Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Папуча, Микола Васильович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/К 31 рукописний текст
Автор(и) : Качан , Тетяна Миколаївна
Назва : Психологічні особливості реалізації вчителем гуманістичної позиції в педагогічній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :192 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-183.
УДК : 37.013+37.091.33-027.22:130.12
ББК : 37.013 + 37.091.33-027.22:130.12
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Гуманність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): позиція--гуманістична позиція--діалогізм--діалогічна інтенція--спрямованість особистості
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей особистісної позиції суб"єктів педагогічного процесу та вивченню напрямів підготовки вчителів до реалізації гуманістичної позиції в педагогічній діяльності. За результатами аналізу літературних джерел показано, що гуманістична позиція особистості являє собою складне психологічне утворення, яке виявляється передусім в діалогічному характері поведінкових проявів, зокрема, в професійно-педагогічній діяльності. Її наявність зумовлює можливість особистісного контакту в системі "вчитель-учень", сприяє позбавленню від маніпулятивності і авторитарності, і, отже, сприяє всебічному вільному розвитку учасниківпедагогічного спілкування. В ході емпіричного дослідження визначено гуманістичну позицію вчителя як структуру, що формується в процесі виконання індивідом навчально-професійної діяльності та в умовах відповідно організованого спілкування; встановлено змістовну одиницю гуманістичної позиції-діалогічність; встановлено кореляційний зв"язок між гуманістичною позицією вчителя і студентів педагогічних ВНЗ з діалогічною інтенцією і основними компонентами гуманістичної позиції, що визначається в діалогічному спілкування (організаційно-поведінковій, предметно-рефлексивний, міжособистісно-рефлексивний). Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов та апробовано програму розвитку гуманістичних якостей майбутніх вчителів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/П 17
Автор(и) : Папуча, Микола Васильович
Назва : Внутрішній світ людини та його становлення : Наукова монографія
Вихідні дані : Ніжин: Видавець Лисенко М. М., 2011
Кільк.характеристики :656 с.
Примітки : Бібліогр.: с. 612-642.
ISBN, Ціна 978-617-640-048-6
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Внутрішній світ людини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішній світ людини--психічні стани--переживання--діалог--розвиток особистості--сприймання художнього твору
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8/С 24 рукописний текст
Автор(и) : Сватенкова, Тетяна Іванівна
Назва : Психологічні особливості екзистенційних переживань особистості у період ранньої юності : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :255 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-213.
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Становлення особистості-- Екзистенційні переживання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): становлення особистості--екзистенційні переживання--рання юність
Анотація: В роботі обґрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження екзистенційних переживань особистості у період ранньої юності. Визначено основні психологічні характеристики екзистенційних переживань особистості у даний віковий період. Виокремлено і структуровано складові частини екзистенційного переживання у досліджуваних раннього юнацького віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(092)/П86
Назва : Психологія людини: Л.С.Виготський та сучасна наука : збірник статей. Вип. 1
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :127 с.
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
ISBN, Ціна 978-617-527-182-7: 20.00, 20.00 грн., грн
УДК : 159.9.019Виготський+159.9(092)-05](082) + 159.9.019Виготський+159.9(092)-05](082) + 159.9(092)-05](082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна спадщина-- Видатні особистості --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія людини--психологічна спадщина--видатні особистості--україна--психологія--людина--особистість
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.22:33]-05/Ф 32-879184546 рукописний текст
Автор(и) : Федько, Олександр Олександрович
Назва : Психологічні особливості обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :186 с.: табл. + 1 додатки 14 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.171-186 (200 назв).
УДК : 159.928.22:33]-057.85/.86(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--діагностика--психологічні фактори--професіоналізм--креативність--мислення--здібності
Анотація: У дисертаційному дослідженні проаналізовано та узагальнено основні підходи до розв'язання проблеми обдарованосіт фахівців економічного профілю. Обдарованість майбутніх фахівців економічного профілю розуміється як складна єдність міжфункціональних психологічних систем, які включають в себе різні аспекти розвитку мотивації, креативності, діяльності, суб'єктності, особистості, включених у здійснення активності в сфері відносин "людина-економіка". Виявлено високий, середній та низький рівні обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю. Діагностовано компоненти обдарованості, зокрема, загально-особистісна обдарованість студентів економічного профілю проявлялася у вираженому прагненні до самоактуалізації. Мотиваційна обдарованість студентів економічного профілю продемонструвала високий рівень розвитку мотиваційних показників. Креативна обдарованість студентів еконмічного профілю зумовлена високим рівнем креативності та мисленнєвої жвавості. Організаційно-діяльнісна обдарованість студентів економічного профілю передбачає, зокрема, розвинені комунікативні та організаторські здібності. Описано методичні рекомендації, які дають можливість здійснення спеціально організованого навчання, що забезпечує розвиток компетенції організовувати майбутню підприємницьку діяльність, можливість оволодіння сучасними економічними техзнологіями, здатність більш успішно реалізовувати себе в економіці і бізнесі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.22:33]-05/Ф 32-883153568 рукописний текст
Автор(и) : Федько, Олександр Олександрович
Назва : Психологічні особливості обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю : автореф. дис. ... кан. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :18 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.928.22:33]-057.85/.86(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Економічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--діагностика--психологічні фактори--професіоналізм--креативність--мислення--здібності
Анотація: У дисертаційному дослідженні проаналізовано та узагальнено основні підходи до розв'язання проблеми обдарованосіт фахівців економічного профілю. Обдарованість майбутніх фахівців економічного профілю розуміється як складна єдність міжфункціональних психологічних систем, які включають в себе різні аспекти розвитку мотивації, креативності, діяльності, суб'єктності, особистості, включених у здійснення активності в сфері відносин "людина-економіка". Виявлено високий, середній та низький рівні обдарованості майбутніх фахівців економічного профілю. Діагностовано компоненти обдарованості, зокрема, загально-особистісна обдарованість студентів економічного профілю проявлялася у вираженому прагненні до самоактуалізації. Мотиваційна обдарованість студентів економічного профілю продемонструвала високий рівень розвитку мотиваційних показників. Креативна обдарованість студентів еконмічного профілю зумовлена високим рівнем креативності та мисленнєвої жвавості. Організаційно-діяльнісна обдарованість студентів економічного профілю передбачає, зокрема, розвинені комунікативні та організаторські здібності. Описано методичні рекомендації, які дають можливість здійснення спеціально організованого навчання, що забезпечує розвиток компетенції організовувати майбутню підприємницьку діяльність, можливість оволодіння сучасними економічними техзнологіями, здатність більш успішно реалізовувати себе в економіці і бізнесі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 24815
Кількість відвідувачів 487
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя