Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Палько, Т. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 12
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019
Кільк.характеристики :423 с.
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 2072-4772: 25.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Профілактика та корекція негативних функціональних станів фахівців харчової промисловості/ О. В. Бабатенко. Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів/ О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк. Трансформація особистості в епоху цифрових технологій/ Н. М. Бугайова. Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців / І. А. Бурлакова. Ресурси життєдіяльності особистості: психологічний зміст проблеми/ О. Л. Вернік. Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна. Цілісність особистості у вимірі системного підходу/ Є. В. Гейко. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів/ Г. О. Гуд. Проблематика обдарованості у соціально-психологічному вимірі/ Н. А. Добровольська. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку/ В. В. Іванова, Т. В. Палько. Психологічні складові стресостійкості школярів/ В. І. Іванцанич. Психологія професійної придатності військовослужбовців підрозділів спецпризначення НГУ/ Є. В. Кіричевська. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності підлітків / О. І. Купрєєва. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників/ І. В. Мамчур. Особливості професійного самовизначення підлітків в умовах освітнього середовища школи/ М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. Видатні психологи української діаспори початку-середини ХХ ст. : пошанування імен (Степан Балій, Олександр кульчицький)/ Ж. М. Маценко. Психологічні особливості "Я-концепції" підлітків, які навчаються у сільських та міських школах/ І. Я. Мельничук. Психологічна готовність молоді до шлюбно-сімейних відносин/ О. О. Міненко. Культура як суб'єктивний синтез людської діяльності і форма освоєння світу/ В. В. Москаленко. Літературно обдарована особистість у психологічній спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського/ О. Л. Музика, Є. В. Загурська. Психологічні особливості процесу прийняття рішень/ С. А. Мул. Теоретико-методологічні основи дослідження соціально-психологічних наративів/ С. М. Омелянюк. Визнання структурних компонентів моделі кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості/ Н. В. Ортікова. Концептуальні уявлення про особистість у науковому доробку вітчизняних психологів/ І. М. Поклад. Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя/ Л. З. Сердюк, Г. М. Дубчак. Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації/ А. М. Терещук. Психологічна картина світу: час, простір і життєдіяльність особистості/ В. В. Турбан. Специфіка організації службово-освітньої діяльності курсантів вищого закладу освіти МВС України/ Т. Т. Чегі. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору/ Н. В. Чорна. Особливості психологічного сприяння самореалізації паралімпійців/ О. М. Шамич. Сучасні теорії особистості у вітчизняному науковому просторі/ С. Є. Солодчук. Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів/ Ю. І. Ахтирська. Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму/ П. С. Білецький. Соціально-психологічний аналіз структури адаптивного процесу особистості зрілого віку та бар'єрів соціальної адаптації/ Н. Є. Завацька, О. В. Кованда. Актуальні питання соціально-психологічного супроводу військовослужбовців/ Р. П. Шевченко. Психологічні особливості функціонування та розвитку атрибутивних стилів особистості/ Е. М. Євланова. Особистісне становлення професіонала (на прикладі поліграфологів)/ В. А. Ведмідь. Розвиток рефлексивних здібностей майбутніх психологів в навчальному процесі/ В. П. Мамко. Психосоматика: вчора, сьогодні, завтра/ І. О. Михайлошина. Концепт "особистості" з погляду теорії історії понять/ В. В. Турбан.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13
Вихідні дані : Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020
Кільк.характеристики :498 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 159.9.01(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості/ В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій/ О. О. Березіна. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти/ О. О. Блискун. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання/ О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини/ Н. М. Бугайова. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття/ О. Л. Вернік. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина"/ В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості"/ Є. В. Гейко. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища/ Н. З. Дерев'янко. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів/ Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка/ М. Т. Дригус. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді/ В. В. Іванцанич. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки/ Л. В. Калашникова. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді/ В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів/ А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання/ С. О. Копилов. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом/ В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купрєєва. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності/ І. В. Мамчур. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження/ М. М. Марусинець, Є. В. Губська. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції/ О. А. Мельник. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності/ С. А. Мул. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання/ Н. І. Мусіяка. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю/ О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості/ Н. В. Ортікова. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці/ В. Р. Павелків. Професійний стрес: причини та наслідки/ Т. В. Палько. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність/ О. І. Пенькова. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах/ О. В. Петяк, Т. В. Комар. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості/ Г. М. Побокіна. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні/ Л. З. Сердюк. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність/ А. Є. Стрижак. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології/ С. Є. Солодчук. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням/ В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах/ Т. М. Третяк. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації/ Л. Г. Туз. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом/ В. В. Турбан. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття/ В. В. Турбан. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості/ Г. В. Чайка. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених/ Ю. М. Широбоков. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії/ І. В. Яворська-Вєтрова. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування/ І. М. Поклад. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки/ Т. С. Яценко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016
Кільк.характеристики :584 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 978-617-640-211-4: 35.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу/ К. А. Андросович. Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості/ О. Ю. Антоненко. Роль середовища в розвитку особистості/ С. В. Бабак. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура/ Б. В. Барчі. Засади гуманістичної парадигми ціннісно-смислової сфери у вітчизняній психології/ І. В. Білоконь. Дослідження референтів способу життя молодої жінки / К. В. Бондар. Особливості самоставлення самотніх осіб зрілого віку різної статі/ Я. І. Бондаренко, Т. В. Кубриченко. Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти/ Ю. Л. Бриндіков. Особливості розвитку суїцидальної поведінки у періоди вікових криз/ Н. М. Бугайова. Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій/ О. М. Васильченко. Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення/ Л. І. Вальо. Особливості динаміки змін особистісних характеристик постраждалих унаслідок тегногенних аварій і катастроф з непсихотичними психічними розладами у віддаленому періоді після проведення диференційованої психотерапії/ В. В. Волобуєв. Формування цілісності особистості: психотерапевтичний аспект/ Є. В. Гейко. Міфологічні аспекти наративних практик самопроектування особистості/ С. Ю. Гуцол. Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці/ І. В. Данилюк, А. О. Курапов. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу/ В. М. Джоган. Особистісні чинники етнічної індивідуації/ М. Л. Дідух. Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі/ Г. М. Дубчак. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун. Аналіз проблеми особистісної суверенності/ І. М. Євченко. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи/ З. П. Зеленська. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ Е. З. Івашкевич. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ І. В. Івашкевич. Психологічні особливості становлення цілісності особистості майбутнього практичного психолога/ С. С. Кельнер. Клініко-психопатологічна характеристика хворих на калькульозний ходецистит з коморбідними психічними розладами / І. А. Коваль. Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій/ Т. В. Комар. Особливості використання психокорекційних технік у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Теоретичні аспекти проблеми надійності особистості/ І. О. Котик. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості/ А. О. Курбатова. Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. До проблеми психологічних механізмів адиктивного процесу/ Л. М. Литвинчук. Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування/ І. І. Максимів. Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності/ І. А. Мартинюк. Аналіз проблеми ідентичності/ А. М. Маслюк. Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця/ В. Ф. Маценко. Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття/ Ж. М. Маценко. Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти/ О. О. Мішкулинець. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці/ Я. М. Моргунова. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів/ М. Мурусинець, Т. Чегі. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів/ Л. А. Носко. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти/ Т. В. Палько. Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття/ І. М. Поклад. Аналіз взаємозв'язків психології сім'ї з іншими сферами наукових знань/ О. А. Посвістак. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості/ О. Д. Питлюк-Смеречинська. Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів/ О. В. Савицька. Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини/ Н. А. Сєдова. Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків/ В. І. Січка. Прояви соціопсихологічних характеристик в екстремальних умовах проведення переговорів/ І. В. Сулятицький. Досвід вивчення афектів в психології/ А. Д. Терещук. Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння/ Ю. М. Терлецька. Нейропсихологічне розуміння проблеми соціогенетизму та біогенетизму девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога/ В. В. Турбан. Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності/ В. М. Філіпович. Соціально-особистісна значимість паралімпійського спорту для людей з інвалідністю/ О. М. Шамич. Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи)/ В. В. Швець. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження/ Р. М. Шевченко. Психодіагностика тривожниз розладів за міжнародною класифікацією DSM-5 у пацієнтів з отосклерозом/ Н. Ю. Яковлева. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України/ М. С. Ятчук. Психологічні детермінанти стресостійкості особистості водіїв в стресових та екстремальних умовах/ Ю. О. Бохонкова, І. В. Левицька. Феномен волі у психологічних дослідженнях: історія розвитку/ Т. М. Кирпенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Палько Т.В.
Назва : Професійний стрес: причини та наслідки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 278-284 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стрес--стійкість--професійний стрес--стресостійкість педагога--стресогенні чинники
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз ключового поняття "професійний стрес" та дотичних - "стрес", "стресостійкість", "стійкість до стресу", які розкривають змістові характеристики та розширюють межі його розуміння в професійній діяльності педагога. Вказано на причини, які викликають професійний стрес в умовах освітніх реформ, соціальної нестабільності та екстремальних ситуацій, викликаних глобалізованими змінами.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Палько Т.В.
Назва : Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 400-408. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 406-408 (10 назв)
УДК : 159
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--рефлексивність--учитель-слухач--технологія--післядипломна педагогічна освіта
Анотація: У статті розкрито психолого-педагогічні особливості розвитку рефлексії вчителів-предметників післядипломної педагогічної освіти, визначено складові та рівні її сформованості. Визначено технологію розвитку рефлексії вчителів-слухачів курсів післядипломної педагогічної освіти у процесі спеціально організованого навчання.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Іванова В. В., Палько Т. В.
Назва : Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 104-114. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
УДК : 159.955.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творчі здібності--творча діяльність--перехідний період--дошкільний вік--молодший шкільний вік
Анотація: У статті розглянуто наукові підходи вітчизняних та зарубіжни вчених до проблеми розвитку творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Охарактеризовано умови та засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Встановлено, що розвиток творчих здібностей дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку доцільно здійснювати шляхом розвитку гнучкості мислення у процесі розв'язання творчих задач комбоніторного типу.
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.06.2024
Кількість запитів 79590
Кількість відвідувачів 897
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя