Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Колярова, Анастасія Олегівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 10
Вихідні дані : Київ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017
Кільк.характеристики :216 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 13.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Теоретико-методологические основы разработки нормативной модели самопроектирования личности/ Н. В. Чепелева. Прототекст как основа "Я" текста в нарративных практиках самопроектирования личности/ С. Ю. Рудницкая. Наративізація реплікаційних утворень культури повсякденності як засіб побудови життєвих сюжетів у юнацькому віці/ О. В. Зазимко. Особистісне самопроектування і проблема раціональності/ І. В. Лебединська. Джерела індивідуального дискурсу самопроектування (за матеріалами опитування)/ О. О. Зарецька. Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці/ О. М. Шиловська. Технології самопроектування особистості під час онкологічних захворювань/ І. В. Березко. Теоретичні підходи до дослідження інтелекту в геронтогенезі/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Відображення переживання та усвідомлення життєвих подій особистості в усній і письмових оповідях/ О. Д. Кресан. Теоретичні підходи до проблем суб'єктності та суб'єктної активності/ Д. С. Мещеряков. Мем як зразкова текстова інтернет-форма в контексті самопроектування особистості/ І. Л. Гудінова. Теоретико-методологічні основи дослідження наративної компетентності особистості/ К. В. Гуцол. Виды игр в виртуальном пространстве: психолого-герменевтический подход/ И. С. Галунзовский. Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування/ А. О. Колярова.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Колярова, Анастасія Олегівна
Назва : Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 200-213 (Шифр 151.60/А 43-499887420)
Примітки : Бібліогр.: С. 213 (3 назви)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тілесний досвід--рефлексія тілесного досвіду--семантичний простір сприйняття тіла--самопроектування особистості--метод семантичного диференціалу
Анотація: У статті наведено опис емпіричного дослідження змістовного наповнення семантичного простору сприйняття та розуміння тіла особистостями, здатними до самопроективної діяльності та рефлексії власного тілесного досвіду.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 24
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2018
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.954(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Психологічні проблеми конструювання образу світу (загальгі положення робочої концепції)/ В. О. Моляко. Мовна концепція свідомості/ О. І. Бедлінський. Архепит і праобраз: пошук спільних тенденцій/ О. М. Боровицька. Проблема формування стратегій пошуків аналогій у старших дошкільників/ Н. А. Ваганова. Мізинські палеолітичні фігурки (спроба охарактеризувати даний мистецький феномен методом класичного психоаналізу)/ А. В. Гощіцький. Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку/ І. М. Грузинська. Особливості діагностики процесу розв'язування дошкільниками задач, спрямованих не розуміння емоцій/ Ю. А. Гулько. Особливості взаємовідносин особистості дитини з соціальним оточенням в умовах психічної депривації/ Л. А. Девіс. Наука концептуалізація моделі становлення картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві/ В. В. Кириченко. Психологічні аспекти розвитку творчої особистості в процесі викладання предметів природничо-математичного циклу/ В. Ф. Ковальова. Принципи створення комбінованого очно-дистанційного тренінгу як середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості / А. О. Колярова. Творчі складові прийняття управлінських рішень у системі креативного менеджменту/ О. В. Костюченко. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності молодших школярів/ Н. М. Латиш. Творчість у психотерапевтичному вимірі/ О. В. Мазяр. Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження)/ Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. Методика формування психосемантичного змісту професійної свідомості майбутніх філологів/ С. А. Пустовий. Функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій у процесі творчості/ Т. Н. Третяк, В. О. Гомонюк. Психолого-організаційна технологія підготовки керівників оперативно-розшукових підрозділів до управління організаційними змінами/ О. С. Туз. Діагностика та розвиток здатності студентів до художньої діяльності (методичні матеріали)/ М. В. Шепельова. Психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій в процесі розв'язування учнями еврестичних задач/ Т. Н. Третяк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Колярова, Анастасія Олегівна
Назва : Принципи створення комбінованого очно-дистанційного тренінгу як середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2018. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 24. - С. 101-109 (Шифр 151.51/А 43-243195007)
Примітки : Бібліогр.: С. 108-109 (6 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принцип--середовище розвитку--тренінгові середовище--очно-дистанційний тренінг--рефлексія тілесного досвіду особистості
Анотація: Статтю присвячено проблемі розробки принципів створення комбінованого очно-дистанційного тренінгу як середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості. Узагальнення теоретичних положень щодо зазначеної проблеми та результатів емпіричного дослідження особливостей соціокультурного середовища як контексту набуття людиною власного тілесного досвіду, уможливило виокремлення основних принципів створення комбінованого очно-дистанційного тренінгового середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості. Обґрунтовано, що в цьому середовищі відбувається конструювання «простору завдань» рефлексивної діяльності членів тренінгової групи у «світі тілесного досвіду», що сприяє процесам їхньої самодетермінації, саморозвитку та самопроектуванню.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 11
Вихідні дані : Київ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :164 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 10.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Самопроектування як процес створення потенційної особистої історії/ Н. В. Чепелева. До проблеми технологалізації процесів самопроектування/ М. Л. Смульсон. Технологізація як тенденція сучасного гуманітарного знання/ С. Ю. Рудницька. Конструювання просторово-часових відношень на етапах самопроектування особистості/ О. В. Зазимко. Провокація текстом як дієвий засіб розвитку індивідуального дискурсу самопроектування/ О. О. Зарецька. Технології розвитку здатності до самопроектування у підлітків/ О. М. Шиловська. Специфіка дискурсивних технологій самопроектування особистості у кризових життєвих обставинах, які викликані онкологічними захворюваннями/ І. В. Березко. Взірцевий текст у контексті самопроектування користувачів інтернету/ І. Л. Гудінова. Наративна компетентність як чинник розвитку здатності особистості до самопроектування/ К. В. Гуцол. Проблема самопроектирования личности в контексте гуманитарного проектирования/ И. С. Галунзовский. Проблематизація рефлексії тілесного досвіду особистості в процесі її самопроектування/ А. О. Колярова.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Колярова, Анастасія Олегівна
Назва : Проблематизація рефлексії тілесного досвіду особистості в процесі її самопроектування
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 148-162 (Шифр 151.60/А 43-751187570)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-162 (14 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--тілесний досвід особистості--рівні рефлексії тілесного досвіду--конструктивний рефлексивний стиль--неконструктивний рефлексивний стиль
Анотація: Статтю присв'ячено проблемі рефлексії тілесного досвіду в контексті самопроектування. У руслі психолого- герменевтичного підходу рефлексію проблематизовано як здатність особистості забезпечувати управління процесами формування системи особистого, зокрема тілесного досвіду. Запропоновано трирівневу модель розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості як засобу її самопроектування, що передбачає: рівень передрефлексії та первинної ідентифікації тілесного досвіду, що співвідносяться з основними вимірами дискурсивного самопроектування особистості: "плагіатором", "читачем" та "автором" (за Н.В. Чепелєвою, С.Ю. Рудницькою) та мають свою певну специфіку, зумовлену способами організації тілесного досвіду, його текстової об'єктивізації, способами і процедурами його розуміння. Показано, що рівні рефлексії тілесного досвіду співвідносяться з рефлексивними стилями особистості. Так, на нижньому рівні передрефлексії та первинної ідентифікації тілесного досвіду особистість демонструє переважно конструктивний рефлексивний стиль, що блокує її розвиток здатності до самопроектування. Вищий рівень рефлексії тілесного досвіду характеризується як смисловий (метасмисловий) і співвідноситься з конструктивним рефлексивним стилем особистості, що має аналізуючий, спонукальний вплив на розвиток її здатності до самопроектування. На середньому-інтерпретаційному рівні рефлексії тілесного досвіду для особистості властивим є як конструктивний так і неконструктивний рефлексивний стиль. Висунуто припущення щодо взаємовідношень між рефлексією тілесного досвіду особистості та її здатністю до самопроектування.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/.31(043/К 60-745230189 рукописний текст
Автор(и) : Колярова, Анастасія Олегівна
Назва : Рефлексія тілесного досвіду як засіб самопроектування особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :332 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 220-237 (177 назв).
УДК : 159.923.2/.31(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування особистості--тілесний досвід--рефлексія--рефлексія тілесного досвіду--рефлексивний стиль особистості--розвивальне середовище--очно-дистанційний тренінг
Анотація: Дисертацію присвячено розв’язанню проблем визначення психологічних особливостей рефлексії тілесного досвіду як засобу розвитку здатності до особистого самопроектування. На засадах психолого-герменевтичного підходу виділено психологічні характеристики особистості, що визначають її здатність до самопроектування, та обґрунтовано поняття і зміст тілесного досвіду особистості. Визначено види рефлексії тілесного досвіду, критерії і рівні її сформованості. Емпірично з’ясовано психологічні особливості набуття тілесного досвіду за різних умов соціокультурного середовища. Узагальнення результатів дослідження покладено в основу визначення специфічних принципів проектування середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду. Виділено конструктивніта неконструктивні рефлексивні стилі особистості, визначено особливості їх спонукального і блокувального впливу на самопроектування особистості. Розроблено програму тренінгу продуктивної рефлексії тілесного досвіду та доведено результативність йогозастосування в різних розвивальних середовищах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/.31(043/К 60-759460648 рукописний текст
Автор(и) : Колярова, Анастасія Олегівна
Назва : Рефлексія тілесного досвіду як засіб самопроектування особистості : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :22 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-20 (16 назв).
УДК : 159.923.2/.31(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування особистості--тілесний досвід--рефлексія--рефлексія тілесного досвіду--рефлексивний стиль особистості--розвивальне середовище--очно-дистанційний тренінг
Анотація: Дисертацію присвячено розв’язанню проблем визначення психологічних особливостей рефлексії тілесного досвіду як засобу розвитку здатності до особистого самопроектування. На засадах психолого-герменевтичного підходу виділено психологічні характеристики особистості, що визначають її здатність до самопроектування, та обґрунтовано поняття і зміст тілесного досвіду особистості. Визначено види рефлексії тілесного досвіду, критерії і рівні її сформованості. Емпірично з’ясовано психологічні особливості набуття тілесного досвіду за різних умов соціокультурного середовища. Узагальнення результатів дослідження покладено в основу визначення специфічних принципів проектування середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду. Виділено конструктивніта неконструктивні рефлексивні стилі особистості, визначено особливості їх спонукального і блокувального впливу на самопроектування особистості. Розроблено програму тренінгу продуктивної рефлексії тілесного досвіду та доведено результативність йогозастосування в різних розвивальних середовищах.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 133258
Кількість відвідувачів 1823
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя