Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Подшивайлова, Лідія Іванівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 22
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2016
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Поліфонічна трансформація наукової школи Г.С. Костюка/ В. О. Моляко. Методико-психологічні питання діагностики творчого здоров'я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.)/ Т. С. Алєксєєва, В. В. Бідний, В. А. Моляко. Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога/ Б. В. Барчі. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання/ О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач/ Л. В. Березова. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності/ Н. А. Ваганова. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем/ О. В. Венцик. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності/ О. Р. Германович. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності/ В. В. Гресько. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку/ Ю. А. Гулько. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності/ І. В. Івашкевич. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини/ А. В. Кабанцева. Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства/ В. В. Кириченко. Медичне мислення як творче мислення лікаря/ І. Т. Кишакевич, О. В. Панчак. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків/ Е. В. Кіричевська. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу/ І. Л. Козова. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди/ О. В. Костюченко. Криза в психології: конструктивна роль (рос.)/ В. О. Мазілов. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності/ І. А. Мартинюк. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Медведєва. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні/ Л. А. Мойсеєнко [и др.]. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ/ О. Л. Музика, М. М. Чекрижова. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень/ Л. М. Найденова. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.)/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала/ Т. С. Пільгук. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента/ О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов. Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці/ В. І. Січка. Розвиток музичної психології як науки/ М. В. Субота. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем/ Т. Н. Третяк. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці/ Л. І. Хабірова. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку/ Т. А. Хахановська. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів/ Г. С. Шапорда. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань/ М. С. Ятчук. Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко)/ В. О. Моляко. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання/ Т. Н. Третяк.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Подшивайлова, Лідія Іванівна, Кокарєва, Марія Володимирівна
Назва : Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 242-252 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 251-252 (11 назв)
УДК : 159.937
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перцептивно-мисленнєва стратегія--аналогізування--комбінування--реконструювання--художній твір--художні ознаки картини
Анотація: У статті визначені та описані прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі. На їх основі наповнено психологічним змістом художні ознаки творів живопису. Комбінування проявляється у вдалому підборі елементів для втілення задуму; гармонічній організації елементів зображення у просторі, цілісності композиції, смисловій єдності; у створенні кольорових поєднань, які при їх сприйманні створюють просторові ефекти.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 23
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2017
Кільк.характеристики :376 с.: табл.
Ціна : 23.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем/ В. О. Моляко. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику/ Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму/ О. І. Бедлінський. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах/ Л. В. Березова. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу/ О. М. Боровицька. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів/ Н. А. Ваганова. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта/ Ю. А. Гулько. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді/ І. В. Данилюк, В. В. Гресько. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації/ Л. А. Девіс. Концептуальні парадигми самоефективності особистості/ М. Т. Дригус. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу/ І. В. Клименко. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди/ О. В. Костюченко. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів/ Н. М. Латиш. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів/ Л. М. Литвинчук. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі/ К. В. Максьом. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника/ К. А. Марчук. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. Особливості інновацій в творчій діяльності людини/ В. В. Москаленко. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді/ В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка, . Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста/ Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента/ А. Н. Поддьяков. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості/ Ф. М. Подшивайлов. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів/ І. М. Поклад. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні/ Л. В. Преснякова. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами/ С. Сардарзаде. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади/ Т. І. Сила. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів/ Т. М. Третяк. Творче сприймання реальності/ Т. М. Третяк. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад/ І. В. Яворська-Вєтрова. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества/ В. Кудрявцев. По психологическим тропинкам и дорогам/ Ю. А. Гулько.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Подшивайлова, Лідія Іванівна, Шепельова М.В.
Назва : Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 263-277 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примітки : Бібліогр.: с. 273-276 (36 назв)
УДК : 159.937
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання--сприйняття--перцепція--властивості сприймання--стратегія--перцептивно-мисленнєва стратегія--творчість--властивість особистості
Анотація: У статті представлено теоретичний огляд наукової літератури з проблеми визначення поняття сприймання та його властивостей (вибірковість, структурованість, осмисленість, опредметненість, нелінійність, адекватність, синкретичність, константність, цілісність). На основі аналізу словників та праць з психології творчості визначено основні функції стратегії: визначає готовність суб’єкта до творчої діяльності; упорядковує інформацію, що надходить до особистості; дозволяє оцінити своєчасність конкретних дій; задає напрям здійснення творчої діяльності; виділяє певну інформацію із загального інформаційного потоку; задає напрям інтерпретації інформації; визначає орієнтацію на майбутнє; вибудовує ієрархію цілей; визначає вектор пошуку, напрям вирішення задач. Перцептивно-мисленнєва стратегія розглядається як властивість, що спрямовує особистість на досягнення гармонії з оточуючим середовищем у процесі їх взаємодії. Вона інтегрально визначає здатність особистості до творчої діяльності, спрямовує її на успішність прийняття і здійснення рішень у процесі розв’язання задач, задає основний напрямок інтерпретації, розуміння актуальної інформації, в подальшому реалізується у певній діяльності, орієнтує особистість на майбутнє. Перцептивно-мисленнєва стратегія сприяє конструктивному вирішенню протиріч між наявними у суб'єкта знаннями й досвідом та новими вимогами актуальної ситуації, в чому полягає її творчий характер. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість особистості визначає її індивідуально-психологічні особливості.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 24
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2018
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.954(08)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Психологічні проблеми конструювання образу світу (загальгі положення робочої концепції)/ В. О. Моляко. Мовна концепція свідомості/ О. І. Бедлінський. Архепит і праобраз: пошук спільних тенденцій/ О. М. Боровицька. Проблема формування стратегій пошуків аналогій у старших дошкільників/ Н. А. Ваганова. Мізинські палеолітичні фігурки (спроба охарактеризувати даний мистецький феномен методом класичного психоаналізу)/ А. В. Гощіцький. Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку/ І. М. Грузинська. Особливості діагностики процесу розв'язування дошкільниками задач, спрямованих не розуміння емоцій/ Ю. А. Гулько. Особливості взаємовідносин особистості дитини з соціальним оточенням в умовах психічної депривації/ Л. А. Девіс. Наука концептуалізація моделі становлення картини світу особистості у сучасному інформаційному суспільстві/ В. В. Кириченко. Психологічні аспекти розвитку творчої особистості в процесі викладання предметів природничо-математичного циклу/ В. Ф. Ковальова. Принципи створення комбінованого очно-дистанційного тренінгу як середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості / А. О. Колярова. Творчі складові прийняття управлінських рішень у системі креативного менеджменту/ О. В. Костюченко. Прояви перцептивно-мисленнєвих стратегій в конструктивній діяльності молодших школярів/ Н. М. Латиш. Творчість у психотерапевтичному вимірі/ О. В. Мазяр. Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження)/ Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова. Методика формування психосемантичного змісту професійної свідомості майбутніх філологів/ С. А. Пустовий. Функціонування перцептивно-мисленнєвих стратегій у процесі творчості/ Т. Н. Третяк, В. О. Гомонюк. Психолого-організаційна технологія підготовки керівників оперативно-розшукових підрозділів до управління організаційними змінами/ О. С. Туз. Діагностика та розвиток здатності студентів до художньої діяльності (методичні матеріали)/ М. В. Шепельова. Психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Особливості проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій в процесі розв'язування учнями еврестичних задач/ Т. Н. Третяк.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Подшивайлов Ф. М., Подшивайлова, Лідія Іванівна
Назва : Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження)
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2018. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 24. - С. 135-152 (Шифр 151.51/А 43-243195007)
Примітки : Бібліогр.: С. 150-151 (10 назв)
УДК : 159.9:378
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційна сфера особистості--емоційна спрямованість--адаптивність--особистісна тривожність--організованість--перфекціонізм--учбова мотивація--локалізація контролю--ціннісні орієнтації
Анотація: У статті подано аналіз результатів лонгітюдного дослідження мотиваційної сфери студентів-психологів за основними емпіричними показниками: емоційна спрямованість; адаптивність, особистісна тривожність, організованість, перфекціонізм; учбова мотивація (шкали «отримання знань», «оволодіння професією», «отримання диплому»), внутрішня і зовнішня мотивація; локалізація контролю, мотивація досягнення (прагнення успіху, страх невдач), ціннісні орієнтації. Динаміка змін зазначених показників має наступні особливості. Відчутні зміни в емоційній спрямованості відбулись у рангах п’яти типів емоцій з десяти, зокрема, з першого по четвертий курс ранги праксичних та естетичних емоцій знижуються, а ранги гедоністичних, пугнічних і глоричних – підвищуються. Виявлено суттєве зростання до четвертого курсу рівня особистісної тривожності й рівня мотивації уникнення невдач, а також зниження до третього курсу рівня загального перфекціонізму, зниження з першого до другого курсу внутрішньої мотивації; з першого до третього курсу знижується зовнішня позитивна мотивація. Стабільно низьким залишається рівень організованості, рівень адаптивності знижується у значної кількості студентів, без суттєвих змін залишається інтернальний локус контролю й учбова мотивація. З першого до четвертого курсу зростають ранги термінальних цінностей «цікава робота» та «пізнання», а ранги цінностей «здоров’я», «суспільне визнання», «розвиток», «свобода» – знижуються; ранги інструментальних цінностей «вихованість», «високі запити» зростають, а ранги цінностей «життєрадісність» та «ефективність» – знижуються.
Знайти схожі

 
Статистика
за 27.07.2024
Кількість запитів 61708
Кількість відвідувачів 1253
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя