Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мусіяка, Н. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 14
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :436 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 159.928(06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Теоретичний підхід до вивчення особистісних цінностей у обдарованої особистості. Діагностична К-методика "10 х 10"/ І. В. Ершова-Бабенко. Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності/ Б. Г. Кремінський. Особливості соціальної творчості спільнот: теоретико методологічний аспект/ В. В. Москаленко, Т. І. Сила. Особливості емоційного ставлення студентської молоді до економічно успішної людини/ В. В. Москаленко. Психодіагностичні методи дослідження ціннісного становлення особистості/ Л. В. Романюк. Фактори психологічного благополучча студентів/ Л. З. Сердюк. Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження/ О. Л. Музика. Технології активізації самодетермінації особистості в кризових ситуаціях/ Н. Д. Володарская. Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект/ К. П. Гавриловська, О. В. Вигівська. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності/ І. М. Грицюк, Н. О. Денис. Використання механізму переструктурування для розвитку інтелектуально-творчої обдарованості учнів/ О. В. Губенко. Ціннісно-смисловий вибір у контексті самовизначення в ранньому юнацькому віці: погляд психотерапевта/ Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. Теоритизація соціальної обдарованості через наукову рецепцію психологічних концепцій/ О. П. Демченко. Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань підлітків сучасних субкультурних угрупувань косплей та летсплей/ І. В. Козицька, О. О. Ковальска. Особистісні цінності інтелектуально обдарованої особистості/ Д. К. Корольов. Духовні здібності особистості як психологічна проблема/ О. І. Кузнецов. Прояви творчого потенціалу молодших школярів при розв'язуванні задач на конструювання/ Н. М. Латиш. Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект/ К. А. Марчук. Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів/ О. О. Музика. Ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісна детермінанта результативності учіння/ Н. І. Мусіяка. Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі/ Н. О. Никончук, І. С. Загурська. Ціннісні аспекти самореалізації особистості/ О. І. Пенькова. Самовизначення суб'єктності людини у вчинку через взаємодію/ С. О. Подофєй. Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності)/ Н. Ф. Портницька, М. С. Радевич. Соціальна відповідальність підлітків: вікова динаміка та гендерний аспект/ О. М. Савиченко, А. С. Добровольська. Вплив організаційно-професійних чинників на рівень розвитку толерантності педагогічних працівників/ К. В. Терещенко. Перевірка ефективності психологічного квесту "подорож героя" для нейропсихологічної корекції основних форм девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Творчі здібності молодших школярів у світлі наукової концепції Г.О.Балла/ Н. А. Харченко, Т. П. Шевчук. Особистісна автономія: свобода чи відповідальність?/ Г. В. Чайка. Особливості прояву компонентів життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Порівняльний аналіз рівня розвитку актуальних особистісних якостей у паралімпійців та здорових спортсменів/ О. М. Шамич. Емпатія як критерій психологічної компетентності працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Порівняння показників мотивації студентів гуманітарного та природничонаукового напрямків навчання/ А. В. Бахвалова. Особливості рефлексії здібностей у жінок із психічними розладами/ О. В. Гончарук. Специфіка негативних психічних станів військовослужбовців, що виникають під впливом екстремальних умов службової діяльності/ О. В. Еверт. Духовні цінності в структурі здібностей літературно обдарованої особистості: погляди Д.М. Овсянико-Куликовського/ Е. В. Загурська. Розвиток комунікативної компетентності особистості/ З. П. Зеленська. Модель взаємозв'язку перфекціонізму та професійної ідентичності особистості офіцера/ В. Д. Кузіна. Ціннісно-смислова регуляція професійного самовизначення особистості/ А. О. Курбатова. Емоційний інтелект: основні концептуальні підходи та структурна модель соціально-психологічного феномену/ К. В. Максьом. Використання метафоричних карт у психотерапевтичній роботі з учасниками АТО/ О. В. Мельник. Аналіз теоретичних підходів до дослідження емоційного інтелекту особистості/ С. М. Могиляста. Відмінності розвитку комунікативної сфери у дівчат та хлопців підліткового віку/ Т. В. Павленко. Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор/ М. Ю. Панасенко. Взаємозв'язок захисних механізмів та формування Я-концепції особистості/ Н. Ю. Ремесник. Вікові особливості внутрішніх конфліктів ціннісної сфери образотворчо обдарованих підлітків/ М. А. Сніжна. Теоретичний аналіз проблеми особливостей батьківського ставлення до дітей з розладами аутистичного спектра/ О. М. Сторожук. Динаміка самооцінки професійних умінь студентів у процесі здобуття медичної освіти/ М. М. Чекрижова. Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах/ В. В. Щербатюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Мусіяка Н.І.
Назва : Ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісна детермінанта результативності учіння
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 181-187 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне ставлення--молодші школярі--навчальні досягнення--особистісна детермінанта--результативність учіння--ставлення до навчальних предметів--ставлення до учіння
Анотація: У статті представлено результати експериментального дослідження ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісної детермінанти результативності учіння. Розкрито мікрогенетичні тенденції, що репрезентують детермінацію особистісної ефективності молодшого школяра. Встановлено домінування позитивного ставлення до навчальних предметів у кожній із груп школярів з різним рівнем навчальних досягнень на кожному етапі навчання у початковій школі. Водночас, із зниженням рівня навчальних досягнень, зафіксовано зростання як негативного, так і індиферентного ставлень школярів до навчальних предметів, що свідчить про зростання емоційного неблагополучча у процесі навчання. Встановлено статистично значущий зв'язок між ставленням до навчальних предметів та рівнем результативності учіння молодших школярів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 25
Вихідні дані : Київ: [Фенікс], 2019
Кільк.характеристики :304 с.: табл.
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.954(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Футурологічна методологія Г. С. Костюка у дослідженнях розумової діяльності/ В. О. Моляко. Психологічний аналіз стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості/ І. М. Біла. Принцип зворотного зв'язку в процесі творчої взаємодії/ О. М. Боровицька. Розуміння в структурі мисленнєвих процесів/ Н. А. Ваганова. Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці/ В. Є. Виноградова. Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження/ Г. О. Гуд. Креативний конспект як результат глибокого та повного розуміння навчального тексту/ І. Л. Гудінова. Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності/ Ю. А. Гулько. Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці/ Л. А. Данилевич. Особливості розвитку самосвідомості та взаємодії дітей з дорослими у різних умовах виховання/ Л. А. Девіс. До проблеми комунікативної компетентності студентів-психологів/ С. Ю. Діхтяренко. Стратегіальна організація особистісного світосприйняття/ В. В. Кириченко. Проблема розвитку співпраці з однолітками в умовах депривації сімейної взаємодії/ М. В. Кормишев. Творчі аспекти репрезентації проектних образів у дизайн-середовищі/ О. В. Костюченко. Теоретичні аспекти вивчення творчого мислення молодших школярів/ Н. М. Латиш. Патологічна стратегія: субособистісний підхід/ О. В. Мазяр. Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітковому та юнацькому віці/ К. В. Максьом. Специфіка використання професійного мислення практичними психологами у складних життєвих ситуаціях/ С. О. Мирошниченко. Стратегія реконструювання як мисленнєвий механізм розуміння творчих математичних задач/ Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. Особливості конативного компоненту образу "економічно успішної людини" студентської молоді/ В. В. Москаленко. Емоційний інтелект: характеристика феномену та його структурні складові/ В. В. Москаленко, К. В. Максьом. Макрогенеза ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісної детермінанти навчальних досягнень учнів/ Н. І. Мусіяка. Психологічні виміри ціннісних орієнтацій суб'єктів освітнього простору/ В. М. Невмержицький. Особливості мотиваційної сфери особистості студентів-психологів (за результатами емпіричного дослідження)/ Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. Обгрунтування професійного становлення особистості в сучасних психологічних дослідженнях/ Л. Л. Примачок. Психологічна адаптація жінки в екстримальній ситуації зумовленій передчасним народженням дитини/ Ю. С. Савельєва. Індивідуально-психологічний вимір особистості як суб'єкта творчої діяльності/ С. М. Симоненко. Творче мислення в процесі розв'язування задач/ Т. М. Третяк. Вплив особистісних характеристик на художні орієнтації студентів у сприйманні творів живопису/ М. В. Шепельова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мусіяка Н. І.
Назва : Макрогенеза ставлення до навчальних предметів молодших школярів як особистісної детермінанти навчальних досягнень учнів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 211-220 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр. С. 218-220 (9 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): макрогенеза--навчальні досягнення--особистісна детермінанта --результативність учіння--ставлення до навчальних предметів--ставлення до учіння
Анотація: У статті представлено результати лонгітюдного експериментального дослідження ставлення до навчальних предметів школярів початкової та основної школи. Отримані результати свідчать про наявніть макрогенетичних тенденцій, що репрезентують особистісну детермінацію навчальних досягнень учнів в онтогенетичному вимірі. Встановлено домінування у високоуспішних школярів позитивного емоційного ставлення до навчальних предметів на різних етапах онтогенезу. Ця тенденція має стійко стабільний характер у школярів з високим рівнем навчальних досягнень незалежно від етапу онтогенезу. Паралельно зі зниженням рівня навчальних досягнень зафіксовано зростання індиферентного та негативного ставлення до навчальних предметів, найвищи ступінь вираження яких - у школярів з низьким рівнем навчальних досягнень. Встановлена диференціація емоційного ставлення до навчальних предметів вказує на статистично значущий зв'язок між ставленням до навчальних предметів та рівнем навчальних досягнень як у молодшому шкільному віці, так і в підлітковому віці.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13
Вихідні дані : Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020
Кільк.характеристики :498 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 159.9.01(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості/ В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій/ О. О. Березіна. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти/ О. О. Блискун. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання/ О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини/ Н. М. Бугайова. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття/ О. Л. Вернік. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина"/ В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості"/ Є. В. Гейко. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища/ Н. З. Дерев'янко. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів/ Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка/ М. Т. Дригус. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді/ В. В. Іванцанич. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки/ Л. В. Калашникова. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді/ В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів/ А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання/ С. О. Копилов. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом/ В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купрєєва. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності/ І. В. Мамчур. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження/ М. М. Марусинець, Є. В. Губська. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції/ О. А. Мельник. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності/ С. А. Мул. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання/ Н. І. Мусіяка. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю/ О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості/ Н. В. Ортікова. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці/ В. Р. Павелків. Професійний стрес: причини та наслідки/ Т. В. Палько. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність/ О. І. Пенькова. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах/ О. В. Петяк, Т. В. Комар. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості/ Г. М. Побокіна. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні/ Л. З. Сердюк. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність/ А. Є. Стрижак. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології/ С. Є. Солодчук. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням/ В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах/ Т. М. Третяк. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації/ Л. Г. Туз. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом/ В. В. Турбан. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття/ В. В. Турбан. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості/ Г. В. Чайка. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених/ Ю. М. Широбоков. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії/ І. В. Яворська-Вєтрова. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування/ І. М. Поклад. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки/ Т. С. Яценко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мусіяка Н.І.
Назва : Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 239-247 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель--навчання--особистість--особистісна детермінація--особистісні чинники--учень--учіння--успішність
Анотація: У статті розкрито концептуальну характеристику І.О. Сікорським учителя як особистісного чинника навчання. Констатовано, що детермінантність навчання учений вбачає у особистісній проекції і уперше у вітчизняному психологічному просторі включив у контекст розгляду поняттєву єдність "особисті чинники". Зазначено, що у системі "учень-учитель" І.О. Сікорський обгрунтував значення учителя в "учіннєвому житті" та визначив вектори діяльності вчителя. Акцентовано, що учений з'ясував спектри упередження деструкції у системі "учень-учіння", а також розкрив технологію ефективного включення дитини у шкільне навчання. Розкрита у особистісній парадигмі технологія усного викладання у процесі навчання.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 26
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2019
Кільк.характеристики :372 с.: табл.
Ціна : 22.00 грн.
УДК : 159.954.4(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Г.С. Костюк - видатний стратег психологічної науки (до 120-річчя з дня народження)/ В. О. Моляко. Деякі проблеми розвитку творчо обдарованого індивіду/ О. І. Бедлінський, Л. І. Симоненко. Творчі стратегії конструктивної діяльності/ Л. В. Березова. Психолого-педагогічна модель технології розвитку творчого мислення/ І. М. Біла. Феномен творчої уяви в епстемологічній психології творчості/ О. М. Боровицька. Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості/ В. Є. Виноградова. Репрезентація у масовій психіці образу осіб з інвалідністю: методологічні засади дослідження/ К. П. Гавриловська, В. В. Кириченко, Л. М. Фальковська. Особливості використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків/ О. М. Грек. Застосування тренінгової системи карус на заняттях з конструювання у середній групі дитячого саду/ Ю. А. Гулько. Психологічні проблеми розвитку та формування особистості дітей-сиріт/ Л. А. Девіс. Концептуальний аналіз проблеми особистісної ефективності у психологічній системі Г.С. Костюка/ М. Т. Дригус. Особистісні властивості як чинник художніх орієнтацій студентів у сприйманні творів живопису/ М. О. Кияшко, Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. Значення досліджень з гендерної проблематики у сіміжніх науках для психології/ Т. О. Костіна. Творчий та адаптивний потенціал метафоризації у проектному менеджменті в соціокультурній сфері/ О. В. Костюченко. Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку/ Н. М. Латиш. Порівняльний аналіз розвитку творчих здібностей і вираженості психологічних бар’єрів у молодших підлітків України та Китаю/ Янь Лю. Контрапунктний дисонанс особистості/ О. В. Мазяр. Проблема мотиваційного компонента научуваності дорослих/ І. В. Маслянікова. Психолінгвістичні механізми експлікації категорії абсурду в п’єсах В. Шекспіра/ Н. О. Михальчук, Н. І. Антюхова. Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи/ Л. П. Міщиха. Психологія взаємодії процесів розуміння і апробації в творчому математичному мисленні/ Л. А. Мойсеєнко, І. М. Гураль, Л. Р. Смоловик. Дослідження особливостей творчого мислення в когнітивній концепції С. Московичі/ В. В. Москаленко, . Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації/ Н. І. Мусіяка. Психологічні чинники дитячих страхів/ С. М. Ольховецький. Вплив сім’ї на психологічну адаптацію учасників бойових дій/ О. А. Орловська. Андиципаційні процеси в організації своєчасних дій людини/ В. В. Плохіх. Пошук синергетичних ефектів взаємодії системоутворювальних параметрів академічної обдарованості/ Ф. М. Подшивайлов. Саногенна рефлексія як складова метарефлексії фізичного реабілітолога/ Л. Л. Примачок. Психологічні особливості створення програми на підвищення рівня розвитку дивергентного мислення у підлітків в умовах рекреації/ І. В. Розіна. Психологічні особливості взаємозв’язку інтелектуально-творчого та мотиваційно-особистісного компонентів творчого потенціалу у старшокласників/ С. М. Симоненко, Е. Б. Лебединський. Основні проблеми розвитку сучасних гендерних уявлень дітей дошкільного віку в умовах головних інститутів соціалізації/ М. В. Терещенко. Творче мислення як проце побудови нового образу/ Т. М. Третяк. Проблема розв’язання творчих літературних задач підлітками на уроках англійської мови/ Н. О. Хупавцева. Система ставлень особистості: теоретико-методологічні аспекти/ І. В. Яворська-Вєтрова. Афіліація як психологічний мотив процесу гндерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу/ Б. А. Якимчук, І. А. Лівандовська.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мусіяка Н.І.
Назва : Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 225-233 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примітки : Бібліогр.: с. 231-233 (11 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): детермінація--особистісна детермінація--особистість--дитина--розвиток--психічний розвиток дитини
Анотація: У статті уперше здійснено аналіз теорії психічного розвитку дитини, створеної Г.С. Костюком, а також у її контексті розглянуто проблему особистісної детермінації. Констатовано, що теорія психічного розвитку дитини, як ключове теоретико-методологічне підгрунтя розуміння сутності особистісної детермінації, була вперше розроблена ученим ще у 40-х рр. ХХ ст. Розкрито ідеї Г.С. Костюка щодо проблеми особистісної детермінації. Здійснено уперше аналіз структури теорії психічного розвитку дитини, що включає означені самим вченим, дванадцять спектрів - "питань розгляду". Встановлено, що стрижневим учений вважає детермінантний, оскільки "психічний розвиток дитини - обумовлений процес", а "питання про умови психічного розвитку дитини є вихідним питанням теорії цього процесу". Г.С. Костюк розкриває такий новий ракурс своєї теорії психічного розвитку дитини як проблему особистісної детермінації, ефективності її становлення і перебігу як внутрішніх потенцій особистісного зростання і саморозвитку.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 17
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020
Кільк.характеристики :306 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 20.00 р.
УДК : 159.928(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Розвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя як детермінанта його підготовки до успішної фасилітативної взаємодії/ Е. З. Івашкевич, Н. О. Хупавцева. Психолого-педагогічний аналіз перших результатів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів/ Б. Г. Кремінський, С. В. Колебошин. Єдність типового та індивідуального як атрибуту особистості/ В. В. Москаленко. Психологічні особливості ціннісного самовизначення старшокласників із ознаками обдарованості/ О. Л. Музика. Самоорганізація як чинник мотивації саморегуляції студентів ЗВО/ Л. З. Сердюк. Психологічний підхід до безпеки як мовного феномена/ В. В. Турбан. Проблема діагностики обдарованості школярів: ефективність експертних рейтингових оцінок/ Я. З. Василькевич, А. А. Дереча. Формування творчих здібностей І.І. Мечникова у дитячі та юнацькі роки/ В. Є. Виноградова. Роль матері у становленні психологічного благополуччя дитини/ Н. Д. Володарська. Сторітелінг як засіб розвитку психологічної пружності особистості/ К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. Екзистенційно-гуманістичні орієнтири психологічної допомоги молоді в кризових умовах життя/ Т. С. Гурлєва, Н. Ю. Журавльова. Комунікативний компонент як складова професійної компетентності педагога закладу дошкільної освіти/ Т. В. Завязун. Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності/ Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик. Психологічні стратегії військово-професійної діяльності військовослужбовців/ Є. В. Кіричевська. Емоційна стійкість як важлива складова особистості у період фахової підготовки/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. Особливості професійної ідентичності студентів спеціальності "атомна енергетика" під час кризи ідентичності/ О. А. Краєва, М. В. Компанієць. Створювальні сили створювального знання особистості трансфесіонала: SMART-модель "МАПА" як методологічний і методичний інструментарій/ Н. В. Кривцова. Ціннісно-смислові основи самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі/ О. І. Купрєєва. Особливості креативності у музично обдарованих студентів/ Н. І. Левус, М. Л. Липецька. Психічна інверсія: когнітивний аналіз/ О. В. Мазяр. Проблема особистісної детермінації навчання у концепції розвитку здібностей учнів Г.С. Костюка/ Н. І. Мусіяка. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень/ Н. О. Никончук. Мотиваційна обумовленість особистісної саморегуляції/ О. І. Пенькова. Вплив функціональних его-станів викладачів і студентів вищої школи на систему їх індивідуальних ціннісних пріоритетів/ О. В. Рудюк. Якість життя як фактор розвитку життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Система ставлень особистості у вимірі психологічного благополуччя: аспекти сучасних досліджень/ І. В. Яворська-Вєтрова. Зв’язок самоставлення з потребою у досягненнях/ І. А. Вольгемут. Психологічні особливості розвитку творчого мислення у майбутніх дизайнерів/ В. Г. Демків. Роль гри у розвитку креативності дітей дошкільного віку/ І. М. Зозуля. Досвід взаємодії з соціально стигматизованою групою як чинник зміни уявлень про її представників/ М. Є. Паламарчук. Психологічні особливості впливу економічної депривації на фруктрованість потенційних мігрантів: факторний профіль/ Н. В. Шмарова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мусіяка Н.І.
Назва : Проблема особистісної детермінації навчання у концепції розвитку здібностей учнів Г.С. Костюка
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 196-202 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 201-202 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здібності--навчання--здібності до навчання--розвиток здібностей--особистість--особистісні детермінанти
Анотація: У статті уперше здійснено аналіз концепції розвитку здібностей учнів Г.С. Костюка та у її контексті з'ясовано проблему особистісної детермінації навчання. Розкрито структурну побудову концептуального вкладу вченим проблеми здібностей учнів. Проаналізовано уперше, виокремлений Г.С. Костюком, такий різновид здібностей, як здібності до навчання. Представлено компонентну структуру здібностей до навчання Г.С. Костюка та динаміку їх перебігу в онтогенетичному векторі. Констатовано відкриття Г.С. Костюком шляху становлення особистісної детермінації у інтраіндивідній та інтеріндивідній проекції у взаємодії систем "Я-Я", "Я-Інші" у процесі розвитку в учнів здібностей до навчання. Зроблено висновок про часову позамежність наукових надбань Г.С. Костюка та їх важливість для сучасного освітнього простору.
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 75362
Кількість відвідувачів 832
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя