Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Москаленко, Валентина Володимирівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-38 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.01(09)(47/Z99-113050785
159.923.01(09)(477)/Ґ 34
Автор(и) : Турбан, Вікторія Вікторівна, Сердюк , Людмила Захарівна, Бушанський, Валентин Вікторович, Москаленко, Валентина Володимирівна
Назва : Ґенеза поняття "особистість" в українській психологічній науці : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2020
Кільк.характеристики :178 с.
ISBN, Ціна 978-966-194-320-8: Б.ц.
УДК : 159.923.01(09)(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна наука--україна
Анотація: У монографії висвітлюються теоретико-методологічний підхід, актуальний для дослідження становлення та розвитку поняття «особистість» і персонологічних учень – історична герменевтика. Використання зазначеної теоретико-методологічної бази дослідження уможливлює аналіз парадигмальних витоків й історичної феноменології становлення поняття «особистість». Висвітлений аналітичний матеріал і розроблений науковий підхід розкриває структуру та зміст поняття «особистість», відображаючи еволюцію наукових поглядів на феномен особистості, зокрема вплив культурно-історичних факторів на концептуалізацію «особистості» в українській психологічній думці (ціннісно-смислові уявлення, етико-моральні настанови та поведінкові практики). Завдяки аналізу першоджерел – філософських і психологічних праць, – виокремлено типи рамкових підходів до концептуалізації поняття «особистість», що відображені в корпусах текстів. Виявлено зміну домінантних підходів до концептуалізації поняття «особистість», спричинену зміною теоретико-методологічної бази, яка використовувалася українськими авторами (філософами та психологами). Осмислено ґенезу поняття «особистість», концепції особистості та персонологічні вчення в українській психології. Інноваційний характер викладених у роботі наукових результатів відкриває широкі перспективи до подальшого їх широкого впровадження з отриманням вираженого позитивного соціально значущого ефекту. Монографія адресована викладачам ВНЗ, практичним психологам, науковцям-психологам, вчителям, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937+159.954.4/С 80-136642632
Автор(и) : Моляко, Валентин Олексійович, Гулько, Юлія Анатоліївна, Ваганова, Наталія Аркадіївна
Назва : Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :72 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019
ISBN, Ціна 978-966-97846-2-9: Б.ц.
УДК : 159.937+159.954.4]:001.102](072)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функціонування творчого сприймання--сприймання інформації--сучасний інформаційний клімат--дошкільники--старші дошкільники--молодші школярі--старшокласники--студенти--когнітивне конструювання образу сівту
Зміст : Діагностичні функції дитячого експериментування/ Ю. А. Гулько. Програма творчого тернінгу Карус для старших дошкільників/ Н. А. Ваганова. Формування перцептивно-мисленнєвих стратегій у конструктивній діяльності молодших школярів/ Н. М. Латиш. Діагностика та розвиток психологічної готовності старшокласників до розв'язання творчих задач/ Т. Н. Третяк. Методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності/ М. В. Шепельова. Дослідження стратегій творчого конструювання образу "екномічно успішної людини" як конфігурації його структурних компонентів/ В. В. Москаленко. Емпіричне дослідження чинників актуалізації творчих здібностей у старшокласників як майбутніх художників/ О. М. Боровицька. Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю/ В. В. Москаленко. Системна психофізіологія і епістемологічна психологія творчості: перцептивно-мисленнєва проблематика стратегіального конструювання образу світу/ О. М. Боровицька.
Анотація: В методичних рекомендаціяхна основіспеціальних теоретико-експериментальних досліджень з проблем функціонування творчого сприйман-ня, когнітивного конструювання образів світу подаються рекомендації щодо стимулювання творчого сприймання інформації з урахуванням вікових та осві-тніх характеристик (дошкільників, молодших школярів, старшокласників, сту-дентів). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагога-ми, фахівцями різного профілю. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614-053.6:336/З-92-418126 рукописний текст
Автор(и) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Назва : Ставлення до грошей як фактор економічної соціалізації старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :268 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-200.
УДК : 316.614-053.6:336.74
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Економічна соціалізація
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--ставлення до грошей--економіко-психологічна адаптація--монетарні уявлення
Анотація: У дослідженні на засадах культурно-діяльнісного та структурно-функціонального підходів розкриваються психологічні особливості економічної соціалізації старшокласників у зв"язку зі специфікою ії ставлення до грошей. Обгрунтовується структурно-функціональна модель детермінації економічної соціалізації особистості як інструмент пізнання психологічних особливостей ставлення старшокласників до грошей в якості чинника іх економічної соціалізації. Емпірично підтверджується положення про те, що зі зменшенням представленості афективних складових з негативною валентністю в структурі ставлення до грошей та збільшенням поінформованності про економічну реальність і зростанням значущості грошей в системі цінностей особистості, зі зростанням ролі раціональних монетарних установок в організації системи становлення до грошей прямо пов"язане зростання рівня економічної соціалізації особистості на етапі юнацтва. Обгрунтовуються заходи по цілеспрямованому формуванню раціонального ставлення особистості до грошей як засобу оптимізації процесу економічної соціалізації. Зокрема, розроблено програми спеціалізованого соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування раціонального ставлення до грошей та тих економічно-психологічних якостей старшокласників (раціональне, нестереотипне мислення, продуктивність діяльності в ситуаціях невизначенності, ощадливість, здатність до рефлексії), які відповідають економічно активному рівню особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.01(09)(47/С 69-034292092
159.923.01(09)(477) /С 69
Автор(и) : Турбан, Вікторія Вікторівна, Сердюк, Людмила Захарівна, Москаленко, Валентина Володимирівна, Бушанський, Валентин Вікторович
Назва : Соціокультурні детермінанти розвитку психології особистості в Україні
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :296 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-43-2: Б.ц.
УДК : 159.923.01(09)(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--експериментальна психологія
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії загальної психології та історії психології імені В. А. Роменця Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, розкрито концептуальні основи, історичний перебіг і становлення психології особистості в Україні. На основі залучених джерел співробітники лабораторії показують, що цей процес розгортався в рамках загальних соціокультурних процесів. Що доводить, Україна була і залишається частиною Європи, частиною європейської культури. В монографії показано, що визначальним фактором виступала зміна культурних парадигм, що спостерігається як в західній Європі так і в Україні. Монографію адресовано психологам-науковцям і практичним психологам, педагогам, соціальним працівникам, а також тим, хто цікавиться проблемами становлення психологічної науки в Україні. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/Д 70
Автор(и) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Назва : Соціально-психологічне забазпечення економічної соціалізації особистості
Місце публікування : Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах: Збірник наукових статей/ За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - Київ-Люблін: Логос, 2016. - С. 98-104 (Шифр 15(06)/Д 70-281025)
Примітки : Бібліогр.: с. 103-104 (6 назв)
УДК : 316.614
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--соціально-психологічне забезпечення--особистість
Анотація: У статті проаналізовано особливості рівнів системи практик забезпечення економічної соціалізації в онтогенетичному аспекті. Показано, що кожній віковій стадії економічній соціалізації індивіда притаманні специфічні закони, які характеризують внутрішню логіку формування системи соціалізуючих практик.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Ф 43-875845 рукописний текст
Автор(и) : Фера, Світлана Володимирівна
Назва : Соціально-психологічна гра як засіб економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :280 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 262-282.
УДК : 159.922.73-053.4+316.614.6-053.4:33
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-психологічна гра
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--старший дошкільний вік--економічна соціалізованість--когнітивний компонент--афективний компонент--поведінковий компонент--гра
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними науковціями. У ході експериментального дослідження з`ясовано особливості економічної соціалізації на етапі старшого дошкільного віку. Виявлено достовірний зв`язок мід рівнем економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку і такими факторами як: наявність і кількість кишенькових грошей у дошкільника, склад родини, кількість дітей у сім`ї, вік, освіта та професія батьків.Розроблено методики дослідження економічної соціалізації та критерії визначення рівня економічної соціалізованості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено модель соціально-психологічної гри з економічним змістом, яка побудована згідно компонентів економічної соціалізації. Розроблено і апробовано авторську програму "Економіка в нашому житті". Матеріали дослідження можуть бути використані у діяльності дошкільних навчальних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/С 34-521965 рукописний текст
Автор(и) : Сич, Вікторія Олегівна
Назва : Соціально-психологічні чинники економічного самовизначення студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :406 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 380-406.
УДК : 159.922.8-057.875:33+159.923.2:33 + 159.922.8-057.875:33 + 159.923.2:33
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія-- Економічне самовизначення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічне самовизначення--економічна соціалізація--студенти
Анотація: В роботі проаналізовано і узагальнено теоретичні розробки та підходи до проблеми економічного самовизначення студентської молоді і на основі цього створити загальну концепцію дослідження. Визначено зв'язок особливостей економічного самовизначення студентської молоді з її соціально-демографічними, організаційно-професійними та індивідуально-психологічними характеристиками. Визначено психологічні засади реалізації та розвитку економічного самовизначення студентської молоді в умовах системи вищих навчальних закладів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.644+316.654]:/В 19-075706 рукописний текст
Автор(и) : Василець, Наталія Михайлівна
Назва : Соціально-психологічні чинники довіри громадян до працівників внутрішніх справ України : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :523 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-227.
УДК : 316.644+316.654]:34.08(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Довіра-- Працівники МВС
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра--функції довіри--працівники мвс--довіра до мвс--динаміка довіри
Анотація: У дослідженні проаналізовано специфічні особливості довіри громадян до працівників правоохоронних органів. Встановлено загальний рівень довіри громадян до поліції. Проаналізовано динаміку довіри в залежності від різних політичних ситуацій. Виділено та проаналізовано когнітивний, афективний та конативний компоненти відносин довіри як чинники довіри громадян працівникам ОВС. Виділено основні типи довіри громадян до працівників ОВС України.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.875/З-48 рукописний текст
Автор(и) : Зеленська, Тетяна Анатоліївна
Назва : Соціально-психологічні особливості самоідентифікації студентів технічних спеціальностей в умовах ступеневої освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :311 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 292-311.
УДК : 159.923.2-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Самоідентифікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентифікація--ідентичність--самоідентифікація--ідентифікаційна матриця--статуси ідентичності--соціально-демографічні фактори--соціально-психологічні особливості--ступенева освіта
Анотація: У десертації проведено дослідження соціально-психологічних особливостей самоідентифікації студентів технічних спеціальностей
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+316.613/М 17-919347591 рукописний текст
Автор(и) : Максьом, Катерина Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :204 с.: табл. + 1 додатки 23 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 187-204 (198 назв).
УДК : 159.922.7+316.613.4:159.942.2]-053.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підліткова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--булінг--підлітковий вік--інтерактивний театр--агресивність--віктимізація--булінг-структура--емоційна обізнаність--емпатія--управління емоціями--самомотивація--розпізнання емоцій
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічному аналізу особливостей емоційного інтелекту підлітків як чинника у запобіганні шкільному булінгу. Здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуалізацій загальних закономірностей розвитку емоційного інтелекту. Проаналізовано структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. Обгрунтовано основні чинники, специфіку проявів і наслідки булінгу в шкільному середовищі. Описано теоретичну модель соціально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту учасників булінгу в шкільному середовищі. Емпірично встановлено соціально-психологічні особливості булінг-структури в умовах закладу загальної середньої освіти, визначено рівень розвитку емоційного інтелекту школярів та ступінь їх залучення до процесу булінгу. На основі порівняння особливостей емоційного інтелекту школярів зі ступенем їх залучення до процесу булінгу виявлено залежність частоти проявів булінгу в шкільному середовищі від ступеню розвитку емоційного інтелекту його учасників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+316.613/М 17-204799904 рукописний текст
Автор(и) : Максьом, Катерина Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.922.7+316.613.4:159.942.2]-053.6(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підліткова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--булінг--підлітковий вік--інтерактивний театр--агресивність--віктимізація--булінг-структура--емоційна обізнаність--емпатія--управління емоціями--самомотивація--розпізнавання емоцій
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічному аналізу особливостей емоційного інтелекту підлітків як чинника у запобіганні шкільному булінгу. Здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуалізацій загальних закономірностей розвитку емоційного інтелекту. Проаналізовано структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. Обгрунтовано основні чинники, специфіку проявів і наслідки булінгу в шкільному середовищі. Описано теоретичну модель соціально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту учасників булінгу в шкільному середовищі. Емпірично встановлено соціально-психологічні особливості булінг-структури в умовах закладу загальної середньої освіти, визначено рівень розвитку емоційного інтелекту школярів та ступінь їх залучення до процесу булінгу. На основі порівняння особливостей емоційного інтелекту школярів зі ступенем їх залучення до процесу булінгу виявлено залежність частоти проявів булінгу в шкільному середовищі від ступеню розвитку емоційного інтелекту його учасників.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:331.102.24+/С 36-996228 рукописний текст
Автор(и) : Сила, Тетяна Іванівна
Назва : Соціально-психологічні особливості професійної інтеракції у соціальній роботі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :269 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-212.
УДК : 159.9:331.102.24+316.6:36 + 159.9:331.102.24 + 316.6:36
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціальна робота
Соціальна психологія-- Професійна інтеракція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна інтеракція--соціальна робота--ціннісні уявлення--інтерактивна компетентність--професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено соціально-психологічному аналізу професійної інтеракції у соціальній роботі в системі соціального захисту населення. Вперше розкрито зміст поняття професійної інтеракції у соціальній роботі, виділено соціально-психологічні особливості та охарактеризовано детермінанти цього феномену. Розроблено соціально-психологічну модель професійної інтеракції в соціальній роботі. Виділено типи інтеракції у соціальній роботі, розроблено соціально-психологічний тренінг професійної інтеракції для соціальних працівників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-053.6+1/А 72-005418 рукописний текст
Автор(и) : Антонова, Зінаїда Олександрівна
Назва : Соціально-психологічні особливості економічної соціалізації підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :247 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-209.
УДК : 316.614.6-053.6+159.922.73-053.6 + 316.614.6-053.6 + 159.922.73-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--підліток--соціалізація особистості
Анотація: У десертації обгрунтовано теоретичну модель економічної соціалізації особистості підлітка. Визначено критерії економічного дорослішання особистості підлітка. Розкрито змістові і динамічні особливості структурних компонентів економічної соціалізації підлітків в процесі економічного дорослішання. Визначено типи економічної соціалізованості підлітків. Розроблено концептуальні засади програми цілеспрямованої економічної соціалізації особистості підлітка.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/.8+37.0/С 69-655193446
Автор(и) : Москаленко, Валентина Володимирівна, Лавренко, Ольга Василівна, Дембицька, Наталія Миколаївна, Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна, Говорун, Тамара Василівна, Карамушка, Людмила Миколаївна
Назва : Соціально-психологічні закономірності становлення економічної культури молоді : монография
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :405 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10166/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 26.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.922.7/.8+37.035:33
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна культура--мололь--соціально-психологічні закономірності--економічність--моральність--економічна діяльність особистості--гроші
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії соціальної психології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, розглядаються соціально-психологічні закономірності становлення економічної культури молоді у вітчизняному освітянському просторі. Спираючись на досягнення вітчизняної та зарубіжної науки в галузі психології, філософії, культурології, педагогіки, автори розкривають особливості та динаміку становлення економічної культури учнівської та студентської молоді. Значну увагу приділено визначенню особливостей співвідношення «економічності» та «моральності» у системі таких взаємопов’язаних та взаємодіючих економіко-психологічних факторів як обізнаність особистості в соціально-економічній сфері; ціннісно-емоційне ставлення до соціально-економічного простору (довкілля та до людей), настановлення на активні форми економічної діяльності особистості.        Проаналізовано особливості типів економічної культури в залежності від віку школярів. Визначено типи монетарної культури старшокласників в залежності від ставлення до грошей. На основі узагальнення отриманих результатів дослідження побудовано структурно-функціональну модель становлення економічної культури молоді, яка може використовуватись в практиці економічного виховання молоді. Монографія адресована психологам – як науковцям, так і практикам, викладачам вищих навчальних закладів, а також усім іншим фахівцям, які працюють у галузі економічного виховання молоді. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/М 57-767836 рукописний текст
Автор(и) : Міщенко, Олена Олександрівна
Назва : Соціально-психологічні детермінанти економічної культури студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :356 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 326-356.
УДК : 316.614.6-057.875:33
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Економічна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна культура--студенти--економічна соціалізація--"людина економічна"--психолого-економічні якості--економічні цінності--мотиваційні потреби
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних детермінант економічної культури студентської молоді. На основі теоретичного аналізу визначено економічну культуру як систему економічних цінностей суспільства. Образ "людини економічної" є нормативним еталоном економічно успішної людини. Доведено існування рівнів економічної культури особистості, які визначаються взаємодією двох складових процесу економічної соціалізації: особливостями економічних цінностей суспільства і особливостями мотиваційно-потребової системи індивіда.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Назва : Соціалізація як інкультурація
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 116-122 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примітки : Бібліогр.: с. 121 (10 назв)
УДК : 159.9:008
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--соціалізація--імміграція--мігранти--переселенці--інкультурація--культурна трансмісія--акультурація--міжкультурна адаптація
Анотація: У статті проаналізовано сутність феномену інкультураціїичерез змістовні характеристики його структурних складових. Визначено теоретичні підходи до вивчення інкультурації.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.928/Н 59
Автор(и) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Назва : Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
УДК : 159.928
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарована особистість--інтелектуальна обдарованість--освітнє середовище--обдаровані підлітки
Зміст : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/Д 30 рукописний текст
Автор(и) : Дембицька, Наталія Миколаївна
Назва : Психологічні особливості політичної соціалізації студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-194.
УДК : 316.614.6-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Політична соціалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація особистості--політична соціалізація--політичні уявлення--студенти
Анотація: Проаналізований сучасний стан розробки проблеми політичної соціалізації у науковій літературі, визначені особливості соціалізації особистості в юнацькому віці. Розроблена модель психологічної залученості особистості до політичного життя як засіб дослідження результатів політичної соціалізації студентів. Досліджено змістові характеристики політичних уявлень студентів та особливості психологічної залученості студентів до політичного життя. Встановлено зв'язок особливостей психологічної залученості студентів до політичного життя із змістовими характеристиками політичних уявлень.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937+159.954]:/П 86-435307370
Автор(и) : Моляко В. О., Біла, Ірина Миколаївна, Ваганова, Наталія Аркадіївна
Назва : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :145 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.937+159.954]:001.102
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання--творчість
Зміст : Генетичні індикатори конструювання образів світу/ В. А. Моляко. Конструювання реальності: зародження та становлення творчого сприймання дійсності / І. М. Біла. Психологічне дослідження сприймання старшими дошкільниками художніх інформаційних структур/ Н. А. Ваганова. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами графічної інформації/ Н. М. Латиш. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами художніх інформаційних структур / Н. В. Медведєва. Особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці/ Л. М. Найдьонова. Творче сприймання старшокласниками техноінформаційних індикаторів реальності/ Т. Н. Третяк. Сприймання релігійної інформації в юнацькому віці/ Е. В. Кіричевська. Сприймання студентами рекламної інформації/ М. В. Кокарєва. Психологічні закономірності становлення соціальних уявлень студентської молоді про успішність людини/ В. В. Москаленко.
Анотація: В монографії представлені нові дослідження закономірностей творчого сприймання, що продовжують попередні розробки авторського колективу лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Особливий акцент в аналізі процесів конструювання образно-понятійних систем («образів світу») робиться на генетичних індикаторах, на специфічних стратегічних та тактичних проявах розумової діяльності в умовах хронічного інформаційного дисонансу (надмір або дефіцит інформації). Робота може бути корисною для психологів, педагогів, фахівців інших спеціальностей та студентів. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Москаленко, Валентина Володимирівна
Назва : Психологічні закономірності становлення соціальних уявлень студентської молоді про успішність людини
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності: монографія/ В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 120-130 (Шифр 159.937+159.954]:/П 86-435307370)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017
УДК : 159.937+159.954]:001.102
Знайти схожі

 1-20    21-38 
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 81412
Кількість відвідувачів 977
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя