Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гуцол, Кирил Віталійович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 10
Вихідні дані : Київ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017
Кільк.характеристики :216 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 13.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Теоретико-методологические основы разработки нормативной модели самопроектирования личности/ Н. В. Чепелева. Прототекст как основа "Я" текста в нарративных практиках самопроектирования личности/ С. Ю. Рудницкая. Наративізація реплікаційних утворень культури повсякденності як засіб побудови життєвих сюжетів у юнацькому віці/ О. В. Зазимко. Особистісне самопроектування і проблема раціональності/ І. В. Лебединська. Джерела індивідуального дискурсу самопроектування (за матеріалами опитування)/ О. О. Зарецька. Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці/ О. М. Шиловська. Технології самопроектування особистості під час онкологічних захворювань/ І. В. Березко. Теоретичні підходи до дослідження інтелекту в геронтогенезі/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Відображення переживання та усвідомлення життєвих подій особистості в усній і письмових оповідях/ О. Д. Кресан. Теоретичні підходи до проблем суб'єктності та суб'єктної активності/ Д. С. Мещеряков. Мем як зразкова текстова інтернет-форма в контексті самопроектування особистості/ І. Л. Гудінова. Теоретико-методологічні основи дослідження наративної компетентності особистості/ К. В. Гуцол. Виды игр в виртуальном пространстве: психолого-герменевтический подход/ И. С. Галунзовский. Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування/ А. О. Колярова.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Гуцол, Кирил Віталійович
Назва : Теоретико-методологічні основи дослідження наративної компетентності особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 167-185 (Шифр 151.60/А 43-499887420)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-185 (21 назва)
УДК : 159.9.01:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--компетентнісний підхід--компетентність--метакомпетентність--наратив--наративна компетентність
Анотація: Статтю присвячено висвітленню теоретичних та методологічних засад дослідження наративної компетентності особистості в оптиці психолого-герменевтичного підходу.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 11
Вихідні дані : Київ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :164 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 10.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Самопроектування як процес створення потенційної особистої історії/ Н. В. Чепелева. До проблеми технологалізації процесів самопроектування/ М. Л. Смульсон. Технологізація як тенденція сучасного гуманітарного знання/ С. Ю. Рудницька. Конструювання просторово-часових відношень на етапах самопроектування особистості/ О. В. Зазимко. Провокація текстом як дієвий засіб розвитку індивідуального дискурсу самопроектування/ О. О. Зарецька. Технології розвитку здатності до самопроектування у підлітків/ О. М. Шиловська. Специфіка дискурсивних технологій самопроектування особистості у кризових життєвих обставинах, які викликані онкологічними захворюваннями/ І. В. Березко. Взірцевий текст у контексті самопроектування користувачів інтернету/ І. Л. Гудінова. Наративна компетентність як чинник розвитку здатності особистості до самопроектування/ К. В. Гуцол. Проблема самопроектирования личности в контексте гуманитарного проектирования/ И. С. Галунзовский. Проблематизація рефлексії тілесного досвіду особистості в процесі її самопроектування/ А. О. Колярова.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Гуцол, Кирил Віталійович
Назва : Наративна компетентність як чинник розвитку здатності особистості до самопроектування
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 122-133 (Шифр 151.60/А 43-751187570)
Примітки : Бібліогр.: с. 131-133 (8 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування--здатність до самопроектування--чинники розвитку здатності до самопроектування--наративна компетентність--рівні розвитку наративної компетентності--критерії сформованості наративної компетентності
Анотація: У статті представлено обгрунтування наративної компетентності як чинника розвитку її здатності до самопроектування, визначено критерії і рівні її сформованості в особистості. Здатність особистості до самопроектування розглядається як багаторівневе утворення, що впродовж життя може становити різні змістовні конфігурації, а її ядерна складова визначається інтегральним корпусом таких психологічних характеристик особистості, як прагнення до саморозвитку, самодетермінація, продуктивна рефлексія, толерантність до невизначеності, прогресивний характер смисложиттєвих орієнтацій та перспективна орієнтованість індивідуального досвіду. Виокремлено три групи чинників розвитку здатності особистості до самопроектування: мотиваційні, метакогнітивні та комунікативні. У цьому контексті, наративну компетентність особистості проблематизовано як комунікативний чинник. У структурі наративної компетентності виділено предсмисловий, смисловий та метасмисловий рівні. Визначено критеріальні ознаки сформованості наративної компетентності особистості на кожному з цих рівнів. На першому- вміння виділяти окремі текстові елементи; виокремлювати певні ситуації, що експлікуються в текстових висловлюваннях; уміння стисло переказувати зміст тексту наративу; складати його розгорнутий план; ставити запитання за змістом тексту. На другому- вміння визначати в тексті наративу тему; формулювати основну думку; виділяти проблему, до розв'язання якої прагне автор; висувати власні припущення щодо подальшого розвитку змісту наративу; складати його розгорнутий план; ставити запитання за змістом тексту. На другому - вміння визначати в тексті наративну тему; формулювати основну думку; виділяти проблему, до розв'язання якої прагне автор; висувати власні припущення щодо подальшого розвитку змісту наративу; ставити питання до автора. На третьому вміння припускати, що саме спонукало автора до створення певного наративу, та вміння йому відповідати, виходячи з цього припущення; рефлексувати підстави власних інтерпретаційних процесів; прогнозувати ефект (наслідки) від знайомства з певним наративом; аналізувати труднощі, що виникають при розумінні тексту.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:81'23+8/Г 97-255600989 рукописний текст
Автор(и) : Гуцол, Кирил Віталійович
Назва : Наративна компетентність як чинник самопроектування особистості : дис. ... д-ра ф-фії: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :227 с.: табл. + 1 додатки 152 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.199-227 (279 назв).
УДК : 159.923.2:81'23+81'23(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія мови
Психолінгвістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--самопроектування--чинники самопроектування--здатність особистості до самопроектування--наративна компетентність--рівні сформованості наративної компетентності--тренінг наративної компетентності
Анотація: В дисертації представлено теоретичне узагальнення та нове розв'язання проблеми наративної компетентності особистості, що грунтується на методологічних принципах психологічної герменевтики та полягає в розробці коцепції її тлумачення як чинника самопроектування, створенні процедури її діагностики, обгрунтуванні та апробації програми тренінгу наративної компетентності в контексті розвитку в особистості здатності до самопроектування. Основною метою дослідження є визначення впливу наративної компетентносіт особистості на її здатність до самопроектування. Досягненню цієї мети сприяло вирішення завдань дослідження, у межах яких проаналізовано стан теоретико-методологічної розробленості проблеми здатності особистості до самопроектування; обгрунтовано поняття наративної компетен тності особистості; визначено її змістові та структурні особливості, притерії і рівні сформованості; розроблено й апробовано методичний інструментарій визначення сформованості наративної компетентності та характеристик особистості, що сприяють розвитку її здатності до самопроектування; визначено та експериментально доведено зв'язок між сформованістю наративної компетентності особистості та її здатністю до самопроектування; побудовано структурно-функціональну модель наративної компетентності; розроблено й апробовано програму тренінгу наративної компетентносіт особистості, що сприяє розвитку в неї здатності до самопроектування. Визначено змістові та структурні особливості наративної компетентності. Поглиблено та розширено уявлення про психологічні особливості самопроектування особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/Ч-71
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна, Гуцол, Кирил Віталійович
Назва : Психологічні основи розвитку резильєнтності особистості в період пандемії Сovid-19 : практичний посібник
Вихідні дані : Б.м., 2022
Кільк.характеристики :128 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-18-0: Б.ц.
УДК : 159.9:[616-036.21СOVID-19]
Предметні рубрики (Галузі знань): Резильєнтність-- особистість --Україна
Психологія особистості-- пандемія Covid-19
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): резильєнтність особистості--психологія особистості--пандемія covid-19--модель резильєнтності--наратив--самопроєктування
Анотація: У практичному посібнику представлено напрацювання, які спрямовані на виявлення особливостей розвитку резильєнтності особистості у період пандемії Covid-19. Значну увагу приділено практичним аспектам розвитку резильєнтності особистості. Практичний посібник може становити інтерес для психологів-практиків, які займаються розробленням психологічних засобів щодо подолання особистістю негативних наслідків пандемії Сovid-19. Запропоновані авторські тренінги сприятимуть розробці фахівцями власних методик щодо розвитку резильєнтності особистості. Адресовано викладачам психологічних дисциплін закладів вищої освіти, науковцям, аспірантам і студентам, психологам різних психологічних служб та організацій. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/Ч-71
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна, Гуцол, Кирил Віталійович
Назва : Психологічні основи розвитку резильєнтності особистості в період пандемії Сovid-19 [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Б.м., 2022
Кільк.характеристики :128 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-617-7745-18-0 : Б.ц.
УДК : 159.9:[616-036.21СOVID-19]
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--резильєнтність--пандемія--covid-19
Анотація: У практичному посібнику представлено напрацювання, які спрямовані на виявлення особливостей розвитку резильєнтності особистості у період пандемії Covid-19. Значну увагу приділено практичним аспектам розвитку резильєнтності особистості. Практичний посібник може становити інтерес для психологів-практиків, які займаються розробленням психологічних засобів щодо подолання особистістю негативних наслідків пандемії Сovid-19. Запропоновані авторські тренінги сприятимуть розробці фахівцями власних методик щодо розвитку резильєнтності особистості. Адресовано викладачам психологічних дисциплін закладів вищої освіти, науковцям, аспірантам і студентам, психологам різних психологічних служб та організацій. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 08.08.2024
Кількість запитів 85372
Кількість відвідувачів 1503
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя