Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Панасенко, Наталія Миколаївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 30
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/У45
Назва : Український психологічний журнал : Збірник наукових праць. № 2(8)
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2018
Кільк.характеристики :180 с.
Колективи : Київськ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка
ISSN: 2520-6265
Ціна : 12.00 грн.
УДК : 159.9(477)(062.552)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): збірник наукових праць--актуальні питання психології
Зміст : Чинники професійного самоздійснення вчителя/ О. М. Кокун, Д. Г. Кравченко, Н. М. Панасенко. Psychological characteristics influencing personal autonomy as a key factor of self-determination/ G. V. Chaika.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98.072:331.54/У 31-372390728 рукописний текст
Автор(и) : Удод, Максим Олександрович
Назва : Психологічні особливості професійного відбору фахівців екстреної медичної допомоги та медицини катастроф : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :236 с.: табл. + додатки 106 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 208-236 (252 назви).
УДК : 159.98.072:331.546(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія працівників охорони здоров'я
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний відбір--психологічні особливості--професійно важливі якості--екстрена медична допомога та медицина катастроф--психологічний супровід--індивідуальний потенціал професійного розвитку
Анотація: Проблему професійного відбору та підготовки кваліфікованих кадрів становить невід'ємну частину соціально-економічної політики в більшості передових країн світу. Першочергові завдання удосконалення екстреної медичної допомоги в Україні пов'язані з необхідністю її надання у зоні надзвичайних ситуацій воєнного та соціального характеру під час ведення сучасних бойових дій, пандемії коронавірусу та вироблення системи ефективної професійної підготовки фахівців. Аналіз сучасних наукових джерел з питань психологічних особливостей професійного відбору фахівців екстреної медичної допомоги та медицини катастроф дозволив запропонувати трирівневу концептуальну психологічну модель професійного відбору таких фахівців, яка включила емоційно-вольовий, рефлексивно-діяльнісний та мотиваційно-ціннісний рівні. Емпірична психологічна модель професійного відбору медичних працівників служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф та психокорекційно-тренінгова програма, запропоновані в дослідженні можуть бути рекомендовані в якості основи для здійснення професійного відбору, підбору та психологічного супроводу розкриття індивідуального потенціалу професійного розвитку працівників служби екстренної медичної допомоги та медицини катастроф, а також інших медичних підрозділів (наприклад, хірургічних бригад), що є актуальними завданнями психологічної та медичної практики сьогодення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98.072:331.54/У 31-908253454 рукописний текст
Автор(и) : Удод, Максим Олександрович
Назва : Психологічні особливості професійного відбору фахівців екстренної медичної допомоги та медицини катастроф : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :23 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.98.072:331.546(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія медичних працівників
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний відбір--психологічні особливості--професійно важливі якості--екстрена медична допомога та медицина катастроф--психологічний супровід--індивідуальний потенціал професійного розвитку
Анотація: Проблему професійного відбору та підготовки кваліфікованих кадрів становить невід'ємну частину соціально-економічної політики в більшості передових країн світу. Першочергові завдання удосконалення екстреної медичної допомоги в Україні пов'язані з необхідністю її надання у зоні надзвичайних ситуацій воєнного та соціального характеру під час ведення сучасних бойових дій, пандемії коронавірусу та вироблення системи ефективної професійної підготовки фахівців. Аналіз сучасних наукових джерел з питань психологічних особливостей професійного відбору фахівців екстреної медичної допомоги та медицини катастроф дозволив запропонувати трирівневу концептуальну психологічну модель професійного відбору таких фахівців, яка включила емоційно-вольовий, рефлексивно-діяльнісний та мотиваційно-ціннісний рівні. Емпірична психологічна модель професійного відбору медичних працівників служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф та психокорекційно-тренінгова програма, запропоновані в дослідженні можуть бути рекомендовані в якості основи для здійснення професійного відбору, підбору та психологічного супроводу розкриття індивідуального потенціалу професійного розвитку працівників служби екстренної медичної допомоги та медицини катастроф, а також інших медичних підрозділів (наприклад, хірургічних бригад), що є актуальними завданнями психологічної та медичної практики сьогодення.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/С 74
Автор(и) : Кокун, Олег Матвійович, Корніяка , Ольга Миколаївна, Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Сприяння підвищенню життєстійкості фахівців соціономічних професій [Електронний ресурс] : монография
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :84 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-617-8116-04-0: Б.ц.
УДК : 159.922:159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Життєстійкість-- фахівці соціономічних професій --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєстійкість--фахівці соціономічних професій--україна
Анотація: Методичні рекомендації є прикладним результатом виконання лабораторією вікової психофізіології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України наукового дослідження "Психофізіологічні закономірності життєстійкості фахівців соціономічних професій". В них представлено достатньо широкий спектр практичних заходів, пов’язаних зі сприянням підвищенню життєстійкості фахівців цих професій – від діагностики до практичних рекомендацій, технік та програм. Методичні рекомендації можуть становити інтерес для практичних психологів, керівників установ та організацій, а також для фахівців різних соціономічних професій. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91:331/П 86
Автор(и) : Кокун, Олег Матвійович, Клименко В. В., Корніяка, Ольга Миколаївна
Назва : Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистсті : монография
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :297 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10038/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.91:331
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологічні закономірності--самоздійснення особистості--професійне самоздійснення
Зміст : Сучасні психофізіологічні основи професійного самоздійснення особистості/ О. Р. Малхазов. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення топ-менеджерів комерційних організацій/ Г. П. Дзвоник. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення працівників профспілкових організацій/ І. В. Болотнікова. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення лікарів/ Н. М. Панасенко. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення вихователів ДНЗ/ Т. В. Завадська. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти/ М. В. Войтович. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл/ Ю. В. Серьогін. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх навчальних закладів/ Т. Л. Савченко. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення академічних учених/ Г. В. Гуменюк. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчених-дослідників/ Т. В. Кружева. Профілактика несприятливих для професійного самоздійснення фахівців явищ/ В. О. Гомонюк, В. О. Горбачев.
Анотація: Колективна монографія стала основним підсумком виконання лабораторією вікової психофізіології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України трьохрічної науково-дослідної роботи. У її першому розділі обґрунтовуються провідні теоретико- методологічні засади вивчення та розуміння феномену професійного самоздійснення особистості. У другому – наводиться опис організації та методів здійснених емпіричних досліджень, подаються та аналізуються їх результати, узагальнені у вигляді емпіричних психофізіологічних закономірностей професійного самоздійснення. Отримані результати засновуються на значному обсязі емпіричних досліджень, в яких разом взяв участь 761 фахівець різних професій (менеджери, працівники профспілок, лікарі, програмісти, вихователі дошкільних навчальних закладів, вчителі, практичні психологи, науковці тощо). Третій розділ присвячено практичним аспектам сприяння професійному самоздійсненню фахівців із урахуванням специфіки їх професійної діяьності. Завершують монографію основні положення концепції психофізіологічних закономірностей професійного самоздійснення особистості. Монографія може становити інтерес для науковців у галузі психології особистості, психології праці, психофізіології, психодіагностики, практичних психологів, викладачів, керівників установ та організацій, аспірантів. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 86
Назва : Психологічний часопис : Збірник наукових праць. № 1 (1)
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015
Кільк.характеристики :109 с.: табл., рис.
ISBN, Ціна 978-966-189-359-6: 8.00 грн.
УДК : 159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Особливості використання психотерапевтом мовленнєвих структур НЛП/ О. В. Виноградна. Самогубство як втрата моральних та екзистенційних цінностей/ В. М. Волошин. Особливості когнітивного компоненту економічної культури підлітків/ Н. М. Дембицька. Психоемоційний стан вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Витоки поняття "автентичний" у психологічній науці/ В. Л. Зливков. Самоздійснення фахівців різних професійних груп та професій/ О. М. Кокун. Эвристический и развивающий потенциал генетико-моделирующего метода в психологии/ С. Д. Максименко, К. Е. Максименко. Исследование проблем творчества в координатах конструктологической парадигмы/ В. А. Моляко [и др.]. Особливості професійного самоздійснення спеціалістів в галузі інформаційних технологій (програмістів)/ Н. М. Панасенко. Самовдосконалення особистості і її самооцінка/ О. І. Пенькова. Лідерські якості як важливий фактор успішності професійної діяльності фахівців соціономічних професій/ М. В. Пророк. Спосіб життя родини як чинник ставлення підлітка до міського середовища/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Вплив батьківської сім'ї на формування статеворольових установок і уявлень старшокласників про майбутнє сімейне життя/ Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук. Проблема формування готовності до сімейного життя та відповідального батьківства у молоді/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психологічні особливості розвитку децентрації в сучасних умовах/ О. Ю. Чекстере.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Чинники професійного самоздійснення фахівців у галузі інформаційних технологій - програмістів і системих адміністраторів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 129-136 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примітки : Бібліогр.: с. 135-136 (7 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоздійснення--професійне самоздійснення--чинники професійного самоздійснення--фахівець у галузі інформаційних технологій--програміст--системний адміністратор
Анотація: В статті викладено результати емпіричного дослідження, спрямованого на визначення психологічних чинників професійного самоздійснення фахівців у галузі інформаційних технологій- програмістів і системних адміністраторів. Встановлено, що найвираженішими чинниками і загального і внутрішньопрофесійного самоздійснення є ступінь незалежності цінностей і поведінки суб'єкта від впливу ззовні та здатність до швидкого встановлення глибоких і тісних емоційно насичених контактів з людьми, до суб'єкт-суб'єктного спілкування. Додатковими чинниками виявилися здатність до цілісного сприйняття світу і людей, до розуміння взаємозвязку протилежностей, таких як гра і робота, тілесне і духовне та здатність приймати своє роздратування, гнів і агресивність як природний прояв людської природи.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна, Гомонюк, Володимир Олександрович
Назва : Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 219-229 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 227-228 (17 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоактуалізація--програміст--професійний розвиток--самоздійснення--професійне самоздійснення
Анотація: У статті викладено результати досліджень, спрямованих на визначення особливостей самоактуалізації особистості програміста як чинника його професійного самоздійснення. Визначено, що програмісти мають суттєво високі показники базових шкал Самоактуалізаційного тесту, при чому їх «надмірна життєва самоактуалізованість» негативно впливає на окремі складові їх професійного самоздійснення, як на внутрішньопрофесійне, так і на зовнішньопрофесійне, що потребує додаткового дослідження. Також було встановлено, що для програмістів властивий, як правило, високий рівень професійного самоздійснення.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.91:331/П 86
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення лікарів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистсті: монография/ О. М. Кокун, В. В. Клименко, О. М. Корніяка. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. C. 129-143 (Шифр 159.91:331/П 86-153526278)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10038/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
УДК : 159.91:331
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна, Войтович, Марія Володимирівна
Назва : Психологічні особливості подолання особистістю життєвих криз
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 126-135 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примітки : Бібліогр.: с. 133-135 (13 назв)
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєва криза--копінг-стратегія--особистісні ресурси--подолання життєвої кризи--психологічні ресурси--ресурсні канали особистості
Анотація: У статті особлива увага приділяється аналізу психологічних ресурсів і ресурсних каналів особистості. Окреслені перспективи емпіричних досліджень проблеми активізації особистістю власних психологічних ресурсів подолання життєвих криз.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.938/П 16
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна, Войтович, Марія Володимирівна
Назва : Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 176-183 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-182 (11 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоздійснення--професійне самоздійснення--шкільні психологи--мотивація--релаксація--практичний психолог
Анотація: Проаналізовано дослідження професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти та методи її профілактики. Встановлено, що високий рівень особистісної та ситуативної тривожності знижує рівень професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти, що є вкрай небажаним для їх професійної діяльності і може призвести до негативних наслідків, одним із яких є професійна деформація.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна, Гомонюк, Володимир Олександрович
Назва : Особливості розвитку професійних якостей у програмістів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 165-170 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-170 (8 назв)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програміст--професійні якості--професійне самоздійснення--мотивація--самоефективність
Анотація: Викладено теоретичний аналіз особливостей розвитку професійних якостей у програмістів.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.938/П 16
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Особливості професійного самоздійснення хірурга
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 166-175: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-175 (6 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоздійснення--професійне самоздійснення--самоефективність--мотивація--професійний розвиток
Анотація: Викладено результати емпіричного дослідження, що висвітлює особливості професійного самоздійснення хірурга. Встановлено позитивний взаємовплив прагнення хірурга до надбання знань про навколишній світ, його здатності усвідомлювати свої потреби і почуття із його внутрішньопрофесійним самоздійсненням.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/П 86
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Особливості професійного самоздійснення спеціалістів в галузі інформаційних технологій (програмістів)
Місце публікування : Психологічний часопис: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 1 (1). - С. 66-73. - ISBN 978-966-189-359-6 (Шифр 15(06)/П 86-059873). - ISBN 978-966-189-359-6
Примітки : Бібліогр.: с. 72-73 (6 назви)
УДК : 159.923.2:005.336.5]:004
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоздійснення--професійне самоздійснення--мотивація--програміст--ознаки самоздійснення--самоефективність--фахівці
Анотація: В статті представлені результати емпіричного дослідження з проблеми особливостей професійного самоздійснення спеціалістів в галузі інформаційних технологій (програмістів). Було виявлено що у програмістів, які брали участь в нашому дослідженні, здебільшого достатньо високий загальний рівень професійного самоздійснення, який залежить в них від рівня потреби у професійному вдосконаленні. Визначено, що в них є низьким рівень взаємодії з іншими фахівцями і прийняття їхньої агресії. Самоефективність програмістів залежить від розкриття ним власного особистісного потенціалу і постійного прагнення до професійної автономії і незалежності.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/П 16-074704 рукописний текст
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Особливості образу "Я" акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :200,[35] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-200.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Девіантна поведінка
Педагогічна психологія-- Я-образ
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ "я"--самооцінка--саморегуляція--девіантна поведінка--агресивна поведінка--адиктивна поведінка--деліквентна поведінка
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування образу "я" у акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою. Поглиблено розуміння взаємозв'язків акцентуацій характеру з девіантною поведінкою та трансформацією образу "Я" в підлітковому віці. Виявлено особливості складових компонентів образу "Я" акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою: когнітивного, емоційно-ціннісного та поведінкового.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення лікарів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 90-100 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-852951761)
Примітки : Бібліогр.: с. 99-100 (6 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоздійснення--професійне самоздійснення--чинники професійного самоздійснення--мотивація--лікарі
Анотація: Встановлено, що найбільш вираженим загальним чинником професійного самоздійснення лікарів є рівень професійної самоефективності. Наступним вираженим чинником є рівень внутрішньої мотивації. Також було визначено негативні чинники.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Вплив синдрому емоційного вигорання на професійне самоздійснення лікаря
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 155-164: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примітки : Бібліогр.: с. 163-164 (5 назв)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лікар--професійне самоздійснення--мотивація--самоефективність--емоційне вигорання
Анотація: Висвітлюються особливості впливу синдрому емоційного вигорання на професійне самоздійснення лікаря. Встановлено негативний вплив симптомів емоційного вигорання на загальний рівень професійного самоздійснення лікаря, а також його зовнішньопрофесійне та внутрішньопрофесійне самоздійснення.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Вплив криз професійного розвитку на професійне самоздійснення вчителя
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 117-126 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примітки : Бібліогр.: с. 124-126 (13 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія праці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вимоги до фахівця--криза професійного розвитку--конструктивна стретегія подоляння кризи--психологічний портрет вчителя--професійне самоздійснення
Анотація: У статті основна увага приділяється вивчення професійного самоздійснення вчителя в умовах соціально-політичних перетворень та зміни вимог до особистості. Окреслено залежність рівня професійного самоздійснення вчителя від стратегій подолання ним криз професійного розвитку.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955./М 74-184124843 рукописний текст
Автор(и) : Могиляста, Світлана Миколаївна
Назва : Психолого-педагогічні засоби розвитку емоційного інтелекту старшокласників : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :26 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 37.015.3:159.955.942(043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--емоційний інтелект страшокласників--модель емоційного інтелекту старшокласників--розвиток емоційного інтелекту--ідентифікація емоцій--використання емоцій--розуміння емоцій--свідома регуляція емоцій--психолого-педагогічні засоби
Анотація: Дистертацію присвячено актуальній для педагогічної та вікової психології проблемі психолого-педагогічних засобів розвитку емоційного інтелекту старшокласників. У роботі представлений аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми емоційного інтелекту у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрита сутність поняття "емоційний інтелект старшокласника". Емоційний інтелект старшокласників розглядається як структурний феномен, ментальні складові якого дозволяють розуміти свої емоції й емоції інших, усвідомлювати їх та управляти ними. Окреслені шляхи та перспективи розвитку емоційного інтелекту старшокласників психолого-педагогічними засобами в умовах навчально-виховного процесу в освітньому закладі. Доведено, що рівень ЕІ старшокласників є низького і середнього рівня, тому потребує фомрувального впливу. Здійснений факторний і кореляційний аналіз результатів констатувального етапу дослідження, що дозволило створити 8-факторну модель розвитку емоційного інтелекту старшокласника, до якої ввійшли наступні показники: когнітивно-фізіологічний настрій, навчальний, вольова саморегуляція, емпатія, управління власними емоціями, емоційна врівноваженість, управління чужими емоціями. У межах програми розвитку ЕІ старшокласників психолого-педагогічними засобами було впроваджено авторську Програму "Розвиваємо емоційний інтелект" та автрський Інтегрований курс розвитку ЕІ старшокласників засобами уроку англійської мови, що процедурно посилювались психологічними вправами, різними формами індивідуальної та групової роботи на засадах позитивної психотерапії. Перевірка ефективності застосованих психолого-педагогічних засобів показала статистично значущі позитивні зміни наступних показників факторної моделі розвитку емоційного інтелекту старшокласника: загальний рівень емоційного інтелекту, розуміння емоцій (загалом), міжособистісний емоційний інтелект, розуміння власних емоцій, розуміння чужих емоцій, управління власними емоціями, управління чужими емоціями, контроль експресії, емпатія, емоційна врівноваженість.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955./М 74-267985948 рукописний текст
Автор(и) : Могиляста, Світлана Миколаївна
Назва : Психолого-педагогічні засоби розвитку емоційного інтелекту старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :197 с.: табл. + 1 додатки 46 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.168-197 (314 назв).
УДК : 37.015.3:159.955.942(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дітей шкільного віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--емоційний інтелект старшокласників--модель емоційного інтелекту старшокласників--розвиток емоційного інтелекту--ідентифікація емоцій--використання емоцій--розуміння емоцій--свідома регуляція емоцій--психолого-педагогічні засоби
Анотація: Дистертацію присвячено актуальній для педагогічної та вікової психології проблемі психолого-педагогічних засобів розвитку емоційного інтелекту старшокласників. У роботі представлений аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми емоційного інтелекту у психолого-педагогічних дослідженнях, розкрита сутність поняття "емоційний інтелект старшокласника". Емоційний інтелект старшокласників розглядається як структурний феномен, ментальні складові якого дозволяють розуміти свої емоції й емоції інших, усвідомлювати їх та управляти ними. Окреслені шляхи та перспективи розвитку емоційного інтелекту старшокласників психолого-педагогічними засобами в умовах навчально-виховного процесу в освітньому закладі. Доведено, що рівень ЕІ старшокласників є низького і середнього рівня, тому потребує фомрувального впливу. Здійснений факторний і кореляційний аналіз результатів констатувального етапу дослідження, що дозволило створити 8-факторну модель розвитку емоційного інтелекту старшокласника, до якої ввійшли наступні показники: когнітивно-фізіологічний настрій, навчальний, вольова саморегуляція, емпатія, управління власними емоціями, емоційна врівноваженість, управління чужими емоціями. У межах програми розвитку ЕІ старшокласників психолого-педагогічними засобами було впроваджено авторську Програму "Розвиваємо емоційний інтелект" та автрський Інтегрований курс розвитку ЕІ старшокласників засобами уроку англійської мови, що процедурно посилювались психологічними вправами, різними формами індивідуальної та групової роботи на засадах позитивної психотерапії. Перевірка ефективності застосованих психолого-педагогічних засобів показала статистично значущі позитивні зміни наступних показників факторної моделі розвитку емоційного інтелекту старшокласника: загальний рівень емоційного інтелекту, розуміння емоцій (загалом), міжособистісний емоційний інтелект, розуміння власних емоцій, розуміння чужих емоцій, управління власними емоціями, управління чужими емоціями, контроль експресії, емпатія, емоційна врівноваженість.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/У45
Автор(и) : Кокун, Олег Матвійович, Кравченко Д. Г., Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Чинники професійного самоздійснення вчителя
Колективи : Київськ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка
Місце публікування : Український психологічний журнал: Збірник наукових праць/ Київськ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ: Міленіум, 2018. - № 2(8). - С. 74-85 (Шифр 15(08)/У45-240343098)
Примітки : Бібліогр.: С. 83-84.
УДК : 159.9(477)(062.552)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Кокун, Олег Матвійович, Панасенко, Наталія Миколаївна
Назва : Програма сприяння професійному самоздійсненю вчителів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 106-121 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примітки : Бібліогр.: с. 119-121 (11 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самоздійснення--програма--тренінг--вправи--вчитель
Анотація: У статті викладено зміст і структуру програми забезпечення професійного самоздійснення вчителів. Програма складається із двох послідовних етапів: загального та індивідуального. Загальний етап програми розраховано на двадцять сім академічних годин. Метою програми є підвищення у вчителів рівнів: зацікавленості у власній професійній діяльності; задоволеністю своєю професією і роботою; вираженості цінностей, властивих особистості, що самоактуалізується; внутрішньої професійної мотивації; здатності до шкидкого встановлення контактів із різними людьми і професійної самоефективності
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.015:[159.92/З 48-082304540 рукописний текст
Автор(и) : Зеленська, Зоя Петрівна
Назва : Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :189 с.: табл. + 1 додатки 18 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.166-189 (245 назв).
УДК : 373.5.015:[159.922.73:17.026.3]:81'232'373'45
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здобувачі загальної середньої освіти--іноземна мова--іншомовна лексика--комунікативна компетентність--комунікативні уміння--комунікація--лексична компетентність--психокорекційна програма--психокорекція--спілкування--тренінг--учні освітньої школи
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.015:3[159.9/З 48-428595923 рукописний текст
Автор(и) : Зеленська Зоя Петрівна, Зоя Петрівна
Назва : Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :28 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 373.5.015:3[159.922.73:17.026.3]:81'232'373.5
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здобувачі загальної середньої освіти--іноземна мова--іншомовна лексика--комунікативна компетентність--комунікативні уміння--комунікація--лексична компетентність--психокорекційна програма--психокорекція--спілкування--тренінг--учні основної школи
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 18
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018
Кільк.характеристики :166 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 12.00 р.
УДК : 159.91(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці--експериментальна психологія
Зміст : Особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку/ В. В. Андріюк. Динаміка показників самооцінки стану зимівників станції "Академік Вернадський" протягом періоду гострої адаптації та полярної зими/ Л. М. Бахмутова. Визначення чинників складових внутрішньо-професійного самоздійснення працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Технологія сприяння професійному самоздійсненню практичних психологів галузі середньої освіти/ М. В. Войтович. Один із підходів розроблення технології психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення вчених/ Г. В. Гуменюк. Методи оптимізації професійного самоздійснення менеджерів комерційних організацій/ Г. П. Дзвоник. Аналіз стратегій копінг-поведінки сучасних студентів/ Г. М. Дубчак. Підсумки системного дослідження професійного самоздійснення вихователів дошкільного віку/ Т. В. Завадська. Психологічні особливості розвитку мотивації досягнень у підлітковому віці/ В. В. Завірюха. Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики/ З. П. Зеленська. Психофізіологічна асиметрія півкуль мозку і сервомеханізми у здійсненні наміру людини/ В. В. Клименко. Програма сприяння професійному самоздійсненю вчителів/ О. М. Кокун, Н. М. Панасенко. Характеристики мотивації досягнення науковців/ Т. В. Кружева. Чинники професійного самоздійснення фахівців у галузі інформаційних технологій - програмістів і системих адміністраторів/ Н. М. Панасенко. Суб'єктивні особистісні критерії адаптації студентів до навчання в медичному коледжі/ Н. В. Сабліна. Підсумки планового дослідження основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів/ Т. Л. Савченко. Психологічні фактори самодетермінації особистості/ Л. З. Сердюк.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 17
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017
Кільк.характеристики :179 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 11.00 р.
УДК : 159.91(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Засоби розвитку словника у дошкільників/ В. Г. Албул. Визначення загальних чинників професійного самоздійснення працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення шкільних психологів/ М. В. Войтович. Теоретико-методологічні підходи до вивчення самоздійснення суб'єкта праці/ Г. В. Гуменюк. Визначення загальних чинників психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення менеджерів/ Г. П. Дзвоник. Визначення загальних чинників професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл/ О. М. Кокун, Ю. В. Серьогін. Визначальні чинники професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення лікарів/ Н. М. Панасенко. Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості/ С. В. Підлісна. Значення дослідження темпераменту студентів для оптимізації процесу адаптації/ Н. В. Сабліна. Визначення основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів/ Т. Л. Савченко. Структура та функція психологічного благополуччя особистості/ Л. З. Сердюк. Методологія дослідження особистісної автономії як ключової ознаки самодетермінації особистості/ Г. В. Чайка. Модель життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Психологічні особливості самоорганізації особистості в параолімпійському спорті/ О. М. Шамич. Гедоністичні переваги сучасної молоді / В. В. Шульга. Психологічна робота з працівниками Державної кримінально-виконавчої служби України: сучасний стан, проблеми та перспективи/ М. С. Ятчук.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 23
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2017
Кільк.характеристики :376 с.: табл.
Ціна : 23.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем/ В. О. Моляко. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику/ Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму/ О. І. Бедлінський. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах/ Л. В. Березова. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу/ О. М. Боровицька. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів/ Н. А. Ваганова. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта/ Ю. А. Гулько. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді/ І. В. Данилюк, В. В. Гресько. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації/ Л. А. Девіс. Концептуальні парадигми самоефективності особистості/ М. Т. Дригус. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу/ І. В. Клименко. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди/ О. В. Костюченко. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів/ Н. М. Латиш. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів/ Л. М. Литвинчук. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі/ К. В. Максьом. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника/ К. А. Марчук. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. Особливості інновацій в творчій діяльності людини/ В. В. Москаленко. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді/ В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка, . Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста/ Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента/ А. Н. Поддьяков. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості/ Ф. М. Подшивайлов. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів/ І. М. Поклад. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні/ Л. В. Преснякова. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами/ С. Сардарзаде. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади/ Т. І. Сила. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів/ Т. М. Третяк. Творче сприймання реальності/ Т. М. Третяк. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад/ І. В. Яворська-Вєтрова. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества/ В. Кудрявцев. По психологическим тропинкам и дорогам/ Ю. А. Гулько.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 16
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016
Кільк.характеристики :196 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 12.00 р.
УДК : 159.91(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Акмеологічні основи особистісного самоздійснення/ І. В. Болотнікова. Феномен самоздійснення у вимірі акмеологічного розвитку професіоналу/ Г. В. Гуменюк. Роль емоційної стійкості в професійному самоздійсненні фахівця/ Г. П. Дзвоник. Порівняльний аналіз навчального стресу у студентів вищих та середніх навчальних закладів/ Г. М. Дубчак. Психологічні особливості професійного самоздійснення вихователів дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Моделі соціальних репрезентацій в парадигмі дослідження соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Особистісні чинники розвитку соціального інтелекту у фахівців соціономічного профілю/ Я. Ю. Каплуненко. Чинники професійного самоздійснення особистості (статеві особливості)/ О. М. Кокун. Комунікативна компетентність як визначальний чинник професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка. Індивідуальні особливості мотиваційних компонентів в професійному самоздійсненні вчених-дослідників/ Т. В. Кружева. Психологічна характеристика комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту: факторний аналіз/ О. В. Лахтадир. Основні підходи до вивчення проблеми наркотичної залежності/ Л. М. Литвинчук. Вплив криз професійного розвитку на професійне самоздійснення вчителя/ Н. М. Панасенко. Психологічні особливості подолання особистістю життєвих криз/ Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. Психологічні захисти та самоставлення особистості/ Н. М. Пилипенко. Психологічні сприяння психофізіологічному забезпеченню професійного самоздійснення фахівця в умовах соціально-економічних перетворень/ Т. Л. Савченко. Психологічні основи самореалізації особистості/ Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. Концептуальні основи психологічного відбору працівників служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф/ М. О. Удод. Стрес, тривога та агресія, як небажані складові адаптаційного процесу для військовослужбовців/ О. С. Ходос. Особливості протікання розладів адаптації у різних вікових та соціальних группах/ О. В. Шелестова. Взаємозв'язок рівня шкільної тривожності та адаптації школярів/ В. В. Шульга.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015
Кільк.характеристики :283 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 17.00 грн.
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського/ В. І. Вус. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення/ Г. В. Гуменюк. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів/ Г. П. Дзвоник. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій/ Г. М. Дубчак. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності/ Т. В. Завадська. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи/ О. М. Кокун. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен/ С. М. Кравчук. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців/ Т. В. Кружева. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря/ О. О. Лазуренко. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу/ О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності/ О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі/ О. М. Макаренко, О. С. Ходос. Особливості професійного самоздійснення хірурга/ Н. М. Панасенко. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти/ Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти/ І. В. Петренко. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів/ О. А. Притула. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи/ Ю. В. Серьогін. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки/ О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби/ О. С. Ходос. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження/ Т. О. Цавалюк. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор/ Г. В. Чайка. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники/ О. М. Чудакова. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку/ В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 14
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014
Кільк.характеристики :238 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 р.
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Особливості професійного самоздійснення та самоактуалізації працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Психологічні особливості прояву адаптаційних ресурсів особистості під впливом самооцінки/ Ю. О. Бохонкова. Особливості професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти/ М. В. Войтович. Професійне самоздійснення вченого: постановка проблеми та алгоритм дослідження/ Г. В. Гуменюк. Професійне самоздійснення менеджерів комерційних організацій/ Г. П. Дзвоник. Психологічні особливості становлення ціннісного ставлення до сім'ї у дітей/ О. О. Дулова, О. П. Проскурняк. Професіне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Проблема смислового рівня регуляції діяльності при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності/ Н. В. Завязкіна. Особливості професійного самоздійснення фахівців різного віку та професій/ О. М. Кокун. Емпіричне вивчення особливостей професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка, О. В. Лахтадир, В. О. Гомонюк. Професійне самоздійснення : система понять/ Т. В. Кружева. Метод розрахунку мінімальних часових порогів активації корекційних процесів в управлінні руховою діяльністю/ О. Р. Малхазов. Мотивація професійної діяльності вчителя в умовах роботи з гіперактивними молодшими школярами/ А. І. Мельник. Психологічні основи інтернет-комунікації/ О. М. Немеш. Підходи до розуміння емоційної стійкості як наукове підґрунтя її визначення у фахівців із надзвичайних ситуацій/ А. Б. Неурова. Вплив синдрому емоційного вигорання на професійне самоздійснення лікаря/ Н. М. Панасенко. Особливості розвитку професійних якостей у програмістів/ Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. Психологічні механізми розгортання соціального діалогу в освітньому просторі/ І. В. Петренко. Формування особистісної готовності до професійної діяльності у студентів із соматичними вадами/ Н. М. Петрученко. Мотиваційні компоненти академічного консультування майбутніх фахівців/ Н. М. Пилипенко. Професійне самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів/ Т. Л. Савченко. Полівалентність професійної спрямованості майбутніх психологів/ Л. З. Сердюк, А. О. Соколюк. Особливості ціннісних орієнтацій осіб, що зловживають комп'ютерними іграми/ Г. В. Чайка. Інтелектуальна компетентність особистості/ В. М. Шмаргун.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 8864
Кількість відвідувачів 732
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя