчої взаємодії/ О. М. Боровицька. Розуміння в структурі мисленнєвих процесів/ Н. А. Ваганова. Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці/ В. Є. Виноградова. Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження/ Г. О. Гуд. Креативний конспект як результат глибокого та повного розуміння навчального тексту/ І. Л. Гудінова. Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності/ Ю. А. Гулько. Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці/ Л. А. Данилевич. Особливості розвитку самосвідомості та взаємодії дітей з дорослими у різних умовах виховання/ Л. А. Девіс. До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів/ С. Ю. Діхтяренко. Стратегіальна організація особистісного світосприйняття/ В. В. Кириченко. Проблема розвитку співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії/ М. В. Кормишев. Творчі аспекти репрезентації проектних образів у дизайн-середовищі/ О. В. Костюченко. Теоретичні аспекти вивчення творчого мислення молодших школярів/ Н. М. Латиш. Патологічна стратегія: субособистісний підхід/ О. В. Мазяр. Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітковому та юнацькому віці/ К. В. Максьом. Специфіка використання професійного мислення практичними психологами у складних життєвих ситуаціях/ С. О. Мирошниченко. Стратегія реконструювання як мисленнєвий механізм розуміння творчих математичних задач/ Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді/ В. В. Москаленко. Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові/ В. В. Москаленко, К. В. Максьом. Макрогенеза ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісної детермінанти навчальних досягнень учнів/ Н. І. Мусіяка. Психологічні виміри ціннісних орієнтацій суб'єктів освітнього простору/ В. М. Невмержицький. Особливості мотиваційної сфери особистості студентів-психологів (за результатами емпіричного дослідження)/ Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. Обгрунтування професійного становлення особистості в сучасних психологічних дослідженнях/ Л. Л. Примачок. Психологічна адаптація жінки в екстримальній ситуації зумовленій передчасним народженням дитини/ Ю. С. Савельєва. Індивідуально-психологічний вимір особистості як суб'єкта творчої діяльності/ С. М. Симоненко. Творче мислення в процесі розв'язування задач/ Т. М. Третяк. Вплив особистісних характеристик на художні орієнтації студентів у сприйманні творів живопису/ М. В. Шепельова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Гудінова І. Л.
Назва : Креативний конспект як результат глибокого та повного розуміння навчального тексту
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 76-83 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр.: С. 82-83 (11 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивні операції--структурування--переструктурування--смисл--читання
Анотація: Аргументується точка зору, що однією з сучасних тенденцій в психологічній науці повинно стати поглиблення інтересу до глибинного смислосприйняття тексту за допомогою вибірковості та варіативності мислення, а також множинності та багатогранності сприйняття оточуючого. В такому разі, навчальний текст стає суб'єктом соціального впливу, що формує та структурує соціальні та пізнавальні практики людини, тобто створює нескінченний смисловий простір. Тому актуалізується проблема готовності студентів до самоосвітнього читання яке досягається за умови сформованості читацької діяльності в повному об'ємі:орієнтування в течіях інформації, організація та планування читання, сформованості основних когнітивних операцій та прийомів діалогічної взаємодії з текстом, вміння оцінювати прочитане та застосовувати в буденному. Тобто, смисли засвоєних текстів повинні слугувати ціллю, стимулом і засобом для подальшого сприйняття нової інформації. Раціональне читання дозволяє в короткі строки з найменшими зусиллями сприйняти та засвоїти максимум інформації в відповідності до цілі. При цьому смисл тексту стає одиницею дії/взаємодії комунікації і пізнання.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 12
Вихідні дані : Київ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020
Кільк.характеристики :144 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 13.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Інтерпретація як механізм конструювання досвіду особистості/ Н. В. Чепелева. Продуктивні і стагнуючі стратегії дискурсивного конструювання досівду особистості/ С. Ю. Рудницкая. Задачний підхід до конструювання особистісного досвіду/ М. Л. Смульсон. Конструктивізм у контексті зміни статусу знання/ І. В. Лебединська. Особливості дискурсивної практики при наданні дистанційної психологічної підтримки/ О. О. Зарецька. Конструювання досвіду в процесі розвитку особистості юнаків: вікові особливості/ О. В. Зазимко. Теоретичне підгрунтя діагностики розвитку здатності молодшого школяра до дискурсивного констрауювання досвіду/ О. М. Шиловська. Теоретико-методичні основи та структурно-змістові складові програми тренінгу наративної компетентності особистості/ Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька, К. В. Гуцол. Дискурсивне конструювання професійного досвіду працівниками освіти/ І. Л. Гудінова.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Гудінова І.Л.
Назва : Дискурсивне конструювання професійного досвіду працівниками освіти
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 12. - С. 132-141 (Шифр 15(08)/А 43-351176743)
Примітки : Бібліогр.: с. 140-141 (5 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): смисл--дискурсивне конструювання --досвід--працівник освіти
Анотація: У статті розкритий базовий напрямок дослідження дискурсивного конструювання професійного досвіду у працівників освіти. Метою дослідження є вивчення динаміки смислових орієнтацій, тобто цілей в професійній життєдіяльності, насиченості професійного життя і задоволення професійною самореалізацією педагогів, а також динаміки ціннісних орієнтацій, як показників смислового відношення до процесу розвитку професійного досвіду та ідентифікації себе з успішними працівниками в освітній сфері. Ціннісні орієнтації, як предмет психологічного дослідження знаходяться на оперетині двох велких наочних цірин - мотивації і світоглядних структур свідомості - і є індикатором спрямованості особистих смислів. Смисли, що характеризують життєві цілі, як правило, бувають буденними і не буденними, а також традиційними. Соціокультурні смисли, які стають традиційними, на відміну від інших, більшою мірою відкриті для переоцінки подальшого узгодження. Унікальні смисли - це смисли які дають рух, розвиток устремління, їхня структура наповнюється переконаннями та життєвими позиціями. В цьому випадку ціннісно-смисловий простір особистості складають смисли, ідеали, цінності та цілі, що зумовлюють внутрішні орієнтири і критерії оцінки його активності, забезпечують просування людини як по професійному, так і по життєвому шляху.
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 116907
Кількість відвідувачів 1779
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя