Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Павлюк, М. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 17
Вихідні дані : Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :292 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 18.00, 18.00, грн.
УДК : 159.923(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Особливості підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей із зони АТО/ Л. М. Бабченко. Реабілітаційний потенціал мистецтва та форми його використання у психологічній практиці/ Л. М. Вольнова. Особливості взаємовідносин учителя та учня в умовах індивідуального навчання/ Д. О. Гаврилюк, В. О. Гомонюк. Образ Я соціально дезадаптованих неповнолітніх/ А. М. Грись. Особливості міжособистісних стосунків військовослужбовців з різним рівнем емоційного вигорання, які перебувають в зоні бойових дій/ М. А. Дергач. Особливості дослідження розвитку дитини старшого дошкільного віку/ Г. Р. Єщенко. Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів/ О. В. Максим. Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість/ М. В. Максимов, Р. Б. Чаусова. Принципи терапії психологічних травм дитинства/ Н. Ю. Максимова. Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу/ І.Ф. Манілов. Інтелектуальний коучинг як засіб розвитку професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Модель розвитку самостійності майбутніх фахівців в межах ресурсно-компетентнісного підходу/ М. М. Павлюк. Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці/ Т. А. Рябовол. Сучасний стан професійної підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії/ Я. М. Раєвська. Особливості часової перспективи постраждалих учасників антитерористичної операції/ Б. М. Ткач. Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів/ Л. А. Філоненко. Сучасні дослідження психологічного благополучча (за матеріалами зарубіжних авторів)/ Г. В. Чайка. Психологічні детермінанти домашнього насильства над жінками/ А. В. Шиделко. Селфі як засіб репрезентації ціннісної спрямованості особистості/ В. В. Щербатюк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Павлюк М.М.
Назва : Модель розвитку самостійності майбутніх фахівців в межах ресурсно-компетентнісного підходу
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 163-181 (Шифр 153/А 43-439307777)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самостійність особистості--модель розвитку--суб'єктність--самоусвідомлення--свобода --ініціативність
Анотація: У статті розглянуто підходи до розуміння психологічного розвитку самостійності майбутнього фахівця. Сутність самостійності визначається як складна інтегративна якість особистості, яка характеризується рівнем усвідомленості, автономності, ціннісним ставленням до себе та інших, свободою та незалежністю з одного боку, а також відповідальністю та рушійчістю з іншого боку, гнучкістю, креативністю. Представлено модель розвитку самостійності майбутнього фахівця в основі якої складові суб'єктивного досвіду, компоненти розвитку самостійності: когнітивний, інтерактивний, особистісно рефлексивний, операційний. Описано наступні блоки запропонованої моделі розвитку самостійності майбутнього фахівця: мотиваційний, теоретичний, практичний блоки. Єдність, взаємозвязок і взаємообумовленість цих блоків визначає цілісність самостійності як системної якості особистості майбутнього фахівця. Зроблено висновок про те, що розвиток самостійності майбутнього фахівця надзвичайно складний та багатогранний процес, який розглядається в межах як окремих методологічних підходів: особистісного, діяльнісного, ціннісного, так і інтегрованих: суб'єктно-екзистенційного, системно-синергетичного, ресурсно-компетентнісного. Підкреслено, що самостійність відіграє роль пускового механізму самовизначення особистості. Самостійна особистість володіє внутрішнім потенціалом постійного активного вибору, самовизначення в різних життєвих і професійних ситуаціях
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 10
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017
Кільк.характеристики :338 с.
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 978-617-640-211-4: 20.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Social and psychological support of the unemployed during the readaptation/ K.B Aksenchenko. Страх смерті в старості, це фактор розвитку особистості, або неконтрольований стан психологічного хаосу/ О. О. Березіна. Засади гуманістичної парадігми ціннісно-смислової сфери у відчизняній психології/ І. В. Білоконь. Агресивний психологічний вплив на особистість у кіберпросторі/ Н. М. Бугайова. Професійне здоров'я майбутніх фахівців економічної сфери як соціогуманітарне поняття/ І. А. Бурлакова. Критерії визначення когнітивної продуктивності людини/ Д. С. Волков, С. В. Ноздрін. Особливості профілактики емоційного вигорання психологів засобами символдрами/ А. М. Грись, Н. Ф. Мажиріна. Програма розвитку соціальної зрілості особистості як основи її антиципаційних здібностей/ В. Ю. Завацький. Особливості автентичності сучасних педагогів/ В. Л. Зливков. Особливості професійної підготовки майбутніх психологів щодо профілактичної роботи майбутніх психологів щодо профілактики роботи з дітьми, що мають невротичні ознаки/ С. І. Ісаєвич. Особливості конфліктологічної компетентності особистості та підходи до її формування/ О. М. Катасанов. Психологічні основи становлення професійної зрілості фахівця соціономічного напрямку/ Т. В. Комар. Ціннісні орієнтації у структурі підготовки семінаристів до професійної діяльності/ В. Копин. Поняття кар'єри і кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості/ Л. І. Матвієнко, Н. В. Ортікова. Психосоціальна підтримка осіб з кризовими станами: особливості технологій/ Н. В. Міщенко. Когнітивно-поведінкова модель в терапії неконструктивних життєвих стратегій подружжя/ О. В. Морозова. Психологічна межа як механізм розвитку самостійності майбутнього фахівця/ М. М. Павлюк. Потенціал агресивності у процесі розвитку особистісної самостійності/ М. М. Павлюк, Л. І. Ахундова. Розвиток самостійності як чинника подолання дезадаптації особистості/ М. М. Павлюк, Т. А. Близнюк. Чинники становлення професійної я-концепції майбутніх фахівців/ М. М. Павлюк, О. В. Ковальчук. Сторінка з історії психології щодо дискусії про здібності/ І. М. Поклад. Сфери особистості як категоріальні концепти в працях українських дослідників/ В. О. Проніна. Особливості взаємозв'язку професійного самовизначення з мотивацією до навчання майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. А. Савчук. Соціальна поведінка людини в кризові періоди життя: генетико моделюючий підхід/ Л. В. Спицька. Самообмеження та відчуження: соціально-психологічні прояви і смислові конотації понять/ В. В. Турбан. Теоретико-методологічний аналіз індивідуально-особистісних якостей і професійних компетенцій в структурі професійної свідомості претендентів на вакантні посад спеціалістів та керівників базових центрів зайнятості/ В. В. Турбан. Парадигмальний підхід в конфліктології: постановка проблеми/ В. В. Турбан. Соціально-психологічний клімат в колективі бізнес-організацій: теоретичні аспекти/ І. М. Бикова. Психологічна травма як чиинник афективної поведінки особистості/ А. Д. Терещук. Оцінка ефективності програми корекції віктимної поведінки жінок методом символдрама/ Н. М. Черемшинська. Особливості прояву показників та чинників самореалізації паралімпійців/ О. М. Шамич. Стресостійкість як чинник професійної діяльності жінок-управлінців: структурно-компонентний аналіз/ Р. М. Шевченко. Розвиток професійної компетентності студентів-медиків у процесі комунікації/ І. В. Шостя. Сучасні проблеми гуманітарної науки: цілісність особистості фк передумова професійої зрілості майбутнього фахівця/ Є. В. Гейко. Психологічний тренінг здатності підлітка протистояти криміналізації: зміст та технологія/ А. Й. Кіраль. Підходи до побудови соціально-психологічної програми з формування та розвитку корпоративної культури громадських організацій/ Т. В. Борозенцева.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Павлюк М.М., Ахундова Л.І.
Назва : Потенціал агресивності у процесі розвитку особистісної самостійності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 144-155. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-116425753). - ISBN 978-617-640-211-4
УДК : 316.626
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивність--самостійність--вибір --суб'єктність--самоусвідомлення--автентичність--незалежність
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до аналізу агресії як складного і багатогранного явища, у якому задіяні: "сім'я, однолітки, школа, засоби масової інформації, тощо. Розкрито роль агресивності у контексті розвитку самостійності особистості. Визначено психологічні механізми розвитку самостійності одним із яких є агресія, яка "вплітається" у поведінковий репертуар особистості та стає невід'ємною частиною субкультури, яка дедалі частіше визначає тенденції культури сучасного суспільства. З'ясовано, що агресія - це комплексне поняття, яке з одного боку включає в себе акти ворожості, атаки, руйнування, тобто дії, які шкодять іншій особі, або об'єкту, а з іншого боку, здорова агресія сприяє відстоюванню своєї позиції, вибору власних стратегій поведінки, індивідуального способу життя особистості. Основна тенденція при вивченні агресії у контексті розвитку самостійності стосується уміння відстоювати себе, оцінювати себе не лише через вимоги інших авторитетних осіб, а й через власні вимоги. Підкреслено, що конструктивність чи деструктивність агресивних дій залежить від збалансованості процесів соціалізації, а також від надання особистості можливостей для свідомого вибору, свободи і відповідальності
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Павлюк М.М., Близнюк Т.А.
Назва : Розвиток самостійності як чинника подолання дезадаптації особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 155-165. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-116425753). - ISBN 978-617-640-211-4
УДК : 316.626
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дезадаптація--самостійність--адаптація--самостійні рішення--компетентності
Анотація: У статті розглянуто роль самостійності як особистісної якості у процесі подолання дезадаптації особистості. Визначено, що у дезадаптивних осіб сформований комплекс безнадійності та безпорадності, що є крайнім варіантом прояву несамостійності особистості. Обгрунтовано думку про те, що цілеспрямований розвиток самостійності особистості як інтегративної якості може допомогти здолати стан дезадаптації та спрямувати особистість у соціально прийнятне русло, а також у цілому сприяти процесу соціально-психологічної адаптації. Механізми розвитку самостійності у напрямку поліпшення якості адаптивних процесів є: розвиток внутрішньої мотивації особистості, усвідомлення власної самостійності, можливості вибору, здатності приймати самостійні рішення, відповідальності, наявність життєвої перспективи, що сприятимуть свідомому керівництву власною поведінкою, практичною діяльністю відповідно до власних поглядів і переконань. Сформованість цих механізмів дасть змогу успішно долати перешкоди та труднощі на шляху реалізації обраного способу життя особистості та гармонійно вибудовувати міжособистісну взаємодію з іншими людьми на основі сформованого власного психологічного простору життєдіяльності. Розкрито нове розуміння самостійності як чинника подолання дезадаптації через контекст критичних періодів особистісного розвитку , які висувають нові вимоги до різного роду компетентностей: аутопсихологічної, пізнавальної, предметної, міжособистісної, внутрішньогрупової, технологічної та культурної, які забезпечують здатність відстоювати власну точку зору та приймати самостійні рішення.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153(06)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 18
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :348 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.923(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Порушення гармонійності сімейних стосунків як чинник відхилень в розвитку особистості дитини/ Л. І. Гаврищак, Н. Ю. Максимова. Психічне здоров'я військовослужбовців збройних сил України як головний фактор успішного виконання бойових завдань в складних та екстремальних умовах / А. О. Грибок. Емоційні чинники самоактуалізації як механізми активізації особистісних ресурсів/ А. М. Грись, М. Ю. Максименко, Т. М. Моторна. Емоційні стилі як детермінанти становлення особистісних рис/ А. М. Грись, О. С. Травенко. Теоретико-методологічні засади формування у майбутніх психологів професійно-мовленнєвої діяльності й комунікативної компетентності/ Г. В. Калмиков. Ресоціалізація осіб з викривленням розвитку ціннісних орієнтацій/ О. В. Максим. Методи розвитку емпатії молодших школярів із труднощами пристосування до соціального середовища/ О. В. Максим, Т. А. Рябовол. Усвідомлення свого життєвого досвіду як індикатор ступеню адаптивності/ М. В. Максимов. Стиль життя особистості: операціоналізація поняття/ Д. В. Місенг. Копінг-ресурси як чинник збереження психічного здоров'я особистості в подоланні кризових станів/ В. В. Оверчук. Досвід розробки технологій розвитку самостійності студента/ М. М. Павлюк. Особливості подружніх конфліктів та їх наслідки/ М. М. Павлюк, Н. М. Архипенко. Психологічні чинники емоційного вигорання у професійній діяльності/ М. М. Павлюк, Д. С. Журавська, Н. Клімишина. Психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності/ М. М. Павлюк, О. Куницька, Д. Журавська. Комунікативно-технологічні засоби врегулювання соціальних конфліктів у просторі освіти/ І. В. Петренко. Технології організації професійної комунікації в соціальній роботі/ Я. М. Раєвська. Експериментальна модель формування прогнозу як механізму ресоціалізації/ Т. А. Рябовол. Особистісні чинники академічної прокрастинації студентів молодших куосів навчання/ Н. В. Ткаченко, Є. С. Косікова. Моделювання процесу формування мотивації досягнення успіху в умовах системних суспільних змін: теоретичний та практичний аспекти/ Л. А. Філоненко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153(06)/А 43
Автор(и) : Павлюк М.М., Архипенко Н. М.
Назва : Особливості подружніх конфліктів та їх наслідки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 209-226 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примітки : Бібліогр.: С. 223-225 (12 назв)
УДК : 316.483
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): подружні конфлікти--сімейні стосунки--інтереси--причина--творчість
Анотація: У статті описано загальні тенденції та специфічні особливості подружніх конфліктів. Розкрито сучасні підходи до вивчення подружніх конфліктів в умовах системних змін у суспільстві; з‘ясовано ключову роль розширених сімейних стосунків; визначено найважливіші причини подружніх конфліктів виникають, а також конфліктів у сім’ї загалом; виявлено негативні емоційні наслідки у вигляді дискомфорту, стресів, депресій, які несуть в собі сімейні конфлікти. Представлено аналіз механізму виникнення і розвитку подружніх конфліктів. Даються основні відомості про структурні теорії особистості, механізми психологічного захисту та їх роль у подружніх конфліктах. Розглядаються також конфлікти, причиною яких є дисгармонія в сімейних відносинах. Зроблено висновок про те, що сутність подружніх конфліктів полягає в загостренні протиріч при неузгодженості поглядів, розбіжності мотивів поведінки подружжя. Зіткнення незбіжних поглядів та інтересів, цілей тощо, що проявляються в ситуації подружнього конфлікту. Підкреслено, що в залежності від ступеня вирішення конфлікту, адекватності обраних способів його вирішення і мотивації можуть бути як руйнівні (деструктивні), так і творчі (конструктивні) наслідки розв’язання поджружніх конфліктів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 16
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019
Кільк.характеристики :406 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 р.
УДК : 159.928(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Соціально-психологічне забезпечення як напрямок психологічних досліджень: теоретичний аналіз/ Г. М. Бевз. Теорія і практика роботи з Образом Я у контексті розвитку автономності/ А. М. Грись, М. М. Павлюк. Культурно-діяльнісна концепція дослідження особистості (ретроспективний аналіз досягнень української культурологічної школи)/ В. В. Москаленко. Взаємозв'язок ставлення до себе та до партнера як фактор стабільності шлюбу/ Л. З. Сердюк. Етика та мораль особистості: конфлікт, конітивний дисонанс і толерантність/ В. В. Турбан. Здібності як особистісно-ціннісні ресурси реадаптації жінок із психічними розладами/ О. Л. Музика, О. В. Гончарук. Соматотипи професіограм за іпохондричною ознакою відповідно до результатів дослідження/ І. М. Візнюк. Формування життєстійкості особистості (арт-коучінговий підхід)/ К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку/ О. О. Грейліх. Парадокс як принцип побудови евристичного мислення/ О. В. Губенко. Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність/ Н. М. Дембицька. Особливості психологічної адаптації студентів-моряків до майбутньої професійної діяльності/ Н. О. Зарембо, М. П. Масліхова, С. В. Мікітіна. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності/ В. В. Іванова. Розвиток інформаційної культури у представників соціономічних та технономічних професій/ В. В. Кириченко. Методи активації професійної креативності/ А. М. Крицька. Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів/ О. І. Купрєєва. Вплив релігійних цінностей на формування моральоно-ціннісної сфери особистості/ В. П. Кутішенко, О. П. Патинок, В. В. Сидоркін. Особистісний контрапункт на перехресті парадигм/ О. В. Мазяр. Онлайн-посередництво: особливості комунікативної технології врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах/ Н. С. Малєєва. Особливості перфекціонізму у юнацькому віці/ Т. О. Мотрук, А. В. Вертель. Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості/ О. О. Музика. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень/ Н. О. Никончук, О. О. Музика, І. С. Загурська. / Н. Ф. Портницька, А. А. Портницька, О. М. Савиченко. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси/ Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко, І. М. Тичина. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси/ Н. Ф. Портницька, М. В. Соложенцева, І. М. Тичина. Структура професійної компетентності фахівця з фізичної реабілітації/ Л. Л. Примачок. Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку/ Я. В. Сухенко. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості / Н. А. Харченко. Позитивні впливи комп'ютерних ігр/ Г. В. Чайка. Іншомовна комунікативна компетентність як фактор розвитку особистості/ О. А. Чиханцова. Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку/ О. О. Щербакова. Поняття ірраціональності у наукових розвідках/ Н. Т. Гусєва. Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи/ З. П. Зеленська. Особливості булінг-структури в підлітковому віці/ К. В. Максьом. Професійна самоідентичність як сладова самосвідомості майбутніх психологів/ С. С. Митрофанова. Типи відношення до хвороби та якість життя підлітків із первинною артеріальною гіпертензією/ О. М. Місюра. Соціально-психологічні особливості професійної діяльності персоналу ДКВС України (державна кримінально-виконавча служба)/ У. В. Настояща. Роль особистісних цінностей образотворчо обдарованих підлітків у адаптації до освітнього середовища / М. А. Сніжна. Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл/ В. М. Тесленко. Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості/ Н. М. Улько. Психологічних супровід підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл/ Л. П. Федоренко. Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки/ А. М. Чорний. Особливості резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворобами: ціннісно мотиваційний аспект/ О. Т. Шевченко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Грись А. М., Павлюк М. М.
Назва : Теорія і практика роботи з Образом Я у контексті розвитку автономності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 16-24 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
УДК : 159.9.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна рівновага--образ я--внутрішні діалоги--цілісність--автономність
Анотація: У статті розкрито динамічні аспекти Образу Я у контексті впевненості та автономності особистості. Охарактеризовано поняття психологічна рівновага у процесі розвитку Образу Я та набуття автономної поведінки. Виокремлено нереалістичні складові Образу Я, які перешкоджають розвитку спонукальних мотивів для самовдосконалення, розширення меж свого особистого простору та автономності. Розглянуто Образ Я через призму досягнення певного статусу, який може призвести до тимчасової втрати цілей, та чіпляння за цей здобутий "статус", який потрібно постійно захищати, відстоювати, підтверджувати. Закцентовано увагу на тому, що за умови викревленого і нереалістичного мислення, внутрішнього "Образу Я", реакція на зовнішні обставини стає неадекватною. Відчуття, дії, поведінка, вчинки є результатом уявлень та ереконань особистості про власне Я. Розуміння цього механізму дає орієнтир для психолога в контексті розробки психологічних інструментів для змінювання як окремих властивостей особистості, так і її цілісної структури Я.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 66361
Кількість відвідувачів 917
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя