Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Завязун, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 10
Вихідні дані : Київ: Срібна хвиля, 2014
Кільк.характеристики :306 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 18.00 р.
УДК : 372
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Пізнавальна активність як вектор творчості/ І. М. Біла. Психологічні особливості художнього сприймання в дошкільному віці/ Н. А. Ваганова. Вивчення особливостей та умов метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку/ С. Дем`яненко. Морально-ціннісна спрямованість як складова усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми педагогами/ Т. Дуткевич, М. Володченко. Деякі індивідуально-психологічні особливості вихователів дитячих садків/ Т. Завадська. Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства/ Т. Завязун. Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу/ Л. О. Калмикова. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення/ І. І. Карабаєва. Розвиток ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі/ К. В Карасьова. Оволодіння дошкільниками гуманістичними цінностями в процесі взаємодії з близькими дорослими/ С. О. Ладивір. Особливості професійних деформацій особистості вихователя дошкільного навчального закладу/ С. Лічман. Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби/ О. Мельник. Психологічні особливості сприймання і оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами рідної мови/ І. Мисан. Теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності педагога до співпраці з батьками/ Н. Павлюк. Ціннісні орієнтації дітей старшого дошкільного віку в сьогоденних реаліях життя/ Т. О. Піроженко. Формування у старших дошкільників ціннісних орієнтацій у спілкуванні з однолітками/ О. Пісарєва. Морально-ціннісний компонент самостійності як базової якості особистості дитини дошкільного віку/ М. Савченко. Цінність батьківсько-дитячих стосунків у процесі особистісного розвитку дошкільника/ Ю. Савченко. Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників/ Л. І. Соловйова. Сім'я як найбільша цінність дитини/ А. Теплюк. Психолого-педагогічні передумови становлення ціннісних орієнтацій дитини в дошкільному віці/ Л. Тищук. Формування у дітей- дошкільників ціннісних орієнтирів/ Л. Токарева. Ціннісні орієнтації як особистісні передумови здатності до процесу фасилітації у майбутніх педагогів/ О. Федорчук. Соціально-психологічний аналіз життєвиїх цінностей батьків дітей дошкільного віку/ О. Хартман. До питання про розуміння дошкільниками мовного матеріалу: теоретичний аспект проблеми/ Н. Харченко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.73-053.4/З-13
Автор(и) : Завязун Т.
Назва : Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 69-79 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 78 (5 назв)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--дружба--дошкільники
Анотація: Розкривається поняття дружби як важливої цінності дошкільного дитинства. Аналізується психологічні умови, які сприяють зародженню та встановленню дружби у дошкільників.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12
Вихідні дані : Київ: Срібна хвиля, 2016
Кільк.характеристики :184 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 11.00 грн.
УДК : 372.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці/ І. М. Біла. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження/ О. І. Власова, В. Л. Щербина. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ М. О. Демченко. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі./ Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку/ А. В. Кабанцева. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі/ К. А. Каплунова. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих/ І. Кондратець. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра/ О. І. Костецька. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини/ С. О. Ладивір. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу/ В. В. Лесик. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності/ В. І. Метелюк. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці/ Л. І. Соловйова. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці/ Л. Тищук, Л. Ковальова. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників/ І. Є. Товкач. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова/ Л. Д. Токарєва. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури/ О. І. Федорчук. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу/ Є. Ф. Філенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Завязун Т.В., Кльоц, Любов Антонівна
Назва : Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі.
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 32-41 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 40-41 (3 назви)
УДК : 159.922.73+316.614.6]-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): потребно-мотиваційна сфера--мотив--мотивація--мотиваційна складова особистості--навчальний процес
Анотація: У статті обгрунтовано значення мотивації як засобу активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі, розкрито її вплив на особистісний розвиток дитини-дошкільника. Акцентовано увагу на необхідності пошуку найбільш ефективних умов організації навчального процесу, спрямованого на формування не тільки змістовної (знання) та операційної (уміння) сторони програми, а й мотиваційної.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/З-13
Автор(и) : Завязун Т.
Назва : Мовленнєвий розвиток дошкільників: тематичні проекти
Вихідні дані : Київ: "Редакція газет з дошкільної та початкової освіти", 2013
Кільк.характеристики :120 с.
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-966-2753-16-5: 8.00 грн
УДК : 373.2.016:81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Розвиток дошкільників
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільники--мовленевий розвиток--психолого-педагогічні проектування
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 13
Вихідні дані : Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017
Кільк.характеристики :223 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Детство как социальный феномен/ Л. В. Балтина. Діагностика здібностей дітей/ І. М. Біла. Творче сприймання і його психологічні характеристики/ Н. М. Ваганова. Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими/ В. М. Гальченко. Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці/ Т. О. Гальцева. Самоактуалізація в системі професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології/ Т. В. Завязун. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду/ І. В. Клименко. Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала/ І. В. Кондратець. Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей/ Т. О. Піроженко. Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво"/ О. А. Половіна. Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції/ О. С. Рижкова. Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей/ Л. І. Соловйова. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків/ К. І. Степанюк. Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності/ І. Є. Товкач. Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку/ Л. Д. Токарєва. Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей / О. І. Федорчук. Прогностична компетентність як психологічний чинник готовності до інноваційної діяльності курсантів правоохоронців/ Д. В. Швець. Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості/ А. М. Шульга.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Завязун Т.В.
Назва : Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 72-82 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток мовлення--труднощі у спілкуванні--мовленнєвий портрет дитини--ігрова діяльність
Анотація: У статті висвітлюється питання особливостей розвитку мовлення сучасних дошкільнят. Розкриваються психолого-педагогічні причини труднощів у спілкуванні дошкільників та шляхи іх усунення за допомогою основного виду діяльності - гри.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 17
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020
Кільк.характеристики :306 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 20.00 р.
УДК : 159.928(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Розвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя як детермінанта його підготовки до успішної фасилітативної взаємодії/ Е. З. Івашкевич, Н. О. Хупавцева. Психолого-педагогічний аналіз перших результатів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів/ Б. Г. Кремінський, С. В. Колебошин. Єдність типового та індивідуального як атрибуту особистості/ В. В. Москаленко. Психологічні особливості ціннісного самовизначення старшокласників із ознаками обдарованості/ О. Л. Музика. Самоорганізація як чинник мотивації саморегуляції студентів ЗВО/ Л. З. Сердюк. Психологічний підхід до безпеки як мовного феномена/ В. В. Турбан. Проблема діагностики обдарованості школярів: ефективність експертних рейтингових оцінок/ Я. З. Василькевич, А. А. Дереча. Формування творчих здібностей І.І. Мечникова у дитячі та юнацькі роки/ В. Є. Виноградова. Роль матері у становленні психологічного благополуччя дитини/ Н. Д. Володарська. Сторітелінг як засіб розвитку психологічної пружності особистості/ К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. Екзистенційно-гуманістичні орієнтири психологічної допомоги молоді в кризових умовах життя/ Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти/ Т. В. Завязун. Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності/ Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик. Психологічні стратегії військово-професійної діяльності військовослужбовців/ Є. В. Кіричевська. Емоційна стійкість як важлива складова особистості у період фахової підготовки/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. Особливості професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика" під час кризи ідентичності/ О. А. Краєва, М. В. Компанієць. Створювальні сили створювального знання особистості трансфесіонала: SMART-модель "МАПА" як методологічний і методичний інструментарій/ Н. В. Кривцова. Ціннісно-смислові основи самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі/ О. І. Купрєєва. Особливості креативності у музично обдарованих студентів/ Н. І. Левус, М. Л. Липецька. Психічна інверсія: когнітивний аналіз/ О. В. Мазяр. Проблема особистісної детермінації навчання у концепції розвитку здібностей учнів Г.С. Костюка/ Н. І. Мусіяка. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень/ Н. О. Никончук. Мотиваційна обумовленість особистісної саморегуляції/ О. І. Пенькова. Вплив функціональних его-станів викладачів і студентів вищої школи на систему їх індивідуальних ціннісних пріоритетів/ О. В. Рудюк. Якість життя як фактор розвитку життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Система ставлень особистості у вимірі психологічного благополуччя: аспекти сучасних досліджень/ І. В. Яворська-Вєтрова. Зв’язок самоставлення з потребою у досягненнях/ І. А. Вольгемут. Психологічні особливості розвитку творчого мислення у майбутніх дизайнерів/ В. Г. Демків. Роль гри у розвитку креативності дітей дошкільного віку/ І. М. Зозуля. Досвід взаємодії з соціально стигматизованою групою як чинник зміни уявлень про її представників/ М. Є. Паламарчук. Психологічні особливості впливу економічної депривації на фруктрованість потенційних мігрантів: факторний профіль/ Н. В. Шмарова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Завязун Т.В.
Назва : Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 106-112 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 111-112 (7 назв)
УДК : 378.147
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--педагог закладу дошкільної освіти--комунікативний компонент--особистість дитини--дошкільний вік
Анотація: У статті розглядається питання значимості комунікативного компоненту як складової професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти для організації ефективної професійної діяльності. Акцентовано увагу на створенні педагогом закладу дошкільної освіти сприятливих умов для реалізації міжособистісної комунікації з дітьми дошкільного віку в закладі дошкільної освіти. З'ясовано вплив рівня професіоналізму та педагогічної майстерності щодо комунікативного компетентності педагога закладу дошкільної освіти на ефективність та якість надання освітніх послуг в сфері дошкільної освіти.
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 139131
Кількість відвідувачів 1192
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя