Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гурлєва, Тетяна Степанівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/Г 95-375120495 рукописний текст
Автор(и) : Гурлєва, Тетяна Степанівна
Назва : Психолого-педагогічні умови формування відповідальності у важковиховуваних підлітків : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :285 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-212.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49+37.015.3:159.977](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Важковиховувані підлітки-- Відповідальність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--важковиховувані підлітки--відповідальність--безвідповідальність--особистісні якості--просоціальна відповідальність--дисгармонія розвитку
Анотація: В роботі сформульовано вихідні теоретичні положення щодо дослідження відповідальності як особистісної якості, запропоновано її типологію, визначено припущення щодо умов та можливостей її формування у важковиховуваних підлітків. Здійснено дослідження особливостей відповідальності, а також з'ясовано конкретні психолого-педагогічні причини, які перешкоджають її розвитку у важковиховуваних підлітків. Визначено психолого-педагогічні умови формування просоціальної відповідальності у важковиховуваних підлітків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.035:801.73/П 77
Назва : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник
Вихідні дані : Київ; Суми: МакДен, 2016
Кільк.характеристики :362 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-966-2305-70-8: Б.ц.
УДК : 373.5.035:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--дитячий вік--герменевтика
Зміст : Самопроектування як чинник розвитку особистості/ Н. В. Чепєлева. Розвиток в учнів здатності до самопроектування/ О. М. Шиловська. "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє/ М. Л. Смульсон. Цінності і пріоритети життя як об'єкт дослідження методом наративного інтерв'ю/ О. О. Зарецька. Особистість як оповідач історій та автор власного життя/ Н. В. Чепєлева. Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування/ О. М. Шиловська. Наратив - презентація себе/ О. В. Зазимко. Шляхи формування наративної компетентності особистості методами інтернет-комунікації/ О. О. Зарецька. Наративні технології в освоєнні нового змісту/ О. В. Зазимко. Розуміння досвіду учнів у контексті психологічної герменевтики/ О. В. Зазимко, О. М. Шиловська. Міфологічні ресурси освітнього дискурсу/ С. Ю. Гуцол. Деякі психологічні аспекти публічної літературної інтернет-сповіді в блогах/ І. Л. Гудінова. Психолог у ЗМІ: смислообмін між суб'єктами діалогу/ Т. С. Гурлєва. Технології допомоги психолога в освоєнні підлітками життєвих і соціальних ролей: наративний підхід/ Н. Д. Володарська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 373.5.035:801.73/П 77
Автор(и) : Гурлєва, Тетяна Степанівна
Назва : Психолог у ЗМІ: смислообмін між суб'єктами діалогу
Місце публікування : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу: Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми: МакДен, 2016. - С. 191-199. - ISBN 978-966-2305-70-8 (Шифр 373.5.035:801.73/П 77-932507). - ISBN 978-966-2305-70-8
Примітки : Бібліогр.: с. 198-199 (21 назва)
УДК : 373.5.035:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Наратив
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масс-медіа--психологи--психологічна допомога--психолог у змі--заочна психологічна допомога--діалог
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/П 86
Назва : Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ)
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :280 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Ціна : 20.00 грн
УДК : 159.9:005.745(477)(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія, 31 травня 2018 р.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): матеріали конференції--суб'єкти освітнього простору--гуманістична парадигма--особистісна взаємодія
Зміст : Психологічні питання інноваційних проектів (на матеріалі авторської школи "Акмеологічний ліцей")/ Сергій Дмитрович Максименко С. Д. Діалогічне спілкування як чинник особистісної саморегуляції підлітків/ В. В. Бучма. Діалогічність як пріоритетна характеристика особистісної взаємодії у сучасній школі/ Т. С. Гурлєва. Безпечність переходу до основної освітньої ланки: як це враховано у концепції нової української школи/ Л. В. Дзюбко. Культура як парадигма загальної середньої освіти/ С. О. Копилов. Формувальні вміння вчителів/ Л. В. Мар'яненко. Формування образу тіла у свідомості дівчат-підлітків у процесі особистісної взаємодії в освітньому середовищі/ О. М. Мойзріст. Патріотичні цінності суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. Функціонування самопрезентаційного феномена у перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку/ В. С. Пастушенко. Самовдосконалення як регулятор соціальної активності особистості/ О. І. Пенькова. Психологічна культура і професійно важливі якості/ Н. В. Пророк. Взаємодія сурдопедагога з дітьми молодшого і дошкільного віку з порушеннями слуху/ Л. П. Пушкарська. Сутність понять "психічний стан" людини в сучасній психології/ Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня - теоретичний аспект/ Н. В. Слободяник. Теоретико-методологічний аналіз поняття "освітнього медіапростору"/ А. О. Субін. Види невротичних розладів особистості дитини дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасної педагогічної психології/ Л. А. Терещенко. Соціальна компетентність учня як показник якості нової парадигми освіти/ В. В. Федько. Вплив віртуального світу на навчальну мотивацію та види діяльності дітей у сучасному інформаційному просторі / О. Ю. Чекстере. Творчо обдаровані діти в освітньому просторі: проблема взаємодії/ О. М. Чудакова. Експериментальне психологічне вивчення особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Проблема самоставлення у контексті психологічного здоров'я та благополуччя особистості/ І. В. Яворська-Вєтрова. Ризики зменшення мотивації до навчання, пов'язані з переходом дитини з початкової до основної школи/ Л. М. Манилова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 155/П 86
Автор(и) : Гурлєва, Тетяна Степанівна
Назва : Діалогічність як пріоритетна характеристика особистісної взаємодії у сучасній школі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми: матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ)/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - С. 63-66 (Шифр 155/П 86-079993984)
Примітки : Бібліогр.: С. 66 (13 назв)
УДК : 159.9:005.745(477)(082)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/З-36
Автор(и) : Омельченко, Яніна Миколаївна, Кісарчук, Зоя Григорівна, Гурлєва, Тетяна Степанівна, Лазос, Гелена Петрівна, Гребінь Л.О. , Журавльова Н. Ю., Литвиненко, Людмила Іванівна
Назва : Застосування психотерапевтичних технологій у наданні допомоги постраждалим з проявами посттравматичного стресового розладу
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :256 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-24-1: Б.ц.
УДК : 159.98:615.251+364.62(082) + 159.98(082) + 615.251(082) + 364.62(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психотерапія
Анотація: Практичний посібник підготовлений науковцями лабораторії консультативної психології та психотерапії Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. В ньому представлено результати апробації та методичного упорядковування застосування наступних технологій, які спрямовані на роботу з постраждалими у сучасних кризових обставинах, що спричинені воєнними подіями: психотехнології, зорієнтованої на мобілізацію та зміцнення ресурсів, що сприяють психологічній стійкості ветеранів у подоланні проявів ПТСР; технології переосмислення та переживання травмівного досвіду в роботі з ветеранами збройних сил; технології, орієнтованої на розвиток стресостійкості у дружин ветеранів бойових дій, що мають прояви вторинного травматичного стресового розладу; технології розвитку життєстійкості дітей військовослужбовців, що мають прояви ПТСР; технології психотерапевтичної допомоги, побудованої з урахуванням феномену структурної регресії, в роботі з дорослими особами, військовослужбовцями та ветеранами, що мають прояви ПТСР; психотехнології розвитку резільєнтності у фахівців допоміжних професій; технології психологічної допомоги громадянам, орієнтованої на розвиток у них довіри до себе в аспекті протидії деструктивному впливу сучасного інфопростору. Практичний посібник адресований як психологам/психотерапевтам – науковцям і практикам, викладачам вищих навчальних закладів, так і фахівцям інших «допоміжних» професій та волонтерам — усім, хто зайнятий у сфері психологічної та соціально-психологічної допомоги постраждалим внаслідок важких травмівних подій. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 22561
Кількість відвідувачів 1383
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя