Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Любченко, Наталія Вікторівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91+316.62:378/Л 93-130770 рукописний текст
Автор(и) : Любченко, Наталія Вікторівна
Назва : Психофізиологічні чинники адаптації студентів перших курсів до навчання у вищих навчальних закладах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-213.
УДК : 159.91+316.62:378-057.875 + 159.91 + 316.62:378-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологічні властивості--головний мозок--адаптивність--мотивація--інтернальність--студенти--першокурсники
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено актуальній проблемі вивчення психофізіологічних чинників адаптації до навчання. Встановлені передумови цього процесу на основі аналізу психофізіологічних властивостей нервової системи, функціонального стану головного мозку, мотиваційно-ціннісної спрямованості, рівня суб`єктивного контролю, адаптивності, соціально-психологічних характеристик, самопочуття, активності, настрою, тривожності.Запропоновано два способи, які дозволяють прогнозувати вірогідність проявів порушення адаптації та появи групи ризику. Перший спосіб-це розроблена методика інтегральної оцінки рівнів адаптації методом колективної експертизи, а другий-створення моделей активності за допомогою дискримінантного аналізу. Розроблено та впроваджено методичні рекомендації щодо підвищення здатності адаптуватися до навчальної діяльності. Результати, отримані під час формувального експерименту, свідчать про збільшення рівня мотивації на процес навчання та досягнення влади, зниження ескапізму, підвищення нервово-психічної стійкості та рівня адаптивності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 16.08.2024
Кількість запитів 74766
Кількість відвідувачів 1190
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя