Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Папуча, Микола Васильович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
159.923.2
П 17


    Папуча, Микола Васильович.
    Внутрішній світ людини та його становлення [Текст] : наукова монографія / М. В. Папуча ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Ніжин : Видавець Лисенко М. М., 2011. - 656 с. - Бібліогр.: с. 612-642. - ISBN 978-617-640-048-6
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Внутрішній світ людини--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
внутрішній світ людини -- психічні стани -- переживання -- діалог -- розвиток особистості -- сприймання художнього твору

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \рец.\; Яценко, Тамара Семенівна \рец.\; Бондаренко, Олександр Федорович \рец.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
159.922.8
С 24


    Сватенкова, Тетяна Іванівна.
    Психологічні особливості екзистенційних переживань особистості у період ранньої юності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. І. Сватенкова ; наук. кер. М. В. Папуча ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 255 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-213. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Становлення особистості--Екзистенційні переживання--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
становлення особистості -- екзистенційні переживання -- рання юність
Анотація: В роботі обґрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження екзистенційних переживань особистості у період ранньої юності. Визначено основні психологічні характеристики екзистенційних переживань особистості у даний віковий період. Виокремлено і структуровано складові частини екзистенційного переживання у досліджуваних раннього юнацького віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Папуча, Микола Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.928.22:33]-057.85/.86(043.5)
Ф 32


    Федько, Олександр Олександрович.
    Психологічні особливості обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Федько ; наук. кер. М. В. Папуча ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 186 с. : табл. + 1 додатки 14 с. - Бібліогр.: с.171-186 (200 назв). -
УДК
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- діагностика -- психологічні фактори -- професіоналізм -- креативність -- мислення -- здібності
Анотація: У дисертаційному дослідженні проаналізовано та узагальнено основні підходи до розв'язання проблеми обдарованосіт фахівців економічного профілю. Обдарованість майбутніх фахівців економічного профілю розуміється як складна єдність міжфункціональних психологічних систем, які включають в себе різні аспекти розвитку мотивації, креативності, діяльності, суб'єктності, особистості, включених у здійснення активності в сфері відносин "людина-економіка". Виявлено високий, середній та низький рівні обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю. Діагностовано компоненти обдарованості, зокрема, загально-особистісна обдарованість студентів економічного профілю проявлялася у вираженому прагненні до самоактуалізації. Мотиваційна обдарованість студентів економічного профілю продемонструвала високий рівень розвитку мотиваційних показників. Креативна обдарованість студентів еконмічного профілю зумовлена високим рівнем креативності та мисленнєвої жвавості. Організаційно-діяльнісна обдарованість студентів економічного профілю передбачає, зокрема, розвинені комунікативні та організаторські здібності. Описано методичні рекомендації, які дають можливість здійснення спеціально організованого навчання, що забезпечує розвиток компетенції організовувати майбутню підприємницьку діяльність, можливість оволодіння сучасними економічними техзнологіями, здатність більш успішно реалізовувати себе в економіці і бізнесі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Папуча, Микола Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.928.22:33]-057.85/.86(043.5)
Ф 32


    Федько, Олександр Олександрович.
    Психологічні особливості обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю [Рукопис] : автореф. дис. ... кан. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Федько ; наук. кер. М. В. Папуча ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 18 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- діагностика -- психологічні фактори -- професіоналізм -- креативність -- мислення -- здібності
Анотація: У дисертаційному дослідженні проаналізовано та узагальнено основні підходи до розв'язання проблеми обдарованосіт фахівців економічного профілю. Обдарованість майбутніх фахівців економічного профілю розуміється як складна єдність міжфункціональних психологічних систем, які включають в себе різні аспекти розвитку мотивації, креативності, діяльності, суб'єктності, особистості, включених у здійснення активності в сфері відносин "людина-економіка". Виявлено високий, середній та низький рівні обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю. Діагностовано компоненти обдарованості, зокрема, загально-особистісна обдарованість студентів економічного профілю проявлялася у вираженому прагненні до самоактуалізації. Мотиваційна обдарованість студентів економічного профілю продемонструвала високий рівень розвитку мотиваційних показників. Креативна обдарованість студентів еконмічного профілю зумовлена високим рівнем креативності та мисленнєвої жвавості. Організаційно-діяльнісна обдарованість студентів економічного профілю передбачає, зокрема, розвинені комунікативні та організаторські здібності. Описано методичні рекомендації, які дають можливість здійснення спеціально організованого навчання, що забезпечує розвиток компетенції організовувати майбутню підприємницьку діяльність, можливість оволодіння сучасними економічними техзнологіями, здатність більш успішно реалізовувати себе в економіці і бізнесі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Папуча, Микола Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
37.013+37.091.33-027.22:130.12
К 31


    Качан , Тетяна Миколаївна.
    Психологічні особливості реалізації вчителем гуманістичної позиції в педагогічній діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Качан Тетяна Миколаївна ; наук. кер. Папуча М. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 192 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-183. -
УДК
ББК 37.013 + 37.091.33-027.22:130.12
Рубрики: Соціальна психологія--Гуманність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
позиція -- гуманістична позиція -- діалогізм -- діалогічна інтенція -- спрямованість особистості
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей особистісної позиції суб"єктів педагогічного процесу та вивченню напрямів підготовки вчителів до реалізації гуманістичної позиції в педагогічній діяльності. За результатами аналізу літературних джерел показано, що гуманістична позиція особистості являє собою складне психологічне утворення, яке виявляється передусім в діалогічному характері поведінкових проявів, зокрема, в професійно-педагогічній діяльності. Її наявність зумовлює можливість особистісного контакту в системі "вчитель-учень", сприяє позбавленню від маніпулятивності і авторитарності, і, отже, сприяє всебічному вільному розвитку учасниківпедагогічного спілкування. В ході емпіричного дослідження визначено гуманістичну позицію вчителя як структуру, що формується в процесі виконання індивідом навчально-професійної діяльності та в умовах відповідно організованого спілкування; встановлено змістовну одиницю гуманістичної позиції-діалогічність; встановлено кореляційний зв"язок між гуманістичною позицією вчителя і студентів педагогічних ВНЗ з діалогічною інтенцією і основними компонентами гуманістичної позиції, що визначається в діалогічному спілкування (організаційно-поведінковій, предметно-рефлексивний, міжособистісно-рефлексивний). Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов та апробовано програму розвитку гуманістичних якостей майбутніх вчителів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Папуча, Микола Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
15(092)
П86


   
    Психологія людини: Л.С.Виготський та сучасна наука [Текст] : збірник статей. Вип. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за ред. М. В. Папучі. - Ніжин : НДУ ім.М.В.Гоголя, 2018. - 127 с. - ISBN 978-617-527-182-7 : 20.00 грн. грн
УДК
РУБ 15(092)
Рубрики: Психологічна спадщина--Видатні особистості--Україна--Наукове видання
Кл.слова (ненормовані):
психологія людини -- психологічна спадщина -- видатні особистості -- Україна -- психологія -- людина -- особистість


Дод.точки доступу:
Папуча, Микола Васильович; Виготський, Лев Семенович (радянський психолог, засновник культурно-історичної школи в психології, на якій базується психологічна теорія діяльності ; 1896-1934); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 23736
Кількість відвідувачів 487
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя