Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Павелків, В. Р.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13
Вихідні дані : Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020
Кільк.характеристики :498 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 159.9.01(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості/ В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій/ О. О. Березіна. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти/ О. О. Блискун. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання/ О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини/ Н. М. Бугайова. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття/ О. Л. Вернік. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина"/ В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості"/ Є. В. Гейко. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища/ Н. З. Дерев'янко. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів/ Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка/ М. Т. Дригус. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді/ В. В. Іванцанич. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки/ Л. В. Калашникова. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді/ В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів/ А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання/ С. О. Копилов. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом/ В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купрєєва. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності/ І. В. Мамчур. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження/ М. М. Марусинець, Є. В. Губська. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції/ О. А. Мельник. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності/ С. А. Мул. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання/ Н. І. Мусіяка. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю/ О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості/ Н. В. Ортікова. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці/ В. Р. Павелків. Професійний стрес: причини та наслідки/ Т. В. Палько. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність/ О. І. Пенькова. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах/ О. В. Петяк, Т. В. Комар. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості/ Г. М. Побокіна. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні/ Л. З. Сердюк. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність/ А. Є. Стрижак. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології/ С. Є. Солодчук. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням/ В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах/ Т. М. Третяк. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації/ Л. Г. Туз. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом/ В. В. Турбан. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття/ В. В. Турбан. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості/ Г. В. Чайка. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених/ Ю. М. Широбоков. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії/ І. В. Яворська-Вєтрова. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування/ І. М. Поклад. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки/ Т. С. Яценко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Павелків В.Р.
Назва : Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 268-277 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
УДК : 159.925+316.624+316.723
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіація--девіантна поведінка--деструктивні моделі--референтна група--неформальна група--підліткова субкультура--наслідування
Анотація: У статті подано науково-теоретичний огляд вітчизняних та зарубіжних досліджень, присвячених проблемі впливу неформальних референтних груп однолітків на формування девіацій у підлітковому віці. Розглядаються соціально-психологічні особливості референтних груп як однієї з рушійних сил соціалізації особистості. Здійснено аналіз різноманітних підходів до проблеми дослідження впливу групи на формуванні ціннісних установок та моделей поведінки. Описано роль неформальних угруповань у формуванні деструктивних моделей поведінки підлітка. Виокремлено та узагальнено причини, що спонукають молодь до пошуку себе в молодших об'єднаннях.
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 155686
Кількість відвідувачів 1240
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя