Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Клименко, І. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 13
Вихідні дані : Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017
Кільк.характеристики :223 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Детство как социальный феномен/ Л. В. Балтина. Діагностика здібностей дітей/ І. М. Біла. Творче сприймання і його психологічні характеристики/ Н. М. Ваганова. Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими/ В. М. Гальченко. Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці/ Т. О. Гальцева. Самоактуалізація в системі професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Особливості розвитку мовлення дошкільників як самостійна проблема педагогічної психології/ Т. В. Завязун. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду/ І. В. Клименко. Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала/ І. В. Кондратець. Психолого-педагогічні чинники вибору дитиною старшого дошкільного віку соціально значущих цінностей/ Т. О. Піроженко. Поліхудожній розвиток особистості у площині "Дитина-мистецтво"/ О. А. Половіна. Інтеграція навчальних занять у школі як засіб формування пізнавальної компетенції/ О. С. Рижкова. Характеристика довільної поведінки як чинника прийняття старшими дошкільниками соціально значущих цінностей/ Л. І. Соловйова. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків/ К. І. Степанюк. Психологічні засоби оптимізації індивідуальних характеристик пізнавальної активності/ І. Є. Товкач. Спрямованість дорослого на вибір соціально значущих цінностей у дітей старшого дошкільного віку/ Л. Д. Токарєва. Психолого-педагогічні умови прийняття дитиною соціально значимих цінностей / О. І. Федорчук. Прогностична компетентність як психологічний чинник готовності до інноваційної діяльності курсантів правоохоронців/ Д. В. Швець. Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості/ А. М. Шульга.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Клименко І.В.
Назва : Специфіка саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супровіду
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 94-108 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.955.4:37.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): курсанти--парціальні характеристики рефлексивності--правоохоронні органи--психологічний супровід
Анотація: У статті розглянута проблема психічної саморегуляції і рефлексивності в психології. Проаналізовано специфіку особистісної саморегуляції та її взаємозв'язку з парціальними характеристиками рефлексивності у курсантів в контексті програми психологічного супроводу. У досліджені було втсановлено, що курсанти, які були включені в програму психологічного супроводу, більшою мірою орієнтовані на аналіз і оцінку вже виконаної діяльності, подій, що мали місце в минулому. Ці випробовувані схильні до роздумів про майбутню діяльність і її планування, спостереження та аналізу власної поведінки. У курсантів, які навчалися у звичайних умовах, встановлено більш низькі показники за всіма складовими особистісної саморегуляції.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 30
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017
Кільк.характеристики :282 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 20.00 грн.
УДК : 159.9(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Психологічні аспекти якості життя невротизованої особистості/ Л. М. Абсалямова. Психологічні особливості поліграфних досліджень у системі МВС України/ О. В. Вагіна. Особливості психологічної стійкості та готовності військвослужбовців Збройних Сил України до дій в екстремальних умовах/ А. О. Грибок. Психологічні особливості вияву етнічної ідентичності української молоді/ І. В. Данилюк, В. В. Гресько. Особливості застосування профайлінгових технологій правоохоронними органами: історія та сучасний стан/ М. В. Дідковська-Бідюк. Психологічні аспекти перекладу сленгу в художніх творах/ Е. Е. Івашкевич. Система формування толерантності жінок як передумови їхньої психологічної готовності до материнства/ С. І. Канюха. Розуміння та опрацювання емоцій в Ексзестенційно-аналітичному підході/ Я. Ю. Каплуненко. Емоційно-психологічні виміри сімейного православного обрядового дійства/ Л. О. Карпова. Інформаційне забезпечення слідчої діяльності/ Н. Б. Карпушина. Функціональний аналіз психічних станів: теоретичний аспект/ Т. М. Клибанівська. Формування антикорупційної спрямованості особливості майбутнього правоохоронця в системі вищих навчальних заклідів МВС України/ І. В. Клименко. Особливості зв'язку духовних цінностей, депресивності та життєстійкості особистості юнацького віку/ С. Л. Кравчук. Психолого-педагогічний потенціал розвитку професійних компетенцій майбутнього фахівця в сучасній медичній освіті/ А. М. Крицька. Бойовий настрій офіцера-прикордонника/ С. А. Мул. Життєві орієнтації як чинник професійної діяльності майбутніх педагогів/ Л. В. Потапчук, Н. О. Кордунова. Особливості соціальної роботи з літніми людьми/ Л. Є. Просандєєва. Здоров'я як системне поняття: критерії психологічного здоров'я/ Т. О. Работа. Емоційність студентів-медиків у період адаптації до навчання та вплив на якість засвоєння морфологічних дисциплін/ Н. Синявська. Простір освітніх можливостей для самоактуалізації молоді/ Н. В. Слободяник. Динаміка показників психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх лікарів під час навчання в університеті/ Н. В. Сміла. Індивідуально-психологічні характеристики прояву професійних переживань у майбутніх медичних психологів/ Н. А. Тертична. Психологічні особливості командної діяльності у сфері управління/ А. В. Черкаський. Дослідження розвитку міжкультурної компетенції студентів у ході вивчення іноземної мови в багатокультурних за складом групах/ С. Ф. Шаркова. Психологічна характеристика основних компонентів правосвідомості особистості/ Т. І. Юрченко-Шеховцова. Я-концепція випускника школи в контексті методології гуманітарно-психологічної експертизи/ А. И. Яблонский. Емоційне вигорання у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. сихологічний супровід розвитку комунікативної комптентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту/ О. В. Лахтадир.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 31
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018
Кільк.характеристики :200 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 159.9(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Моделювання явищ як засіб інтелектуального розвитку школярів/ М. Ф. Бабій. Теоретичні засади проведення професіографічних досліджень у Національній поліції України/ В. І. Барко, І. О. Дубова, В. В. Барко. Дослідження психічного стану жінки, що пережила втрату плода або неонатальну смерть дитини чи проінформована про ризик цієї втрати/ Н. П. Бондаренко [и др.]. Тренінгова методика у структурі соціально-психологічного супроводу освітніх та суспільних реформ/ О. О. Горова. Психологічні особливості взаємодії з медіапрактиками спільноти в умовах воєнного конфлікту/ І. М. Гусєв. Системне моделювання як інтегративний метод особистісних змін й усвідомлення багатоваріативності життєвої реальності/ С. М. Каліщук. Специфіка самоорганізації курсантів у межах програми психологічного супроводу в період підготовки поліцейських/ І. В. Клименко. Психологічні особливості дослідження структури мотивації учіння молодших школярів/ М. В. Кормишев, Г. А. Медянік. Емоційний інтелект як проблема психологічної науки/ О. О. Лелюх-Степанчук. Емпіричне дослідження самореалізації особистості учіння в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Психологічні особливості свідомого сприймання/ О. Ю. Мурзенкова. Порушення формування дитячої особистості під впливом сімейного насильства/ А. В. Перепелиця. Психолого-організаційна технологія підвищення компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні/ Л. В. Преснякова. Психологічна допомога дошкільникам з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Мотиваційна сфера жінок, які вчинили насильницькі злочини/ О. В. Радзевілова. Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору / Н. В. Слободяник. Психологічні особливості агресивної поведінки жінок зі спів залежністю/ Л. О. Федосова. Асертивна поведінка під час ведення ділових переговорів: психологічні аспекти/ К. О. Чулкова. Професійно-педагогічна діяльність вчителя як об'єкт психологічної експертизи/ А. І. Яблонський.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Клименко І. В.
Назва : Формування антикорупційної спрямованості особливості майбутнього правоохоронця в системі вищих навчальних заклідів МВС України
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 118-128 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примітки : Бібліогр.: с. 126-127 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антикорупційна спрямованість--вища поліцейська освіта--корупція--курсанти--професійне навчання
Анотація: У статті обгрунтовано необхідність цілеспрямованого формування антикорупційної спрямованості особистості курсантів в системі вищої поліцейської освіти. Вказано, що факти корупції всередині правоохоронних органів особливо вражають суспільство, підривають довіру громадян до всієї системи органів правопорядку і державних інституцій. Визначено, що антикорупційна спрямованість особистості є поняттям, здатним відбити весь спектр проявів особистості у соціально-професійній сфері. Автор підкреслює, що формування антикорупційної спрямованості особистості курсантів в умовах вищої поліцейської освіти має бути реалізоване за допомогою системного її формування в процесі професійного навчання і виховання.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Клименко І. В.
Назва : Специфіка самоорганізації курсантів у межах програми психологічного супроводу в період підготовки поліцейських
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 64-74 (Шифр 15(08)/А 43-171474361)
Примітки : Бібліогр.: с. 72-73 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): курсанти--працівник поліції--програма психологічного супроводу--період підготовки--саморегуляція--самоорганізація
Анотація: Виявлено значущі показники за шкалами "Планомірність", "Фіксація" і "Самоорганізація" серед досліджуваних груп курсантів, майбутніх працівників поліції, у межах проходження ними програми психологічного супроводу в період професійної підготовки. Встановлено, що курсанти з високим рівнем саморегуляції, яких біло залучено до програми, характеризуються більш високим рівнем самоорганізації щодо тактичного планування свого робочого і особистого часу, цілеспрямованістю та наполегливістю в досягнені намічених планів. Що стосується курсантів із низьким рівнем саморегуляції, яких не було залучено до програми психологічного супроводу, визначено, що вони характеризуються меншою гнучкістю й схильністю залишити розпочату справу.
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 93513
Кількість відвідувачів 1039
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя