Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кириченко, Віктор Васильович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 20
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2014
Кільк.характеристики :376 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 22.00 р.
УДК : 151.51
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. М. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 21
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2015
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетичні індикатори конструювання образів світу у сучасному інформаційному просторі/ В. О. Моляко. Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору/ Ю. А. Алексєєва. Творчий потенціал майбутнього вчителя іноземних мов як психологічна проблема/ Л. В. Березова. Реабілітація творчого сприймання/ І. М. Біла. Самоставлення самотніх жінок/ Н. А. Ваганова. Гіпокамп і праобраз: спроба понятійного уточнення в контексті психології творчості/ Н. Л. Височіна. Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей/ М. В. Гаража. Особливості розвитку творчої уяви молодших школярів у сучасних умовах/ В. В. Горбунова. Стратегії розумового розвитку дітей раннього віку (рос.)/ Ю. А. Гулько. Розвиток толерантності до невизначеності у студентів-психологів/ В. Є. Гурський. Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми депривації у психологічній науці/ Т. І. Доцевич. Літературне полотно життя/ О. В. Зінченко. Практичні аспекти ціннісної підтримки особистості у процесі переживання кризи професійної адаптації/ В. В. Кириченко. Стратегіальний підхід у досліджені процесу творчого сприймання релігійної інформації/ Е. В. Кіричевська. Порівняльна характеристика показників соціально-психологічної адаптації та невротизації студентів медичного вузу в різних системах сучасної освіти/ В. О. Климчук. Типологія сприймання студентами рекламної інформації/ Ю. Г. Ковровський. Художня перцепція в системі рекреації/ О. А. Кривопишина. Постнекласичний підхід у дослідженні самореалізації особистості/ О. С. Кущ. Психологічні бар'єри соціалізації підлітків з розладами спектра аутизму/ О. В. Лещенко. Творчість та мислення, психологія та філософія (рос.)/ Л. А. Мойсеєнко. Психофізіологічні чинники обдарованості у працях І.О. Сікорського/ В. В. Москаленко. Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів/ Н. В. Медведева. Вивчення творчого сприймання в контексті концепції Л.С. Виготського/ О. Л. Музика. Психологічні особливості сприймання професійного персонального іміджу жінки-викладача/ С. А. Мул. Особливості економічного та морального в економічній культурі особистості/ Н. І. Мусіяка. Диференційні характеристики професійної діяльності офіцера прикордонного контролю/ Л. М. Найдьонова. Психологічні особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці/ І. В. Опанасюк. Динаміка економічної спрямованості як показника мотиваційної сфери майбутніх психологів (на матеріалі лонгітюдного дослідження)/ О. А. Панченко [и др.]. Вплив ілюзорної картини світу на дитячо-батьківські стосунки/ В. В. Плохіх. Нейропсихологічний підхід до розуміння синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю: етіологія, діагностика, корекція/ Ф. М. Подшивайлов. Методика профілактики деструктивних психічних станів начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань/ Н. І. Радченко. ІКласифікація концепцій та основні ознаки психосоматичних розладів/ Т. М. Траверсе. Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації/ Т. М. Третяк. Дослідження відповідальності у системі профвідбору/ І. О. Філенко. Шляхи та долі психологічної науки (рос.) (Бесіда з проф. В.О. Моляко)/ В. О. Моляко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 22
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2016
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Поліфонічна трансформація наукової школи Г.С. Костюка/ В. О. Моляко. Методико-психологічні питання діагностики творчого здоров'я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.)/ Т. С. Алєксєєва, В. В. Бідний, В. А. Моляко. Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога/ Б. В. Барчі. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання/ О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач/ Л. В. Березова. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності/ Н. А. Ваганова. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем/ О. В. Венцик. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності/ О. Р. Германович. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності/ В. В. Гресько. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку/ Ю. А. Гулько. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності/ І. В. Івашкевич. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини/ А. В. Кабанцева. Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства/ В. В. Кириченко. Медичне мислення як творче мислення лікаря/ І. Т. Кишакевич, О. В. Панчак. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків/ Е. В. Кіричевська. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу/ І. Л. Козова. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди/ О. В. Костюченко. Криза в психології: конструктивна роль (рос.)/ В. О. Мазілов. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності/ І. А. Мартинюк. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Медведєва. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні/ Л. А. Мойсеєнко [и др.]. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ/ О. Л. Музика, М. М. Чекрижова. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень/ Л. М. Найденова. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.)/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала/ Т. С. Пільгук. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента/ О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов. Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці/ В. І. Січка. Розвиток музичної психології як науки/ М. В. Субота. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем/ Т. Н. Третяк. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці/ Л. І. Хабірова. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку/ Т. А. Хахановська. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів/ Г. С. Шапорда. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань/ М. С. Ятчук. Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко)/ В. О. Моляко. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання/ Т. Н. Третяк.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 11
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :414 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 26.00 грн.
УДК : 153.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Зміст : Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів/ І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості/ С. В. Бабак. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості/ О. Г. Видра. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження/ Є. В. Гейко. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості/ О. В. Диса. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків/ Л. І. Дідковська. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі/ М. Т. Дригус. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці/ І. С. Загурська. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення/ В. В. Кириченко. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія/ Ю. М. Ковальчук. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку/ Т. В. Комар. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології/ Д. К. Корольов. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купреева. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва/ В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини/ Н. І. Левус. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору/ Л. В. Лупійко. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття/ О. В. Мазяр. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів/ І. В. Малецька. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції/ О. І. Мешко. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності/ О. О. Музика. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці/ Н. О. Никончук. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі/ І. В. Петренко. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості/ Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості/ О. В. Савченко. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями/ Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів/ В. В. Федько. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці/ Р. М. Хавула. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій/ В. Ю. Возна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів/ О. В. Гончарук. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці/ І. А. Гречуха. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості/ Я. Г. Григор'єва. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці/ І. В. Кирильчук. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів/ Т. М. Мпайстренко. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи/ О. А. Притула. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу/ Н. В. Сабліна. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку/ Г. А. Ставицький. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів/ Т. О. Цавалюк. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ/ М. М. Чекрижова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 24
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2018
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.954(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Психологічні проблеми конструювання образу світу (загальгі положення робочої концепції)/ В. О. Моляко. Мовна концепція свідомості/ О. І. Бедлінський. Архепит і праобраз: пошук спільних тенденцій/ О. М. Боровицька. Проблема формування стратегій пошуків аналогій у старших дошкільників/ Н. А. Ваганова. Мізинські палеолітичні фігурки (спроба охарактеризувати даний мистецький феномен методом класичного психоаналізу)/ А. В. Гощіцький. Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку/ І. М. Грузинська. Особливості діагностики процесу розв'язування дошкільниками задач, спрямованих не розуміння емоцій/ Ю. А. Гулько. Особливості взаємовідносин особистості дитини з соціальним оточенням в умовах психічної депривації/ Л. А. Девіс. Наука концептуалізація моделі становлення картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві/ В. В. Кириченко. Психологічні аспекти розвитку творчої особистості в процесі викладання предметів природничо-математичного циклу/ В. Ф. Ковальова. Принципи створення комбінованого очно-дистанційного тренінгу як середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості / А. О. Колярова. Творчі складові прийняття управлінських рішень у системі креативного менеджменту/ О. В. Костюченко. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності молодших школярів/ Н. М. Латиш. Творчість у психотерапевтичному вимірі/ О. В. Мазяр. Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження)/ Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. Методика формування психосемантичного змісту професійної свідомості майбутніх філологів/ С. А. Пустовий. Функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій у процесі творчості/ Т. Н. Третяк, В. О. Гомонюк. Психолого-організаційна технологія підготовки керівників оперативно-розшукових підрозділів до управління організаційними змінами/ О. С. Туз. Діагностика та розвиток здатності студентів до художньої діяльності (методичні матеріали)/ М. В. Шепельова. Психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій в процесі розв'язування учнями еврестичних задач/ Т. Н. Третяк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/К 43
Автор(и) : Кириченко, Віктор Васильович
Назва : Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 94-101: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 100 (6 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--професійна адаптація--суб'єкт праці--криза професійного розвитку--ціннісна криза
Анотація: Викладено результати досліджень розвитку ціннісної свідомості суб'єкта праці у процесі первинної професійної адаптації. Виявлено основні закономірності та індикатори виникнення особистісних криз, пов'язаних з процесами професійної адаптації у результаті взаємоузгодження індивідуально-психологічних властивостей працівника з вимогами професійного середовища.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Кириченко, Віктор Васильович, Марчук К.А.
Назва : Літературне полотно життя
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 124-132 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примітки : Бібліогр.: с.1130-131 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературна творчість--життєвий шлях--культура--інформація--соціальна екологія
Анотація: У статті йдеться про психологічні особливості сприймання особистістю власного життєвого досвіду. Акцентується увага на ролі культурного досвіду, який формується шляхом інтеріоризації елементів культури у процесі споживання інформаційної продукції.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Кириченко, Віктор Васильович
Назва : Наука концептуалізація моделі становлення картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2018. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 24. - С. 75-94 (Шифр 151.51/А 43-243195007)
Примітки : Бібліогр.: С. 88-93 (60 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційне суспільство--стратегія світосприйняття--індивідуальний досвід--соціальний досвід--картина світу--світогляд
Анотація: У статті здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми становлення картини світу особистості у інформаційному суспільстві. Визначено основні механізми формування картини світу особистості у інформаційному середовищі. Стаття розкриває соціально-рольовий підхід до формування картини світу особистості. У результаті теоретичного аналізу проблеми було визначено,що основою картини світу людини є соціальний досвід колективної більшості «ми», який опосередковано пов’язаний з індивідуальним перцептивним досвідом особистості. Нами виокремлено когнітивні стратегії інтеграції знань у картину світу особистості, які ілюструють специфіку світосприйняття особистості у системі «ми» та «вони». Запропоновано стратегіально-типологічну модель становлення картини світу, яка відображає відмінності у інформаційній взаємодії особистості з соціальним середовищем.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Кириченко, Віктор Васильович
Назва : Практичні аспекти ціннісної підтримки особистості у процесі переживання кризи професійної адаптації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 132-140 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примітки : Бібліогр.: с. 1138-139 (7 назв)
УДК : 159.9:62
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія професійного розвитку--ціннісна криза--ціннісна свідомість--професійна адаптація--ідентичність
Анотація: Представлені основні можливості використання суб'єктно-ціннісного підходу у процесі ціннісної підтримки працівників, які переживають кризу професійної адаптації. У статті представлені результати ідеографічних досліджень, які ілюструють статистичні узагальнення експерементальної перевірки ефективності використання програми ціннісної підтримки особистості у процесі професійної адаптації.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.85//К 43-731111 рукописний текст
Автор(и) : Кириченко, Віктор Васильович
Назва : Становлення особистісної ідентичності у процесі професійної адаптації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.03
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :254 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 220-254.
УДК : 159.923.2-057.85/.86(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія праці-- Професійна адаптація-- Особистісна ідентичність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісна ідентичність--професійний розвиток--професійна адаптація--трудова підготовка--здібності--суб'єктно-ціннісний підхід--стиль трудової діяльності--ціннісні кризи--кризи професійного розвитку
Анотація: В дослідженні розроблено структурно-функціональну модель стьановлення особистісної ідентичності у процесі професійної адаптації. Визначено індивідуально-психологічні особливості становлення особистісної ідентичності суб'єкта праці у процесі професійної адаптації. Проаналізовано особливості розвитку ціннісної свідомості суб'єкта праці у процесі професійної адаптації. Досліджено стратегіально-типологічні особливості становлення особистісної ідентичності суб'єкта праці у професіях типу "людина-людина" та "людина-техніка" та проаналізовано ефективність надання ціннісної підтримки фахівця у процесі професійної адаптації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-15 
 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 63229
Кількість відвідувачів 1096
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя