Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пророк, Наталія Василівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.
   159.923.2
   П 86


   
    Психологічне діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору в умовах воєнного стану і післявоєнного відновлення країни [Електроний ресурс] : практ. посіб. / Н. В. Пророк, С. Т. Бойко [та ін.] ; за ред. Н. В. Пророк. - Київ : [б. в.], 2023. - 220 с. - ISBN 978-617-7745-28-9 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психодіагностика--суб’єкти освітнього простору--Практичний посібник
Кл.слова (ненормовані):
адаптаційні розлади, психологічна травма, психологічна діагностика, освіта під час війни, післявоєнне відновлення, інформаційний стрес
Анотація: Практичний посібник науковці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготували на основі практичного досвіду застосування багатьох із представлених методик в Україні, США, Ізраїлі, країнах Західної Європи, Австралії. Ці методики є науково-обґрунтованими, апробованими та схваленими фахівцями. Їх можна використовувати не тільки для діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору, а й для проведення скринінгу і психологічного діагностування постраждалих від війни (дорослих і дітей). У посібнику міститься інформація про базові принципи психодіагностики постраждалих осіб і особливості психодіагностичної роботи з цією категорією населення; про психологічну травму і реакції на неї. Практичний посібник адресовано практичним психологам, соціальним працівникам, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. Також він буде корисним вихователям дошкільних навчальних закладів, батькам та широкій педагогічній спільноті.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна; Бойко, С. Т.; Пророк, Наталія Василівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
372
Д 68


   
    Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту. Довідник учителя дошкільного навчального закладу [Текст] : довідник / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінікології НАМН України" ; ред. Н. В. Пророк. - 2-е вид. доп. і уточ. - Київ : ТОВ "Гамазин", 2015. - 79 с. : табл. - ISBN 978-966-2145-21-2 : 5.00 грн
УДК
РУБ 372
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЕКСТРЕМАЛЬНІ СИТУАЦІЇ -- ПСИХОЛОГІЧНА ТРАВМА -- гострий психологічний розлад -- посттравматичний стресовий розлад -- дошкільники -- вихователь -- батьки -- воєнний конфлікт

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна \ред.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України"
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
152.5
П 81


    Пророк, Наталія Василівна.
    Професійне становлення практичного психолога [Текст] : наукова монографія / Н. В. Пророк. - Київ : ПП "Канцлер", 2012. - 472 с. - ISBN 978-966-2145-23-6 : 25.00 грн
УДК
РУБ 152.5
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- психологічний аналіз -- самовдосконалення -- практичний психолог -- мотиваційні і ситуаційні фактори -- емпіричне дослідження

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
373
Д 68


   
    Довідник учителя початкової школи. Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту [Текст] : довідник / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінікології НАМН України" ; ред. Н. В. Пророк. - Київ : [б. в.], 2016. - 108 с. : табл. - ISBN 978-966-2145-21-2 : 5.00 грн
УДК
РУБ 373
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЕКСТРЕМАЛЬНІ СИТУАЦІЇ -- ПСИХОЛОГІЧНА ТРАВМА -- гострий психологічний розлад -- посттравматичний стресовий розлад -- МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- вчитель початкової школи -- батьки -- воєнний конфлікт

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна \ред.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України"
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

5.
371.015
А 43


    Пророк, Наталія Василівна.
    Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів [Текст] / Н. В. Пророк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- "зустріч" з Майстром -- прагнення до професійного самовдосконалення -- психологічні механізми -- професійний досвід -- цінності -- професійна рефлексія
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу професійного зразку на процес професійного становлення і професійної соціалізації. Показано, що цей фактор є надзвичайно важливим для формування такого мотиваційно-цільового утворення, як прагнення до професійного самовдосконалення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
   159.922.7
   П 86


   
    Психологічна допомога дітям в умовах воєнного стану [Електроний ресурс] : довідник вихователів дошкільних навчальних закладів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / Н. В. Пророк, С. Т. Бойко, О. В. Гнатюк, О. І. Купрєєва, В. І. Полякова, О. А. Столярчук, Л. Г. Царенко, О. Ю. Чекстере ; за ред. Н. В. Пророк. - Київ : [б. в.], 2022. - 155 с. - ISBN 978-617-7745-19-7 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічна допомога--Діти в умовах воєнного стану
Кл.слова (ненормовані):
екстремальна ситуація -- діти -- воєнний стан -- стреспосттравматичний стресов -- гостра реакція на стрес -- психологічна травма -- психолого-педагогічна допомога
Анотація: Довідник вихователя і вчителя науковці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготували на основі практичного досвіду працівників дошкільних навчальних закладів, вчителів і психологів Києва, Слов’янська та інших міст. Також було узагальнено наукові доробки, присвячені різним аспектам роботи з дітьми, які отримали психічну травму внаслідок військових дій в Україні. У довіднику розглянуто як теоретичні, так і суто практичні проблеми допомоги постраждалим дітям, проаналізовано складні ситуації та дано конкретні рекомендації вихователям, вчителям, батькам. Довідник адресовано вихователям дошкільних навчальних закладів, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. Також він буде корисним практичним психологам, соціальним працівникам, батькам та широкій педагогічній спільноті.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна; Бойко, С. Т.; Гнатюк, Ольга Владиславівна; Купрєєва, О. І.; Полякова, Віталія Іванівна; Столярчук, Олеся Анатоліївна; Царенко, Л. Г.; Чекстере, Оксана Юріївна; Бойко, С. Т. \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
   159.922
   П 86


   
    Психологічна діагностика мотивації особистості до навчання в умовах інформаційного суспільст­ва [Електроний ресурс] : монографія / Н. В. Пророк, Л. О. Кондратен­ко, Л. М. Манилова [та ін.]; за ред. Н. В Пророк. - Київ : [б. в.], 2020. - 131 с. - ISBN 978-966-194-323-9 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Мотивація до навчання--психологічна діагностика
Кл.слова (ненормовані):
мотивація до навчання -- мотив -- навчання -- учіння -- діяльність -- діяльність -- інформаційне суспільство
Анотація: Колективна монографія – результат виконання колективом лабораторії психодіагностики та науково-психологічної інформації трирічної науково-дослідної роботи. У першому розділі проаналізовано теоретико-методологічні підходи до проблеми мотивації особистості до навчання та її особливості в інформаційному суспільстві, розглянуто сутність і структуру цього психологічного феномена. У другому – шостому розділах представлено результати дослідження особливостей мотивації до навчання сучасних здобувачів освіти та специфіку психологічної діагностики цієї мотивації. У монографії запропоновано систему діагностики мотивації до навчання, яка допоможе отримувати адекватні дані про її стан у сучасних учнів загальної середньої школи. Це допоможе вдосконалити навчально-виховний процес в закладах освіти та професійний саморозвиток працівників освіти. Монографію адресовано викладачам закладів вищої освіти, практичним психологам, науковцям-психологам, соціальним працівникам, учителям, вихователям, аспірантам та студентам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна; Кондратенко, Лариса Олександрівна; Манилова, Лідія Михайлівна; Пророк, Наталія Василівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
155
П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Текст] : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; за ред. С. Д. Максименко. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - 280 с. - 20.00 грн
    Зміст:
Максименко С. Д., Сергій Дмитрович. Психологічні питання інноваційних проектів (на матеріалі авторської школи "Акмеологічний ліцей") / Сергій Дмитрович Максименко С. Д. - С .8-12
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як чинник особистісної саморегуляції підлітків / В. В. Бучма. - С .36-42. - Бібліогр.: С. 41-42 (7 назв)
Гурлєва, Тетяна Степанівна. Діалогічність як пріоритетна характеристика особистісної взаємодії у сучасній школі / Т. С. Гурлєва. - С .63-66. - Бібліогр.: С. 66 (13 назв)
Дзюбко, Людмила Віталіївна. Безпечність переходу до основної освітньої ланки: як це враховано у концепції нової української школи / Л. В. Дзюбко. - С .74-83. - Бібліогр.: С. 82-83 (10 назв)
Копилов, С. О. Культура як парадигма загальної середньої освіти / С. О. Копилов. - С .113-117. - Бібліогр.: С. 117 (2 назви)
Мар'яненко, Ліана Василівна. Формувальні вміння вчителів / Л. В. Мар'яненко. - С .143-148. - Бібліогр.: С. 148 (8 назв)
Мойзріст, О. М. Формування образу тіла у свідомості дівчат-підлітків у процесі особистісної взаємодії в освітньому середовищі / О. М. Мойзріст. - С .149-155. - Бібліогр.: С. 155 (4 назви)
Невмержицький, Володимир Максимович. Патріотичні цінності суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. - С .158-164. - Бібліогр.: С. 164 (8 назв)
Пастушенко, В. С. Функціонування самопрезентаційного феномена у перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку / В. С. Пастушенко. - С .165-171
Пенькова, Олена Іванівна. Самовдосконалення як регулятор соціальної активності особистості / О. І. Пенькова. - С .171-175. - Бібліогр.: С. 174-175 (11 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Психологічна культура і професійно важливі якості / Н. В. Пророк. - С .184-188. - Бібліогр.: С. 188 (8 назв)
Пушкарська, Л. П. Взаємодія сурдопедагога з дітьми молодшого і дошкільного віку з порушеннями слуху / Л. П. Пушкарська. - С .189-192. - Бібліогр.: С. 192 (8 назв)
Скальська, Л. О. Сутність понять "психічний стан" людини в сучасній психології / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .193-194
Слободяник, Наталія Володимирівна. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня - теоретичний аспект / Н. В. Слободяник. - С .299-203. - Бібліогр.: С. 202-203 (13 назв)
Субін, А. О. Теоретико-методологічний аналіз поняття "освітнього медіапростору" / А. О. Субін. - С .207-212. - Бібліогр.: С. 211-212 (3 назви)
Терещенко, Людмила Анатоліївна. Види невротичних розладів особистості дитини дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасної педагогічної психології / Л. А. Терещенко. - С .212-218. - Бібліогр.: С. 218-219 (10 назв)
Федько, Вікторія Володимирівна. Соціальна компетентність учня як показник якості нової парадигми освіти / В. В. Федько. - С .230-232. - Бібліогр.: С. 232 (3 назви)
Чекстере, Оксана Юріївна. Вплив віртуального світу на навчальну мотивацію та види діяльності дітей у сучасному інформаційному просторі / О. Ю. Чекстере. - С .235-239. - Бібліогр.: С. 238-239 (4 назви)
Чудакова, Олена Миколаївна. Творчо обдаровані діти в освітньому просторі: проблема взаємодії / О. М. Чудакова. - С .247-256. - Бібліогр.: С. 255-256 (27 назв)
Шатирко, Л. О. Експериментальне психологічне вивчення особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .257-263. - Бібліогр.: С. 263 (5 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Проблема самоставлення у контексті психологічного здоров'я та благополуччя особистості / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .264-267. - Бібліогр.: С. 267-268 (8 назв)
Манилова, Лідія Михайлівна. Ризики зменшення мотивації до навчання, пов'язані з переходом дитини з початкової до основної школи / Л. М. Манилова. - С .278-281. - Бібліогр.: С. 281 (7 назв)
УДК
РУБ 155
Рубрики: Загальна психологія, 31 травня 2018 р.
Кл.слова (ненормовані):
матеріали конференції -- суб'єкти освітнього простору -- гуманістична парадигма -- особистісна взаємодія


Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
155
П 86


    Пророк, Наталія Василівна.
    Психологічна культура і професійно важливі якості [Текст] / Н. В. Пророк // Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - С. 184-188. - Бібліогр.: С. 188 (8 назв)
УДК
РУБ 155


Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
15(06)
П 86


   
    Психологічний часопис [Текст] : збірник наукових праць. № 2 (2) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко . - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - 120 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-189-358-9 : 8.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Рецепція проблеми творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов / Н. І. Антюхова. - С .4-9. - Бібліогр.: с. 9 (12 назв)
Ботіна, Л. Й. До проблеми трансформації форм і способів усної презентації своїх досліджень психологами-науковцями в умовах інформаційного суспільства / Л. Й. Ботіна. - С .10-15. - Бібліогр.: с. 15 (7 назв)
Виноградна, Олена Володимирівна. Особливості використання новітніх інформаційних технологій в психологічному консультувані / О. В. Виноградна. - С .16-23. - Бібліогр.: с. 22 (8 назв)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Роль світоглядних орієнтацій особистості та образу "Я" у самотворення особистості / Н. Д. Володарська. - С .24-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (12 назв)
Гріньова, О. М. Психологічні аспекти дослідження феномена проектування життєвого шляху особистості / О. М. Гріньова. - С .30-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (18 назв)
Дембицька, Наталія Миколаївна. Метафоричні моделі особистої власності в економічній свідомості підлітків / Н. М. Дембицька. - С .36-41. - Бібліогр.: с. 40-41 (9 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Потенціал методів письмового інтерв'ювання для дослідження ціннісних аспектів свідомості / О. О. Зарецька. - С .42-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (11 назв)
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Роль психологічної культури вчителя у подоланні шкільної неуспішності учнів / Л. О. Кондратенко. - С .49-55. - Бібліогр.: с. 53-54 (19 назв)
Костюченко, Е. В. Психотехники сенсорно-перцептивной активизации / Е. В. Костюченко. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (24 назви)
Максименко, Сергій Дмитрович. Переживание как категориальная основа современной общей и медицинской психологии / С. Д. Максименко. - С .65-70. - Бібліогр.: с. 70 (12 назв)
Манилова, Лідія Михайлівна. Діти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Манилова. - С .71-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (21 назва)
Музичук, О. О. Особливості становлення провідних напрямків дослідження в українській психології середини ХХ ст. у одеському та харківському наукових осередках / О. О. Музичук. - С .77-83. - Бібліогр.: с. 82 (14 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Індивідуально-психологічні властивості та прагнення до професійного самовдосконалення як внутрішні чинники професійного розвитку / Н. В. Пророк. - С .84-91. - Бібліогр.: с. 90 (6 назв)
Серьогін, Юрій Володимирович. Психокорекція мовних розладів у дітей, що страждають на дитячий церебральний параліч / Ю. В. Серьогін. - С .92-99. - Бібліогр.: с. 98-99 (6 назв)
Царенко, Л. Г. Українські традиційні моделі здоров'я / Л. Г. Царенко. - С .100-113. - Бібліогр.: с. 112 (13 назв) : табл.
Чекстере, Оксана Юріївна. Особливості поведінки та взаємин дітей у сучасному суспільстві / О. Ю. Чекстере. - С .114-119. - Бібліогр.: с. 119 (6 назв) : табл.
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
загальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 31222
Кількість відвідувачів 502
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя