Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сабліна, Наталія Володимирівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 11
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :414 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 26.00 грн.
УДК : 153.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Зміст : Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів/ І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості/ С. В. Бабак. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості/ О. Г. Видра. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження/ Є. В. Гейко. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості/ О. В. Диса. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків/ Л. І. Дідковська. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі/ М. Т. Дригус. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці/ І. С. Загурська. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення/ В. В. Кириченко. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія/ Ю. М. Ковальчук. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку/ Т. В. Комар. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології/ Д. К. Корольов. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купреева. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва/ В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини/ Н. І. Левус. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору/ Л. В. Лупійко. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття/ О. В. Мазяр. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів/ І. В. Малецька. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції/ О. І. Мешко. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності/ О. О. Музика. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці/ Н. О. Никончук. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі/ І. В. Петренко. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості/ Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості/ О. В. Савченко. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями/ Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів/ В. В. Федько. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці/ Р. М. Хавула. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій/ В. Ю. Возна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів/ О. В. Гончарук. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці/ І. А. Гречуха. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості/ Я. Г. Григор'єва. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці/ І. В. Кирильчук. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів/ Т. М. Мпайстренко. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи/ О. А. Притула. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу/ Н. В. Сабліна. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку/ Г. А. Ставицький. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів/ Т. О. Цавалюк. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ/ М. М. Чекрижова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 378.091/С 12
Автор(и) : Сабліна, Наталія Володимирівна
Назва : Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 376-382: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 382 (3 назви)
УДК : 378.091
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--дидактична адаптація--професійна адаптація--соціально-психологічна адаптація--психолого-педагогічний супровід
Анотація: Конкретизовано результати експериментального дослідження адаптації студентів першого курсу медичного коледжу, внутрішні фактори, що впливають на даний процес, методика роботи по забезпеченню оптимізації адаптаційного процесу.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 17
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017
Кільк.характеристики :179 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 11.00 р.
УДК : 159.91(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Засоби розвитку словника у дошкільників/ В. Г. Албул. Визначення загальних чинників професійного самоздійснення працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення шкільних психологів/ М. В. Войтович. Теоретико-методологічні підходи до вивчення самоздійснення суб'єкта праці/ Г. В. Гуменюк. Визначення загальних чинників психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення менеджерів/ Г. П. Дзвоник. Визначення загальних чинників професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл/ О. М. Кокун, Ю. В. Серьогін. Визначальні чинники професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення лікарів/ Н. М. Панасенко. Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості/ С. В. Підлісна. Значення дослідження темпераменту студентів для оптимізації процесу адаптації/ Н. В. Сабліна. Визначення основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів/ Т. Л. Савченко. Структура та функція психологічного благополуччя особистості/ Л. З. Сердюк. Методологія дослідження особистісної автономії як ключової ознаки самодетермінації особистості/ Г. В. Чайка. Модель життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Психологічні особливості самоорганізації особистості в параолімпійському спорті/ О. М. Шамич. Гедоністичні переваги сучасної молоді / В. В. Шульга. Психологічна робота з працівниками Державної кримінально-виконавчої служби України: сучасний стан, проблеми та перспективи/ М. С. Ятчук.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Сабліна, Наталія Володимирівна
Назва : Значення дослідження темпераменту студентів для оптимізації процесу адаптації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 110-118 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-852951761)
Примітки : Бібліогр.: с. 117 (5 назв)
УДК : 378.091
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): темперамент--типи темпераменту--екстраверсія--інтроверсія--нейротизм--метод б. цуканова
Анотація: В статті наведено результати експериментального дослідження властивостей темпераменту за методиками Г. Айзенка та Б. Цуканова, проведено аналіз виявлених характеристик, запропоновано рекомендації, що спрямовані на використання його кращих сторін і нівелювання недоліків при адаптуванні студентів першого курсу медичного коледжу до навчального процесу.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 18
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018
Кільк.характеристики :166 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 12.00 р.
УДК : 159.91(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці--експериментальна психологія
Зміст : Особливості засвоєння моральних норм дітьми старшого дошкільного віку/ В. В. Андріюк. Динаміка показників самооцінки стану зимівників станції "Академік Вернадський" протягом періоду гострої адаптації та полярної зими/ Л. М. Бахмутова. Визначення чинників складових внутрішньо-професійного самоздійснення працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Технологія сприяння професійному самоздійсненню практичних психологів галузі середньої освіти/ М. В. Войтович. Один із підходів розроблення технології психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення вчених/ Г. В. Гуменюк. Методи оптимізації професійного самоздійснення менеджерів комерційних організацій/ Г. П. Дзвоник. Аналіз стратегій копінг-поведінки сучасних студентів/ Г. М. Дубчак. Підсумки системного дослідження професійного самоздійснення вихователів дошкільного віку/ Т. В. Завадська. Психологічні особливості розвитку мотивації досягнень у підлітковому віці/ В. В. Завірюха. Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики/ З. П. Зеленська. Психофізіологічна асиметрія півкуль мозку і сервомеханізми у здійсненні наміру людини/ В. В. Клименко. Програма сприяння професійному самоздійсненю вчителів/ О. М. Кокун, Н. М. Панасенко. Характеристики мотивації досягнення науковців/ Т. В. Кружева. Чинники професійного самоздійснення фахівців у галузі інформаційних технологій - програмістів і системих адміністраторів/ Н. М. Панасенко. Суб'єктивні особистісні критерії адаптації студентів до навчання в медичному коледжі/ Н. В. Сабліна. Підсумки планового дослідження основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів/ Т. Л. Савченко. Психологічні фактори самодетермінації особистості/ Л. З. Сердюк.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Сабліна, Наталія Володимирівна
Назва : Суб'єктивні особистісні критерії адаптації студентів до навчання в медичному коледжі
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 136-143 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примітки : Бібліогр.: с. 141-143 (13 назв)
УДК : 378.091
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--особистісні критерії--професійна адаптація--соціально-психологічна адаптація--експеримент
Анотація: В статті проводяться конкретизовані результати експериментального дослідження адаптації студентів першого курсу медичного коледжу, а саме суб'єктивні особистісні критерії, що впливають на даний процес.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8:159.913/С 12-712079543 рукописний текст
Автор(и) : Сабліна, Наталія Володимирівна
Назва : Особистісні чинники адаптації до навчання студентів медичного коледжу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :219 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: С. 180-205 (307назв).
УДК : 159.922.8:159.913-057.87(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--адаптація до навчання--особистісні чинники адаптації--індикатори адаптації--програма корекційних заходів--психотехніки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемідослідження адаптації студентів медичного коледжу з урахуванням специфіки впливу на цей процес особистісних чинників. У роботі: -обґрунтована дослідницька модель вивчення особистісних чинників адаптаціїнавчання у медичному коледжі, якапередбачає виділення кількісних та якісних характеристик адаптації, врахування зовнішніх та внутрішніх її чинників; -визначено особливості динаміки адаптації до навчання студентів медичного коледжу, статеві особливості діагностичних показників їхніхособистісних якостей та адаптованості до навчання; -з’ясовано, що найбільш інформативними особистісними чинниками адаптації до навчання студентів медичного коледжує три показники інтернальності (інтернальність в області невдач; стосовно здоров’я і хвороби; загальна інтернальність), та6 показників, отриманих за методикою діагностики психічного розвитку (впевненістьу собі, високий самоконтроль, товариськість, експресивність, дипломатичність та інтелект).На основі отриманих даних розроблені комплекс заходів спрямованих на підвищення рівня адаптованості до навчання студентівмедичного коледжу та корекційна програма, спрямованана попередження в них розладів адаптації. Вадаптивно-розвивальній програмі корекційних заходів сформульовано основні принципи, етапи проведення, цілі та засоби, оцінено її ефективність під час апробації в практичній діяльності. Отримані в ході емпіричного дослідження результати підтвердили висунуту на початку гіпотезу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8:159.913/С 12-474861240 рукописний текст
Автор(и) : Сабліна, Наталія Володимирівна
Назва : Особистісні чинники адаптації до навчання студентів медичного коледжу : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :23 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: С. 18-19 (9 назв).
УДК : 159.922.8:159.913-057.87(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--адаптація до навчання--особистісні чинники адаптації--індикатори адаптації--програма корекційних заходів--психотехніки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемідослідження адаптації студентів медичного коледжу з урахуванням специфіки впливу на цей процес особистісних чинників. У роботі: -обґрунтована дослідницька модель вивчення особистісних чинників адаптаціїнавчання у медичному коледжі, якапередбачає виділення кількісних та якісних характеристик адаптації, врахування зовнішніх та внутрішніх її чинників; -визначено особливості динаміки адаптації до навчання студентів медичного коледжу, статеві особливості діагностичних показників їхніхособистісних якостей та адаптованості до навчання; -з’ясовано, що найбільш інформативними особистісними чинниками адаптації до навчання студентів медичного коледжує три показники інтернальності (інтернальність в області невдач; стосовно здоров’я і хвороби; загальна інтернальність), та6 показників, отриманих за методикою діагностики психічного розвитку (впевненістьу собі, високий самоконтроль, товариськість, експресивність, дипломатичність та інтелект).На основі отриманих даних розроблені комплекс заходів спрямованих на підвищення рівня адаптованості до навчання студентівмедичного коледжу та корекційна програма, спрямованана попередження в них розладів адаптації. Вадаптивно-розвивальній програмі корекційних заходів сформульовано основні принципи, етапи проведення, цілі та засоби, оцінено її ефективність під час апробації в практичній діяльності. Отримані в ході емпіричного дослідження результати підтвердили висунуту на початку гіпотезу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.06.2024
Кількість запитів 54765
Кількість відвідувачів 1772
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя