Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пророк, Наталія Василівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/П 86
Автор(и) : Пророк, Наталія Василівна, Бойко С. Т.
Назва : Психологічне діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору в умовах воєнного стану і післявоєнного відновлення країни : практ. посіб.
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :220 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-28-9: Б.ц.
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психодіагностика-- суб’єкти освітнього простору
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптаційні розлади, психологічна травма, психологічна діагностика, освіта під час війни, післявоєнне відновлення, інформаційний стрес
Анотація: Практичний посібник науковці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготували на основі практичного досвіду застосування багатьох із представлених методик в Україні, США, Ізраїлі, країнах Західної Європи, Австралії. Ці методики є науково-обґрунтованими, апробованими та схваленими фахівцями. Їх можна використовувати не тільки для діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору, а й для проведення скринінгу і психологічного діагностування постраждалих від війни (дорослих і дітей). У посібнику міститься інформація про базові принципи психодіагностики постраждалих осіб і особливості психодіагностичної роботи з цією категорією населення; про психологічну травму і реакції на неї. Практичний посібник адресовано практичним психологам, соціальним працівникам, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. Також він буде корисним вихователям дошкільних навчальних закладів, батькам та широкій педагогічній спільноті. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372/Д 68
Назва : Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту. Довідник учителя дошкільного навчального закладу : довідник . -2-е вид. доп. і уточ.
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Гамазин", 2015
Кільк.характеристики :79 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України"
ISBN, Ціна 978-966-2145-21-2: 5.00 грн
УДК : 373.2(03)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екстремальні ситуації--психологічна травма--гострий психологічний розлад--посттравматичний стресовий розлад--дошкільники--вихователь--батьки--воєнний конфлікт
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 152.5/П 81
Автор(и) : Пророк, Наталія Василівна
Назва : Професійне становлення практичного психолога : наукова монографія
Вихідні дані : Київ: ПП "Канцлер", 2012
Кільк.характеристики :472 с.
ISBN, Ціна 978-966-2145-23-6: 25.00 грн
УДК : 159.923.2-057.85/86
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--психологічний аналіз--самовдосконалення--практичний психолог--мотиваційні і ситуаційні фактори--емпіричне дослідження
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373/Д 68
Назва : Довідник учителя початкової школи. Допомога дітям, постраждалим внаслідок воєнного конфлікту : довідник
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :108 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ), ДУ "Інститут педіатрії, акушерства і гінекології НАМН України"
ISBN, Ціна 978-966-2145-21-2: 5.00 грн
УДК : 373.3(03)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екстремальні ситуації--психологічна травма--гострий психологічний розлад--посттравматичний стресовий розлад--молодші школярі--вчитель початкової школи--батьки--воєнний конфлікт
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Пророк, Наталія Василівна
Назва : Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 344-353 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--"зустріч" з майстром--прагнення до професійного самовдосконалення--психологічні механізми--професійний досвід--цінності--професійна рефлексія
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу професійного зразку на процес професійного становлення і професійної соціалізації. Показано, що цей фактор є надзвичайно важливим для формування такого мотиваційно-цільового утворення, як прагнення до професійного самовдосконалення.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7 /П 86
Автор(и) : Пророк, Наталія Василівна, Бойко С. Т., Гнатюк, Ольга Владиславівна, Купрєєва О. І., Полякова, Віталія Іванівна, Столярчук, Олеся Анатоліївна, Царенко Л. Г., Чекстере, Оксана Юріївна
Назва : Психологічна допомога дітям в умовах воєнного стану : довідник вихователів дошкільних навчальних закладів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів
Вихідні дані : Б.м., 2022
Кільк.характеристики :155 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-19-7 : Б.ц.
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна допомога-- Діти в умовах воєнного стану
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екстремальна ситуація--діти--воєнний стан--стреспосттравматичний стресов--гостра реакція на стрес--психологічна травма--психолого-педагогічна допомога
Анотація: Довідник вихователя і вчителя науковці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготували на основі практичного досвіду працівників дошкільних навчальних закладів, вчителів і психологів Києва, Слов’янська та інших міст. Також було узагальнено наукові доробки, присвячені різним аспектам роботи з дітьми, які отримали психічну травму внаслідок військових дій в Україні. У довіднику розглянуто як теоретичні, так і суто практичні проблеми допомоги постраждалим дітям, проаналізовано складні ситуації та дано конкретні рекомендації вихователям, вчителям, батькам. Довідник адресовано вихователям дошкільних навчальних закладів, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. Також він буде корисним практичним психологам, соціальним працівникам, батькам та широкій педагогічній спільноті. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/П 86
Автор(и) : Пророк, Наталія Василівна, Кондратенко, Лариса Олександрівна, Манилова, Лідія Михайлівна
Назва : Психологічна діагностика мотивації особистості до навчання в умовах інформаційного суспільст­ва : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2020
Кільк.характеристики :131 с.
ISBN, Ціна 978-966-194-323-9: Б.ц.
УДК : 159.922:316.77
Предметні рубрики (Галузі знань): Мотивація до навчання-- психологічна діагностика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація до навчання--мотив--навчання--учіння--діяльність --діяльність--інформаційне суспільство
Анотація: Колективна монографія – результат виконання колективом лабораторії психодіагностики та науково-психологічної інформації трирічної науково-дослідної роботи. У першому розділі проаналізовано теоретико-методологічні підходи до проблеми мотивації особистості до навчання та її особливості в інформаційному суспільстві, розглянуто сутність і структуру цього психологічного феномена. У другому – шостому розділах представлено результати дослідження особливостей мотивації до навчання сучасних здобувачів освіти та специфіку психологічної діагностики цієї мотивації. У монографії запропоновано систему діагностики мотивації до навчання, яка допоможе отримувати адекватні дані про її стан у сучасних учнів загальної середньої школи. Це допоможе вдосконалити навчально-виховний процес в закладах освіти та професійний саморозвиток працівників освіти. Монографію адресовано викладачам закладів вищої освіти, практичним психологам, науковцям-психологам, соціальним працівникам, учителям, вихователям, аспірантам та студентам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/П 86
Назва : Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ)
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :280 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Ціна : 20.00 грн
УДК : 159.9:005.745(477)(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія, 31 травня 2018 р.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): матеріали конференції--суб'єкти освітнього простору--гуманістична парадигма--особистісна взаємодія
Зміст : Психологічні питання інноваційних проектів (на матеріалі авторської школи "Акмеологічний ліцей")/ Сергій Дмитрович Максименко С. Д. Діалогічне спілкування як чинник особистісної саморегуляції підлітків/ В. В. Бучма. Діалогічність як пріоритетна характеристика особистісної взаємодії у сучасній школі/ Т. С. Гурлєва. Безпечність переходу до основної освітньої ланки: як це враховано у концепції нової української школи/ Л. В. Дзюбко. Культура як парадигма загальної середньої освіти/ С. О. Копилов. Формувальні вміння вчителів/ Л. В. Мар'яненко. Формування образу тіла у свідомості дівчат-підлітків у процесі особистісної взаємодії в освітньому середовищі/ О. М. Мойзріст. Патріотичні цінності суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. Функціонування самопрезентаційного феномена у перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку/ В. С. Пастушенко. Самовдосконалення як регулятор соціальної активності особистості/ О. І. Пенькова. Психологічна культура і професійно важливі якості/ Н. В. Пророк. Взаємодія сурдопедагога з дітьми молодшого і дошкільного віку з порушеннями слуху/ Л. П. Пушкарська. Сутність понять "психічний стан" людини в сучасній психології/ Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня - теоретичний аспект/ Н. В. Слободяник. Теоретико-методологічний аналіз поняття "освітнього медіапростору"/ А. О. Субін. Види невротичних розладів особистості дитини дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасної педагогічної психології/ Л. А. Терещенко. Соціальна компетентність учня як показник якості нової парадигми освіти/ В. В. Федько. Вплив віртуального світу на навчальну мотивацію та види діяльності дітей у сучасному інформаційному просторі / О. Ю. Чекстере. Творчо обдаровані діти в освітньому просторі: проблема взаємодії/ О. М. Чудакова. Експериментальне психологічне вивчення особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Проблема самоставлення у контексті психологічного здоров'я та благополуччя особистості/ І. В. Яворська-Вєтрова. Ризики зменшення мотивації до навчання, пов'язані з переходом дитини з початкової до основної школи/ Л. М. Манилова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 155/П 86
Автор(и) : Пророк, Наталія Василівна
Назва : Психологічна культура і професійно важливі якості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми: матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ)/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - С. 184-188 (Шифр 155/П 86-079993984)
Примітки : Бібліогр.: С. 188 (8 назв)
УДК : 159.9:005.745(477)(082)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 86
Назва : Психологічний часопис : Збірник наукових праць. № 2 (2)
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015
Кільк.характеристики :120 с.: табл., рис.
ISBN, Ціна 978-966-189-358-9: 8.00 грн.
УДК : 159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Рецепція проблеми творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов/ Н. І. Антюхова. До проблеми трансформації форм і способів усної презентації своїх досліджень психологами-науковцями в умовах інформаційного суспільства/ Л. Й. Ботіна. Особливості використання новітніх інформаційних технологій в психологічному консультувані/ О. В. Виноградна. Роль світоглядних орієнтацій особистості та образу "Я" у самотворення особистості/ Н. Д. Володарська. Психологічні аспекти дослідження феномена проектування життєвого шляху особистості/ О. М. Гріньова. Метафоричні моделі особистої власності в економічній свідомості підлітків/ Н. М. Дембицька. Потенціал методів письмового інтерв'ювання для дослідження ціннісних аспектів свідомості/ О. О. Зарецька. Роль психологічної культури вчителя у подоланні шкільної неуспішності учнів/ Л. О. Кондратенко. Психотехники сенсорно-перцептивной активизации/ Е. В. Костюченко. Переживание как категориальная основа современной общей и медицинской психологии/ С. Д. Максименко. Діти з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти/ Л. М. Манилова. Особливості становлення провідних напрямків дослідження в українській психології середини ХХ ст. у одеському та харківському наукових осередках/ О. О. Музичук. Індивідуально-психологічні властивості та прагнення до професійного самовдосконалення як внутрішні чинники професійного розвитку/ Н. В. Пророк. Психокорекція мовних розладів у дітей, що страждають на дитячий церебральний параліч/ Ю. В. Серьогін. Українські традиційні моделі здоров'я/ Л. Г. Царенко. Особливості поведінки та взаємин дітей у сучасному суспільстві/ О. Ю. Чекстере.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 96835
Кількість відвідувачів 1023
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя