Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Нечаєва, Ольга Сергіївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 10
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :236 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 14.00 р.
УДК : 153.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Дослідження когнітивних стилів пізнавальної діяльності студентів факультету фізики/ В. С. Бажанюк. Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства/ Ю. О. Бохонкова. Психологічні особливості формування екологічно свідомої особистості/ І. А. Горобець. психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів/ О. А. Кривопишина. Психологічно-професійні передумови професійного самоздійснення фахівців/ О. М. Кокун. Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ/ Д. К. Корольов. Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологические проблемы становления информационного общества/ О. А. Панченко, Л. В. Панченко, В. Г. Антонов. Динамика изменений эмоционального состояния больных неврастенией при криовоздействии/ О. А. Панченко, Н. А. Зайцева, Е. Г. Садчикова. Психологическая коррекция больных неврастенией/ О. А. Панченко [и др.]. Воздействие информационной среды на психическое и соматическое здоровье ребенка/ О. А. Панченко [и др.]. Творчий доробок наукової спадщини Г. С. Костюка в контексті сучасної психології/ І. М. Поклад. Толерантність як перцептивна готовність особистості/ А. В. Пфлюгер. Шляхи розвитку довільності у поведінці учнів молодшого шкільного віку з низькими навчальними досягненнями/ О. Б. Сидоренко. Особливості ідентичності художньо обдарованих та "проблемних" підлітків та юнаків/ Т. М. Яблонська. Ефективна система зв'язків з громадськістю як результат діяльності творчо компетентного психолога/ С. П. Яланська. Алкоголізм як втрата моральних та екзистенційних цінностей/ В. М. Волошин. Програма розвитку гендерних уявлень у хлопчиків дошкільного віку/ М. М. Малкович. Психологічні особливості мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників/ М. О. Мельник. Дослідження в українській психології в середині ХХ століття/ О. О. Музичук. Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Генетично-психологічні засади вивчення особливостей акцентуйованості депривованих підлітків/ В. М. Орос. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями/ М. А. Сніжна. Теоретико-методологічні підходи до психологічного вивчення змагальної діяльності спортсменів-стрільців/ Д. С. Шаріпова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.928/Н 59
Автор(и) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Назва : Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
УДК : 159.928
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарована особистість--інтелектуальна обдарованість--освітнє середовище--обдаровані підлітки
Зміст : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 7
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012
Кільк.характеристики :281 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 15.00 р.
УДК : 153.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Теоретичні основи побудови концептуальної моделі психодіагностики обдарованості/ Р. О. Семенова. Діагностичні можливості методу оцінки проявів обдарованості/ Д. К. Корольов. Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця/ А. С. Борисюк. Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів/ Я. З. Василькевич. Психологічні особливості виникнення комп'ютерної залежності у дітей/ О. О. Євдокімова. Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка/ Н. І. Жигайло. психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Зовнішність як чинник професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів/ А. М. Крицька. Розвиток обдарованості дітей молодшого шкільного віку/ Н. О. Матвеєва. Психодіагностика інтелектуальної обдарованості та прогноз індивідуальних досягнень/ М. О. Мельник. Університетська психологія в Україні початку ХІХ-ХХст. (на прикладі Імператорського університету св. Володимира)/ О. А. Мельник. Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва/ О. С. Нечаєва. Творческие способности как составляющая профессиональной компетенции будущих специалистов социально-культурной сферы/ М. А. Садовая. Діагностика образотворчих здібностей і здатності до символізації в підлітковому віці/ М. А. Сніжна. Суб'єктні особливості сприймання музики як психологічна проблема/ М. В. Субота. Модифікація опитувальника В.П. Прядеїна для діагностики екологічної відповідальності/ І. С. Черевко. Навчальне спілкування у системі підготовки учителя/ Т. Д. Щербан. Социально-психологические параметры взаимопонимания и коммуникативные затруднения субъектов речевого общения/ Б. А. Щербатюк. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів/ С. П. Яланська. Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології/ М. М. Янковчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Назва : Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 161-174 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-173 (16 назв)
УДК : 159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--підлітки--психодіагностика обдарованості--психодіагностичне обстеження
Анотація: Проаналізовано основні принципи, на яких будується психодіагностика обдарованих, обґрунтовано важливість і необхідність їх дотримання й урахування при проведенні психодіагностичного обстеження серед підлітків.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 6
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011
Кільк.характеристики :236 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Зміст : Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/ Р. О. Семенова. Адаптивна модель психодіагностики обдарованості/ Д. К. Корольов. Психологія інноваційної поведінки суб'єкта діяльності у структурі підприємницьких здібностей/ С. В. Герасіна. Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів/ Л. А. Данилевич. Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок/ А. А. Дереча. Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників/ І. І. Карабаєва. Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі/ К. В Карасьова. Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей/ В. С. Качар'ян. Особливості впровадження екопсихологічного тренінгу, спрямованого на розвиток екологічної свідомості студентів/ Т. М. Кулик. Особливості впровадження соціально-психологічного тренінгу як методу навчання діловому спілкуванню працівників місцевих органів виконавчої влади/ Л. С. Куренчук, О. А. Соловей. До питання формування різновиду психологічних уявлень у релігійному руслі/ О. А. Мельник. Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Професійно компетентна особистість державного службовця центрів зайнятості/ А. Б. Мудрик. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями/ О. С. Науменко. Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Розвиток етичних уявлень у дітей дошкільного віку: мультисенсорний підхід/ А. В. Пасічник. Загальнолюдські цінності як простір оцінювання дитиною оточуючої дійсності/ Т. О. Піроженко. Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів/ І. М. Поклад. Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата)/ В. М. Поліщук. Природа як засіб впливу на формування сучасної дитини: естетичний аспект/ О. А. Половіна. Мовленнєвий портрет дитини дошкільного віку з ГРДУ/ О. А. Соловей. Особливості роботи психолога з різними групами засуджених у відповідності до скоєних ними злочинів/ А. В. Сорока. Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва/ М. А. Сніжна. Сім'я як фактор соціалізації дошкільника/ Л. Д. Токарева. Соціально-психологічний вимір мовленнєвої комунікації/ Б. А. Щербатюк, О. О. Холодова. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей/ Т. В. Яценко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Назва : Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 125-133 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 132 (11 назв)
УДК : 159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--обдаровані підлітки--інтелектуальна обдарованість
Анотація: Наведено результати дослідження взаємозв'язку когнітивної сфери і особистісних властивостей обдарованих школярів у період підліткового віку. Проведено аналіз особистісних характеристик обдарованих підлітків, досліджуються динамічні зміни в особистісному й мотиваційному розвитку в учнів з високими інтелектуальними показниками.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159.928(06)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 12
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :329 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 р.
УДК : 159.928(06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Методи дослідження акме-обдарованої особистості/ В. М. Антонов. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини/ Н. А. Бастун. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії/ І. М. Біла. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості/ Н. Д. Володарська. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві/ О. В. Губенко. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника/ Ю. А. Гулько. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі/ О. П. Демченко. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів/ Г. М. Дубчак. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності/ І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості/ М. В. Кокарєва. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами/ О. Я. Митник. Здібності особистості та процес соціалізації/ В. В. Москаленко. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості/ О. О. Музика. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного/ Н. О. Никончук. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням/ О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків/ Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці/ О. В. Савченко. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості/ Л. З. Сердюк. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями/ І. М. Тичина, А. П. Байдюк. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції/ О. П. Шестопалова. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї/ Т. М. Яблонська. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку/ І. В. Яворська-Вєтрова. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами/ О. В. Гончарук. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості/ Е. В. Загурська. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості/ О. С. Нечаєва. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків/ Л. С. Процик. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів/ М. М. Чекрижова. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів/ Т. О. Чигирин.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Назва : Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 291-299 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 297 (15 назв)
УДК : 159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--інтелектуальна обдарованість--пізнавальна діяльність--пізнавальна потреба--ціннісно-смислова сфера--ціннісне ставлення--мотивація
Анотація: Розглядаються особливості пізнавальної діяльності та її значення для формування ціннісно-смислової сфери інтелектуально обдарованої особистості на початковому етапі шкільного навчання.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 9
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013
Кільк.характеристики :563 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю/ Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці/ Д. К. Корольов. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця/ Т. В. Алексеева. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання/ С. В. Арефнія. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів/ І. В. Білоконь. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження/ В. М. Волошин. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап/ В. І. Вус. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості/ Н. А. Добровольська. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі/ О. В. Дробот. Формування у студентів здатності до самоствердження/ І. М. Євченко. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання/ Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ/ І. І. Карабаєва. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності/ О. В. Карапетова. Задача як модель вивчення мислення/ В. В. Карпенко. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості/ О. М. Кікінежді. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка/ Ю. П. Климчук. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології/ А. В. Колодяжна. Роль метафори у психологічному знанні/ Л. О. Кондратенко. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю/ С. М. Крилов. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень/ О. О. Лазуренко. Самовизначення і сенс життя особистості/ О. М. Легун. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України/ В. В. Лопата. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку/ І. Л. Лясковська. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації/ О. І. Макух, Н. М. Хома. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці/ Н. В. Медведева. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища/ М. О. Мельник. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків/ О. Є. Мойсеєва. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу/ І. А. Мудрак. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків/ 328-336. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ/ Ю. В. Никоненко. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності/ В. П. Олефір. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені/ О. О. Онисько. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії/ Р. В. Павелків. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля/ А. М. Приходько. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі/ К. П. Радзівіл. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України/ О. В. Сахнік. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку/ Ю. О. Святенко. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді/ М. А. Сніжна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема/ М. В. Субота. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації/ Т. Н. Третяк. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю/ О. О. Федько. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників/ М. О. Філіппов. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді/ О. О. Хан. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці/ І. С. Черевко. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності/ А. В. Черкаський. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів/ О. М. Чорна. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді/ Г. С. Шавиро. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства/ Л. Ю. Шевченко. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы/ Б. А. Щербатюк. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів/ С. П. Яланська. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників/ Т. В. Яценко. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді/ М. М. Янковчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Назва : Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 337-345 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: с. 344-345 (13 назв)
УДК : 159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна обдарованість--підлітковий вік--освітнє середовище--психологічна безпека--розвивальне середовище--соціальні взаємовідносини
Анотація: Стаття присвячена проблемам проектування й моделювання освітнього середовища для учнів підліткового віку з ознаками інтелектуальної обдарованості. Наведені основні структурні компоненти освітнього середовища, його загальні характеристики. Викладені основні особливості підліткового віку в контексті побудови освітнього середовища.
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 14795
Кількість відвідувачів 1254
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя