Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Рудницька, Світлана Юріївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.60/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 11
Вихідні дані : Київ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :164 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 10.00 р.
УДК : 159.9.01:801.73(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна герменевтика
Зміст : Самопроектування як процес створення потенційної особистої історії/ Н. В. Чепелева. До проблеми технологалізації процесів самопроектування/ М. Л. Смульсон. Технологізація як тенденція сучасного гуманітарного знання/ С. Ю. Рудницька. Конструювання просторово-часових відношень на етапах самопроектування особистості/ О. В. Зазимко. Провокація текстом як дієвий засіб розвитку індивідуального дискурсу самопроектування/ О. О. Зарецька. Технології розвитку здатності до самопроектування у підлітків/ О. М. Шиловська. Специфіка дискурсивних технологій самопроектування особистості у кризових життєвих обставинах, які викликані онкологічними захворюваннями/ І. В. Березко. Взірцевий текст у контексті самопроектування користувачів інтернету/ І. Л. Гудінова. Наративна компетентність як чинник розвитку здатності особистості до самопроектування/ К. В. Гуцол. Проблема самопроектирования личности в контексте гуманитарного проектирования/ И. С. Галунзовский. Проблематизація рефлексії тілесного досвіду особистості в процесі її самопроектування/ А. О. Колярова.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Рудницька, Світлана Юріївна
Назва : Технологізація як тенденція сучасного гуманітарного знання
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 37-52 (Шифр 151.60/А 43-751187570)
Примітки : Бібліогр.: с. 45-52 (34 назви)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технологія--гуманітарна технологія--дискурсивна технологія--смисл--розвиток особистості
Анотація: У статті наведено теоретичне узагальнення проблеми технологізації сучасної гуманітарної сфери, проблематизовано поняття технології, показано, що її сутність полягає у відтворюваності результатів діяльності, що технологізується, у потенційній можливості їх повторювальності за різних умов. Виокремлено культурно- орієнтований та індивідуально- орієнтований підходи до розробки гуманітарних технологій. Визначено, що індивідуально-орієнтований підхід спрямований на забезпечення можливостей для людини як суб'єкта управління власними ресурсами усвідомлювати, переживати, інтерпретувати і творчо перетворювати саму себе та власне життя. Серед провідних характеристик гуманітарних технологій виокремлено: рефлексивність, залучення суб'єкта в процес прийняття рішення, цілеорієнтованість, переважно перспективна спрямованість, ексклюзивність і оптимістичність, людиноспіврозмірність, відсутність жорсткої структури, творчо-орієнтованість, відновлюваність, орієнтація на засвоєння культурних смислів і цінностей, відбитих в дискурсах. Запропоновано концепцію розуміння гуманітарної технології в оптиці психолого-герменевтичного підходу як технології дискурсивної, що становить комунікативно-семіотичний процес і забезпечує зберігання акумуляцію, трансформацію, трансляцію та ретрансляцію ціннісно смислового ресурсу, інкорпорованого в певні знаково-символічні форми, зокрема широкого спектру соціокультурні й осоистісні тексти. Виділено основні соціокультурні функції дискурсивних технологій: вибудовування і трансляція смислів через системи культурного та соціально-психологічного проектування; збереження різноманіття смислових значень у вигляді гетерогенних "знакових сховищ"; забезпечення умов відтворення культурних і соціально-психологічних форм; удосконалювання інструментарію технологічного відтворення в цілому.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-042.65-/П 12-363979348 рукописний текст
Автор(и) : Павлюк, Марія Михайлівна
Назва : Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :497 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 425-482 (638 назв).
УДК : 159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самостійність--майбутні фахівці--автономність--типи студентів за критерієм самостійності--самодетермінованість--саморегульованість--самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-042.65-/П 12-602178140 рукописний текст
Автор(и) : Павлюк, Марія Михайлівна
Назва : Психологія розвитку самостійності майбутнього фахівця : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :42 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: С. 36-40 (35 назв).
УДК : 159.923.2-042.65-057.85/.86(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самостійність--майбутні фахівці--автономність--типи студентів за критерієм самостійності--самодетермінованість--саморегульованість--самореалізованість
Анотація: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних засад розвитку самостійності майбутнього фахівця. У роботі обґрунтовано ресурсно-компетентнісний підхід у процесі розвитку самостійності.Побудовано процесуальну модель розвитку самостійності майбутнього фахівця, яку складають основні блоки: мотиваційний, теоретичний, технологічний; компоненти: когнітивний, інтерактивний, особистісно-рефлексивний; компетентності: світоглядна, комунікативна, особистісно-розвивальна, інструментальна.Емпіричним шляхом виокремлено три типи студентів за критерієм самостійності: перший тип –психологічно благополучні самостійні студенти, психологічно неблагополучні низькоавтономні студенти, середньоблагополучні студенти. Встановлено статистично значимий зв'язок між розподілом типів студентів і курсом навчання: кількість студентів першого типу (самостійних і психологічно благополучних) зменшується протягом навчання, а кількість студентів третього типу (суб’єктивно, за самооцінкою самостійних, психологічно неблагополучних) збільшується. З’ясовано, що найбільше представниківтипу«благополучні самостійні» серед тих, хто здобуває фах «психолог».Розроблено психологічні технології розвитку самостійності майбутнього фахівця та доведено їх ефективність.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5:004/Р 64
Автор(и) : Смульсон, Марина Лазарівна, Дітюк П. П., Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна
Назва : Розвиток суб'єктивної активності дорослих у віртуальному просторі : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :180 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712119/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 12.08.2019
ISBN, Ціна 978-966-97846-3-6: Б.ц.
УДК : 159.953.5:004
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток суб'єктивної активності--дорослі--віртуальний простір--соціальні мережі--інтернет-тренінг--люди похилого віку
Зміст : Категорія «суб’єкт» у сучасній психології. Суб’єктна активність та інтелект/ М. Л. Смульсон. Суб’єктна активність утранзитивному світі/ М. Л. Смульсон. Психологічні умови розвитку суб’єктної активності у віртуальному просто/ М. Л. Смульсон, В. В. Депутат, О. В. Іванова. Розвиток суб’єктної активності дорослих у комбінованому очно-дистанційному навчанні/ С. Ю. Рудницька. Технології формування суб'єктивної активності дорослих/ П. П. Дітюк. Розвиток суб'єктивної активності людей похилого віку/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Інтернет-тренінг як інструмент актуалізації суб'єктивної активності дорослих/ М. М. Назар. Розвиток суб'єктивної активності дорослих користувачів соціальних мереж/ Д. С. Мещеряков.
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепціюрозвитку суб’єктної активності дорослих у віртуальномупросторі. Особлива увага спрямована на теоретико-методологічний аналіз категорій суб’єкт, активність, суб’єктна активність у віртуальному просторі, зокрема, розглянуто активність користувачів соціальних мереж та учасників інтернет-тренінгів.Описано технології формування суб’єктної активності дорослих та результати експериментальних досліджень, здійснених за допомогою розроблених технологій. Показана специфіка розвитку суб’єктної активності людей похилого віку.Монографія адресована як науковцям, так і практикам –психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.953.5:004/Р 64
Автор(и) : Рудницька, Світлана Юріївна
Назва : Розвиток суб’єктної активності дорослих у комбінованому очно-дистанційному навчанні
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Розвиток суб'єктивної активності дорослих у віртуальному просторі : монографія/ М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон. - 2018. - С. С. 34-42. - ISBN 978-966-97846-3-6 (Шифр 159.953.5:004/Р 64-926138081). - ISBN 978-966-97846-3-6
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712119/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 12.08.2019
УДК : 159.953.5:004
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єктна активність--дорослі--очно-дистанційне навчання
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/.31(043/К 60-745230189 рукописний текст
Автор(и) : Колярова, Анастасія Олегівна
Назва : Рефлексія тілесного досвіду як засіб самопроектування особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :332 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 220-237 (177 назв).
УДК : 159.923.2/.31(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування особистості--тілесний досвід--рефлексія--рефлексія тілесного досвіду--рефлексивний стиль особистості--розвивальне середовище--очно-дистанційний тренінг
Анотація: Дисертацію присвячено розв’язанню проблем визначення психологічних особливостей рефлексії тілесного досвіду як засобу розвитку здатності до особистого самопроектування. На засадах психолого-герменевтичного підходу виділено психологічні характеристики особистості, що визначають її здатність до самопроектування, та обґрунтовано поняття і зміст тілесного досвіду особистості. Визначено види рефлексії тілесного досвіду, критерії і рівні її сформованості. Емпірично з’ясовано психологічні особливості набуття тілесного досвіду за різних умов соціокультурного середовища. Узагальнення результатів дослідження покладено в основу визначення специфічних принципів проектування середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду. Виділено конструктивніта неконструктивні рефлексивні стилі особистості, визначено особливості їх спонукального і блокувального впливу на самопроектування особистості. Розроблено програму тренінгу продуктивної рефлексії тілесного досвіду та доведено результативність йогозастосування в різних розвивальних середовищах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/.31(043/К 60-759460648 рукописний текст
Автор(и) : Колярова, Анастасія Олегівна
Назва : Рефлексія тілесного досвіду як засіб самопроектування особистості : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :22 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 18-20 (16 назв).
УДК : 159.923.2/.31(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопроектування особистості--тілесний досвід--рефлексія--рефлексія тілесного досвіду--рефлексивний стиль особистості--розвивальне середовище--очно-дистанційний тренінг
Анотація: Дисертацію присвячено розв’язанню проблем визначення психологічних особливостей рефлексії тілесного досвіду як засобу розвитку здатності до особистого самопроектування. На засадах психолого-герменевтичного підходу виділено психологічні характеристики особистості, що визначають її здатність до самопроектування, та обґрунтовано поняття і зміст тілесного досвіду особистості. Визначено види рефлексії тілесного досвіду, критерії і рівні її сформованості. Емпірично з’ясовано психологічні особливості набуття тілесного досвіду за різних умов соціокультурного середовища. Узагальнення результатів дослідження покладено в основу визначення специфічних принципів проектування середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду. Виділено конструктивніта неконструктивні рефлексивні стилі особистості, визначено особливості їх спонукального і блокувального впливу на самопроектування особистості. Розроблено програму тренінгу продуктивної рефлексії тілесного досвіду та доведено результативність йогозастосування в різних розвивальних середовищах.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.923.2:305/Г 14-980636013 рукописний текст
Автор(и) : Гайсонюк, Наталій Артемівна
Назва : Гендерні особливості самопрезентації особистості у студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :230 с.: табл. + 1 додатки 71 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.210-230 (226 назв).
УДК : 159.922.923.2:305]-057.875(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Гендерна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопрезентація--гендерні сценарії--структура самопрезентації--гендерно зумовлені відмінності--чинники самопрезентації
Анотація: У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення та емпіричне дослідження гендерних особливостей самопрезентації особистості у студентів і доведено наявність істотних гендерних відмінностей у факторних структурах особистісної самопрезентації. Здійснено порівняльний аналіз гендерних особливсотей складових і структур особистісної самопрезентації студентів - представників різних країн. Емпірично доведено, що гендерний чинник самопрезентації є вагомішим за культурний, визначений країною походження. З'ясовано, що в структурі самопрезентації як респондентів, так і респонденток наявні фактори, які суперечать гендерним сценаріям. Показано, що культурна приналежність, обумовлена країною та регіоном походження, увиразнює гендерні аспекти самопрезентації більш виразними, адже належність досліджуваних до різних країн зумовлює наявність відмінностей в особливостях самопрезентації у досліджуваних, зокрема у співвідношенні елементів інформаційного метаболізму, актуальних здібностей, локусі контролю та міжособистісних орієнтацій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.923.2:305/Г 14-265057073 рукописний текст
Автор(и) : Гайсонюк, Наталія Артемівна
Назва : Гендерні особливості самопрезентації особистості у студентів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.922.923.2:305]-057.875(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Гендерна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самопрезентація--гендерні сценарії--структура самопрезентації--гендерно зумовлені відмінності--чинники самопрезентації
Анотація: У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення та емпіричне дослідження гендерних особливостей самопрезентації особистості у студентів і доведено наявність істотних гендерних відмінностей у факторних структурах особистісної самопрезентації. Здійснено порівняльний аналіз гендерних особливсотей складових і структур особистісної самопрезентації студентів - представників різних країн. Емпірично доведено, що гендерний чинник самопрезентації є вагомішим за культурний, визначений країною походження. З'ясовано, що в структурі самопрезентації як респондентів, так і респонденток наявні фактори, які суперечать гендерним сценаріям. Показано, що культурна приналежність, обумовлена країною та регіоном походження, увиразнює гендерні аспекти самопрезентації більш виразними, адже належність досліджуваних до різних країн зумовлює наявність відмінностей в особливостях самопрезентації у досліджуваних, зокрема у співвідношенні елементів інформаційного метаболізму, актуальних здібностей, локусі контролю та міжособистісних орієнтацій.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 77163
Кількість відвідувачів 794
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя