Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Козлова, О. С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 7
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012
Кільк.характеристики :281 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 15.00 р.
УДК : 153.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Теоретичні основи побудови концептуальної моделі психодіагностики обдарованості/ Р. О. Семенова. Діагностичні можливості методу оцінки проявів обдарованості/ Д. К. Корольов. Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця/ А. С. Борисюк. Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів/ Я. З. Василькевич. Психологічні особливості виникнення комп'ютерної залежності у дітей/ О. О. Євдокімова. Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка/ Н. І. Жигайло. психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Зовнішність як чинник професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів/ А. М. Крицька. Розвиток обдарованості дітей молодшого шкільного віку/ Н. О. Матвеєва. Психодіагностика інтелектуальної обдарованості та прогноз індивідуальних досягнень/ М. О. Мельник. Університетська психологія в Україні початку ХІХ-ХХст. (на прикладі Імператорського університету св. Володимира)/ О. А. Мельник. Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва/ О. С. Нечаєва. Творческие способности как составляющая профессиональной компетенции будущих специалистов социально-культурной сферы/ М. А. Садовая. Діагностика образотворчих здібностей і здатності до символізації в підлітковому віці/ М. А. Сніжна. Суб'єктні особливості сприймання музики як психологічна проблема/ М. В. Субота. Модифікація опитувальника В.П. Прядеїна для діагностики екологічної відповідальності/ І. С. Черевко. Навчальне спілкування у системі підготовки учителя/ Т. Д. Щербан. Социально-психологические параметры взаимопонимания и коммуникативные затруднения субъектов речевого общения/ Б. А. Щербатюк. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів/ С. П. Яланська. Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології/ М. М. Янковчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Козлова О. С.
Назва : Зовнішність як чинник професійного іміджу викладача ВНЗ
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 101-112 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примітки : Бібліогр.: с. 111-112 (14 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--викладач внз--зовнішність
Анотація: Розглянуто психологічні особливості впливу зовнішності на формування позитивного професійного іміджу викладача ВНЗ. Розглядаються особливості впливу на професійний імідж викладача таких елементів зовнішності як природні фізичні дані, одяг, міміка, жести, пантоміміка, хода. голос та мовлення.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 9
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013
Кільк.характеристики :563 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю/ Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці/ Д. К. Корольов. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця/ Т. В. Алексеева. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання/ С. В. Арефнія. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів/ І. В. Білоконь. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження/ В. М. Волошин. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап/ В. І. Вус. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості/ Н. А. Добровольська. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі/ О. В. Дробот. Формування у студентів здатності до самоствердження/ І. М. Євченко. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання/ Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ/ І. І. Карабаєва. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності/ О. В. Карапетова. Задача як модель вивчення мислення/ В. В. Карпенко. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості/ О. М. Кікінежді. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка/ Ю. П. Климчук. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології/ А. В. Колодяжна. Роль метафори у психологічному знанні/ Л. О. Кондратенко. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю/ С. М. Крилов. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень/ О. О. Лазуренко. Самовизначення і сенс життя особистості/ О. М. Легун. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України/ В. В. Лопата. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку/ І. Л. Лясковська. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації/ О. І. Макух, Н. М. Хома. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці/ Н. В. Медведева. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища/ М. О. Мельник. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків/ О. Є. Мойсеєва. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу/ І. А. Мудрак. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків/ 328-336. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ/ Ю. В. Никоненко. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності/ В. П. Олефір. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені/ О. О. Онисько. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії/ Р. В. Павелків. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля/ А. М. Приходько. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі/ К. П. Радзівіл. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України/ О. В. Сахнік. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку/ Ю. О. Святенко. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді/ М. А. Сніжна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема/ М. В. Субота. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації/ Т. Н. Третяк. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю/ О. О. Федько. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників/ М. О. Філіппов. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді/ О. О. Хан. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці/ І. С. Черевко. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності/ А. В. Черкаський. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів/ О. М. Чорна. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді/ Г. С. Шавиро. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства/ Л. Ю. Шевченко. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы/ Б. А. Щербатюк. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів/ С. П. Яланська. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників/ Т. В. Яценко. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді/ М. М. Янковчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 8
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012
Кільк.характеристики :262 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 16.00 р.
УДК : 159.928(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/ Р. О. Семенова. Методологічні засади психодіагностики обдарованості: принципи, підходи та методи/ Д. К. Корольов. Модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку/ І. І. Карабаєва. Психологічні особливості обдарованості школярів молодшого шкільного віку/ В. С. Бажанюк. Активізація творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики/ І. М. Боднарук. Структура образу світу старшокласників/ І. М. Бушай. Діагностика педагогічної обдарованості викладачів фізичного виховання/ Н. А. Добровольська. Теоретико-методологічні основи дослідження обдарованості студентської молоді/ О. В. Зінченко, Г. Д. Шейко. Теоретико-психологічні аспекти готовності керівника до управлінської діяльності/ О. С. Кальчук. Психологічні засади фомрування професійного іміджу викладачів ВНЗ/ О. С. Козлова. Психологічні особливості розвитку відповідальності підлітків із неповних родин/ С. В. Маковєєва. Сторінка з історії становлення українського вільного університету/ А. М. Маслюк. Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Соціальний та емоційний інтелект як складові соціальної обдарованості/ О. С. Науменко. Інноваційно-реконструктивні технології в психологічній практиці/ О. М. Немеш. Психологічні особливості діагностики інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Історико-психологічний аналіз феномена танцю/ І. М. Поклад. Метакогнитивные знания как когнитивная основа обучения и воспитания/ Т. В. Сергеева. Особливості побудови освітнього середовища для образотворчо обдарованих підлітків/ М. А. Сніжна. Актуалізація потенційної обдарованості студентів випускників економічного профілю/ О. О. Федько. Актуалізація лідерського потенціалу студентської молоді у процесі вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням/ О. В. Хмизова. Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів/ О. М. Чорна. Процес самовизначення як етап соціалізації індивіда/ Б. А. Щербатюк. До питання визначення струстурних компонентів соціальної обдарованості/ М. М. Янковчук. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників / Т. В. Яценко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Козлова О. С.
Назва : Психологічні засади фомрування професійного іміджу викладачів ВНЗ
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 114-121 (Шифр 15(08)/А 43-883991956)
Примітки : Бібліогр.: с. 121 (14 назв)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--викладач вищого навчального закладу--соціальна перцепція
Анотація: Статтю присвячено психологічним засадам формування професійного іміджу викладача вищого навчального закладу. Вказується, що професійний імідж викладача є образом, що формується як результат соціальної перцепції. Розглядається вплив установок, стереотипів, ефектів міжособистісного сприйняття, соціальної рефлексії на формування професійного іміджу викладача вищого навчального закладу.
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 40007
Кількість відвідувачів 738
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя