Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Коняєва, Лілія Дмитрівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-053.6:3/К 64-471514 рукописний текст
Автор(и) : Коняєва, Лілія Дмитрівна
Назва : Психологічні особливості соціалізації підлітків у позашкільній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :275 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 220-242.
УДК : 316.614.6-053.6:379.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--підлітки--ідентичність--ідентифікація--успішність соціалізації--позашкільна діяльність--спортивна діяльність--підлітки-спортсмени
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню однієї з актуальних проблем сучасної соціальної психології-психологічних особливостей соціалізації підлітків у позашкільній діяльності. На основі теоретичного аналізу виділені основні особливості соціалізації підлітків у зв"язку з формуванням їх особистісної ідентичності, визначені та обгрунтовані критерії оцінки успішності соціалізації підлітків, обгрунтований зв"язок психологічних особливостей та успішності соціалізації підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, зі змістом іх особистісної ідентичності, виділено основні чинники позитивного впливу позашкільної діяльності на розвиток особистісної ідентичності в підлітковому віці та з"ясовано місце спортивної діяльності у соціалізації підлітків.В емпіричному дослідженні проаналізовано зв"язок особистісної ідентичності підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, з успішністю їх соціалізації. Виявлено, що підлітки-спорстмени мають розвинену структуру ідентичності, з домінуванням ідентифікації з суб"єктом діяльності взагалі та спортивної діяльності зокрема, а також найбільш гармонійне сполучення важливих для успішної організації особистісних параметрів, що свідчить про більш успішну її соціалізацію. Підтверджено положення про те, що особливості та характер соціалізації підлітків багато в чому визначається особливостями змісту їх ідентичності, яка формується під впливом певної позашкільної діяльності. Зокрема, доведено, що більш успішній соціалізації підлітків-спорстменів сприяє домінуванняв структурі їх особистісної ідентичності ідентифікації з суб"єктом діяльності взагалі та спортивної діяльності зокрема.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015
Кільк.характеристики :774 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології/ Н. І. Антюхова. Психотерапія як екзистенціальний вибір/ О. В. Башмакова. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги/ В. В. Вишньовський. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців/ Л. В. Герман. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/ І. А. Горобець. Психологічні особливості установки на критичне мислення/ Н. М. Громова. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті/ Т. В. Гура. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі/ А. М. Демиденко. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей/ Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори/ Н. С. Дмитріюк. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків/ Ф. А. Добренко. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови/ О. М. Ільїна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів/ Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації/ С. Б. Капідінова. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти/ Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами/ Т. М. Клибанівська. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко. Особливості творчих здібностей молодших школярів/ Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості/ М. В. Кормишев. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації/ В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка/ О. В. Корнієнко. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога/ С. В. Кузнецова. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ/ В. П. Культенко. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ/ В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Лимар, К. О. Моруга. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості/ Ю. І. Мадінова. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента/ М. М. Мельничук. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога/ І. В. Михайлюк. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів/ С. А. Мул. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста/ Г. Ю. Одинцова. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. О. Островська. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті/ С. В. Отчич. Структурні складові технічних здібностей/ А. С. Паламар. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога/ О. М. Паламар. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога/ Н. В. Перегончук. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів/ О. В. Петренко. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери/ Л. О. Подкоритова. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога/ М. В. Пророк. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій/ Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/ Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів/ Л. Є. Просандєєва. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності/ А. О. Рєпка. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття/ О. В. Рудюк. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів/ А. І. Тарасенко. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів/ Т. Є. Тітова. Теорії девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю/ В. В. Турбан. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості/ Н. В. Слободяник. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря/ М. М. Філоненко. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content/ R. S. Fesenko. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів/ А. В. Черкаський. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку/ А. В. Шамне. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків/ Ю. В. Шапаренко. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя/ І. В. Шевчук. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості/ Л. С. Шелег. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок)/ О. І. Шишак, Н. В. Старик. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. О. Шопіна. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач/ Г. В. Щербан. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення/ Н. Ю. Яковлева. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості/ Т. М. Яблонська. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків/ І. П. Якимчук. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання/ М. С. Ятчук. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта/ С. В. Жидецька. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/ O. V. Kostiuk. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality/ V. Lunov, O. Rygel.
Примірники : всього : ЧЗ(1), (1)
Вільні : ЧЗ(1), (1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Коняєва, Лілія Дмитрівна, Тестерєва О. О.
Назва : Особливості творчих здібностей молодших школярів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 217-228 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 226 (13 назв)
УДК : 159.954-057.874
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчі здібності--молодші школярі--вербальна фантазія--самооцінка--поведінкові характеристики
Анотація: У статті показано, що загальна креативність, продуктивність, гнучкість і оригінальність мислення в більшості молодших школярів були в межах норми, але вони поверхнево виконували поставлені завдання. Встановлено прямі взаємозв'язки загальної креативності з вербальною фантазією, самооцінкою, мотиваційними, пізнавальними й творчими характеристиками дітей.
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.06.2024
Кількість запитів 38259
Кількість відвідувачів 1611
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя