Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Павелків, Віталій Романович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/П 12-652085 рукописний текст
Автор(и) : Павелків, Віталій Романович
Назва : Психологічні засоби корекції міжособистісних стосунків у підлітків з агресивною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :277 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-204.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49:316.472.3+159.964.3 + 159.922.73-053.6-056.49:316.472.3 + 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки-- Агресія
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресія--агресивна поведінка--самооцінка--міжособистісні відносини--соціометричний статус--продуктивне середовище
Анотація: Роботу присвячено проблемі психологічних чинників агресивної поведінки підлітків та шляхів її корекції в умовах освітнього закладу. Одержано нові дані стосовно специфічних рис агресивної поведінки у підлітковому віці. Показано вплив самоставлення, мотивів та соціально-моральних цінностей на агресивну поведінку підлітків. Виявлено зумовленість агресивної поведінки підлітків їхніми стосунками з однолітками, вчителями та батьками. Створено й апробовано програму корекції агресивної поведінки підлітків в умовах продуктивного розвивального середовища.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/П 12-974798449 рукописний текст
Автор(и) : Павелків, Віталій Романович
Назва : Психогенеза агресивної та деструктивної поведінки в підліткових субкультурах : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2019
Кільк.характеристики :475 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 380-425 (460 назв).
УДК : 159.922.73-053.6:316.62:316.723(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): субкультура--підліткова субкультура--агресивна поведінка--деструктивна поведінка--концепція "деструктивного поля"
Анотація: У дисертаціїподані результати дослідженнянесприятливих тенденцій, що виникають у розвитку особистості у період середнього та старшого підліткового віку під впливом дії деструктивного поля молодіжних субкультур негативного спрямування. Обговорюються питанняпідвищеннярівня агресивності та деструктивності підлітків як наслідку процесів групової ідентифікаціїта прийняття негативних цінностейпевного субкультурального простору.Встановлено, що сучасні підлітки обізнані з основними напрямками молодіжних субкультуральних рухів, здатні диференціювати носіїв субкультуральних груп за зовнішніми, поведінковими, ціннісно-смисловими ознаками, при цьому більшістьіз них зупиняються на стадії загальної поінформованості. У субкультуральний простір заглиблюється близько третини підлітків. Доведено, що участь підлітків у молодіжних спільнотах негативного спрямування є предиктором формування їх психологічної готовності до агресивно-деструктивної поведінки, зростання кількості ірраціональних самовиявів, послаблення критичності в оцінюванні реальних вчинків та намірів, руйнуванні соціально-ціннісних установках та морального становлення. Встановлено, що ефективним шляхом запобігання процесам інтеріоризації деструктивних та агресивних форм інгрупової субкультуральної поведінки, як зразків для побудови поведінкових програм,є залучення підлітків до участі у розвивально-корекційних заходах, спрямованих на формування морально-етичної відповідальності, асертивності, критичності у сприйнятті групових нормта формуванню бажання покращуватижиттєдіяльність спільноти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/П 12-674485730 рукописний текст
Автор(и) : Павелків, Віталій Романович
Назва : Психогенеза агресивної та деструктивної поведінки в підліткових субкультурах : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :44 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 36-41 (44 назв).
УДК : 159.922.73-053.6:316.62:316.723(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): субкультура--підліткова субкультура--агресивна поведінка--деструктивна поведінка--концепція "деструктивного поля"
Анотація: У дисертаціїподані результати дослідженнянесприятливих тенденцій, що виникають у розвитку особистості у період середнього та старшого підліткового віку під впливом дії деструктивного поля молодіжних субкультур негативного спрямування. Обговорюються питанняпідвищеннярівня агресивності та деструктивності підлітків як наслідку процесів групової ідентифікаціїта прийняття негативних цінностейпевного субкультурального простору.Встановлено, що сучасні підлітки обізнані з основними напрямками молодіжних субкультуральних рухів, здатні диференціювати носіїв субкультуральних груп за зовнішніми, поведінковими, ціннісно-смисловими ознаками, при цьому більшістьіз них зупиняються на стадії загальної поінформованості. У субкультуральний простір заглиблюється близько третини підлітків. Доведено, що участь підлітків у молодіжних спільнотах негативного спрямування є предиктором формування їх психологічної готовності до агресивно-деструктивної поведінки, зростання кількості ірраціональних самовиявів, послаблення критичності в оцінюванні реальних вчинків та намірів, руйнуванні соціально-ціннісних установках та морального становлення. Встановлено, що ефективним шляхом запобігання процесам інтеріоризації деструктивних та агресивних форм інгрупової субкультуральної поведінки, як зразків для побудови поведінкових програм,є залучення підлітків до участі у розвивально-корекційних заходах, спрямованих на формування морально-етичної відповідальності, асертивності, критичності у сприйнятті групових нормта формуванню бажання покращуватижиттєдіяльність спільноти.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.06.2024
Кількість запитів 47570
Кількість відвідувачів 1647
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя