Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Максимов, Микола Володимирович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :474 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00 р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків/ О. Ю. Барабаш. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі/ Н. М. Бугайова. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми/ А. М. Грись. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства/ Т. М. Євменова. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта/ С. М. Каліщук. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма/ О. М. Кікінежді. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів/ В. А. Кліменко. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій/ Ю. В. Кобикова. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування/ З. Я. Ковальчук. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду"/ О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1)/ О. В. Красножон. Роль музичного простору у виникненні девіацій/ М. В. Максимов. Різновид злочину як наслідок типу девіацій/ Н. Ю. Максимова. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії/ І. Ф. Манілов. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах/ В. О. Медведева. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації/ С. А. Мельніченко. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. А. Низовець-Кропта. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища/ М. О. Орап. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості/ І. С. Попович. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки/ Т. О. Работа, О. В. Царькова. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ/ О. А. Римарчук. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка/ Л. З. Сердюк. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти/ В. І. Сіткар. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу/ О. Г. Скляр. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ/ В. І. Слободяник. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації/ А. Фіделус. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища/ Л. А. Філоненко. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні/ К. С. Царьова. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС/ Л. С. Шаповал. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками/ С. М. Янкевич. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою/ В. В. Баранов. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза/ О. О. Березіна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження/ Г. В. Гуменюк. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження/ Т. В. Гурська. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України/ С. М. Заболотний. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх/ Ю. Б. Ірхін. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства/ З. С. Карпенко. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання/ Л. М. Литвинчук. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії/ І. А. Мартинюк. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини/ О. Ф. Мірза. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку/ М. М. Павлюк. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами/ Т. А. Рябовол. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу/ С. В. Сахно. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів/ Р. І. Сірко. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації)/ О. Г. Скляр. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ/ О. М. Скляренко. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів/ І. В. Тараненко. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я./ Р. С. Фесенко. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях/ Л. В. Філоненко. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку/ Н. В. Цумарєва. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні/ В. І. Шебанова. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації/ В. М. Щербина-Прилука. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді/ С. Є. Яцишин.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Максимов, Микола Володимирович
Назва : Роль музичного простору у виникненні девіацій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 109-116 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 115-116 ( 10 назв)
УДК : 159.922.73:614.876
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--девіантна поведінка--музична діяльність--підлітки--особистість--музичний простір--адаптація
Анотація: Стаття присвячена висвітленню проблемивпливу музичного простору на виникнення девіацій. Представлено концептуальні підходи до організації життєдіяльності підлітків, що сприяє їх художньому зростанню та гармонійному розвитку.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 39
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :476 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості/ Н. І. Антюхова. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці/ О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів/ О. В. Белановська, О. Л. Белановський. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження/ Л. А. Варава. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі/ В. С. Варга. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох/ О. Л. Вернік. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі/ І. М. Візнюк. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини/ Н. В. Волинець. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом/ І. В. Кахно. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти/ Л. А. Кльоц. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України/ Т. В. Комар. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи/ А. М. Льовочкіна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці/ Л. С. Лойко [и др.]. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу/ Л. П. Люта. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу/ М. В. Максимов. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх/ Н. Ю. Максимова. Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості/ Т. М. Мандзик. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя/ М. О. Марценюк. Старіння як соціально-психологічне явище/ С. О. Маслова. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища/ Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності/ О. В. Павленко. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів/ Р. Г. Падалка. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства/ В. М. Педоренко. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії/ О. В. Пінчук. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності/ К. О. Поворозник. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості/ І. С. Потоцька. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації/ Ж. О. Ремпель. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя/ В. С. Романова. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір/ В. С. Романова, Г. І. Караван. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища/ І. М. Сердюкова. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження/ Н. В. Слободяник. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту/ Д. Ю. Старков. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю/ В. В. Турбан. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект/ К. О. Чала, С. І. Позняк. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві/ І. В. Чухрій. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій/ А. Ю. Швалб. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню/ Ю. М. Швалб. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї/ У. В. Шостак. Міфологічне уявлення про час/ О. Я. Грановська. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів/ С. К. Шандрук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Максимов, Микола Володимирович
Назва : Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 167-175 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 174 (3 назви)
УДК : 159.9:316.7(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжкультурна комунікація--мегаполіс--глобалізація--конфлікти--соціальна група--інформатизація
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 41
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :490 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 грн.
УДК : 159.98:502/504
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізаціївихованців закритих освітніх закладів/ В. В. Арнаутова. Екологічна ціннісно-смислова орієнтація громадської компетентності майбутніх психологів і юристів/ Ю. В. Борець. Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників бойових дій методами інтерактивних впливів/ О. О. Буковська. Усвідомленість сімейного міфу як організуюча компонента життєвого простору особистості/ Л. А. Варава. Екологічна криза як ресурс екологізації життєдіяльності особистості/ О. Л. Вернік. Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій/ О. О. Вовчик-Блакитна. Соціокультурний та віковий чинники екологічного світогляду особистості/ І. Б. Волеваха, Д. С. Волеваха. Особливості сприймання зовнішнього соціального середовищаучасниками українських і американських громадських організацій низового рівня (англ.)/ С. В. Волеваха, І. Б. Волеваха. Психологічні проблеми в деекологізації сучасного людського життя/ С. О. Гарькавець. Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону/ О. Л. Гірченко. Соціально-психологічні особливості якості життєвого простору особистості/ Ю. В. Гончаренко. Соціалізація особистості та екологічність світового простору/ Г. О. Горбань. Психологічні складові екологічної компетентності студентської молоді/ Д. Е. Дубініна. Аналіз концепції життєвої стійкості/ В. В. Журов, Н. А. Бієнко. Впливи вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності/ Т. М. Кирпенко. Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців/ Л. І. Коломієць. Психологічні засади екологічності в міжособистісних стосунках підлітків/ Т. Д. Комар. Екологічна стурбованість як умова екологічно відповідальної поведінки/ І. В. Кряж, К. О. Баєва. Концептуальні основи дослідження девіантності та делінквентності в аномічному суспільстві (системний аналіз)/ І. І. Лановенко. Проблеми подолання соціально-психологічних наслідків чорнобильської катастрофи: історія і сьогодення/ А. М. Льовочкіна. Інституціалізація волонтерського руху в мережевому суспільстві/ Л. П. Люта. Екологічність інформаційного простору як умова розвитку творчого потенціалу дитини/ М. В. Максимов. Розлучення батьків як екзистенційна проблема розвитку дитини/ Н. Ю. Максимова. Зв'язок прив'язаності до місця проживання та екологічної поведінки людини/ Т. М. Мандзик. Психологічний супровід розвитку дитини засобами словесної творчості/ М. О. Марценюк. Еколого-психологічна підготовка майбутніх інженерів/ С. Ю. Мейтарчан. Психологічний тренінг розвитку екологічної культури старшокласників/ Н. О. Михальчук, О. Ю. Набочук. Особливості співзалежності у студентів: тенденції, проблеми та результати дослідження (англ.)/ М. А. Мілушина. Взаємозв'язок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників/ І. А. Мунасилова-Мотяш. Алгоритм діагностики та лікування депресій при психічних розладах, спричинених техногенними аваріями/ Н. П. Отрощенко. Психологічні аспекти екологізації професійної діяльності суб'єктів підприємництва/ О. М. Паламарчук. Особливості мотивації агресивної поведінки соціально депривованих підлітків/ В. М. Педоренко. Особистісна ідентичність як чинник екологізації життєдіяльності людини (постановка проблеми)/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Субекстремальне екологічно неблагополучне життєве середовище як лімітуючий чинник психічної діяльності людини (рос.)/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Екстремальні ситуації і гуманітарні технології (рос.)/ Н. А. Телюк. Психосемантичний аналіз сприймання екологічного простору на рівні буденної свідомості особистості (рос.)/ Н. Н. Тепляков. Етнокультурні особливості ставлення до природи в підлітків (рос.)/ О. Ю. Тітова. Аналіз теоретико-методологічних підходів щодо визначення категорії "життя"/ Л. В. Тищенко. Психосоціальні групові травми у сучасному світі (пол.)/ Т. В. Ткач. Проблема волі в контексті вихідних положень науковців (англ.)/ Д. М. Чижма. Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків/ І. В. Чухрій. Соціокультурні детермінанти розвитку екологічної свідомості: історико-психологічні аспекти (рос.)/ Ю. М. Швалб. Обумовленість внутрішньої гармонійності молоді механізмами інтрапсихічних впливів/ І. І. Шлімакова. Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя/ Г. Б. Шульга. Психічний стан людини в умовах гібридної війни як різновиду соціогенної катастрофи/ С. І. Яковенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Максимов, Микола Володимирович
Назва : Екологічність інформаційного простору як умова розвитку творчого потенціалу дитини
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 229-237 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 236-237 (7 назв)
УДК : 159.922.73:614.876
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічність--творчій потенціал дитини--особистість дитини--інформаційний простір--розвиток
Анотація: В статті розглянуто проблеми впливу інформаційного простору на розвиток особистості. З'ясовано, що сучасний інформаційний простір надто потужно впливає на особистість дітей, поглинає їх увагу й емоційність, що перешкоджає розвитку інших психічних функцій та зменшує творчій потенціал.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 14
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :250 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Психологічна готовність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. М. Богдан. Психологічні чинники соціальної дезадаптації підлітків/ А. М. Грись, В. О. Голубнюк. Емоційна спрямованість осіб, що переживають особистісну кризу/ Н. В. Ліщина. Проблема анозогнозії наркологічних хворих як фактор виявлення закономірностей процесів їх реабілітації та ресоціалізації/ Л. М. Литвинчук. Розвиток творчого потенціалу як ресурс позитивної соціалізації/ М. В. Максимов. Соціально-психологічні аспекти реалізації пробаційних програм/ Н. Ю. Максимова. Теоретические основы психотерапевтической конфронтационной суггестии: когнитивная психотерапия/ И. Ф. Манилов. Соціально-психологічна реабілітація дітей із зони АТО засобами арт-терапії/ Л. М. Мельниченко. Актуальні питання формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до надання первинної психологічної допомоги кризовим клієнтам/ О. Б. Мельничук. Потенціал психодрами у вирішенні конфліктів у студентському віці/ Т. А. Некіз. Суб'єктність у контексті самостійності особистості/ М. М. Павлюк. Фактори формування посттравматичних стресових розладів у комбатантів/ Р. П. Попелюшко. Соціально-психологічний супровід соціальних сиріт/ Я. М. Раєвська. Дослідження особливостей актуальних страхів сучасних підлітків/ Т. А. Рябовол, К. Д. Комарицька. Ціннісні впливи педагогів, батьків і соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Формування мотивації до терапії у хімічно залежних осіб/ Д. Ю. Старков. Афективна поведінка особистості в контексті сучасних психологічних досліджень/ А. Д. Терещук. Застосування медитативних практик для корекції девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Психологічні механізми емоційної саморегуляції у жінок з доклінічними формами порушення харчової поведінки/ О. С. Травенко. Я-концепція як структурно-динамічний аспект поняття "Я" в працях українських і зарубіжних дослідників/ Г. В. Чайка. Проблема розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації/ В. М. Щербина-Прилука. Розвиток особистісної ідентифікації девіантних підлітків в процесі соціально-психологічної діяльності спортивного підліткового клубу з настільного тенісу/ П. М. Ярошко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Максимов, Микола Володимирович
Назва : Розвиток творчого потенціалу як ресурс позитивної соціалізації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 50-60 (Шифр 153/А 43-351179)
Примітки : Бібліогр.: с. 59 (6 назв)
УДК : 159.922.73:614.876
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--соціалізація--творчість--музика--сприймання--розвиток--здібності--виховання--дитина
Анотація: У статті розглянуто проблеми розвитку творчого потенціалу як ресурсу позитивної соціалізації. Показано, що сприймання музики є творчою діяльністю. Зараз офіційні інститути соціалізації не завжди виконують свої функції, що призводить до порушень процесу соціалізації. В свою чергу, розвиток потенціалу людини також зараз не є пріоритетом соціальної політики. Зокрема, використання такого потужного ресурсу творчого розвитку особистості як сприймання музики зараз практично відсутнє. Музичне сприйняття характеризується цілим рядом якостей, в яких виявляється його сприятливий, розвиваючий вплив на психіку людини, у тому числі на соціальний інтелект. Доведено, що раннє включення дитини в музичне середовище сприяє розвитку її творчих здібностей й соціалізації.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 16
Вихідні дані : Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017
Кільк.характеристики :258 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 16.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Аналіз психопрофілактичних та освітніх програм запобігання насилля у зарубіжних школах/ О. М. Воронкевич. Модель емпіричного дослідження психоемоційної сфери жінки в післяпологовий період/ М. О. Галицька. Потенціал психоаналітичних теорій у пізнанні та розумінні порушень складових образу "Я" соціально дезадаптованих неповнолітніх/ А. М. Грись. Протонаратив як мікромотив з макро поведінкою при самопроектуванні особистості/ І. Л. Гудінова. Суб'єктивне відчуття благополуччя і прийняття вікових змін/ А. О. Зуєва. Попередження та корекція девіантної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами/ Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська. Рівень політичної компетентності та ненормативні форми політичної участі/ С. І. Кравченко. Особливості реакції на фрустрацію неповнолітніх засуджених/ Ю. М. Красілова. Профілактика суїцидальної поведінки військовослужбовців/ О. В. Красницька. Формування соціально спрямованих ціннісних орієнтацій як механізм ресоціалізації девіантів/ О. В. Максим. Розвиток рефлексії як чинник попередження девіантної поведінки школярів/ М. В. Максимов. Впровадження апробаційних програм як фактор попередження рецидивної злочинності/ Н. Ю. Максимова. До питання становлення регулятивних функцій професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до роботи з девіантами/ О. Б. Мельничук. Система діагностики соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації/ О. С. Недибалюк. Досвід вивчення понять свобода та самостійність у зарубіжних дослідженнях/ М. М. Павлюк. Механізми психічного захисту в осіб з різною суб'єктивною оцінкою конструктивності життєвого шляху/ Т. Б. Партико. Вплив психологічної травми на розвиток функції прогнозу/ Т. А. Рябовол. Особливості вияву психологічних меж особистості в концепції Ернеста Гартманна/ Т. Б. Соловйова. Психологічні аспекти реадаптації наркозалежної особистості у рвмках програми зменшення шкоди/ С. А. Таточенко. Мотиваційні стимули укріплення ефективності соціально-позитивної поведінки/ Л. А. Філоненко. Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків/ О. В. Чуйко, І. М. Іванова. Модель самореалізації особистості паралімпійця/ О. М. Шамич. Лихослів'я як прояв девіантної поведінки: основи профілактики/ А. В. Шиделко. Проблема девіантної поведінки у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Максимов, Микола Володимирович
Назва : Розвиток рефлексії як чинник попередження девіантної поведінки школярів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 110-120 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 119-120 (6 назв)
УДК : 159.92273:614.876
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичний простір--рефлексія--формування особистості--мистецтво--девіантна поведінка
Анотація: У статті розглянуто проблему зв'язку музичних уподобань сучасних підлітків та формуванням особистості, зокрема ступенем розвитку рефлексії. Показано, що основою естетичної реакції є афекти, що викликаються мистецтвом і переживаються людиною зі всією реальнітю і силою, але знаходять собі розрядку в діяльності.
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 78755
Кількість відвідувачів 1453
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя