Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Максимов, Микола Володимирович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :474 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00 р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків/ О. Ю. Барабаш. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі/ Н. М. Бугайова. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми/ А. М. Грись. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства/ Т. М. Євменова. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта/ С. М. Каліщук. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма/ О. М. Кікінежді. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів/ В. А. Кліменко. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій/ Ю. В. Кобикова. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування/ З. Я. Ковальчук. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду"/ О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1)/ О. В. Красножон. Роль музичного простору у виникненні девіацій/ М. В. Максимов. Різновид злочину як наслідок типу девіацій/ Н. Ю. Максимова. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії/ І. Ф. Манілов. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах/ В. О. Медведева. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації/ С. А. Мельніченко. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. А. Низовець-Кропта. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища/ М. О. Орап. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості/ І. С. Попович. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки/ Т. О. Работа, О. В. Царькова. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ/ О. А. Римарчук. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка/ Л. З. Сердюк. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти/ В. І. Сіткар. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу/ О. Г. Скляр. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ/ В. І. Слободяник. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації/ А. Фіделус. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища/ Л. А. Філоненко. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні/ К. С. Царьова. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС/ Л. С. Шаповал. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками/ С. М. Янкевич. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою/ В. В. Баранов. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза/ О. О. Березіна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження/ Г. В. Гуменюк. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження/ Т. В. Гурська. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України/ С. М. Заболотний. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх/ Ю. Б. Ірхін. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства/ З. С. Карпенко. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання/ Л. М. Литвинчук. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії/ І. А. Мартинюк. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини/ О. Ф. Мірза. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку/ М. М. Павлюк. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами/ Т. А. Рябовол. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу/ С. В. Сахно. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів/ Р. І. Сірко. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації)/ О. Г. Скляр. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ/ О. М. Скляренко. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів/ І. В. Тараненко. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я./ Р. С. Фесенко. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях/ Л. В. Філоненко. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку/ Н. В. Цумарєва. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні/ В. І. Шебанова. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації/ В. М. Щербина-Прилука. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді/ С. Є. Яцишин.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Максимов, Микола Володимирович
Назва : Роль музичного простору у виникненні девіацій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 109-116 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 115-116 ( 10 назв)
УДК : 159.922.73:614.876
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--девіантна поведінка--музична діяльність--підлітки--особистість--музичний простір--адаптація
Анотація: Стаття присвячена висвітленню проблемивпливу музичного простору на виникнення девіацій. Представлено концептуальні підходи до організації життєдіяльності підлітків, що сприяє їх художньому зростанню та гармонійному розвитку.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 39
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :476 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості/ Н. І. Антюхова. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці/ О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів/ О. В. Белановська, О. Л. Белановський. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження/ Л. А. Варава. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі/ В. С. Варга. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох/ О. Л. Вернік. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі/ І. М. Візнюк. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини/ Н. В. Волинець. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом/ І. В. Кахно. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти/ Л. А. Кльоц. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України/ Т. В. Комар. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи/ А. М. Льовочкіна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці/ Л. С. Лойко [и др.]. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу/ Л. П. Люта. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу/ М. В. Максимов. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх/ Н. Ю. Максимова. Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості/ Т. М. Мандзик. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя/ М. О. Марценюк. Старіння як соціально-психологічне явище/ С. О. Маслова. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища/ Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності/ О. В. Павленко. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів/ Р. Г. Падалка. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства/ В. М. Педоренко. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії/ О. В. Пінчук. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності/ К. О. Поворозник. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості/ І. С. Потоцька. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації/ Ж. О. Ремпель. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя/ В. С. Романова. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір/ В. С. Романова, Г. І. Караван. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища/ І. М. Сердюкова. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження/ Н. В. Слободяник. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту/ Д. Ю. Старков. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю/ В. В. Турбан. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект/ К. О. Чала, С. І. Позняк. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві/ І. В. Чухрій. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій/ А. Ю. Швалб. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню/ Ю. М. Швалб. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї/ У. В. Шостак. Міфологічне уявлення про час/ О. Я. Грановська. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів/ С. К. Шандрук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Максимов, Микола Володимирович
Назва : Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 167-175 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примітки : Бібліогр.: с. 174 (3 назви)
УДК : 159.9:316.7(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжкультурна комунікація--мегаполіс--глобалізація--конфлікти--соціальна група--інформатизація
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 41
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :490 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 грн.
УДК : 159.98:502/504
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізаціївихованців закритих освітніх закладів/ В. В. Арнаутова. Екологічна ціннісно-смислова орієнтація громадської компетентності майбутніх психологів і юристів/ Ю. В. Борець. Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників бойових дій методами інтерактивних впливів/ О. О. Буковська. Усвідомленість сімейного міфу як організуюча компонента життєвого простору особистості/ Л. А. Варава. Екологічна криза як ресурс екологізації життєдіяльності особистості/ О. Л. Вернік. Оптимізація як стратегія подолання наслідків травматичних подій/ О. О. Вовчик-Блакитна. Соціокультурний та віковий чинники екологічного світогляду особистості/ І. Б. Волеваха, Д. С. Волеваха. Особливості сприймання зовнішнього соціального середовищаучасниками українських і американських громадських організацій низового рівня (англ.)/ С. В. Волеваха, І. Б. Волеваха. Психологічні проблеми в деекологізації сучасного людського життя/ С. О. Гарькавець. Дослідження мови повсякденного спілкування студентів чернігівського регіону/ О. Л. Гірченко. Соціально-психологічні особливості якості життєвого простору особистості/ Ю. В. Гончаренко. Соціалізація особистості та екологічність світового простору/ Г. О. Горбань. Психологічні складові екологічної компетентності студентської молоді/ Д. Е. Дубініна. Аналіз концепції життєвої стійкості/ В. В. Журов, Н. А. Бієнко. Впливи вольових процесів на регуляцію поведінки в екстремальних умовах життєдіяльності/ Т. М. Кирпенко. Екологічність освітнього середовища вищого навчального закладу як чинник первинної професіоналізації майбутніх фахівців/ Л. І. Коломієць. Психологічні засади екологічності в міжособистісних стосунках підлітків/ Т. Д. Комар. Екологічна стурбованість як умова екологічно відповідальної поведінки/ І. В. Кряж, К. О. Баєва. Концептуальні основи дослідження девіантності та делінквентності в аномічному суспільстві (системний аналіз)/ І. І. Лановенко. Проблеми подолання соціально-психологічних наслідків чорнобильської катастрофи: історія і сьогодення/ А. М. Льовочкіна. Інституціалізація волонтерського руху в мережевому суспільстві/ Л. П. Люта. Екологічність інформаційного простору як умова розвитку творчого потенціалу дитини/ М. В. Максимов. Розлучення батьків як екзистенційна проблема розвитку дитини/ Н. Ю. Максимова. Зв'язок прив'язаності до місця проживання та екологічної поведінки людини/ Т. М. Мандзик. Психологічний супровід розвитку дитини засобами словесної творчості/ М. О. Марценюк. Еколого-психологічна підготовка майбутніх інженерів/ С. Ю. Мейтарчан. Психологічний тренінг розвитку екологічної культури старшокласників/ Н. О. Михальчук, О. Ю. Набочук. Особливості співзалежності у студентів: тенденції, проблеми та результати дослідження (англ.)/ М. А. Мілушина. Взаємозв'язок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників/ І. А. Мунасилова-Мотяш. Алгоритм діагностики та лікування депресій при психічних розладах, спричинених техногенними аваріями/ Н. П. Отрощенко. Психологічні аспекти екологізації професійної діяльності суб'єктів підприємництва/ О. М. Паламарчук. Особливості мотивації агресивної поведінки соціально депривованих підлітків/ В. М. Педоренко. Особистісна ідентичність як чинник екологізації життєдіяльності людини (постановка проблеми)/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Субекстремальне екологічно неблагополучне життєве середовище як лімітуючий чинник психічної діяльності людини (рос.)/ Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. Екстремальні ситуації і гуманітарні технології (рос.)/ Н. А. Телюк. Психосемантичний аналіз сприймання екологічного простору на рівні буденної свідомості особистості (рос.)/ Н. Н. Тепляков. Етнокультурні особливості ставлення до природи в підлітків (рос.)/ О. Ю. Тітова. Аналіз теоретико-методологічних підходів щодо визначення категорії "життя"/ Л. В. Тищенко. Психосоціальні групові травми у сучасному світі (пол.)/ Т. В. Ткач. Проблема волі в контексті вихідних положень науковців (англ.)/ Д. М. Чижма. Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків/ І. В. Чухрій. Соціокультурні детермінанти розвитку екологічної свідомості: історико-психологічні аспекти (рос.)/ Ю. М. Швалб. Обумовленість внутрішньої гармонійності молоді механізмами інтрапсихічних впливів/ І. І. Шлімакова. Конфліктологічна компетентність як особистісна передумова формування екологічності педагогічної взаємодії у професійній діяльності майбутнього вчителя/ Г. Б. Шульга. Психічний стан людини в умовах гібридної війни як різновиду соціогенної катастрофи/ С. І. Яковенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Максимов, Микола Володимирович
Назва : Екологічність інформаційного простору як умова розвитку творчого потенціалу дитини
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 229-237 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 236-237 (7 назв)
УДК : 159.922.73:614.876
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічність--творчій потенціал дитини--особистість дитини--інформаційний простір--розвиток
Анотація: В статті розглянуто проблеми впливу інформаційного простору на розвиток особистості. З'ясовано, що сучасний інформаційний простір надто потужно впливає на особистість дітей, поглинає їх увагу й емоційність, що перешкоджає розвитку інших психічних функцій та зменшує творчій потенціал.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 14
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :250 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Психологічна готовність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. М. Богдан. Психологічні чинники соціальної дезадаптації підлітків/ А. М. Грись, В. О. Голубнюк. Емоційна спрямованість осіб, що переживають особистісну кризу/ Н. В. Ліщина. Проблема анозогнозії наркологічних хворих як фактор виявлення закономірностей процесів їх реабілітації та ресоціалізації/ Л. М. Литвинчук. Розвиток творчого потенціалу як ресурс позитивної соціалізації/ М. В. Максимов. Соціально-психологічні аспекти реалізації пробаційних програм/ Н. Ю. Максимова. Теоретические основы психотерапевтической конфронтационной суггестии: когнитивная психотерапия/ И. Ф. Манилов. Соціально-психологічна реабілітація дітей із зони АТО засобами арт-терапії/ Л. М. Мельниченко. Актуальні питання формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до надання первинної психологічної допомоги кризовим клієнтам/ О. Б. Мельничук. Потенціал психодрами у вирішенні конфліктів у студентському віці/ Т. А. Некіз. Суб'єктність у контексті самостійності особистості/ М. М. Павлюк. Фактори формування посттравматичних стресових розладів у комбатантів/ Р. П. Попелюшко. Соціально-психологічний супровід соціальних сиріт/ Я. М. Раєвська. Дослідження особливостей актуальних страхів сучасних підлітків/ Т. А. Рябовол, К. Д. Комарицька. Ціннісні впливи педагогів, батьків і соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Формування мотивації до терапії у хімічно залежних осіб/ Д. Ю. Старков. Афективна поведінка особистості в контексті сучасних психологічних досліджень/ А. Д. Терещук. Застосування медитативних практик для корекції девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Психологічні механізми емоційної саморегуляції у жінок з доклінічними формами порушення харчової поведінки/ О. С. Травенко. Я-концепція як структурно-динамічний аспект поняття "Я" в працях українських і зарубіжних дослідників/ Г. В. Чайка. Проблема розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації/ В. М. Щербина-Прилука. Розвиток особистісної ідентифікації девіантних підлітків в процесі соціально-психологічної діяльності спортивного підліткового клубу з настільного тенісу/ П. М. Ярошко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Максимов, Микола Володимирович
Назва : Розвиток творчого потенціалу як ресурс позитивної соціалізації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 50-60 (Шифр 153/А 43-351179)
Примітки : Бібліогр.: с. 59 (6 назв)
УДК : 159.922.73:614.876
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--соціалізація--творчість--музика--сприймання--розвиток--здібності--виховання--дитина
Анотація: У статті розглянуто проблеми розвитку творчого потенціалу як ресурсу позитивної соціалізації. Показано, що сприймання музики є творчою діяльністю. Зараз офіційні інститути соціалізації не завжди виконують свої функції, що призводить до порушень процесу соціалізації. В свою чергу, розвиток потенціалу людини також зараз не є пріоритетом соціальної політики. Зокрема, використання такого потужного ресурсу творчого розвитку особистості як сприймання музики зараз практично відсутнє. Музичне сприйняття характеризується цілим рядом якостей, в яких виявляється його сприятливий, розвиваючий вплив на психіку людини, у тому числі на соціальний інтелект. Доведено, що раннє включення дитини в музичне середовище сприяє розвитку її творчих здібностей й соціалізації.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 16
Вихідні дані : Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017
Кільк.характеристики :258 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 16.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Аналіз психопрофілактичних та освітніх програм запобігання насилля у зарубіжних школах/ О. М. Воронкевич. Модель емпіричного дослідження психоемоційної сфери жінки в післяпологовий період/ М. О. Галицька. Потенціал психоаналітичних теорій у пізнанні та розумінні порушень складових образу "Я" соціально дезадаптованих неповнолітніх/ А. М. Грись. Протонаратив як мікромотив з макро поведінкою при самопроектуванні особистості/ І. Л. Гудінова. Суб'єктивне відчуття благополуччя і прийняття вікових змін/ А. О. Зуєва. Попередження та корекція девіантної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами/ Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська. Рівень політичної компетентності та ненормативні форми політичної участі/ С. І. Кравченко. Особливості реакції на фрустрацію неповнолітніх засуджених/ Ю. М. Красілова. Профілактика суїцидальної поведінки військовослужбовців/ О. В. Красницька. Формування соціально спрямованих ціннісних орієнтацій як механізм ресоціалізації девіантів/ О. В. Максим. Розвиток рефлексії як чинник попередження девіантної поведінки школярів/ М. В. Максимов. Впровадження апробаційних програм як фактор попередження рецидивної злочинності/ Н. Ю. Максимова. До питання становлення регулятивних функцій професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до роботи з девіантами/ О. Б. Мельничук. Система діагностики соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації/ О. С. Недибалюк. Досвід вивчення понять свобода та самостійність у зарубіжних дослідженнях/ М. М. Павлюк. Механізми психічного захисту в осіб з різною суб'єктивною оцінкою конструктивності життєвого шляху/ Т. Б. Партико. Вплив психологічної травми на розвиток функції прогнозу/ Т. А. Рябовол. Особливості вияву психологічних меж особистості в концепції Ернеста Гартманна/ Т. Б. Соловйова. Психологічні аспекти реадаптації наркозалежної особистості у рвмках програми зменшення шкоди/ С. А. Таточенко. Мотиваційні стимули укріплення ефективності соціально-позитивної поведінки/ Л. А. Філоненко. Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків/ О. В. Чуйко, І. М. Іванова. Модель самореалізації особистості паралімпійця/ О. М. Шамич. Лихослів'я як прояв девіантної поведінки: основи профілактики/ А. В. Шиделко. Проблема девіантної поведінки у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Максимов, Микола Володимирович
Назва : Розвиток рефлексії як чинник попередження девіантної поведінки школярів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 110-120 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 119-120 (6 назв)
УДК : 159.92273:614.876
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичний простір--рефлексія--формування особистості--мистецтво--девіантна поведінка
Анотація: У статті розглянуто проблему зв'язку музичних уподобань сучасних підлітків та формуванням особистості, зокрема ступенем розвитку рефлексії. Показано, що основою естетичної реакції є афекти, що викликаються мистецтвом і переживаються людиною зі всією реальнітю і силою, але знаходять собі розрядку в діяльності.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955./М 17-950930277 рукописний текст
Автор(и) : Максимов, Микола Володимирович
Назва : Психологія розвитку рефлексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :372 с.: табл. + 1 додатки 29 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.349-372 (410 назв).
УДК : 37.015.3:159.955.4+159.955.4](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--молодші школярі--музика--мистецтво--вербальні методи--невербальні методи--особистість--вікові особливості--емоційні переживання--особистісне зростання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню проблеми розвитку рефрексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці. Теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено сутність, особливості та умови процесу розвитку рефрексивних вмінь молодшого школяра у сучасному інформаційному просторі. Проблема пошуку методів розвитку рефлексії у дітей набирає особливої актуальності в наш час, оскільки реалії сьогодення не сприяють природньому розвитку цього феномену. Це пояснюється тим, що перенасиченість інформаційного простору, зміна освітньої парадигми з гуманітарно-особистісної на прагматичну, переповнення соціуму спонуками до негайних дій гальмує прагнення до роздумів, до самоаналізу, до усвідомлення свого життєвого досвіду. Звичка дитини отримувати бажаний результат простим натисканням кнопки комп'ютера призводить до деформації діяльнісних компонентів структури особистості взагалі й рефлексії зокрема. Виокремлено теоретико-методологічні підходи до розробки системи формування рефлексії у дітей молодшого шкільного віку із застосуванням невербальних стимулів. Показано зв'язок особистісної зрілості, творчості, а також роль музичного мистецтва у формуванні особистості взагалі й рефлексії зокрема. Рефлексивний механізм сприйняття і осмислення музичного тексту полягає в наступному: музична інтонація як значущий стимул, впливає на несвідомі структури, викликає емоційну реакцію слухача. Рефлексивний механізм дозволяє зафіксувати цю реакцію шляхом "зупинки" - звернення назад (в себе) - осмислення свого емоційного стану (емоційної реакції) - ототожнення станів і реакцій з певними почуттями - вихід в асоціативне поле, засноване на особистому емоційному досвіді і переосмислення його змісту в новому контексті, - створення образних конструкцій музичного тексту і конструктивний аналіз виразних засобів музики, дали свідомості "образ". В результаті цих рефлексивних дій відбувається одночасне осягнення себе, зміненого музикою, і осягнення сенсу музичного тексту. З'ясовано, що розвиток рефлексії у молодших школярів в процесі освіти передбачає вибір педагогічних умов, відповідних як самому феномену рефлексії, так і змісту тієї діяльності, в рамках якої здійснюється формування рефлексивних навичок. На нашу думку, найбільш ефективним різновидом такої діяльності є процес сприйання музики. Інтонаційна природа музики і невербальний характер її впливу на емоційно-чуттєву сферу людини представляють унікальну можливість розвитку рефлексії. Надано результати емпіричного дослідження основних тенденцій та вікової динаміки розвитку рефлексії, визначено її рівні та чинники становлення відповідно до ступеню особистісного розвитку. Було експриментально доведено, що становлення рефлексії як цілісного новутворення залежить ві особистісної зрілості досліджуваних, що в свою чергу, зумовлено їх соціальною ситуацією розвитку. Усвідомлення себе, здатність до рефлексії за умов несприятливої соціальної ситуації розвитку блокується негативними емоційними переживаннями. Наявний тісний кореляційний зв'язок між показниками рівня розвитку рефлексії та ступенем усвідомлення, оцінки та засвоєння свого життєвого досвіду й збалансованістю сприймання себе в просторі оточуючого світу. Доведено, що невербальні методи формування рефлексивних вмінь більш ефективні ніж вербальні; показано роль емоційних переживань, що викликані завдяки сприйманню музичних творів у активізації процесу рефлексії. Існують значущі відмінності за рівнями рефлексії між групами досліджуваних із застосуванням вербальних і невербальних методів; була статистично виявлена тенденція до наявності відмінностей між групами дітей, які аналізували художні твори (картини) і музику. Отже, емпірично доведено ефективність невербальних засобів розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Особливу ефективність було виявлено внаслідок застосування в якості стимульного матеріалу музики. Розроблено систему формування рефлексивних вмінь молодшого школяра засобами музичного мистцетва. наведено результати апробації зазначеної системи в ході викладання навчальної дисципліни "Мистецтво" у закладах середньої освіти. Показано статистично підтверджені дані щодо ефективності розвитку рефлексивних вмінь молодших школярів із застосуванням невербальних стимулів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955./М 17-092575497 рукописний текст
Автор(и) : Максимов, Микола Володимирович
Назва : Психологія розвитку рефлексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :44 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 37.015.3:159.955.4+159.955.4](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--молодші школярі--музика--мистецтво--вербальні методи--невербальні методи--особистість--вікові особливості--емоційні переживання--особистісне зростання
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню проблеми розвитку рефрексивних вмінь особистості у молодшому шкільному віці. Теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено сутність, особливості та умови процесу розвитку рефрексивних вмінь молодшого школяра у сучасному інформаційному просторі. Проблема пошуку методів розвитку рефлексії у дітей набирає особливої актуальності в наш час, оскільки реалії сьогодення не сприяють природньому розвитку цього феномену. Це пояснюється тим, що перенасиченість інформаційного простору, зміна освітньої парадигми з гуманітарно-особистісної на прагматичну, переповнення соціуму спонуками до негайних дій гальмує прагнення до роздумів, до самоаналізу, до усвідомлення свого життєвого досвіду. Звичка дитини отримувати бажаний результат простим натисканням кнопки комп'ютера призводить до деформації діяльнісних компонентів структури особистості взагалі й рефлексії зокрема. Виокремлено теоретико-методологічні підходи до розробки системи формування рефлексії у дітей молодшого шкільного віку із застосуванням невербальних стимулів. Показано зв'язок особистісної зрілості, творчості, а також роль музичного мистецтва у формуванні особистості взагалі й рефлексії зокрема. Рефлексивний механізм сприйняття і осмислення музичного тексту полягає в наступному: музична інтонація як значущий стимул, впливає на несвідомі структури, викликає емоційну реакцію слухача. Рефлексивний механізм дозволяє зафіксувати цю реакцію шляхом "зупинки" - звернення назад (в себе) - осмислення свого емоційного стану (емоційної реакції) - ототожнення станів і реакцій з певними почуттями - вихід в асоціативне поле, засноване на особистому емоційному досвіді і переосмислення його змісту в новому контексті, - створення образних конструкцій музичного тексту і конструктивний аналіз виразних засобів музики, дали свідомості "образ". В результаті цих рефлексивних дій відбувається одночасне осягнення себе, зміненого музикою, і осягнення сенсу музичного тексту. З'ясовано, що розвиток рефлексії у молодших школярів в процесі освіти передбачає вибір педагогічних умов, відповідних як самому феномену рефлексії, так і змісту тієї діяльності, в рамках якої здійснюється формування рефлексивних навичок. На нашу думку, найбільш ефективним різновидом такої діяльності є процес сприйання музики. Інтонаційна природа музики і невербальний характер її впливу на емоційно-чуттєву сферу людини представляють унікальну можливість розвитку рефлексії. Надано результати емпіричного дослідження основних тенденцій та вікової динаміки розвитку рефлексії, визначено її рівні та чинники становлення відповідно до ступеню особистісного розвитку. Було експриментально доведено, що становлення рефлексії як цілісного новутворення залежить ві особистісної зрілості досліджуваних, що в свою чергу, зумовлено їх соціальною ситуацією розвитку. Усвідомлення себе, здатність до рефлексії за умов несприятливої соціальної ситуації розвитку блокується негативними емоційними переживаннями. Наявний тісний кореляційний зв'язок між показниками рівня розвитку рефлексії та ступенем усвідомлення, оцінки та засвоєння свого життєвого досвіду й збалансованістю сприймання себе в просторі оточуючого світу. Доведено, що невербальні методи формування рефлексивних вмінь більш ефективні ніж вербальні; показано роль емоційних переживань, що викликані завдяки сприйманню музичних творів у активізації процесу рефлексії. Існують значущі відмінності за рівнями рефлексії між групами досліджуваних із застосуванням вербальних і невербальних методів; була статистично виявлена тенденція до наявності відмінностей між групами дітей, які аналізували художні твори (картини) і музику. Отже, емпірично доведено ефективність невербальних засобів розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Особливу ефективність було виявлено внаслідок застосування в якості стимульного матеріалу музики. Розроблено систему формування рефлексивних вмінь молодшого школяра засобами музичного мистцетва. наведено результати апробації зазначеної системи в ході викладання навчальної дисципліни "Мистецтво" у закладах середньої освіти. Показано статистично підтверджені дані щодо ефективності розвитку рефлексивних вмінь молодших школярів із застосуванням невербальних стимулів.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 75022
Кількість відвідувачів 1485
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя