Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ладивір, Світлана Олексіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4(/М 48-480307 рукописний текст
Автор(и) : Мельник, Інна Сергіївна
Назва : Особливості впливу взаємин з дорослими і однолітками на самооцінку старшого дошкільника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-197.
УДК : 159.922.73-053.4(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--старший шкільний вік--взаємини--загальна сомооцінка--конкретна самооцінка--спільна діяльність--структура взаємин
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-експериментальному вивченню проблеми особливостей впливу взаємовідносин з дорослими і однолітками на самооцінку старшого дошкільника. Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними психологами. У ході експериментального дослідження показано наявність розбіжності між рівнями розвитку загальної і конкретної самооцінки, яка проявляється у тенденції до завищення загальної самооцінки дітьми старшого дошкільного віку та у більшій адекватності їх конкретної сомооцінки. Встановлено достовірний зв"язок рівнів розвитку конкретної самооцінки з мірою сформованості поведінкового, когнітивного та афективного структурних компонентів взаємин дітей зазначеного віку у спільній діяльності з однолітками. Виявлено залежність типів прояву самооцінки дітей від характеру їх взаємодії з дорослими. Висвітлено психологічний зміст процесу гармонізації конкретної і загальної самооцінки дітей старшого дошкільного віку та особливості впливу взаємин дітей у спільній діяльності з дорослими і однолітками на його динаміку. Розроблено та апробовано авторську розвивальну програму оптимізації самооцінки старших дошкільників у процесі взаємин з дорослими і однолітками. Матеріали дослідження можуть бути використані у практичній діяльності психологічних служб дошкільних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4(/Б 18-329690 рукописний текст
Автор(и) : Байєр, Ольга Миколаївна
Назва : Розвиток саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :180 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 141-163.
УДК : 159.922.73-053.4(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморегуляція
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморегуляція--воля--довільна активність--довільна регуляція--взаємодія
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі дослідження саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими. Проаналізовано стан розробки наукової проблеми в сучасній психолого-педагогічній науці; подано аналіз ключових понять дослідження; визначено та обгрунтовано особливості актуалізації структурних компонентів акту психічної саморегуляції дошкільника в різних видах діяльності. Експериментально виявлено тенденції щодо рівня розвитку структури акту психічної саморегуляції в ігровій діяльності, праці, спілкуванні та в ситуації конструювання; розроблено та адаптовано до предмета дисертаційного дослідження діагностичний інструментарій для визначення рівня розвитку психічної саморегуляції дошкільників. У дисертаційному дослідженні апробовано і перевірено нові психолого-педагогічні підходи щодо цілеспрямованого управління процесом розвитку саморегуляції старших дошкільників у різних специфічно дитячих видах діяльності; обгрунтовано, що функціональним центром акту психічної саморегуляції довільної поведінки дошкільника є позитивний образ-Я; сформульовано науково-методичні рекомендації, доведено доцільність застосування цілеспрямованої роботи щодо оптимізації управління процесом соморегуляції старших дошкільників з однолітками і дорослими.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/К 21-105778 рукописний текст
Автор(и) : Карабаєва, Ірина Іванівна
Назва : Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :195 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-174.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29-052 + 159.922.73-053.4 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Писемне мовлення
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--писемне мовлення--діти--старші дошкільники--мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертація присвячена психологічній готовності до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку. В роботі розкрито зміст готовності дітей до оволодіння писемним мовленням як компонента готовності до шкільного навчання. Обґрунтовані умови підвищення ефективності підготовки дошкільників до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що усвідомлене диференційоване сприймання і відтворення звуків, букв, слів, речень в усній формі і графічними засобами має важливе значення як для вирішення проблеми підготовки дітей до навчання їх читанню і письму, так і для розв'язання питань початкового навчання дітей в школі писемному мовленню.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 10
Вихідні дані : Київ: Срібна хвиля, 2014
Кільк.характеристики :306 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 18.00 р.
УДК : 372
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Пізнавальна активність як вектор творчості/ І. М. Біла. Психологічні особливості художнього сприймання в дошкільному віці/ Н. А. Ваганова. Вивчення особливостей та умов метамовного розвитку дітей старшого дошкільного віку/ С. Дем`яненко. Морально-ціннісна спрямованість як складова усвідомлення міжособистісних конфліктів майбутніми педагогами/ Т. Дуткевич, М. Володченко. Деякі індивідуально-психологічні особливості вихователів дитячих садків/ Т. Завадська. Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства/ Т. Завязун. Розвиток мовленнєвої діяльності дітей на дошкільному етапі онтогенезу/ Л. О. Калмикова. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення/ І. І. Карабаєва. Розвиток ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі/ К. В Карасьова. Оволодіння дошкільниками гуманістичними цінностями в процесі взаємодії з близькими дорослими/ С. О. Ладивір. Особливості професійних деформацій особистості вихователя дошкільного навчального закладу/ С. Лічман. Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби/ О. Мельник. Психологічні особливості сприймання і оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами рідної мови/ І. Мисан. Теоретичний аналіз проблеми психологічної готовності педагога до співпраці з батьками/ Н. Павлюк. Ціннісні орієнтації дітей старшого дошкільного віку в сьогоденних реаліях життя/ Т. О. Піроженко. Формування у старших дошкільників ціннісних орієнтацій у спілкуванні з однолітками/ О. Пісарєва. Морально-ціннісний компонент самостійності як базової якості особистості дитини дошкільного віку/ М. Савченко. Цінність батьківсько-дитячих стосунків у процесі особистісного розвитку дошкільника/ Ю. Савченко. Шляхи активізації регулятивних механізмів ціннісних орієнтацій старших дошкільників/ Л. І. Соловйова. Сім'я як найбільша цінність дитини/ А. Теплюк. Психолого-педагогічні передумови становлення ціннісних орієнтацій дитини в дошкільному віці/ Л. Тищук. Формування у дітей- дошкільників ціннісних орієнтирів/ Л. Токарева. Ціннісні орієнтації як особистісні передумови здатності до процесу фасилітації у майбутніх педагогів/ О. Федорчук. Соціально-психологічний аналіз життєвиїх цінностей батьків дітей дошкільного віку/ О. Хартман. До питання про розуміння дошкільниками мовного матеріалу: теоретичний аспект проблеми/ Н. Харченко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.73/Л 15
Автор(и) : Ладивір, Світлана Олексіївна
Назва : Оволодіння дошкільниками гуманістичними цінностями в процесі взаємодії з близькими дорослими
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 113-125 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 124 (4 назви)
УДК : 159.922.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сімейні взаємини--базові цінності--внутрішній світ дитини--взаємодія
Анотація: Представлено результати дослідження проблеми осмислення базових цінностей дітьми-дошкільниками в умовах взаємодії з близькими дорослими в сімейному колі. Обгрунтовано умови психолого-педагогічного супроводу взаємодії сім'ї і дитячого садка.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/Л 15
Автор(и) : Ладивір, Світлана Олексіївна
Назва : Радість розвитку. Взаємодія дорослого і дитини : научное издание
Вихідні дані : Київ: Редакція газет здошкільної та початкової освіти, 2013
Кільк.характеристики :125 с.
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-966-451-000-1: 8.00 грн.
УДК : 372
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток--дорослі--дошкільнята--взаємодія--образ "я"
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/Ц 62
Автор(и) : Піроженко, Тамара Олександрівна, Соловйова, Людмила Іванівна, Ладивір, Світлана Олексіївна, Карабаєва, Ірина Іванівна, Хартман О. Ю., Федорчук О. І., Токарева, Людмила Дмитрівна
Назва : Ціннісні орієнтації дитини у дорослому світі : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : К.: Слово, 2016
Кільк.характеристики :248 с.: рис.
ISBN, Ціна 978-966-194-247-8: 20.00 грн.
УДК : 373.2.015.3(477)(07)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитина--ціннісні орієнтації--дорослий світ--становлення цінностей
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/К 52
Автор(и) : Піроженко, Тамара Олександрівна, Ладивір, Світлана Олексіївна, Соловйова, Людмила Іванівна, Карабаєва, Ірина Іванівна, Хартман О. Ю.
Назва : Компас у світі ціннісних орієнтацій дошкільника : навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Слово, 2016
Кільк.характеристики :56 с.: рис.
ISBN, Ціна 978-966-194-255-3: 15.00 грн.
УДК : 373.29()07+373.2.02(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільник--ціннісні орієнтації--становлення цінностей
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 12
Вихідні дані : Київ: Срібна хвиля, 2016
Кільк.характеристики :184 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 11.00 грн.
УДК : 372.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці/ І. М. Біла. Цінності особистості в багатоукладному українському суспільстві: досвід дослідження/ О. І. Власова, В. Л. Щербина. Стилі та типи сімейного виховання як можлива передумова формування агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку/ М. О. Демченко. Мотивація як засіб активізації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі./ Т. В. Завязун, Л. А. Кльоц. Організація збереження та зміцнення психічного здоров'я дітей дошкільного віку/ А. В. Кабанцева. Відображення старшими дошкільками досвіду міжособистісної взаємодії в творчій грі/ К. А. Каплунова. Особливості визначення рівня сформованості етичних інстанцій у старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Мистецтво запитань і відповідей як засіб формування рефлексивної культури у дітей та дорослих/ І. Кондратець. Психологічна характеристика структурних компонентів діалогічності молодшого школяра/ О. І. Костецька. Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини/ С. О. Ладивір. Інтерактивні педагогічні читання як засіб особистісного та професійного розвитку вихователя дошкільного навчального закладу/ В. В. Лесик. Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності/ В. І. Метелюк. Довільна поведінка і вибір: взаємовз'язок та прояви у дошкільному віці/ Л. І. Соловйова. Гуманістичний підхід у вихованні дитини дошкільного віку з проявами агресії у поведінці/ Л. Тищук, Л. Ковальова. Аналіз індивідуальних характеристик структури прояву пізнавальної активності старших дошкільників/ І. Є. Товкач. Ціннісні орієнтації дошкільника та його мотиваційна складова/ Л. Д. Токарєва. Батьківська відповідальність як важлива складова структури феномену батьківської культури/ О. І. Федорчук. Актуалізація ціннісних орієнтацій педагогів дошкільного навчального закладу/ Є. Ф. Філенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Ладивір, Світлана Олексіївна
Назва : Рушійні чинники повноцінного розвитку дитини
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 95-106 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 105-106 (7 назв)
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість дошкільника--загальнолюдські базові цінності--новоутворення психічного розвитку--старші дошкільники--ціннісні орієнтації
Анотація: Стаття присвячена аналізу науково-теоретичних основ психолого-педагогічного супроводу процесу присвоєння дитиною соціально значимих цінностей, який обумовлюється конкретними умовами життя і виховання. Дорослим необхідні повноцінні знання закономірностей цього процесу розвитку, особливості кожної дитини, щоб проектувати свою взаємодію з окремою дитячою особистістю.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 372/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника. Вип. 11
Вихідні дані : Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015
Кільк.характеристики :315 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 19.00 грн.
УДК : 373.2(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія дошкільника
Зміст : Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу/ О. М. Байєр. Діагностика творчості дошкільників/ І. М. Біла. Збереження психологічного здоров'я дитини через створення розвиваючого середовища/ Ю. В. Болотна. Особливості сприйняття класичних і сучасних літературних текстів/ І. Ващенко, О. Литвиненко. Стилі сімейної комунікації: обговорення наслідків/ Т. Говорун. Особливості розвитку гуманної самосвідомості першокласників/ Т. М. Іванова. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку/ С. А. Іванчук. Теоретичні та методологічні основи проблеми функціонування етичних інстанцій у взаємодії дитини з дорослим як чинника прийняття соціально значущих моральних цінностей/ І. І. Карабаєва. Формування духовних цінностей у родині/ О. В. Карапетрова. Професійна етика як складова моральної самосвідомості майбутніх практичних психологів/ О. С. Колпакчи. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків/ І. В. Кондратець. Підвалини щасливого дитинства/ С. О. Ладивір. Психічне благополуччя старших дошкільників під впливом програми підвищення їх рухової активності/ К. В. Левшунова. Рефлексивна характеристика результатів психолого-педагогічного дослідження "формування ціннісних орієнтацій у дітей і дорослих": співпраця дошкільного навчального закладу і науки/ В. В. Лесик, О. В. Тесленко. Психодіагностика емоційно-вольової сфери дітей в умовах стресової ситуації/ О. А. Панченко [и др.]. Актуалізація ціннісно-смислової сфери особистості при переході дитини від дошкільної до початкової освіти/ Т. О. Піроженко. Ціннісні орієнтації спілкування та формування комунікативної поведінки дошкільника/ О. В. Пісарєва. Подготовка педагогов дошкольного образования и стандарты по защите прав ребенка/ Р. Пурмале. Модель социализации ребенка в разных культурах / В. Роменкова. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування/ М. В. Савченко. Формування статевої свідомості дітей дошкільного віку/ Ю. Ю. Савченко. Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей: теоретичний аспект проблеми/ Л. І. Соловйова. Суперечність трансльованих цінностей щодо виховання дитини дошкільного віку як причина порушення взаємодії між батьками та педагогом дошкільного навчального закладу/ Н. П. Тарнавська. Виховання людини - головна мета дошкільного закладу і родини/ Л. І. Тищук. Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці/ І. Є. Товкач. Формування моральних уявлень дошкільника у взаємодії з батьками/ Л. Д. Токарєва. Проблема формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі самовиховання/ В. В. Федорик. Відповідальність як значима складова особистісної зрілості майбутнього педагога/ О. І. Федорчук. Рассказы детей дошкольного возраста в гуманитарно-ориентированном образовании/ И. Фрейберга. Формування відповідальності батьків за розвиток дітей дошкільного віку в процесі взаємодії ДНЗ із родинами: теоретичний аспект / О. Ю. Хартман. Підходи до визначення поняття "особистісна активність" в сучасній психологічній теорії/ А. В. Якименко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Ладивір, Світлана Олексіївна
Назва : Підвалини щасливого дитинства
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 116-126 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
УДК : 159.922.73-053.4:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): базові цінності--взаємодія--емоційна сфера--батьківська любов
Анотація: Стаття присвячена психологічному аналізу соціальної ситуації, в якій відбувається присвоєння сучасними дошкільниками базових соціально значимих ціннісних орієнтацій. Це актуалізує питання загострення психологічного здоров'я дитини, тому дорослим важливо включитися в цей процес, щоб максимально ефективно вберегти дитину від негативного інформаційного впливу.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/П 33
Автор(и) : Піроженко, Тамара Олександрівна, Карабаєва, Ірина Іванівна, Ладивір, Світлана Олексіївна, Соловйова, Людмила Іванівна, Токарева, Людмила Дмитрівна, Федорчук, Олена Іванівна, Хартман, Олена Юріївна
Назва : Прийняття дитиною цінностей : посібник
Вихідні дані : Київ: Слово, 2017
Кільк.характеристики :240 с.
ISBN, Ціна 978-966-194-293-5: 25.00 грн.
УДК : 373.2.035:17.022.1](075)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитина--старші дошкільники--цінності--соціально значущі цінності--роль сім'ї
Зміст : Розділ 2: "Цінності в житті старших дошкільників: резерви гармонійного розвитку"/ С. О. Ладивір. Розділ 3: "Перебіг мотиваційних характеристик вибору дитиною соціально значущих цінностей на перехідному етапі від дошкільної до початкової освіти"/ Л. Д. Токарева. Розділ 4: "Феномен світоглядних уявлень як фактор прийняття дитиною соціально значущих цінностей"/ О. Ю. Хартман. Розділ 5: "Прояв дитиною етичних інстанцій у взаємодії з дорослими та однолітками в умовах дошкільного закладу та початкової школи"/ І. І. Карабаєва. Розділ 6: "Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей"/ Л. І. Соловйова. Розділ 7: "Роль сім'ї у прийнятті дитиною цінностей"/ О. І. Федорчук.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 372/П 33
Автор(и) : Ладивір, Світлана Олексіївна
Назва : Розділ 2: "Цінності в житті старших дошкільників: резерви гармонійного розвитку"
Місце публікування : Прийняття дитиною цінностей: посібник/ ред. Т. О. Піроженко. - Київ: Слово, 2017. - С. 44-75. - ISBN 978-966-194-293-5 (Шифр 372/П 33-031381712). - ISBN 978-966-194-293-5
УДК : 373.2.035:17.022.1](075)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 372/П 33
Автор(и) : Токарева, Людмила Дмитрівна
Назва : Розділ 3: "Перебіг мотиваційних характеристик вибору дитиною соціально значущих цінностей на перехідному етапі від дошкільної до початкової освіти"
Місце публікування : Прийняття дитиною цінностей: посібник/ ред. Т. О. Піроженко. - Київ: Слово, 2017. - С. 76-109. - ISBN 978-966-194-293-5 (Шифр 372/П 33-031381712). - ISBN 978-966-194-293-5
УДК : 373.2.035:17.022.1](075)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 372/П 33
Автор(и) : Хартман, Олена Юріївна
Назва : Розділ 4: "Феномен світоглядних уявлень як фактор прийняття дитиною соціально значущих цінностей"
Місце публікування : Прийняття дитиною цінностей: посібник/ ред. Т. О. Піроженко. - Київ: Слово, 2017. - С. 110-140. - ISBN 978-966-194-293-5 (Шифр 372/П 33-031381712). - ISBN 978-966-194-293-5
УДК : 373.2.035:17.022.1](075)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 372/П 33
Автор(и) : Карабаєва, Ірина Іванівна
Назва : Розділ 5: "Прояв дитиною етичних інстанцій у взаємодії з дорослими та однолітками в умовах дошкільного закладу та початкової школи"
Місце публікування : Прийняття дитиною цінностей: посібник/ ред. Т. О. Піроженко. - Київ: Слово, 2017. - С. 141-172. - ISBN 978-966-194-293-5 (Шифр 372/П 33-031381712). - ISBN 978-966-194-293-5
УДК : 373.2.035:17.022.1](075)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 372/П 33
Автор(и) : Соловйова, Людмила Іванівна
Назва : Розділ 6: "Довільна поведінка як чинник прийняття дитиною соціально значущих цінностей"
Місце публікування : Прийняття дитиною цінностей: посібник/ ред. Т. О. Піроженко. - Київ: Слово, 2017. - С. 173-203. - ISBN 978-966-194-293-5 (Шифр 372/П 33-031381712). - ISBN 978-966-194-293-5
УДК : 373.2.035:17.022.1](075)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 372/П 33
Автор(и) : Федорчук, Олена Іванівна
Назва : Розділ 7: "Роль сім'ї у прийнятті дитиною цінностей"
Місце публікування : Прийняття дитиною цінностей: посібник/ ред. Т. О. Піроженко. - Київ: Слово, 2017. - С. 204-221. - ISBN 978-966-194-293-5 (Шифр 372/П 33-031381712). - ISBN 978-966-194-293-5
УДК : 373.2.035:17.022.1](075)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4:/Г 67-745283472 рукописний текст
Автор(и) : Горбатих, Вікторія Вікторівна
Назва : Індивідуальні особливості самоставлення старшого дошкільника в структурі життєвих орієнтацій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :245 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: С. 177-206 (290 назв).
УДК : 159.922.73-053.4:159.947.5(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоставлення--самооцінка--самоповага--авторитет--значуший інший--стиль виховання--індивідуальні особливості самоставлення--вольовпа регуляція
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуальнихособливостей самоставлення дітей 5-7 років у структурі життєвих орієнтацій.У роботі визначеноосновні наукові підходи до дослідження проблеми самоставлення особистості, розкритопсихологічний зміст цього поняття, його структуру. Охарактеризованопроцес становлення самоставлення дитини дошкільного віку у зв’язку з її життєвими орієнтаціями.Проаналізованоособливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника.Емпірично дослідженоіндивідуальні особливості самоставлення старших дошкільників і встановленойого зв’язок з їх життєвими орієнтаціями.Встановлено, що старшим дошкільникамвластивепереважноідеалізуватисвій образ, завищувати свою загальнусамооцінку і не надаватизначенняконкретнимсамооцінкам.З’ясовано, щодіти з неадекватнимсамоставленням, попадаючи в новуситуацію, приймаютьповедінку так званого психологічногозахисту: емоційнопристосовуються до ситуації, необ’єктивноїїсприймають. Такепристосування не переходить у подоланнятруднощів і перешкод. У таких дітейвідсутняпізнавальнаактивність, відповідальнамотивація і рефлексіядомагань.Розробленота апробованопрограму психолого-педагогічної взаємодії дітей з дорослими та однолітками, спрямовану на розвиток їх самоставлення.Експериментально доведено ефективність її використання в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 64581
Кількість відвідувачів 899
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя