Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дмитріюк, Н. С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015
Кільк.характеристики :774 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології/ Н. І. Антюхова. Психотерапія як екзистенціальний вибір/ О. В. Башмакова. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги/ В. В. Вишньовський. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців/ Л. В. Герман. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/ І. А. Горобець. Психологічні особливості установки на критичне мислення/ Н. М. Громова. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті/ Т. В. Гура. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі/ А. М. Демиденко. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей/ Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори/ Н. С. Дмитріюк. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків/ Ф. А. Добренко. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови/ О. М. Ільїна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів/ Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації/ С. Б. Капідінова. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти/ Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами/ Т. М. Клибанівська. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко. Особливості творчих здібностей молодших школярів/ Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості/ М. В. Кормишев. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації/ В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка/ О. В. Корнієнко. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога/ С. В. Кузнецова. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ/ В. П. Культенко. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ/ В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Лимар, К. О. Моруга. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості/ Ю. І. Мадінова. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента/ М. М. Мельничук. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога/ І. В. Михайлюк. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів/ С. А. Мул. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста/ Г. Ю. Одинцова. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. О. Островська. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті/ С. В. Отчич. Структурні складові технічних здібностей/ А. С. Паламар. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога/ О. М. Паламар. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога/ Н. В. Перегончук. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів/ О. В. Петренко. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери/ Л. О. Подкоритова. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога/ М. В. Пророк. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій/ Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/ Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів/ Л. Є. Просандєєва. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності/ А. О. Рєпка. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття/ О. В. Рудюк. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів/ А. І. Тарасенко. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів/ Т. Є. Тітова. Теорії девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю/ В. В. Турбан. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості/ Н. В. Слободяник. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря/ М. М. Філоненко. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content/ R. S. Fesenko. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів/ А. В. Черкаський. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку/ А. В. Шамне. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків/ Ю. В. Шапаренко. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя/ І. В. Шевчук. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості/ Л. С. Шелег. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок)/ О. І. Шишак, Н. В. Старик. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. О. Шопіна. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач/ Г. В. Щербан. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення/ Н. Ю. Яковлева. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості/ Т. М. Яблонська. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків/ І. П. Якимчук. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання/ М. С. Ятчук. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта/ С. В. Жидецька. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/ O. V. Kostiuk. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality/ V. Lunov, O. Rygel.
Примірники : всього : ЧЗ(1), (1)
Вільні : ЧЗ(1), (1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Дмитріюк Н. С.
Назва : Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 133-144 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 142 (6 назв)
УДК : 159.922.73:159.942.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тривожність--дошкільники--психічний розвиток
Анотація: У статті деталізовано психологічний зміст прояву рівнів тривожності у досліджуваних дошкільників, окреслено їх якісні характеристики. Встановлено, що для оптимального психологічного розвитку особистості дитини подолання тривожності має вирішальне значення впродовж усього подальшого її розвитку.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 21
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2015
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетичні індикатори конструювання образів світу у сучасному інформаційному просторі/ В. О. Моляко. Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору/ Ю. А. Алексєєва. Творчий потенціал майбутнього вчителя іноземних мов як психологічна проблема/ Л. В. Березова. Реабілітація творчого сприймання/ І. М. Біла. Самоставлення самотніх жінок/ Н. А. Ваганова. Гіпокамп і праобраз: спроба понятійного уточнення в контексті психології творчості/ Н. Л. Височіна. Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей/ М. В. Гаража. Особливості розвитку творчої уяви молодших школярів у сучасних умовах/ В. В. Горбунова. Стратегії розумового розвитку дітей раннього віку (рос.)/ Ю. А. Гулько. Розвиток толерантності до невизначеності у студентів-психологів/ В. Є. Гурський. Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми депривації у психологічній науці/ Т. І. Доцевич. Літературне полотно життя/ О. В. Зінченко. Практичні аспекти ціннісної підтримки особистості у процесі переживання кризи професійної адаптації/ В. В. Кириченко. Стратегіальний підхід у досліджені процесу творчого сприймання релігійної інформації/ Е. В. Кіричевська. Порівняльна характеристика показників соціально-психологічної адаптації та невротизації студентів медичного вузу в різних системах сучасної освіти/ В. О. Климчук. Типологія сприймання студентами рекламної інформації/ Ю. Г. Ковровський. Художня перцепція в системі рекреації/ О. А. Кривопишина. Постнекласичний підхід у дослідженні самореалізації особистості/ О. С. Кущ. Психологічні бар'єри соціалізації підлітків з розладами спектра аутизму/ О. В. Лещенко. Творчість та мислення, психологія та філософія (рос.)/ Л. А. Мойсеєнко. Психофізіологічні чинники обдарованості у працях І.О. Сікорського/ В. В. Москаленко. Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів/ Н. В. Медведева. Вивчення творчого сприймання в контексті концепції Л.С. Виготського/ О. Л. Музика. Психологічні особливості сприймання професійного персонального іміджу жінки-викладача/ С. А. Мул. Особливості економічного та морального в економічній культурі особистості/ Н. І. Мусіяка. Диференційні характеристики професійної діяльності офіцера прикордонного контролю/ Л. М. Найдьонова. Психологічні особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці/ І. В. Опанасюк. Динаміка економічної спрямованості як показника мотиваційної сфери майбутніх психологів (на матеріалі лонгітюдного дослідження)/ О. А. Панченко [и др.]. Вплив ілюзорної картини світу на дитячо-батьківські стосунки/ В. В. Плохіх. Нейропсихологічний підхід до розуміння синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю: етіологія, діагностика, корекція/ Ф. М. Подшивайлов. Методика профілактики деструктивних психічних станів начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань/ Н. І. Радченко. ІКласифікація концепцій та основні ознаки психосоматичних розладів/ Т. М. Траверсе. Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації/ Т. М. Третяк. Дослідження відповідальності у системі профвідбору/ І. О. Філенко. Шляхи та долі психологічної науки (рос.) (Бесіда з проф. В.О. Моляко)/ В. О. Моляко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Дмитріюк Н. С.
Назва : Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми депривації у психологічній науці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 114-124 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примітки : Бібліогр.: с. 1123 (9 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічний розвиток--депривація--види депривації--форми депривації--ізоляція--сепарація
Анотація: Публікація присвячена проблемі аналізу феномена психічної депривації у психологічній науці. Зокрема, у статті розглядаються теоретичні дослідження наукових підходів щодо розуміння проблеми психічної депривації, її причини, а також психологічних чинників її виникнення. Психічна депривація сприяє появі різноманітних відхилень, порушує психічний та особистісний розвиток.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 33
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019
Кільк.характеристики :284 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.922+159.98:61+159.9:001.32:005.71(477-25)](082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Особливості соціально-психологічної адаптації педагогів-початківців/ М. Ф. Бабій. Розвиток емоційного інтелекту/ І. В. Данилюк, Т. П. Клімаш. Психологічна адаптація студентів до навчання у закладі вищої осівти/ О. О. Горова. Роль соціального інтелекту та особливості його прояву у педагогічній діяльності/ Е. З. Івашкевич, А. О. Яцюрик. Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк, В. І. Мілінчук. Невротизація як форма детермінації особистості в умовах трилінгвізму/ О. В. Костюк. Психологічний аналіз доробку Г. Л. Ващенка щодо виховання патріотизму особистості/ А. М. Маслюк. Особливості економічної соціалізації дитини в сімейному просторі/ Т. І. Мельничук. Взаємозв'язок світосприйняття практичних психологів зі складними життєвими ситуаціями/ С. О. Мирошниченко. Психологічні принципи формування компенсаторних реакцій пацієнта у випадку проведення фізичної реабілітації хворих з ішемічним інсультом/ Н. О. Михальчук, Л. Л. Примачок. Прийняття рішень як процес онтогенезу особистості лідера/ О. В. Лісойван. Суб'єкти профілактики правопорушень неповнолітніх/ К. Ю. Мураненко. Інформаційні технології у дистанційному навчанні як чинник розвитку суб'єктної активності/ М. М. Назар. Теоретико-методологічні засади соціально-психологічного опредметнення воєнної загрози/ С. М. Омелянюк. Теоретичний аналіз проблеми подолання стресу спортсменами/ Т. Петровська, Л. Арнаутова. Емоційне благополуччя соціально-депривованої особистості: емпіричні референти/ О. О. Піщанська. Роль дисциплін психологічного змісту у розвиткові "soft-skills" компетенцій майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі підготовки у ЗВО/ З. А. Сивогракова. Вплив стилю психолого-педагогічної взаємності вчителя на розвиток особистості учня/ Н. В. Слободяник. Теоретичні засади психологічної допомоги підліткам з вегетативними дисфункціями/ О. В. Тарнавська. Психологічні особливості емоційної сфери дітей дошкільного віку/ Л. А. Терещенко, І. І. Карабаєва. Становлення та професійне самовизначення особистості/ В. В. Турбан. Соціальна компетентність учнів: поняття, структура, функції/ В. В. Федько. Спрямованість особистості як чинник задоволеності життям/ І. П. Чапко. Ціннісні орієнтації як важлива передумова становлення музичної культури особистості/ Н. В. Чорна. Изменения мотивационной сфері у студентов специальности морского речного транспорта вследвисте пребівания в длительном рейсе/ Р. П. Шевченко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кордунова, Наталія Олександрівна, Дмитріюк Н. С., Мілінчук В. І.
Назва : Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 50-59 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примітки : Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
УДК : 159.922.8-057.87:[159.942:005.336
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--емоційна компетентність--емоційний інтелект--студент--професійна підготовка
Анотація: У статті представлено теоретико-емпіричний аналіз проблеми ролі емоційної компетентності студентів в умовах сучасної підготовки у закладі вищої освіти. Розглянуто основні підходи щодо сутності феноменів компетентності, емоційної компетентності, емоційного інтелекту. Аналіз проблеми фокусується на розгляді якості важливої ланки в системі професійної підготовки. Показано, що розвиток емоційної компетентності студента є однією з важливих характеристик становлення його особистості у процесі набуття професії. З'ясовуються психологічні особливості емоційної компетентності в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Показано, що розвиток емоційних особливостей студентів є важливим чинником формування емоційної компетентності. Підтверджена думка про те, що професійна компетентність є необхідним конструктом для психологічної підготовки майбутніх фахівців, який сприяє формуванню загальної культури, емпатії, розуміння того, що в емоційній сфері закладені рушійні сили активного ставлення студента до майбутньої діяльності.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 34
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020
Кільк.характеристики :332 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 20.00 грн.
УДК : 37.015.3+159.922+159.9:61](082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Мотивація навчальної діяльності курсантів/ О. І. Анатольєва. Вплив родинних взаємин на стратегію поведінки підлітка/ М. Ф. Бабій. Деякі аспекти ролі ведучого в соціально-психологічних тренінгах з прийняття рішень/ О. М. Брик, М. С. Кочаровський. Зв'язок індивідуально-психологічних характеристик з успішністю діяльності особистості/ І. А. Вольгемут. Наукові підходи до вивчення проблеми прояву когнітивних стилів у юнацькому віці/ В. В. Герасименко. Копінг-стратегії стресу матерів дітей з синдромом дефіциту уваги та гіперактивності/ Н. А. Гончаренко. Дослідження рольової поведінки у зв'язку із соціалізацією студентської молоді/ С. Л. Горбенко. Психологічний статус онкохворої людини/ Н. О. Євдокимова, О. М. Раткогло. Психологічний супровід спортсменів підлітково-юнацького віку/ Н. О. Євдокимова, Н. В. Тарасова. Професійне самовизначення старших підлітків/ Н. О. Євдокимова, О. О. Харченко. Особливості ігрової діяльності дітей з аутизмом/ Н. О. Євдокимова, О. С. Чеканова. Ознаки і причини емоційного вигорання прийомних батьків та батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу/ Н. О. Євдокимова, Ю. В. Воскевич. Психологічні особливості становлення професійної компетентності студентів у процесі фахової підготовки/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. Економічна активність молоді України в умовах суспільних змін/ О. В. Лавренко. Психологічні особливості навчального стресу в закладах вищої освіти/ Г. М. Матвієнко. Соціально-психологічні чинники самовизначення студентської молоді у сфері зайнятості/ Т. І. Мельничук. Соціально-психологічний аналіз детермінант насилля у сучасному світі/ В. В. Пітулей. Сексуальна освіченість українських студентів в умовах інформаційного суспільства/ А. Д. Порхун, О. М. Власова-Чмерук. Структура професійної автентичності фахівця з фізичної реабілітації/ Л. Л. Примачок. Дослідження психоемоційного стану у жінок з порушеннями репродуктивної сфери/ О. Б. Сіраковська. Визначення типу особистості студентів-медиків як адаптаційного потенціалу для формування майбутніх лікарів/ Н. Я. Синявська. Психологічний супровід міжособистісної взаємодії в освітньому просторі/ Н. В. Слободяник. Психологічні особливості особистісних утворень сором'язливості майбутніх психологів/ І. М. Степаненко. Наукові інтерпретації феномена співзалежної поведінки/ Д. Д. Сушко. Обгрунтування програми розвитку стресостійкості соціальних працівників різних вікових категорій/ Ю. О. Тептюк. Формування професійної самосвідомості молодих спеціалістів/ Л. А. Терещенко, Л. В. Дзюбко. Вплив діалогу на організацію мисленнєвого процесу підлітків як суб'єктів пізнавальної діяльності/ Н. А. Терновик. Чинники безпеки в розвиткові та життєдіяльності особистості/ В. В. Турбан. Дослідження вільного часу курсанта в період підготовки у вищому військовому навчальному закладі/ М. Р. Цимбал.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кордунова Н. О., Дмитріюк Н. С.
Назва : Психологічні особливості становлення професійної компетентності студентів у процесі фахової підготовки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 117-128 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примітки : Бібліогр.: с. 127-128 (8 назв)
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетенція--компетентність--професійна компетентність--студент--фахова підготовка
Анотація: У статті представлено аналіз наукових підходів до визначення змісту, структури і функцій професійної компетентності. Розглянуто різні підходи на розуміння її сутності та тих складових, які утворюють її якісне наповнення. Підкреслено, що професійна компетентність фахівця є інтегрованим, комплексним явищем, яке поєднує знання, уміння та навички, здібності особистості, показники загальної культури, вміння виконувати професійні обов'язки. Вона є результатом підготовленості фахівця, якісною характеристикою володіння професійною діяльністю і передбачає усвідомлення прагнення особистості до даної діяльності. Подано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей професійної компетентності в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Підтверджується думка про те, що професійна компетентність є важливим критерієм якості фахової підготовки студента і грунтується на взаємодії особистісних і професійних якостей, що визначають їх спрямованість та становлення до майбутньої діяльності. Розкрито можливості її формування в умовах фахової підготовки. Отримані дані порушують важливу проблему вивчення ролі професійної компетентності в процесі фахової підготовки майбутніх учителів, що є актуальним для досліджень в галузі психології особистості.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 17
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020
Кільк.характеристики :306 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 20.00 р.
УДК : 159.928(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Розвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя як детермінанта його підготовки до успішної фасилітативної взаємодії/ Е. З. Івашкевич, Н. О. Хупавцева. Психолого-педагогічний аналіз перших результатів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів/ Б. Г. Кремінський, С. В. Колебошин. Єдність типового та індивідуального як атрибуту особистості/ В. В. Москаленко. Психологічні особливості ціннісного самовизначення старшокласників із ознаками обдарованості/ О. Л. Музика. Самоорганізація як чинник мотивації саморегуляції студентів ЗВО/ Л. З. Сердюк. Психологічний підхід до безпеки як мовного феномена/ В. В. Турбан. Проблема діагностики обдарованості школярів: ефективність експертних рейтингових оцінок/ Я. З. Василькевич, А. А. Дереча. Формування творчих здібностей І.І. Мечникова у дитячі та юнацькі роки/ В. Є. Виноградова. Роль матері у становленні психологічного благополуччя дитини/ Н. Д. Володарська. Сторітелінг як засіб розвитку психологічної пружності особистості/ К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. Екзистенційно-гуманістичні орієнтири психологічної допомоги молоді в кризових умовах життя/ Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти/ Т. В. Завязун. Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності/ Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик. Психологічні стратегії військово-професійної діяльності військовослужбовців/ Є. В. Кіричевська. Емоційна стійкість як важлива складова особистості у період фахової підготовки/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. Особливості професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика" під час кризи ідентичності/ О. А. Краєва, М. В. Компанієць. Створювальні сили створювального знання особистості трансфесіонала: SMART-модель "МАПА" як методологічний і методичний інструментарій/ Н. В. Кривцова. Ціннісно-смислові основи самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі/ О. І. Купрєєва. Особливості креативності у музично обдарованих студентів/ Н. І. Левус, М. Л. Липецька. Психічна інверсія: когнітивний аналіз/ О. В. Мазяр. Проблема особистісної детермінації навчання у концепції розвитку здібностей учнів Г.С. Костюка/ Н. І. Мусіяка. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень/ Н. О. Никончук. Мотиваційна обумовленість особистісної саморегуляції/ О. І. Пенькова. Вплив функціональних его-станів викладачів і студентів вищої школи на систему їх індивідуальних ціннісних пріоритетів/ О. В. Рудюк. Якість життя як фактор розвитку життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Система ставлень особистості у вимірі психологічного благополуччя: аспекти сучасних досліджень/ І. В. Яворська-Вєтрова. Зв’язок самоставлення з потребою у досягненнях/ І. А. Вольгемут. Психологічні особливості розвитку творчого мислення у майбутніх дизайнерів/ В. Г. Демків. Роль гри у розвитку креативності дітей дошкільного віку/ І. М. Зозуля. Досвід взаємодії з соціально стигматизованою групою як чинник зміни уявлень про її представників/ М. Є. Паламарчук. Психологічні особливості впливу економічної депривації на фруктрованість потенційних мігрантів: факторний профіль/ Н. В. Шмарова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кордунова Н.О., Дмитріюк Н.С.
Назва : Емоційна стійкість як важлива складова особистості у період фахової підготовки
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 129-138 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 137-138 (15 назв)
УДК : 159.962.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--емоційність--емоційна стійкість--студент--фахова підготовка
Анотація: У статті представлено аналіз наукових підходів до визначення змісту, структури і функцій емоційної стійкості. Розглянуто різні підходи на розуміння її сутності та тих складових, які утворюють її якісне наповнення. Показано, що наукові підходи до феномену емоційної стійкості відрізняються різнобічними поглядами, недостатньою чіткістю та низьким рівнем практичного застосування. Підкреслено, що емоційна стійкість фахівця є інтегрованим, комплексним явищем, яке поєднує знання, уміння та навички, здібності особистості, показники загальної культури, вміння виконувати професійні обов'язки. Представлений аналіз психолого-педагогічної літератури, що дає змогу стверджувати, що загалом вчені акцентують увагу на таких моментах, як: емоційна стійкість особистості формується в процесі адаптації до складних обставин життєдіяльності; захисний потенціал емоційної стійкості проявляється у збереженні продуктивної діяльності за умови впливу різних стрес-факторів; здатність особистості до гнучкого та адекватного пристосування у складних життєвих ситуаціях; забезпечується адаптаційними можливостями емоційної емоційної стійкості. Подано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей емоційної стійкості в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Підтверджується думка про те, що емоційна стійкість є важливим критерієм якості фахової підготовки студента. Виділено індивідуально-типологічні особливості осіб з низькою емоційною стійкістю, яким притаманні нестабільність емоційного стану, невпевненість, висока тривожність, імпульсивність, що свідчить про дисбаланс у розвитку емоційно-вольових процесів та суттєво впливає на успішність навчальної діяльності. Розкрито можливості її формування в умовах фахової підготовки.
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 51850
Кількість відвідувачів 785
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя