Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мусіяка, Н. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 9 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2010. - 836 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 45.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Психологічні механізми зародження особистості / С. Д. Максименко. - С .3-18. - Бібліограф.: С. 18 (6 назв)
Мусіяка, Н. І. Активізація становлення емоційно-оцінкової сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень / Н. І. Мусіяка. - С .129-137. - Бібліогр.: с. 137 (3 назви)
Тополов, Є. В. Загальна модель генези професійної агресивності особистості / Є. В. Тополов. - С .650-661. - Бібліогр. С. 659-661 (24 назви)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 8 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2010. - 832 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 45.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Структура та особистісні детермінанти професійної самореалізації суб'єкта / С. Д. Максименко, В. І. Осьодло. - С .3-19. - Бібліограф.: С. 17-19 (29 назв)
Болотнікова, І. В. Особливості мислення та уяви як професійно важливі якості фахівця у професіях типу "людина-людина" / І. В. Болотнікова. - С .86-95. - Бібліогр.: с. 94 (10 назв)
Грись, А. М. Дефекти соціалізації як чинники формування девіантної поведінки неповнолітніх / А. М. Грись. - С .228-239. - Бібліогр. С. 239 (7 назв)
Дригус, М. Т. Проблема активності школяра у творчій спадщині М. І. Демкова / М. Т. Дригус. - С .281-287. - Бібліогр. С. 287 (2 назви)
Мусіяка, Н. І. Особливості самооцінки емоційного ставлення до себе молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень / Н. І. Мусіяка. - С .756-765. - Бібліогр. С. 765 (1 назва)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(06)
П 78


    Мусіяка, Н. І.
    Особливості самооцінки емоційного ставлення до себе молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень [Текст] / Н. І. Мусіяка // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2010. - Вип. 8. - С. 756-765. - Бібліогр. С. 765 (1 назва)
УДК
РУБ 15(06)


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(06)
П 78


    Мусіяка, Н. І.
    Активізація становлення емоційно-оцінкової сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень [Текст] / Н. І. Мусіяка // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2010. - Вип. 9. - С. 129-137. - Бібліогр.: с. 137 (3 назви)
УДК
РУБ 15(06)


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 11 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 992 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 45.00 грн.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Психологічні механізми становлення та здійснення особистості / С. Д. Максименко. - С .3-11. - Бібліограф.: С. 10-11 (4 назви)
Біла, І. М. Аналіз конструкторських проектів дошкільників / І. М. Біла. - С .46-55. - Бібліогр.: С. 55 (5 назв)
Дзюбко, Л. В. Використання тренінгу в процесі комунікативної підготовки вчителя / Л. В. Дзюбко. - С .212-222. - Бібліогр.: С. 221-222 (14 назв)
Дригус, М. Т. Характер отношений в системе "учитель-ученик" как фактор успешности учения в научном наследии П. Г. Редкина / М. Т. Дригус. - С .249-259. - Бібліогр.: С. 258 (1 назва)
Карамушка, Л. М. Підтримка організаційними психологами змін у вищій школі / Л. М. Карамушка, О. С. Толков. - С .312-321. - Бібліогр.: С. 318-321 (20 назв)
Корніяка, О. М. Порівняльний аналіз розвитку комунікативної компетентності фахівця у період його первинної і вторинної професіоналізації / О. М. Корніяка. - С .361-372. - Бібліогр.: С. 361-372 (7 назв)
Маслюк, А. М. Неркова анорексія як наслідок соціалізації особистості / А. М. Маслюк. - С .454-463. - Бібліогр.: С. 463 (7 назв)
Москаленко, В. В. Особливості регулятивної функції соціальних образів / В. В. Москаленко, О. О. Міщенко. - С .499-508. - Бібліогр.: С. 507-508 (10 назв)
Мусіяка, Н. І. Проблема особистісної детермінації результативності навчання школяра у науковій спадщині В. Джемса / Н. І. Мусіяка. - С .518-527. - Бібліогр.: С. 526-527 (11 назв)
Петренко, І. В. Усвідомлений самосуб'єктивний вплив у контексті вивчення довільної активності особистості / І. В. Петренко. - С .624-633. - Бібліогр.: 632-633 (14 назв)
Рождественский, Ю. Т. Питання психології у творчій спадщині Теофана Прокоповича / Ю. Т. Рождественский. - С .755-767
Субота, М. В. Психологічна сутність емоційного сприймання музики / М. В. Субота. - С .859-870. - Бібліогр.: С. 868-870 (21 назва)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 11 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 992 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246
    Зміст:
Максименко, С. Д. Психологічні механізми становлення та здійснення особистості / С. Д. Максименко. - С .3-11. - Бібліограф.: С. 10-11 (4 назви)
Біла, І. М. Аналіз конструкторських проектів дошкільників / І. М. Біла. - С .46-55. - Бібліогр.: С. 55 (5 назв)
Дзюбко, Л. В. Використання тренінгу в процесі комунікативної підготовки вчителя / Л. В. Дзюбко. - С .212-222. - Бібліогр.: С. 221-222 (14 назв)
Дригус, М. Т. Характер отношений в системе "учитель-ученик" как фактор успешности учения в научном наследии П. Г. Редкина / М. Т. Дригус. - С .249-259. - Бібліогр.: С. 258 (1 назва)
Карамушка, Л. М. Підтримка організаційними психологами змін у вищій школі / Л. М. Карамушка, О. С. Толков. - С .312-321. - Бібліогр.: С. 318-321 (20 назв)
Корніяка, О. М. Порівняльний аналіз розвитку комунікативної компетентності фахівця у період його первинної і вторинної професіоналізації / О. М. Корніяка. - С .361-372. - Бібліогр.: С. 361-372 (7 назв)
Маслюк, А. М. Неркова анорексія як наслідок соціалізації особистості / А. М. Маслюк. - С .454-463. - Бібліогр.: С. 463 (7 назв)
Москаленко, В. В. Особливості регулятивної функції соціальних образів / В. В. Москаленко, О. О. Міщенко. - С .499-508. - Бібліогр.: С. 507-508 (10 назв)
Мусіяка, Н. І. Проблема особистісної детермінації результативності навчання школяра у науковій спадщині В. Джемса / Н. І. Мусіяка. - С .518-527. - Бібліогр.: С. 526-527 (11 назв)
Петренко, І. В. Усвідомлений самосуб'єктивний вплив у контексті вивчення довільної активності особистості / І. В. Петренко. - С .624-633. - Бібліогр.: 632-633 (14 назв)
Рождественский, Ю. Т. Питання психології у творчій спадщині Теофана Прокоповича / Ю. Т. Рождественский. - С .755-767
Субота, М. В. Психологічна сутність емоційного сприймання музики / М. В. Субота. - С .859-870. - Бібліогр.: С. 868-870 (21 назва)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
15(06)
П 78


    Мусіяка, Н. І.
    Стратегії корекції емоційної сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень [Текст] / Н. І. Мусіяка // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2012. - Вип. 15. - С. 393-402. - Бібліогр.: С. 401 (2 назви)
УДК
РУБ 15(06)


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 15 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2012. - 812 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 45.00 грн.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Цивілізаційні процеси і розвиток особистості / С. Д. Максименко. - С .3-18. - Бібліограф.: С. 18 (6 назв)
Дригус, М. Т. Розработка П.Г. Редкиным проблемы активности школьника в процесе обучения / М. Т. Дригус. - С .183-192. - Бібліогр.: С. 191 (2 назви)
Карамушка, Л. М. Особистісний компонент психологічної готовності майбутніх менеджерів до професійно-ділового спілкування в організації: рівень та чинники розвитку / Л. М. Карамушка, Т. І. Пастухова. - С .229-246. - Бібліогр.: С. 244-246 (18 назв)
Литвинчук, Л. М. Особливості корекційного впливу музикотерапії / Л. М. Литвинчук. - С .322-331. - Бібліогр.: С. 330 (7 назв)
Мусіяка, Н. І. Стратегії корекції емоційної сфери молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень / Н. І. Мусіяка. - С .393-402. - Бібліогр.: С. 401 (2 назви)
Пастушенко, Л. М. Розвиток когнітивного компонента моральної свідомості у дошкільному віці / Л. М. Пастушенко. - С .463-472. - Бібліогр.: С. 472 (9 назв)
Петренко, І. В. Динамічні особливості становлення регулятивної сфери школярів з різною навчальною успішністю / І. В. Петренко. - С .490-501. - Бібліогр.: С. 501 (2 назви)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - 436 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Ершова-Бабенко, І. В. Теоретичний підхід до вивчення особистісних цінностей у обдарованої особистості. Діагностична К-методика "10 х 10" / І. В. Ершова-Бабенко. - С .6-14
Кремінський, Б. Г. Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності / Б. Г. Кремінський. - С .15-22
Москаленко, В. В. Особливості соціальної творчості спільнот: теоретико методологічний аспект / В. В. Москаленко, Т. І. Сила. - С .31-41
Москаленко, В. В. Особливості емоційного ставлення студентської молоді до економічно успішної людини / В. В. Москаленко. - С .23-30
Романюк, Л. В. Психодіагностичні методи дослідження ціннісного становлення особистості / Л. В. Романюк. - С .42-50
Сердюк, Людмила Захарівна. Фактори психологічного благополучча студентів / Л. З. Сердюк. - С .51-59
Музика, О. Л. Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження / О. Л. Музика. - С .60-76
Володарская, Наталия Дмитриевна. Технології активізації самодетермінації особистості в кризових ситуаціях / Н. Д. Володарская. - С .77-83
Гавриловська, К. П. Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект / К. П. Гавриловська, О. В. Вигівська. - С .84-91
Грицюк, І. М. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності / І. М. Грицюк, Н. О. Денис. - С .92-98
Губенко, Олександр Володимирович. Використання механізму переструктурування для розвитку інтелектуально-творчої обдарованості учнів / О. В. Губенко. - С .99-106
Гурлєва, Т. С. Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта / Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. - С .107-117
Демченко, О. П. Теоритизація соціальної обдарованості через наукову рецепцію психологічних концепцій / О. П. Демченко. - С .118-129
Козицька, І. В. Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань підлітків сучасних субкультурних угрупувань косплей та летсплей / І. В. Козицька, О. О. Ковальска. - С .130-136
Корольов, Д. К. Особистісні цінності інтелектуально обдарованої особистості / Д. К. Корольов. - С .137-152
Кузнецов, О. І. Духовні здібності особистості як психологічна проблема / О. І. Кузнецов. - С .153-159
Латиш, Н. М. Прояви творчого потенціалу молодших школярів при розв'язуванні задач на конструювання / Н. М. Латиш. - С .160-166
Марчук, К. А. Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект / К. А. Марчук. - С .167-172
Музика, О. О. Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів / О. О. Музика. - С .173-180
Мусіяка, Н. І. Ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісна детермінанта результативності учіння / Н. І. Мусіяка. - С .181-187
Никончук, Н. О. Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі / Н. О. Никончук, І. С. Загурська. - С .188-200
Пенькова, Олена Іванівна. Ціннісні аспекти самореалізації особистості / О. І. Пенькова. - С .201-207
Подофєй, С. О. Самовизначення суб'єктності людини у вчинку через взаємодію / С. О. Подофєй. - С .208-213
Портницька, Н. Ф. Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності) / Н. Ф. Портницька, М. С. Радевич. - С .214-220
Савиченко, О. М. Соціальна відповідальність підлітків: вікова динаміка та гендерний аспект / О. М. Савиченко, А. С. Добровольська. - С .221-227
Терещенко, Кіра Володимирівна. Вплив організаційно-професійних чинників на рівень розвитку толерантності педагогічних працівників / К. В. Терещенко. - С .228-236
Ткач, Б. М. Перевірка ефективності психологічного квесту "подорож героя" для нейропсихологічної корекції основних форм девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .237-252
Харченко, Н. А. Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла / Н. А. Харченко, Т. П. Шевчук. - С .253-258
Чайка, Галина Василівна. Особистісна автономія: свобода чи відповідальність? / Г. В. Чайка. - С .259-266
Чиханцова, О. А. Особливості прояву компонентів життєстійкості особистості / О. А. Чиханцова. - С .267-273
Шамич, О. М. Порівняльний аналіз рівня розвитку актуальних особистісних якостей у паралімпійців та здорових спортсменів / О. М. Шамич. - С .274-280
Ятчук, М. С. Емпатія як критерій психологічної компетентності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .281-287
Бахвалова, А. В. Порівняння показників мотивації студентів гуманітарного та природничонаукового напрямків навчання / А. В. Бахвалова. - С .288-295
Гончарук, О. В. Особливості рефлексії здібностей у жінок із психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .296-307
Еверт, О. В. Специфіка негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов службової діяльності / О. В. Еверт. - С .308-314
Загурська, Е. В. Духовні цінності в структурі здібностей літературно обдарованої особистості: погляди Д.М. Овсянико-Куликовського / Е. В. Загурська. - С .315-321
Зеленська, З. П. Розвиток комунікативної компетентності особистості / З. П. Зеленська. - С .322-329
Кузіна, В. Д. Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера / В. Д. Кузіна. - С .330-338
Курбатова, А. О. Ціннісно-смислова регуляція професійного самовизначення особистості / А. О. Курбатова. - С .339-347
Максьом, К. В. Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену / К. В. Максьом. - С .348-355
Мельник, О. В. Використання метафоричних карт у психотерапевтичній роботі з учасниками АТО / О. В. Мельник. - С .356-361
Могиляста, С. М. Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості / С. М. Могиляста. - С .362-369
Павленко, Т. В. Відмінності розвитку комунікативної сфери у дівчат та хлопців підліткового віку / Т. В. Павленко. - С .370-379
Панасенко, М. Ю. Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор / М. Ю. Панасенко. - С .380-387
Ремесник, Н. Ю. Взаємозв'язок захисних механізмів та формування Я-концепції особистості / Н. Ю. Ремесник. - С .388-395
Сніжна, М. А. Вікові особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків / М. А. Сніжна. - С .396-402
Сторожук, О. М. Теоретичний аналіз проблеми особливостей батьківського ставлення до дітей з розладами аутистичного спектра / О. М. Сторожук. - С .403-412
Чекрижова, Марія Михайлівна. Динаміка самооцінки професійних умінь студентів у процесі здобуття медичної освіти / М. М. Чекрижова. - С .413-422
Щербатюк, В. В. Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах / В. В. Щербатюк. - С .423-430
УДК
РУБ 153.6

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мусіяка, Н. І.
    Ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісна детермінанта результативності учіння [Текст] / Н. І. Мусіяка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 181-187
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
емоційне ставлення -- молодші школярі -- навчальні досягнення -- особистісна детермінанта -- результативність учіння -- ставлення до навчальних предметів -- ставлення до учіння
Анотація: У статті представлено результати експериментального дослідження ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісної детермінанти результативності учіння. Розкрито мікрогенетичні тенденції, що репрезентують детермінацію особистісної ефективності молодшого школяра. Встановлено домінування позитивного ставлення до навчальних предметів у кожній із груп школярів з різним рівнем навчальних досягнень на кожному етапі навчання у початковій школі. Водночас, із зниженням рівня навчальних досягнень, зафіксовано зростання як негативного, так і індиферентного ставлень школярів до навчальних предметів, що свідчить про зростання емоційного неблагополучча у процесі навчання. Встановлено статистично значущий зв'язок між ставленням до навчальних предметів та рівнем результативності учіння молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 54658
Кількість відвідувачів 671
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя