Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Лукомська, С. О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/О-75
Автор(и) : Євдокимова Н. О., Зливков В. Л., Лукомська С. О., Федан О. В.
Назва : Особистість у кризових ситуаціях: огляд сучасних психодіагностичних методик : Навчальний посібник
Вихідні дані : Миколаїв: Іліон, 2016
Кільк.характеристики :342 с.: табл., рис.
ISBN, Ціна 978-617-534-387-6: 21.00 грн.
УДК : 159.9.072.5+159.923:316.477]-044.372
Предметні рубрики (Галузі знань): Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--кризові ситуації--психодіагностичні методики
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 14 : Методологія і теорія психології. Вип. 1
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018
Кільк.характеристики :353 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 р.
УДК : 159.9.01:001.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія психології--теорія психології
Зміст : Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньогрупових взаємин/ Ю. А. Агачева. Соціально-психологічний супровід професіоналізації особистості фахівців з соціальної групи/ В. В. Балахтар. Психологічні особливості рефлексії в навчальній діяльності студентів/ Е. М. Балашов. Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві/ І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. Причини виникнення та особливості перебігу внутрішньоособистісного конфлікту у студентів-медиків/ А. С. Борисюк [и др.]. Ненасилие в художественной деятельности/ Є. П. Воропаєв. Проблема норми та криза соціальної нормативності/ С. О. Гарькавець. Емоційна сфера особистості: теоретико-методологічний аспект дослідження/ Г. О. Гуд. Термінологічні аспекти "емпатії"/ О. О. Демчук, І. А. Дружиніна. Психологічні особливості особистісних ініціацій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки / О. О. Демчук, В. В. Лазарчук. Формування методологічних інструментів фасилітації інтеграційних процесів в психології: розвиток ідей Г. О. Балла/ О. В. Завгородня. Психологічні аспекти феномену після правди/ В. Л. Зливков. Using the multidimensional models to the teacher's Authenticity scale adaptation/ V. Zlyvkov [и др.]. Social intelligtnce ot teachers as a compltx personality neoplasm/ E. Z. Ivashkevych. Інтеграційний потенціал категорії культури у сучасній психології/ С. О. Копилов. Інтегративний підхід до дослідження особливостей становлення автентичності майбутніх психологів/ О. В. Котух. Трансформація ідентичності підлітків 13-14 років, репрезентована психологічним факторами, пов'язаними зі самоставлення на етапі перебігу кризи ідентичності/ О. А. Краєва. Розлади, зумовлені стресом і травмою: інтегративний підхід/ С. О. Лукомська. Досвід реалізації генетико-моделюючого методу в дослідженні психологічних механізмів наукового відкриття (на прикладі історії створення теорії відносності) / С. Д. Максименко, О. В. Губенко. Феномен "встрати довіри до світу" у дітей, вихованців інституційних закладів опіки/ М. М. Марусинець, О. Т. Смук. Психологічні особливості соціальної адаптації учасників бойових дій на Сході України/ О. В. Мельник. Психологічне благополуччя як чинник соціальної адаптації учасників АТО/ О. В. Мельник, С. О. Лукомська. Теоретико-методологічний аналіз редукційних тенденцій в психології/ М. В. Папуча. Логіко-психологічна структура ефективності групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови/ І. Д. Пасічник, В. О. Каламаж. Проблема комп'ютерних ігор, як альтернатива реальності/ А. В. Перепелиця. Психологічні бар'єри при взаємодії з людьми з особливими потребами: причини та шляхи подолання/ Г. І. Сизко. До проблеми зв'язку оптимізму та авторитаризму/ Є. В. Степура. Конструкти життєвої позиції особистості як опірність кризам життя/ Н. І. Тавровецька. Короткострокові дружні стосунки як форма міжособистісних контактів у малих неформальних групах/ О. М. Тирон. Формування емоційного середовища дошкільника у науковій спадщині О. В. Запорожця/ Н. А. Харченко, Т. О. Чорна. Роль емоційної стійкості педагога у сучасних психологічних дослідженнях/ Є. Ф. Черкаська. Становлення рольових функцій "ділової жінки" у сфері менеджменту/ Р. М. Шевченко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Лукомська С. О.
Назва : Розлади, зумовлені стресом і травмою: інтегративний підхід
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 187-198 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-197 (14 назв)
УДК : 159.972
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): травма--птср--психічне здоров'я--розлади, зумовлені стресом--розлади, зумовлені травмою--dsm-5--постравматичне відновлення
Анотація: Дану статтю присвячено інтегративному підходу до діагностики та психокорекції розладів, зумовлених стресом і травмою. Проаналізовано поняття екстремальності, екстремальних ситуацій та їх зв'язку із травматичними подіями і чинниками, що зумовлюють стрес; охарактеризовано ситуації небезпеки, що супроводжуються виникненням безпосередньої загрози здоров'ю або життю людини як умови розвитку розладів, пов'язаних із травмою та ситуації невизначеності, характерні для потрапляння людини у невідому обстановку як чинник розвитку розладів, зумовлених стресом. Визначено діагностичні критерії тривожних і пов'язаних зі страхом розладів, гострої реакції на стрес, ПТСР пролонгованої реакції горя і розладів адаптації за МКХ-11 і DSM-5; окреслено стратегії зниження стресу, протективні фактори, що мінімізують негативний вплив стресів і психотравми на функціонування людини; охарактеризовано принципи надання психологічної допомоги при розладах, зумовлених стресом і травмою.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мельник О. В., Лукомська С. О.
Назва : Психологічне благополуччя як чинник соціальної адаптації учасників АТО
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 233-242 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 240-241 (7 назв)
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учасники ато--соціальна адаптація--евдемонія--гедонія--задоволеність життям--якість життя--психологічне благополуччя
Анотація: Дану статтю присвячено проблемі психологічного благополуччя учасників АТО як чинника їх соціальної адаптації. Проаналізовано евдономічну та гедоністичну концепції психологічного благополуччя, окреслено термінологічні особливості понять якість життя, задоволеність життям, емоційне та суб'єктивне благополуччя, а також їх співвідношення із концептом щастя. Проаналізовано результати емпіричного дослідження психологічного благополуччя учасників АТО різного віку. Встановлено, що учасники АТО віком 20-30 років характеризуються високим рівнем психологічного благополуччя, зокрема такими його складовими, як особистісне зростання та позитивні стосунки; вікова група учасників АТО від 31 до 45 років - такими його складовими, як позитивні стосунки, автономія та управління оточуючими; найнижчі показники за психологічним благополуччям має вікова група старше 45 років, що значною мірою зумовлено проблемами із соматичним здоров'ям і браком соціальної підтримки
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 14 : Методологія і теорія психології. Вип. 2
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019
Кільк.характеристики :472 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 р.
УДК : 159.9.01:001.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія психології--теорія психології
Зміст : Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньо групових взаємин/ Ю. А. Агачева. Структурні компоненти психологічної зрілості особистості/ Л. Н. Акімова. Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу)/ Я. С. Андрушко. Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності/ Е. М. Балашов. Соціально-психологічні особливості самоствердження та самовдосконалення як професійно-особистісних новоутворень становлення особистості фахівців з соціальної роботи/ В. В. Балахтар. Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови/ К. С. Балахтар. Особливості уявлень реабілітологів про вплив батьківської позиції на ефективність реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи/ Н. А. Бастун, І. М. Клещерова. До проблеми формування психологічної безпеки особистості у малих групах/ І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді/ Т. В. Вашека, С. В. Тукаєв. Комплексний підхід до розвитку творчого мислення учнів за допомогою переструктурування гештальту/ О. В. Губенко. Соціальне середовище як чинник формування девіантної поведінки у підлітковому віці/ І. А. Дружиніна, Л. О. Лях. Нарцисичні прояви сучасної студентської молоді/ Н. О. Єрмакова. Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості/ О. В. Завгородня. Наративна ідентичність особистості/ В. Л. Зливков. Особливості резилентності лікарів-стоматологів/ В. Л. Зливков, С. О. Лукомська. Міжнародний опитувальник травм (ITQ): адаптація україномовної версії та можливості використання для діагностики комплексного і відтермінованого ПТСР/ В. Л. Зливков [и др.]. Стресостійкість в структурі особистості школяра/ В. І. Іванцевич. Логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічних культур/ С. О. Копилов. Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів/ О. В. Котух. Основні суперечності сучасної системи освіти та особистісний розвиток/ В. А. Кошель, М. М. Наконечна. Психологічні особливості стану професійної ідентичності медичних працівників під час трансформаційних змін суспільства/ О. А. Краєва, Н. В. Романенко. Особливості соціально-психологічної адаптації та самооцінка раціональної поведінки в конфлікті майбутніх педагогів/ С. Б. Кузікова, С. В. Пухно. Психосоціальні ресурси онкологічних хворих/ С. О. Лукомська. Ефективність компланс-терапії як засобу корекції батьківських настановлень щодо дітей із вадами розвитку/ В. Є. Луньов, Я. В. Фесенко. Комунікативно-регулятивна складова резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими/ М. М. Марусинець, О. Т. Шевченко. Особливості психологічної корекції порушень харчової поведінки у юнаків із надлишковою масою тіла/ О. М. Марциняк-Дорош. Особливості психосоматичних порушень у викладачів ВНЗ та вчителів ЗОШ: аналіз результатів експериментального дослідження/ Т. О. Мотрук, К. М. Пасько. Психологічні механізми становлення особистості/ М. В. Папуча. Значення особистісних якостей в досягненні успіхів серед спортсменів різних видів спорту/ А. В. Перепелиця, Є. О. Фокіна. Шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації/ Л. Л. Примачок. Інтереси дітей розлучених батьків/ Л. М. Ростомова. Соціально-психологічні особливості формування політичних вподобань у віртуальному середовищі: теоретико-методологічний аналіз/ О. І. Свідерська. Науково-теоретичне дослідження проблеми психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання/ Г. І. Сизко. Поняття соціального інтелекту в роботах сучасних зарубіжних дослідників 1979-2019 років/ Н. В. Скоростецька. Проблема позитивних рис особистості/ Є. В. Степура. До теоретичного аналізу процесів становлення професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти/ О. А. Стовбун. Батьківські настановлення щодо дітей із мовленнєвими проблемами/ Я. В. Фесенко. Образ Я майбутніх психологів: теоретико-емпіричний аналіз/ Н. А. Харченко, А. В. Парфенюк. Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом/ Г. М. Хворова. Психологічні особливості комплаєнтності батьків дітей із вадами мовленнєвого розвитку / Г. М. Хворова, Я. В. Фесенко. Проблема змісту особистості як базової категорії психології/ О. П. Хохліна. Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності/ Є. Ф. Черкаська. Психоаналіз основних чинників появи девіацій у поведінці підлітка/ І. М. Чорна. Етіологія поведінкових відхилень/ І. М. Чорна. Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні/ А. О. Шейко. Дослідження впливу рівня самооцінки на ступінь стресостійкості студентів-психологів/ Л. С. Яковицька. Communication-centered view on teacher's authentic and critical leaderships/ V. Zlyvkov, S. Lukomska, O. Kotukh. Psycholinguistic peculiarities of translation of semantic units in information space/ Yu. Krylova-Grek. Методика підготовки та проведення діагностико-корекційної бесіди з підлітком схильним до девіації/ І. М. Чорна.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Зливков В. Л., Лукомська С. О.
Назва : Особливості резилентності лікарів-стоматологів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 137-145 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 143-144 (9 назв)
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): резилентність--соціальні та особистісні ресурси--професійне вигорання--кризові ситуації--особистість
Анотація: Дану статтю присвячено емпіричному дослідженню особливостей резилентності лікарів-стоматологів. Актуальність проблеми зумовлена тим, що професійний стрес у лікарів виявляється дедалі частіше, натомість більшість вітчизняних досліджень аналізують його в контексті емоційного вигорання та інших профдеформацій, при цьому ресурси, зокрема й резилентність не стають предметом науково-практичних досліджень. У статті проаналізовано поняття резилентності як результату осмислення психотравматичного досвіду трансформації невдач в особистісне зростання та зростання у міжособистісній взаємодії за рахунок зміцнення соціальних зв'язків, формування нових відносин, застосування креативності та нешаблонності у розв'язанні проблем і пошуку виходу із кризової ситуації, визначено соціальні ресурси резилентності - сім'ю та друзів. Окреслено можливості використання Опитувальника Коннора-Девідсона та Шкали резилентності C.Harms, J.A. Pooley, L.Cohen у комплексній діагностиці особистісної та соціальної резилентності лікарів-стоматологів. Встановлено, що досліджувані стоматологи мають достаньо високий рівень резилентності, який може бути чинником профілакстики їх професійного вигорання.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Зливков В. Л., Лукомська С. О., Котух О. В., О. В. Мельник
Назва : Міжнародний опитувальник травм (ITQ): адаптація україномовної версії та можливості використання для діагностики комплексного і відтермінованого ПТСР
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 145-161 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Библиогр.: с. 157-160 (21 назва)
УДК : 159.9:61
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): птср--птср комплексний--птср відтермінований--травматична подія--мета-аналіз--учасники бойових дій
Анотація: Дану статтю присвячено результатам адаптації україномовної версії Міжнародного опитувальника травми. Методика містить дві діагностичні частини - ПТСР і ПТСР-комплексний, які охоплюють три кластери симптомів даного розладу - повторне переживання травматичної події, уникнення думок і переживань, пов'язаних із травмою та надмірне відчуття загрози (гіперпильність). Нашими дослідженнями підтверджено можливості використання даного опитувальника для діагностики відтермінованого ПТСР, оскільки перед тестування учасник бойових дій зазначає, коли відбулася травматична подія (від дня до 20 років тому). ПТСР діагностується за наявності критеріїв ПТСР та при відсутності порушень самоорганізації, натомість для комплексного - важливі критерії ПТСР, так і показники порушення самоорганізації, при відтермінованому ПТСР критерії уникнення, інтрузій та гіперпильності виражені, однак порушено самоорганізації часто не спостерігаються. За результами мета - аналізу встановлено, що відтермінований ПТСР провокується численними травматичними, стресовими подіями у повоєнному житті, тобто, його появу провокують сильні стреси, кризові ситуації, які сталися через значний час після травматичної події, при цьому травматичні події диниства його практично не зумовлюють.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Лукомська С. О.
Назва : Психосоціальні ресурси онкологічних хворих
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 220-230 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 229-230 (6 назв)
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онкологія--психосоціальні інтервенсії--психоонкологія--особистість
Анотація: Дану статтю присвячено визначенню психосоціальних ресурсів онкологічних хворих. Проаналізовано історію становлення онкопсихології, її відмінності від психоонкології, сучасний стан онкопсихологічних досліджень. Охарактеризовано основні поняття ресурсної моделі адаптації особистості до онкології, висвітлено стадії адаптації та психологічний зміст кожного етапу лікування, акцентовано, що у випадку онкологічної хвороби мова йде не про одужання, а про короткотривалу і довготривалу ремісію, відповідно визначено психологічні особливості онкохворих у різних видах ремісії. Визначено особливості постравматичного зростання і резилентності та види соціальної підтримки онкохворих. Окреслено компоненти психоонкологічної моделі консультативної допомоги як короткотермінованого втручання, яке базується на припущенні, що тривалість і виснажливість медикаментозного лікування, що вимагає від онкохворого активізації усіх його ресурсів.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 14 : Методологія і теорія психології. Вип. 3
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020
Кільк.характеристики :392 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.9.01:001.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія психології--теорія психології
Зміст : Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності/ Ю. А. Агачева. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні/ Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. Двигательная находчивость артиста/ Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін/ І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР/ А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання/ О. В. Завгородня. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації/ В. Л. Зливков. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп/ В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь/ В. В. Іванцанич. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей/ І. О. Комплієнко. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра"/ О. А. Краєва, О. А. Черкас. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби/ С. О. Лукомська. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження/ М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії/ К. О. Милашенко. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості/ С. В. Михайлів. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії/ О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії/ М. М. Наконечна. Методологические основания психологических исследований/ Н. В. Папуча. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Піковець. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Перепелиця. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології/ Н. В. Скоростецька. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі/ С. І. Собкова, Ю. В. Собков. Аспекти щастя людини/ Є.В. Степура. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника/ Л. Г. Туз. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології/ Н. О. Хупавцева. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях/ Є. Ф. Черкаська. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії/ І. М. Чорна. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці/ І. М. Чорна, М. О. Тимошик. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ І. М. Чорна, М. М. Чорний. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ М. М. Чорний. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога/ К. О. Шевченко. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків/ Ю. С. Шевчук. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя/ С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості/ С. П. Яланська. Psychological mechanisms of translation/ E. E. Ivashkevych.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Зливков В.Л., Лукомська С.О., Котух О.В.
Назва : Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 79-89 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 87-88 (5 назв)
УДК : 159.9.61
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автентичність--ідентичність--тренінг--наратив--самореалізація--професійна діяльність
Анотація: Дану статтю присвячено результатам емпіричного дослідження можливостей застосування інтегративного підходу у вивченні автентичності та ідентичності ведучих тренінгових груп. Встановлено, що інтегративний підхід дозволяє вивчити феномени автентичності та ідентичності як єдині цілісні феномени, активний простір, схильний до самовдосконалення, здатний наповнювати реальним змістом, становленням і переживаннями. За результатами емпіричного аналізу виявлено, що досліджувані молодші 30 років мають найвищі показники за шкалою "автентичний самовираз", а найнижчі - за шкалою "знання і прийняття себе"; ведучим тренінгових груп, старшим за 50 років, найбільше властивий "автентичний самовираз", а найнижчі - за шкалою "знання і прийняття себе"; ведучим тренінгових груп, старшим за 50 років, найбільше властивий "автентичний самовираз", а найменьше "не-обмеженість іншими"; більшість опитаних вважають, що їхнім найважливішим ресурсом в роботі є накопичений життєвий і трудовий досвід, саме досвід визначає ефективність ведення тренінгової групи. Трансформація спогадів краще виражена у досліджуваних чоловіків, натомість жінки, хоча й не сприймають описувану ними ситуацію як дискомфортну, все ж більше пам'ятають її деталі; чоловіки більше схильні до румінацій, частіше за жінок вважають свій досвід унікальним, значущим не лише для них, а й контексті досвіду проведення тренінгів; у досліджуваних спостерігаються високі показники за шкалою "самоприйняття та саморозуміння", тобто ведучі тренінгів завдяки складній ситуації краще розуміють цінність свого життя, свої потенційні можливості і ресурси.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Лукомська С.О.
Назва : Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 122-131 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 129-130 (6 назв)
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психоонкологія--ресурси--криза--психологічне благополуччя--оптимізм--сенс життя--особистість
Анотація: Дану статтю присвячено аналізу результатів емпіричного дослідження можливостей застосування ресурсного підходу до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби. Визначено витоки поняття "ресурс", особливості його використання у психології, окреслено ресурсний підхід до психологічної діагностики та допомоги людям у важких життєвих ситуаціях. Охарактеризовано сучасні методики визначення ресурсних можливостей, зокрема тих, що успішно застосовується у зарубіжній психоонкології. За результатами емпіричного дослідження встановлено статистично значущі відмінності у проявах оптимізму онкохворих і здорових досліджуваних; так, рівень оптимізму статистично значуще вищий у здорових респондентів, ніж у тих, хто має онкологічні захворювання; онкохворі на відміну від осіб без онкологічних діагнозів гірше ставляться до себе, відчувають провину, невпевненість в собі і, відповідно, часто не бачать своїх життєвих перспектив, особливо дана тенденція властива жінкам старше 50 років.
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 115225
Кількість відвідувачів 1761
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя