Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кордунова, Наталія Олександрівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31:130.123/К 66-461870 рукописний текст
Автор(и) : Кордунова, Наталія Олександрівна
Назва : Психологічні особливості становлення духовних цінностей старшокласників у процесі спілкування : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Луцьк, 2000
Кільк.характеристики :257 с.: табл., граф.
Колективи : Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-191.
УДК : 37.015.31:130.123.4+316.752]:316.454.52 + 37.015.31:130.123.4:316.454.52 + 316.752:316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Духовні цінності
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність--духовні цінності--спілкування--старшокласники--експеримент
Анотація: В дисертації конкретизовано зміст і сутність поняття "духовність", визначено критерії, показники та рівні становлення духовних цінностей особистості старшокласника. Експериментально виявлені можливості спілкування учнів із світом дорослих як фактору формування їх духовних цінностей. Виявлені референтні групи, які найбільш впливають на становлення духовних цінностей особистості старшокласника. Розширено та поглиблено знання про закономірності становлення духовних цінностей та роль спілкування в цьому процесі, що доповнює існуючі концепції детермінації розвитку особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Кільк.характеристики :483 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови/ Н. І. Антюхова. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу?/ Г. М. Бевз. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз/ О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології/ О. О. Білінська, М. В. Черпак. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії/ В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/ А. Ю. Гільман. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації"/ С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/ О. М. Грединарова. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології/ Я. Г. Григор'єва. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини/ Г. В. Гуменюк. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания/ С. Н. Жеребцов. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect/ I. Zubiashvily. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"/ Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/ З. Я. Ковальчук. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці/ Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н. П. Кулеша. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери/ В. В. Кордонець. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми/ Ю. В. Норчук. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів/ І. В. Михайлюк. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор/ М. Ю. Панасенко. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів/ Н. В. Перегончук. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології/ Т. О. Пода. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів/ М. П. Полухіна. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі/ Т. Г. Павлюк. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів/ С. А. Мул. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки/ О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/ Т. А. Російчук. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах/ С. Сардарзаде. Волонтерський рух у світі та в Україні/ О. О. Сидоренко. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності/ Н. В. Слободяник. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів/ А. О. Теплицька. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму/ Б. М. Ткач. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології/ В. В. Турбан. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності/ Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/ А. В. Шамне. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень/ І. В. Шевчук.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Кордунова, Наталія Олександрівна, Потапчук Л. В.
Назва : Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 217-226 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 223-224 (14 назв)
УДК : 159.923.2-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--особистісна зрілість--життєва стратегія--самоствердження--духовне "я"
Анотація: Розглянуто основні підходи до розуміння особистісної зрілості, що існують у сучасній науці. Основну увагу зосереджено на вивченні особистісної зрілості як складного й динамічного процесу, що характеризується своїми особливостями на кожному віковому етапі. Становлення особистісної зрілості розглядається як поступове оволодіння особистістю власним внутрішнім світом.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 15
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019
Кільк.характеристики :459 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 р.
УДК : 159.928(08)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер)/ І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Сім'я як простір формування цінностей дитини/ І. М. Біла. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій/ Г. М. Дубчак. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики)/ І. В. Єршова-Бабенко. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого")/ І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту/ Є. З. Івашкевич. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину/ Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців/ В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами/ О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності/ В. В. Москаленко. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді/ Л. З. Сердюк. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації/ О. Л. Музика. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи/ В. В. Балахтар. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості/ Н. Д. Володарська. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО/ Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід)/ О. В. Губенко. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів/ Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді/ О. П. Коханова, О. А. Столярчук. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості/ О. І. Кузнецов. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності/ І. В. Лантух. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку/ І. М. Левицька, М. І. Попіль. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків/ О. О. Литвиненко. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду/ О. В. Мазяр. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів/ О. О. Музика. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві/ М. М. Назар. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків/ Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту/ І. В. Нікітіна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин/ О. І. Пенькова. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів/ С. О. Подофєй. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти/ Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації/ А. І. Руденок, К. І. Максимчук. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності/ О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі/ Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів/ О. Р. Ткачишина. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці/ Г. В. Чайка. Життєстійкість самодетермінованої особистості/ О. А. Чиханцова. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців/ О. М. Шамич. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління/ О. Г. Шаумян. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами"/ О. І. Боковець. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти/ А. О. Курбатова. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості/ О. С. Нечаєва. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків/ А. С. Окнова. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників/ О. А. Поканевич. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами/ О. М. Чудакова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кордунова, Наталія Олександрівна, Дмитріюк, Наталія Степанівна
Назва : Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 181-188 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-188 (7 назв)
УДК : 159.942:[316.6:316.47-057.87
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--емоційність--емоційні переживання--емоційні взаємини--міжособистісні взаємини
Анотація: У статті представлено теоретико-емпіричний аналіз проблеми ролі емоційного фактору в міжособистісній взаємодії студентів в умовах сучасної підготовки у вищому навчальному закладі. Розглянуто основні підходи щодо сутності феноменів емоційних станів. Аналіз проблеми факусується на рогляді їх в якості важливої ланки в системі міжособистісних взаємин. Показано, що розвиток емоційних особливостей є одним із важливих чинників взаємодії студентів у процесі навчання. Проаналізовано зміни в динаміці емоційних властивоестей особистості студентів у процесі міжособистісних взаємин. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Доведено, що в основі складових міжособистісних взаємин студентів різних років навчання присутній критерій емоційності, який є індикатором настрою і поведінки, а також формує взаємини. Підтверджена думка про те, що рівень міжособистісних відносин у студентському колективі важливим чином пов'язаний зі ступенем розвитку емоційної адекватності.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 33
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019
Кільк.характеристики :284 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.922+159.98:61+159.9:001.32:005.71(477-25)](082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Особливості соціально-психологічної адаптації педагогів-початківців/ М. Ф. Бабій. Розвиток емоційного інтелекту/ І. В. Данилюк, Т. П. Клімаш. Психологічна адаптація студентів до навчання у закладі вищої осівти/ О. О. Горова. Роль соціального інтелекту та особливості його прояву у педагогічній діяльності/ Е. З. Івашкевич, А. О. Яцюрик. Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк, В. І. Мілінчук. Невротизація як форма детермінації особистості в умовах трилінгвізму/ О. В. Костюк. Психологічний аналіз доробку Г. Л. Ващенка щодо виховання патріотизму особистості/ А. М. Маслюк. Особливості економічної соціалізації дитини в сімейному просторі/ Т. І. Мельничук. Взаємозв'язок світосприйняття практичних психологів зі складними життєвими ситуаціями/ С. О. Мирошниченко. Психологічні принципи формування компенсаторних реакцій пацієнта у випадку проведення фізичної реабілітації хворих з ішемічним інсультом/ Н. О. Михальчук, Л. Л. Примачок. Прийняття рішень як процес онтогенезу особистості лідера/ О. В. Лісойван. Суб'єкти профілактики правопорушень неповнолітніх/ К. Ю. Мураненко. Інформаційні технології у дистанційному навчанні як чинник розвитку суб'єктної активності/ М. М. Назар. Теоретико-методологічні засади соціально-психологічного опредметнення воєнної загрози/ С. М. Омелянюк. Теоретичний аналіз проблеми подолання стресу спортсменами/ Т. Петровська, Л. Арнаутова. Емоційне благополуччя соціально-депривованої особистості: емпіричні референти/ О. О. Піщанська. Роль дисциплін психологічного змісту у розвиткові "soft-skills" компетенцій майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі підготовки у ЗВО/ З. А. Сивогракова. Вплив стилю психолого-педагогічної взаємності вчителя на розвиток особистості учня/ Н. В. Слободяник. Теоретичні засади психологічної допомоги підліткам з вегетативними дисфункціями/ О. В. Тарнавська. Психологічні особливості емоційної сфери дітей дошкільного віку/ Л. А. Терещенко, І. І. Карабаєва. Становлення та професійне самовизначення особистості/ В. В. Турбан. Соціальна компетентність учнів: поняття, структура, функції/ В. В. Федько. Спрямованість особистості як чинник задоволеності життям/ І. П. Чапко. Ціннісні орієнтації як важлива передумова становлення музичної культури особистості/ Н. В. Чорна. Изменения мотивационной сфері у студентов специальности морского речного транспорта вследвисте пребівания в длительном рейсе/ Р. П. Шевченко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кордунова, Наталія Олександрівна, Дмитріюк Н. С., Мілінчук В. І.
Назва : Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 50-59 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примітки : Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
УДК : 159.922.8-057.87:[159.942:005.336
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--емоційна компетентність--емоційний інтелект--студент--професійна підготовка
Анотація: У статті представлено теоретико-емпіричний аналіз проблеми ролі емоційної компетентності студентів в умовах сучасної підготовки у закладі вищої освіти. Розглянуто основні підходи щодо сутності феноменів компетентності, емоційної компетентності, емоційного інтелекту. Аналіз проблеми фокусується на розгляді якості важливої ланки в системі професійної підготовки. Показано, що розвиток емоційної компетентності студента є однією з важливих характеристик становлення його особистості у процесі набуття професії. З'ясовуються психологічні особливості емоційної компетентності в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Показано, що розвиток емоційних особливостей студентів є важливим чинником формування емоційної компетентності. Підтверджена думка про те, що професійна компетентність є необхідним конструктом для психологічної підготовки майбутніх фахівців, який сприяє формуванню загальної культури, емпатії, розуміння того, що в емоційній сфері закладені рушійні сили активного ставлення студента до майбутньої діяльності.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 53
Вихідні дані : Київ: Логос, 2019
Кільк.характеристики :100 с.: табл.
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 159.9.01:[005+33+316.6](082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Особливості сформованості соціальної толерантності керівників закладів загальної середньої освіти/ О. В. Брюховецька. Основні вияви особистісної напруженості/ І. В. Заіка. Особистісна та професійна самоактуалізація державних службовців: рівень значущості, розуміння сутності та умов для її здійснення/ Л. М. Карамушка, Ю. В. Рутина. Інноваційні стилі управління менеджерів освітніх організацій у процесі взаємодії менеджерів і педагогічного колективу: зв’язок з характеристиками організації та менеджерів/ А. О. Клочко. Самоменеджмент керівників закладів освіти у системі післядипломної освіти/ Л. В. Пастух. Оцінка персоналом комерційних організацій чинників формування ставлення до грошей: вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик персоналу/ Л. М. Карамушка, О. І. Паршак. Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід/ Н. В. Телегей. Темпоральні виміри уявлень молоді про життєвий успіх/ В. Ю. Вінков. Особливості мотиваційної сфери студентів хелперських спеціальностей/ К. П. Гавриловська, О. Й. Литвак. Зв’язок академічної прокрастинації з організацією навчальної діяльності студентів/ Н. С. Дмитріюк, Н. О. Кордунова, В. І. Мілінчук. Програма розвитку навичок міжособистісної взаємодії в контексті покращення соціально-психологічного клімату групи/ С. О. Кличковський. Ґендерна складова життєвого сценарію особистості: жіночі сценарії/ Т. О. Костіна. Організація системи профілактики правопорушень серед неповнолітніх/ К. Ю. Мураненко. Тренінг актуалізації християнських настановлень як чинника формування соціальної відповідальності особистості / О. В. Палагнюк. III Всеукраїнський конгрес з організаційної та економічної психології (20–22 червня 2019 р., м. Кам’янець-Подільський)/ Л. М. Карамушка [и др.].
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Дмитріюк, Наталія Степанівна, Кордунова, Наталія Олександрівна, Мілінчук В. І.
Назва : Зв’язок академічної прокрастинації з організацією навчальної діяльності студентів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 62-67 (Шифр 15(08)/А 43-647755445)
Примітки : Бібліогр.: С. 66-67 (19 назв).
УДК : 159.923:0057.87
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прокрастинація--академічна прокрастинація--студентське середовище--рівень прокрастинації--феномен прокрастинації
Анотація: У статті розглянуто феномен академічної прокрастинації – свідомого відкладання суб’єктом намічених дій, незважаючи на те, що це спричинить певні проблеми, своєрідної емоційної реакції людини на плановані або необхідні справи.
Знайти схожі

 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 43449
Кількість відвідувачів 961
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя