Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сердюк, Людмила Захарівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.
159.923.2+316.362
С 32


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Динаміка особистісних рис у перші роки подружнього життя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Сердюк Людмила Захарівна ; наук. кер. Пірен М. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 169,[11] с. - Бібліогр.: с. 152-169. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Особистісниі зміни--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
особистісні риси -- подружня сумісність -- подружня адаптація -- життєвий цикл сім'ї -- задоволеність шлюбом
Анотація: Дисертація присвячена вивченню динаміки особистісних рис шлюбних партнерів у процесі подружньої адаптації. У роботі показано внутрішні резерви стабілізації подружніх стосунків на етапі їх становлення. Розроблено методику для виявлення динаміки особистісних рис шлюбних партнерів у ході подружньої адаптації, змін у сприйманні один одного і самих себе та певних особливостей, які детермінують цей процес. Запропоновано модель особистісної інтеграції подружжя. Виявлено відмінності у структурі ціннісних утворень та у структурі особистісних рис партнерів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Пірен, Марія Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
378
С 32


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців: системно-синергетичний підхід [Текст] : монографія / Л. З. Сердюк. - Київ : Університет "Україна", 2012. - 323 с. - ISBN 978-966-388-428-8 : 25.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія мотивації -- учіння -- майбутні фахівці -- системно-синергетичний підхід -- системогенез мотивації -- психологічні явища

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
159.923.2
С 32


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка [Текст] / Л. З. Сердюк // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 188-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
учіння -- суб'єкт навчання -- особистісний розвиток -- самореалізація
Анотація: У статті розглядаються ідеї Г.С. Костюка стосовно витоків саморуху особистості, чинників саморозвитку та самодетермінації особистості. Здійснено аналіз праць Г.С. Костюка, де розкриваються питанняонтогенезу особистості, структури та рушійних сил розвитку особистості, ролі навчання та виховання в детермінації саморозвитку особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

4.
159.923-056.26-057.875
Б 24


    Барна, Мирослава Володимирівна.
    Психологічні особливості побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Барна Мирослава Влолодимирівна ; наук. кер. Сердюк Л. З. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 263 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-220. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Самореалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- СТРАТЕГІя самореалізації -- студенти з інвалідністю -- психологічна підтримка
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей побудови стратегій самореалізації студентів з інвалідністю в умовах професійної підготовки у вищому навчальному закладі. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, розкрито різні теоретичні підходи до розуміння поняття "стратегія самореалізації", з'ясовано сутність психологічного феномену, обгрунтованотеоретичні засади побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Визначено домінуючі чинники та психологічні умови, необхідні для формування ефективної стратегії самореалізації особистості. Теоретично обҐрунтовано та експериментально перевірено ефективність програми психологічної підтримки самореалізації студентів з інвалідністю, що дозволяє рекомендувати її для застосування у практиці вузівського навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
378.015.3:005.32
С 32


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / Сердюк Людмила Захарівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 432 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 367-418. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Мотивація учіння--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
мотивація учіння -- синергії мотивації -- самореалізація -- психологічне благополуччя -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- інтегроване освітнє середовище -- ціннісне середовище особистості -- самоставлення особистості -- професійна ідентифікація
Анотація: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
371.015
П 78


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Проблеми загальної та педагогічної психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2013. - 474 с. : табл. - ISSN 2077-2289
    Зміст:
Барабаш, О. Ю. Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків / О. Ю. Барабаш. - С .7-14. - Бібліогр.: с. 14 (6 назв)
Бугайова, Наталія Михайлівна. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі / Н. М. Бугайова. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 24 (12 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми / А. М. Грись. - С .25-37. - Бібліогр.: с. 36 (10 назв)
Євменова, Т. М. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства / Т. М. Євменова. - С .37-50. - Бібліогр.: с. 48-50 (21 назва)
Каліщук, С. М. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта / С. М. Каліщук. - С .51-58. - Бібліогр.: с. 57 (12 назв)
Кікінежді, О. М. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма / О. М. Кікінежді. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (20 назв)
Кліменко, В. А. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів / В. А. Кліменко. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (16 назв) : рис.
Кобикова, Ю. В. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій / Ю. В. Кобикова. - С .76-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв) : табл.
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування / З. Я. Ковальчук. - С .83-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (12 назв)
Кочарян, О. С. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду" / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. - С .92-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (12 назв)
Красножон, О. В. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1) / О. В. Красножон. - С .100-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Роль музичного простору у виникненні девіацій / М. В. Максимов. - С .109-116. - Бібліогр.: с. 115-116 ( 10 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Різновид злочину як наслідок типу девіацій / Н. Ю. Максимова. - С .116-124. - Бібліогр.: с. : рис.
Манілов, Ігор Феліксович. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії / І. Ф. Манілов. - С .124-132. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв)
Медведева, В. О. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах / В. О. Медведева. - С .132-140. - Бібліогр.: с. 139 (5 назв)
Мельніченко, С. А. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації / С. А. Мельніченко. - С .140-147. - Бібліогр.: с. 147 (6 назв)
Низовець-Кропта, О. А. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу / О. А. Низовець-Кропта. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
Орап, Марина Олегівна. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища / М. О. Орап. - С .157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (10 назв)
Попович, І. С. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості / І. С. Попович. - С .165-173. - Бібліогр.: с. 172 (10 назв)
Работа, Т. О. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки / Т. О. Работа, О. В. Царькова. - С .173-180. - Бібліогр.: с. 179-180 (12 назв)
Римарчук, О. А. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ / О. А. Римарчук. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 188 (8назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка / Л. З. Сердюк. - С .188-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
Сіткар, В. І. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти / В. І. Сіткар. - С .195-205. - Бібліогр.: с. 203-204 (14 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу / О. Г. Скляр. - С .205-212. - Бібліогр.: с. 212 (4 назви)
Слободяник, В. І. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ / В. І. Слободяник. - С .213-220. - Бібліогр.: с. 220 (3 назви)
Фіделус, А. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації / А. Фіделус. - С .220-229. - Бібліогр.: с. 206 (4 назви)
Філоненко, Л. А. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища / Л. А. Філоненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (7 назв)
Царьова, К. С. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні / К. С. Царьова. - С .236-243. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
Шаповал, Л. С. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС / Л. С. Шаповал. - С .244-252. - Бібліогр.: с. 252 (2 назви)
Янкевич, Сергій Михайлович. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками / С. М. Янкевич. - С .252-261. - Бібліогр.: с. 260 (13 назв)
Баранов, В. В. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою / В. В. Баранов. - С .262-270. - Бібліогр.: с. 269-270 (11 назв)
Березіна, О. О. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза / О. О. Березіна. - С .271-278. - Бібліогр.: с. 278 (6 назв) : табл.
Бугайова, Наталія Михайлівна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. - С .279-288. - Бібліогр.: с. 287-288 (17 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми / А. М. Грись. - С .289-299. - Бібліогр.: с. 298 (8 назв) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження / Г. В. Гуменюк. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-310 (24 назви)
Гурська, Т. В. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження / Т. В. Гурська. - С .310-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (5 назв) : рис.
Заболотний, С. М. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України / С. М. Заболотний. - С .317-321. - Бібліогр.: с. 321 (9 назв)
Ірхін, Ю. Б. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх / Ю. Б. Ірхін. - С .322-330. - Бібліогр.: с. 329 (5 назв)
Карпенко, Зіновія Степанівна. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства / З. С. Карпенко. - С .330-338. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання / Л. М. Литвинчук. - С .338-346. - Бібліогр.: с. 345-346 (7 назв)
Максим, О. В. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С .346-354. - Бібліогр.: с. 353 (3 назви)
Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії / І. А. Мартинюк. - С .354-362. - Бібліогр.: с. 361-362 (12 назв) : табл.
Мірза, О. Ф. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини / О. Ф. Мірза. - С .363-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (11 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку / М. М. Павлюк. - С .370-377. - Бібліогр.: с. 377 (6 назв)
Ростомова, Л. М. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів / Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. - С .378-386. - Бібліогр.: с. 385 (6 назв)
Рябовол, Т. А. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами / Т. А. Рябовол. - С .386-393. - Бібліогр.: с. 392 (4 назви) : рис.
Сахно, С. В. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу / С. В. Сахно. - С .393-399. - Бібліогр.: с. 399 (4 назви)
Сірко, Роксолана Іванівна. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів / Р. І. Сірко. - С .400-408. - Бібліогр.: с. 407-408 (11 назв)
Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації) / О. Г. Скляр. - С .408-416. - Бібліогр.: с. 415-416 (4 назви)
Скляренко, О. М. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ / О. М. Скляренко. - С .416-423. - Бібліогр.: с. 422-423 (10 назв)
Тараненко, І. В. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів / І. В. Тараненко. - С .424-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
Фесенко, Р. С. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я. / Р. С. Фесенко. - С .430-434. - Бібліогр.: с. 434 (5 назв)
Філоненко, Л. В. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях / Л. В. Філоненко. - С .435-441. - Бібліогр.: с. 440-441 (7 назв)
Цумарєва, Н. В. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку / Н. В. Цумарєва. - С .441-448. - Бібліогр.: с. 447-448 (16 назв)
Шебанова, В. І. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні / В. І. Шебанова. - С .449-456. - Бібліогр.: с. 456 (11 назв)
Щербина-Прилука, В. М. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації / В. М. Щербина-Прилука. - С .457-464. - Бібліогр.: с. 463 (7 назв)
Яцишин, С. Є. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді / С. Є. Яцишин. - С .464-471. - Бібліогр.: с. 470-471 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Полівалентність професійної спрямованості майбутніх психологів [Текст] / Л. З. Сердюк, А. О. Соколюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 207-216 : табл. - Бібліогр.: с. 214-215 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійна спрямованість -- полівалентність -- мотиви вибору професії -- мотиви навчання -- синергія
Анотація: Розкрито зміст і структуру професійної спрямованості майбутніх фахівців на етапі навчання у ВНЗ. Виявлено чинники, які впливають на валентність професійної спрямованості особистості. Визначено чинники формування професійної спрямованості студентів-психологів, що навчаються за програмами підготовки та перепідготовки фахівців.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Соколюк, Анна Олександрівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159(5А2.2)П
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 5. Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - 238 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 14.00 р.
    Зміст:
Болотнікова, Інга Вікторівна. Особливості професійного самоздійснення та самоактуалізації працівників профспілок / І. В. Болотнікова. - С .3-10. - Бібліогр.: с. 9-10 (8 назв) : табл.
Бохонкова, Юлія Олександрівна. Психологічні особливості прояву адаптаційних ресурсів особистості під впливом самооцінки / Ю. О. Бохонкова. - С .11-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (7 назв)
Войтович, Марія Володимирівна. Особливості професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти / М. В. Войтович. - С .19-33. - Бібліогр.: с. 32-33 (5 назв) : табл.
Гуменюк, Галина Вадимівна. Професійне самоздійснення вченого: постановка проблеми та алгоритм дослідження / Г. В. Гуменюк. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 43-44 (12 назв)
Дзвоник, Галина Петрівна. Професійне самоздійснення менеджерів комерційних організацій / Г. П. Дзвоник. - С .45-59. - Бібліогр.: с. 59 (7 назв) : табл.
Дулова, Олександра Олегівна. Психологічні особливості становлення ціннісного ставлення до сім'ї у дітей / О. О. Дулова, О. П. Проскурняк. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (20 назв)
Завадська, Тетяна Василівна. Професіне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів / Т. В. Завадська. - С .70-81. - Бібліогр.: с. 80 (13 назв) : табл.
Завязкіна, Наталія Володимирівна. Проблема смислового рівня регуляції діяльності при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності / Н. В. Завязкіна. - С .82-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
Кокун, Олег Матвійович. Особливості професійного самоздійснення фахівців різного віку та професій / О. М. Кокун. - С .90-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв) : табл.
Корніяка, Ольга Миколаївна. Емпіричне вивчення особливостей професійного самоздійснення викладача вищої школи / О. М. Корніяка, О. В. Лахтадир, В. О. Гомонюк. - С .99-109. - Бібліогр.: с. 107-108 (9 назв) : табл.
Кружева, Тетяна Володимирівна. Професійне самоздійснення : система понять / Т. В. Кружева. - С .109-115. - Бібліогр.: с. 113-114 (32 назви)
Малхазов, Олександр Ромуальдович. Метод розрахунку мінімальних часових порогів активації корекційних процесів в управлінні руховою діяльністю / О. Р. Малхазов. - С .116-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (10 назв) : табл.
Мельник, Анжела Іванівна. Мотивація професійної діяльності вчителя в умовах роботи з гіперактивними молодшими школярами / А. І. Мельник. - С .129-137. - Бібліогр.: с. 136 (8 назв) : рис.
Немеш, О. М. Психологічні основи інтернет-комунікації / О. М. Немеш. - С .138-145. - Бібліогр.: с. 145 (5 назв)
Неурова, Алла Борисівна. Підходи до розуміння емоційної стійкості як наукове підґрунтя її визначення у фахівців із надзвичайних ситуацій / А. Б. Неурова. - С .146-154. - Бібліогр.: с. 153-154 (21 назва)
Панасенко, Наталія Миколаївна. Вплив синдрому емоційного вигорання на професійне самоздійснення лікаря / Н. М. Панасенко. - С .155-164. - Бібліогр.: с. 163-164 (5 назв) : табл.
Панасенко, Наталія Миколаївна. Особливості розвитку професійних якостей у програмістів / Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. - С .165-170. - Бібліогр.: с. 169-170 (8 назв)
Петренко, Ірина Володимирівна. Психологічні механізми розгортання соціального діалогу в освітньому просторі / І. В. Петренко. - С .170-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (6 назв) : рис.
Петрученко, Надія Михайлівна. Формування особистісної готовності до професійної діяльності у студентів із соматичними вадами / Н. М. Петрученко. - С .177-184. - Бібліогр.: с. 183-184 (7 назв)
Пилипенко, Наталія Миколаївна. Мотиваційні компоненти академічного консультування майбутніх фахівців / Н. М. Пилипенко. - С .185-193. - Бібліогр.: с. 192 (10 назв)
Савченко, Тетяна Леонідівна. Професійне самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів / Т. Л. Савченко. - С .194-207. - Бібліогр.: с. 206 (4 назви) : табл.
Сердюк, Людмила Захарівна. Полівалентність професійної спрямованості майбутніх психологів / Л. З. Сердюк, А. О. Соколюк. - С .207-216. - Бібліогр.: с. 214-215 (9 назв) : табл.
Чайка, Галина Василівна. Особливості ціннісних орієнтацій осіб, що зловживають комп'ютерними іграми / Г. В. Чайка. - С .216-224. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв) : табл.
Шмаргун, Віталій Миколайович. Інтелектуальна компетентність особистості / В. М. Шмаргун. - С .224-232. - Бібліогр.: с. 231-232 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
Психофізіологія -- Психологія праці

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923.2
П 86


    Пилипенко, Любов Іванівна.
    Психологічні особливості самотворення особистості як умови її самореалізації [Текст] / Л. І. Пилипенко // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 135-153
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

10.
159.923.2
П 86


    Пенькова, Олена Іванівна.
    Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості [Текст] / О. І. Пенькова // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 129-134
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

11.
159.923.2
П 86


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Психолого-педагогічні умови та методичні засоби активізації самовдосконалення особистості підлітка та юнака [Текст] / Т. М. Яблонська // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 157-160
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

12.
159.923.2
П 86


    Володарская, Наталия Дмитриевна.
    Психолого-педагогічні засади розвитку світоглядних орієнтацій особистості [Текст] / Н. Д. Володарская // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 154-157
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

13.
159.923.2
П 86


    Пенькова, Олена Іванівна.
    Динаміка процесу самовдосконалення у сімейному спілкуванні [Текст] / О. І. Пенькова // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 123-128
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

14.
159.923.2
П 86


    Данилюк, Іван Васильович.
    Вплив соціального контексту на формування етнічної ідентичності особистості [Текст] / І. В. Данилюк // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 81-93
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

15.
159.923.2
П 86


    Данилюк, Іван Васильович.
    Етнічна ідентичність як чинник самотворення особистості [Текст] / І. В. Данилюк // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 68-81
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

16.
159.923.2
П 86


    Антоненко, В'ячеслав Володимирович.
    Самотворення особистості як детермінанта осягнення її морально-естетичного ідеалу та гуманістичного самовираження [Текст] / В. В. Антоненко // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 93-103
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

17.
159.923.2
П 86


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Вікові та індивідуально-психологічні особливості як чинники самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці [Текст] / Т. М. Яблонська // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 107-122
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

18.
159.923.2
П 86


    Пенькова, Олена Іванівна.
    Концептуальні підходи до проблеми самовдосконалення особистості у сучасній науці [Текст] / О. І. Пенькова // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 104-107
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

19.
159.923.2
П 86


    Пенькова, Олена Іванівна.
    Психологічні засади формування самовдосконалення особистості у взаємодії сім’ї та школи [Текст] / О. І. Пенькова // Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 160-163
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

20.
159.923(072)
С 17


    Володарська, Наталія Дмитрівна.
    РОЗВИТОК СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ В ПРОЦЕСІ САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ [Текст] / Н. Д. Володарська // Самотворення у розвитку особистості : науково-методичний посібник / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 27-38
УДК


Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Пенькова, Олена Іванівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 8565
Кількість відвідувачів 733
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя