Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Лазуренко, Олена Олексіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015
Кільк.характеристики :283 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 17.00 грн.
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського/ В. І. Вус. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення/ Г. В. Гуменюк. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів/ Г. П. Дзвоник. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій/ Г. М. Дубчак. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності/ Т. В. Завадська. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи/ О. М. Кокун. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен/ С. М. Кравчук. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців/ Т. В. Кружева. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря/ О. О. Лазуренко. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу/ О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності/ О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі/ О. М. Макаренко, О. С. Ходос. Особливості професійного самоздійснення хірурга/ Н. М. Панасенко. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти/ Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти/ І. В. Петренко. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів/ О. А. Притула. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи/ Ю. В. Серьогін. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки/ О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби/ О. С. Ходос. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження/ Т. О. Цавалюк. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор/ Г. В. Чайка. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники/ О. М. Чудакова. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку/ В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.942.2/Л 17
Автор(и) : Лазуренко, Олена Олексіївна
Назва : Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 106-114: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 112-113 (11 назв)
УДК : 159.942.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна компетентність--майбутні фахівці--майбутні лікарі--констатуючий експеримент--розвивально-корекційна програма--майбутня професійна діяльність--професійно значущі якості--психологія праці--вища професійна освіта--студенти-лікарі
Анотація: Наведено схему побудови експериментального дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності. Представлена загальна характеристика досліджуваних. Обґрунтовано програму констатуючого етапу дослідження, його методика. Презентовано результати констатуючого експерименту. Запропоновано програму формування емоційної компетентності у майбутніх лікарів. Викладено загальну стратегію, структуру, розкрито головні принципи, методичні підходи та зміст розвивально-корекційної програми, спрямованої на формування емоційної компетентності студентів-медиків.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 9
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013
Кільк.характеристики :563 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю/ Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці/ Д. К. Корольов. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця/ Т. В. Алексеева. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання/ С. В. Арефнія. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів/ І. В. Білоконь. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження/ В. М. Волошин. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап/ В. І. Вус. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості/ Н. А. Добровольська. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі/ О. В. Дробот. Формування у студентів здатності до самоствердження/ І. М. Євченко. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання/ Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ/ І. І. Карабаєва. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності/ О. В. Карапетова. Задача як модель вивчення мислення/ В. В. Карпенко. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості/ О. М. Кікінежді. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка/ Ю. П. Климчук. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології/ А. В. Колодяжна. Роль метафори у психологічному знанні/ Л. О. Кондратенко. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю/ С. М. Крилов. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень/ О. О. Лазуренко. Самовизначення і сенс життя особистості/ О. М. Легун. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України/ В. В. Лопата. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку/ І. Л. Лясковська. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації/ О. І. Макух, Н. М. Хома. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці/ Н. В. Медведева. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища/ М. О. Мельник. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків/ О. Є. Мойсеєва. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу/ І. А. Мудрак. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків/ 328-336. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ/ Ю. В. Никоненко. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності/ В. П. Олефір. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені/ О. О. Онисько. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії/ Р. В. Павелків. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля/ А. М. Приходько. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі/ К. П. Радзівіл. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України/ О. В. Сахнік. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку/ Ю. О. Святенко. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді/ М. А. Сніжна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема/ М. В. Субота. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації/ Т. Н. Третяк. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю/ О. О. Федько. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників/ М. О. Філіппов. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді/ О. О. Хан. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці/ І. С. Черевко. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності/ А. В. Черкаський. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів/ О. М. Чорна. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді/ Г. С. Шавиро. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства/ Л. Ю. Шевченко. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы/ Б. А. Щербатюк. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів/ С. П. Яланська. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників/ Т. В. Яценко. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді/ М. М. Янковчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Лазуренко, Олена Олексіївна
Назва : Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 236-243 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: с. 242-243 (19 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоції--емоційність--емоційна сфера--емоційні переживання--індивідуальність--особистість
Анотація: Стаття присвячена дослідженню концептуальних положень теорії емоцій і емоційності, зроблено спробу розібратися у тлумаченні специфічних особливостей емоційності. Виділено характерні структурні компоненти емоційності, її функції.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 29
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Кільк.характеристики :230 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:005.71(477-25)](06)+159.98:61+159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : До проблеми вивчення смислу життя особистості в екзистенційній психології/ О. М. Гріньова. Психологічна готовність студентів до професійної діяльності/ О. Г. Гаврилюк. Теоретичні засади психологічних стратегій адаптації спільноти в процесі застосування медіа-практик/ І. М. Гусєв. Психологічні особливості впливу соціальних контактів на розвиток самосвідомості дитини у різних умовах виховання/ Л. А. Девіс. Емпіричні підстави формування правової поведінки студентів коледжів/ О. В. Дробот, А. А. Возович. Своєрідність бачення перекладачем навколишнього світу та успішність здійснення перекладацької діяльності/ Е. Е. Івашкевич. Соціальний інтелект та соціальна компетентність особистості: психологія експлікації понять/ Е. З. Івашкевич. Взаємозв'язки когнітивно-поведінкових стратегій подолання зі складовими особистісної рефлексивності курсантів, які навчаються в умовах психологічного супроводу/ І. В. Клименко. Ситуаційно-середовищні чинники соціально-психологічних детермінант виникнення бойового стресу у військовослужбовців - учасників антитерористичної операції/ К. О. Кравченко. Дослідження психологічних складових емоційної компетентності майбутнього фахівця-лікаря/ О. О. Лазуренко, Н. А. Тертична. Концептуальні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості/ О. В. Лісойван. Методи ефективного дослідження психологічного клімату колективу/ С. С. Макаренко. Вплив травмуючої ситуації на ціннісні орієнтації особистості/ А. М. Маслюк, М. О. Пітєрова. Становлення особистості дитини дошкільного віку у процесі соціалізації/ С. А. Михальська. Особливості розвитку емоційного інтелекту у старшокласників/ С. М. Могиляста. Теоретичні основи вивчення екзистенційних механізмів регуляції поведінки особистості в конфліктній ситуації/ Д. А. Панфілов. Особливості ціннісно-смислової сфери осіб з різною інтенсивністю переживання загрози надзвичайної ситуації/ С. В. Погорелов. Становлення рефлексії майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. О. Подкоритова. Розвиток творчого мислення майбутніх вчителів фізики в ході вивчення дисципліни "Психологія"/ С. В. Пухно. Нейропсихологічний аспект об'єктних любовної та сексуальної залежностей у жінок/ Б. М. Ткач. Наукові підходи до проблеми розвитку особистості у сучасних українських та зарубіжних психологічних дослідженнях/ Д. В. Швець. Зміст освіти як компонент освітнього середовища та об'єкт психологічної експертизи/ А. І. Яблонський.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Лазуренко, Олена Олексіївна, Тертична Н. А.
Назва : Дослідження психологічних складових емоційної компетентності майбутнього фахівця-лікаря
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 97-105 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примітки : Бібліогр.: с. 104-105 (5 назв)
УДК : 159.942.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна компетентність--складові емоційної компетентності--діагностика психологічних особливостей емоційної компетентності--особистість майбутнього лікаря--формування емоційної компетентності
Анотація: Обгрунтовано програму констатувального етапу дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря. Розглянуто методики проведення емпіричного дослідження. Презентовано результати констатувального експерименту психологічних складових емоційної компетентності майбутнього фахівця-лікаря.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942-047.22:61/Л 17-292290496 рукописний текст
Автор(и) : Лазуренко, Олена Олексіївна
Назва : Психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :270 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-219.
УДК : 159.942-047.22:61-057.875(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна сфера--емоційна компетентність--професійна діяльність--професійно важливі якості--професійна підготовка лікаря--психологічні особливості
Анотація: У дисертації представлено теоретичне узагальнення та емпіричні результати дослідження проблеми визначення психологічних особливостей формування емоційної компетентності майбутнього лікаря. Запропоновано новий погляд на місце емоційної компетентності у структурі професійної діяльності медика, уточнено поняття, вивчено складові компоненти (когнітивний, соціальний, регулятивний, емпатійний) емоційної компетентності майбутнього лікаря. Визначено комплекс засобів діагностичної оцінки складових емоційної компетентності майбутнього лікаря. Представлено модель та програму з формування емоційної компетентності майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки. Емпірично підтверджено ефективність її впровадження у вищому медичному навчальному закладі. Визначено основні психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942-047.22:61/Л 17-348197221 рукописний текст
Автор(и) : Лазуренко, Олена Олексіївна
Назва : Психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.942-047.22:61-057.875(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна сфера--емоційна компетентність--професійна діяльність--професійно важливі якості--професійна підготовка лікаря--психологічні особливості
Анотація: У дисертації представлено теоретичне узагальнення та емпіричні результати дослідження проблеми визначення психологічних особливостей формування емоційної компетентності майбутнього лікаря. Запропоновано новий погляд на місце емоційної компетентності у структурі професійної діяльності медика, уточнено поняття, вивчено складові компоненти (когнітивний, соціальний, регулятивний, емпатійний) емоційної компетентності майбутнього лікаря. Визначено комплекс засобів діагностичної оцінки складових емоційної компетентності майбутнього лікаря. Представлено модель та програму з формування емоційної компетентності майбутнього лікаря в процесі професійної підготовки. Емпірично підтверджено ефективність її впровадження у вищому медичному навчальному закладі. Визначено основні психологічні особливості формування емоційної компетентності майбутнього лікаря.
Примірники : всього : ЧЗ(1), (1)
Вільні : ЧЗ(1), (1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 152/617.9/Л 17
Автор(и) : Лазуренко, Олена Олексіївна
Назва : Формування емоційної компетентності майбутнього лікаря : навч.-метод. посіб.
Вихідні дані : Б.м., 2017
Кільк.характеристики :155, 1 с.
Примітки : Бібліогр.: с. 114-133
ISBN, Ціна 978-617-696-604-3: 35.00 грн., р.
УДК : 159.98:616-051(072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Емоційна компетентність-- Майбутні лікарі --Україна
Психологія лікувальної взаємодії-- Майбутні лікарі --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна компетентність--майбутні лікарі--україна
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 152/617.9/Л 17
Автор(и) : Лазуренко, Олена Олексіївна
Назва : Емоційна компетентність лікаря: теоретичні підходи дослідження, проблема формування : монография
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :220 с.
Примітки : Библиогр.: с. 150-166. - Книга містить автограф автора: Вильмишановному Вчителю - Сергію Дмитровичу. Зі словами вдячності. За все! Щиро! Підпис 04.04.2018
ISBN, Ціна 978-617-696-711-8: Б.ц.
УДК : 159.98:616-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Емоційна компетентність-- Майбутні лікарі --Україна
Психологія лікувальної взаємодії-- Майбутні лікарі --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна компетентність--майбутні лікарі--україна
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 136357
Кількість відвідувачів 1309
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя