Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сердюк, Людмила Захарівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 75
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-75 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923-056.26-05/Б 24-054614 рукописний текст
Автор(и) : Барна, Мирослава Володимирівна
Назва : Психологічні особливості побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :263 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-220.
УДК : 159.923-056.26-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Самореалізація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--стратегія самореалізації--студенти з інвалідністю--психологічна підтримка
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей побудови стратегій самореалізації студентів з інвалідністю в умовах професійної підготовки у вищому навчальному закладі. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, розкрито різні теоретичні підходи до розуміння поняття "стратегія самореалізації", з'ясовано сутність психологічного феномену, обгрунтованотеоретичні засади побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Визначено домінуючі чинники та психологічні умови, необхідні для формування ефективної стратегії самореалізації особистості. Теоретично обҐрунтовано та експериментально перевірено ефективність програми психологічної підтримки самореалізації студентів з інвалідністю, що дозволяє рекомендувати її для застосування у практиці вузівського навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+316.362/С 32 рукописний текст
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Динаміка особистісних рис у перші роки подружнього життя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :169,[11] с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-169.
УДК : 159.923.2+316.362 + 159.923.2 + 316.362
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Особистісниі зміни
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісні риси--подружня сумісність--подружня адаптація--життєвий цикл сім'ї--задоволеність шлюбом
Анотація: Дисертація присвячена вивченню динаміки особистісних рис шлюбних партнерів у процесі подружньої адаптації. У роботі показано внутрішні резерви стабілізації подружніх стосунків на етапі їх становлення. Розроблено методику для виявлення динаміки особистісних рис шлюбних партнерів у ході подружньої адаптації, змін у сприйманні один одного і самих себе та певних особливостей, які детермінують цей процес. Запропоновано модель особистісної інтеграції подружжя. Виявлено відмінності у структурі ціннісних утворень та у структурі особистісних рис партнерів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3:005.32/С 32 рукописний текст
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :432 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 367-418.
УДК : 378.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Мотивація учіння
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--синергії мотивації--самореалізація--психологічне благополуччя--майбутні фахівці--професійне становлення--інтегроване освітнє середовище--ціннісне середовище особистості--самоставлення особистості--професійна ідентифікація
Анотація: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2013
Кільк.характеристики :474 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Ціна : 10.00 р.
УДК : 371.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія--педагогічна психологія
Зміст : Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків/ О. Ю. Барабаш. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі/ Н. М. Бугайова. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми/ А. М. Грись. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства/ Т. М. Євменова. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта/ С. М. Каліщук. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма/ О. М. Кікінежді. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів/ В. А. Кліменко. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій/ Ю. В. Кобикова. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування/ З. Я. Ковальчук. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду"/ О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1)/ О. В. Красножон. Роль музичного простору у виникненні девіацій/ М. В. Максимов. Різновид злочину як наслідок типу девіацій/ Н. Ю. Максимова. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії/ І. Ф. Манілов. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах/ В. О. Медведева. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації/ С. А. Мельніченко. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу/ О. А. Низовець-Кропта. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища/ М. О. Орап. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості/ І. С. Попович. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки/ Т. О. Работа, О. В. Царькова. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ/ О. А. Римарчук. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка/ Л. З. Сердюк. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти/ В. І. Сіткар. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу/ О. Г. Скляр. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ/ В. І. Слободяник. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації/ А. Фіделус. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища/ Л. А. Філоненко. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні/ К. С. Царьова. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС/ Л. С. Шаповал. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками/ С. М. Янкевич. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою/ В. В. Баранов. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза/ О. О. Березіна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження/ Г. В. Гуменюк. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження/ Т. В. Гурська. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України/ С. М. Заболотний. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх/ Ю. Б. Ірхін. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства/ З. С. Карпенко. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання/ Л. М. Литвинчук. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії/ І. А. Мартинюк. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини/ О. Ф. Мірза. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку/ М. М. Павлюк. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами/ Т. А. Рябовол. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу/ С. В. Сахно. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів/ Р. І. Сірко. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації)/ О. Г. Скляр. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ/ О. М. Скляренко. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів/ І. В. Тараненко. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я./ Р. С. Фесенко. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях/ Л. В. Філоненко. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку/ Н. В. Цумарєва. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні/ В. І. Шебанова. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації/ В. М. Щербина-Прилука. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді/ С. Є. Яцишин.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/С 32
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 188-195 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): учіння--суб'єкт навчання--особистісний розвиток--самореалізація
Анотація: У статті розглядаються ідеї Г.С. Костюка стосовно витоків саморуху особистості, чинників саморозвитку та самодетермінації особистості. Здійснено аналіз праць Г.С. Костюка, де розкриваються питанняонтогенезу особистості, структури та рушійних сил розвитку особистості, ролі навчання та виховання в детермінації саморозвитку особистості.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875-056.2/П 30-053371095 рукописний текст
Автор(и) : Петрученко, Надія Михайлівна
Назва : Психологічні засади формування готовності до професійної діяльності студентів із соматичними вадами : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :226 с.: табл.
Колективи : Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-191.
УДК : 378-057.875-056.26:331.102.24
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Готовність до професійної діяльності-- Соматичні вади
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--соматичні вади--професійна діяльність--професійна підготовка--студенти--психологічні особливості
Анотація: В роботі визначено теоретичні передумови формування психологічної готовності до професійної діяльності студентів із соматичними вадами, її зміст та структуру. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади та методичне забезпечення дослідження такої готовності. Визначено кількісні діагностичні характеристики та особливості психологічної готовності до професійної діяльності студентів із соматичними вадами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 14
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014
Кільк.характеристики :238 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 р.
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Особливості професійного самоздійснення та самоактуалізації працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Психологічні особливості прояву адаптаційних ресурсів особистості під впливом самооцінки/ Ю. О. Бохонкова. Особливості професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти/ М. В. Войтович. Професійне самоздійснення вченого: постановка проблеми та алгоритм дослідження/ Г. В. Гуменюк. Професійне самоздійснення менеджерів комерційних організацій/ Г. П. Дзвоник. Психологічні особливості становлення ціннісного ставлення до сім'ї у дітей/ О. О. Дулова, О. П. Проскурняк. Професіне самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Проблема смислового рівня регуляції діяльності при обґрунтуванні категорії обмеженої осудності/ Н. В. Завязкіна. Особливості професійного самоздійснення фахівців різного віку та професій/ О. М. Кокун. Емпіричне вивчення особливостей професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка, О. В. Лахтадир, В. О. Гомонюк. Професійне самоздійснення : система понять/ Т. В. Кружева. Метод розрахунку мінімальних часових порогів активації корекційних процесів в управлінні руховою діяльністю/ О. Р. Малхазов. Мотивація професійної діяльності вчителя в умовах роботи з гіперактивними молодшими школярами/ А. І. Мельник. Психологічні основи інтернет-комунікації/ О. М. Немеш. Підходи до розуміння емоційної стійкості як наукове підґрунтя її визначення у фахівців із надзвичайних ситуацій/ А. Б. Неурова. Вплив синдрому емоційного вигорання на професійне самоздійснення лікаря/ Н. М. Панасенко. Особливості розвитку професійних якостей у програмістів/ Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. Психологічні механізми розгортання соціального діалогу в освітньому просторі/ І. В. Петренко. Формування особистісної готовності до професійної діяльності у студентів із соматичними вадами/ Н. М. Петрученко. Мотиваційні компоненти академічного консультування майбутніх фахівців/ Н. М. Пилипенко. Професійне самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів/ Т. Л. Савченко. Полівалентність професійної спрямованості майбутніх психологів/ Л. З. Сердюк, А. О. Соколюк. Особливості ціннісних орієнтацій осіб, що зловживають комп'ютерними іграми/ Г. В. Чайка. Інтелектуальна компетентність особистості/ В. М. Шмаргун.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Соколюк, Анна Олександрівна
Назва : Полівалентність професійної спрямованості майбутніх психологів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 207-216: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-215 (9 назв)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна спрямованість--полівалентність--мотиви вибору професії--мотиви навчання--синергія
Анотація: Розкрито зміст і структуру професійної спрямованості майбутніх фахівців на етапі навчання у ВНЗ. Виявлено чинники, які впливають на валентність професійної спрямованості особистості. Визначено чинники формування професійної спрямованості студентів-психологів, що навчаються за програмами підготовки та перепідготовки фахівців.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 38
Вихідні дані : Миколаїв: Іліон, 2015
Кільк.характеристики :582 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 34.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології/ С. Д. Максименко. Психологічна структура і зміст "Я тілесного"/ Л. М. Абсалямова. Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці/ Ю. О. Бабаян, І. В. Скачко. Психолого-педагогічний підхід до змішаного навчання як способу викладання іноземних мов/ В. В. Баркасі, Т. І. Філіпп'єва. Особливості харчової поведінки як складової здорового способу життя сучасної молоді/ О. В. Бацилєва. Дослідження саморефлексії тілесного потенціалу молодої жінки/ К. В. Бондар. Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці/ Л. А. Варава. Обґрунтування та характеристика програми розвитку феноменів - "Я" тілесного у підлітковому віці/ Я. О. Василенко. Рухова хвиля в артистичній практиці/ Є. П. Воропаєв. Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання)/ Т. О. Гальцева. Функціонування мнемічних властивостейстудентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги/ О. М. Генералова. Психолого-педагогічна готовність студентів до фізичного самовдосконалення/ Н. Ю. Довгань, О. М. Копилов. Компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу/ Т. І. Доцевич. Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова. Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності/ Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук. Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя/ Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців. Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів/ Н. О. Євдокимова, О. В. Партенадзе, А. С. Гуров. Особистісний розвиток студентів-лікарів у професіогенезі/ І. В. Кахно. Сутність консультативної стратегії у діяльності психолога/ О. П. Кашекова. Культурно-специфічні моделі психологічного здоров'я/ О. В. Козлов. Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності/ О. А. Кривопишина. Безпека як складова вибору способу життя сучасною молоддю/ І. І. Лановенко. Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів/ С. В. Літуш. Особливості психологічної допомоги молодшим школярам зі Сходу України, які пережили психотравму/ І. С. Литвиненко, О. В. Данілова. Формування життєвого сценарію молоді/ О. В. Матвієнко. Детермінанти розвитку патріотичної рефлексії молодшого школяра/ Н. В. Михальченко. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача/ Л. М. Мухіна. Передумови розробки тренінгової програми "Психологія фінансового успіху" для осіб раннього дорослого віку/ О. П. Нікітіна. Рефлексія як особлива психічна реальність/ Л. А. Носко. Інформаційна культура як складова професіоналізму викладача культурології/ О. О. Олійник. Аналіз понять мотиву і мотивації у сучасних дослідженнях/ Л. А. Онуфрієва. Соціально-психологічні складові професійної мобільності особистості/ Л. С. Пілецька. Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості/ Л. Є. Просандєєва. Психологічне обґрунтування концепту "криза зайнятості" в аспекті аналізу проблеми безробіття/ О. В. Рудюк. Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен/ Л. З. Сердюк. Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації/ В. В. Турбан. Губристична мотивація у структурі мотиваційної сфери особистості студентів/ К. І. Фоменко. Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти/ В. І. Худякова. Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами/ О. В. Царькова. Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності/ О. В. Царькова, С. В. Радченко. Специфіка процесу оволодіння старшокласниками іноземними мовами/ О. А. Чиханцова. Психологічні моделі соціалізації особистості/ Ю. М. Швалб. Психологічна профілактика негативних функціональних станів фахівців в умовах металургійного виробництва/ О. В. Шевяков, І. В. Маркова. Можливості психологічного супроводження емоційних станів працівників органів внутрішніх справ, що спричинюють психосоматичні розлади/ Л. С. Шелег. Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю/ Н. І. Шилова. Дозвіллєва сутність добровольчої діяльності особистості/ Т. Л. Шугурова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/С 32
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 422-431 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 429-430 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самотворення--самореалізація--саморозвиток--синергія--детермінація--самодетермінація--самоздійснення
Анотація: Розкрито психологічні засади та системогенез самотворення особистості. Виявлено структурні характеристики та динамічні особливості самотворення особистості як самодетермінованої системи. Обґрунтовано доцільність цілісного вивчення закономірностей процесу самотворення особистості через її особистісне та ціннісно-смислове опосередкування.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 11
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :414 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 26.00 грн.
УДК : 153.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Зміст : Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів/ І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості/ С. В. Бабак. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості/ О. Г. Видра. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження/ Є. В. Гейко. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості/ О. В. Диса. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків/ Л. І. Дідковська. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі/ М. Т. Дригус. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці/ І. С. Загурська. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення/ В. В. Кириченко. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія/ Ю. М. Ковальчук. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку/ Т. В. Комар. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології/ Д. К. Корольов. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю/ О. І. Купреева. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва/ В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини/ Н. І. Левус. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору/ Л. В. Лупійко. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття/ О. В. Мазяр. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів/ І. В. Малецька. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції/ О. І. Мешко. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності/ О. О. Музика. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці/ Н. О. Никончук. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі/ І. В. Петренко. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості/ Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості/ О. В. Савченко. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями/ Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів/ В. В. Федько. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці/ Р. М. Хавула. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій/ В. Ю. Возна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів/ О. В. Гончарук. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці/ І. А. Гречуха. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості/ Я. Г. Григор'єва. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці/ І. В. Кирильчук. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів/ Т. М. Мпайстренко. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи/ О. А. Притула. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу/ Н. В. Сабліна. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку/ Г. А. Ставицький. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів/ Т. О. Цавалюк. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ/ М. М. Чекрижова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/С 32
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Курбатова, Альона Олександрівна
Назва : Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 245-253: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 252 (13 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--вибір професії--смисложиттєві орієнтації--самоставлення--психологічний захист
Анотація: Здійснено психологічний аналіз чинників вибору професії старшокласниками із хронічними соматичними захворюваннями загальноосвітнього навчального закладу. Виявлено сформованість мотивів вибору професії, зв'язок професійної мотивації з особистісними та ціннісно-смисловими утвореннями.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.336/С 59-062938 рукописний текст
Автор(и) : Соколюк, Анна Олександрівна
Назва : Особливості самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :190 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-190.
УДК : 159.923.2:005.336.5(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самодетермінація--майбутні фахівці--професійна підготовка--професійне становлення--професійне навчання--майбутні юристи--особистісно-професійний розвиток
Анотація: В роботі здійснено аналіз чинників та складових становлення майбутніх юристів, визначено теоретичні передумови його самодетермінації. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади та методичне забезпечення дослідження психологічних особливостей самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів. Виявлено взаємозв'язки особистісних параметрів, що обумовлюють професійне становлення студентів-юристів як суб'єктів майбутньої професійної діяльності. Визначено психологічні засади самодетермінації професійного становлення майбутніх юристів під час фахової підготовки у ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159.928(06)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 12
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :329 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 р.
УДК : 159.928(06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Методи дослідження акме-обдарованої особистості/ В. М. Антонов. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини/ Н. А. Бастун. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії/ І. М. Біла. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості/ Н. Д. Володарська. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві/ О. В. Губенко. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника/ Ю. А. Гулько. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі/ О. П. Демченко. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів/ Г. М. Дубчак. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності/ І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості/ М. В. Кокарєва. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами/ О. Я. Митник. Здібності особистості та процес соціалізації/ В. В. Москаленко. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості/ О. О. Музика. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного/ Н. О. Никончук. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням/ О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків/ Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці/ О. В. Савченко. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості/ Л. З. Сердюк. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями/ І. М. Тичина, А. П. Байдюк. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції/ О. П. Шестопалова. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї/ Т. М. Яблонська. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку/ І. В. Яворська-Вєтрова. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами/ О. В. Гончарук. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості/ Е. В. Загурська. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості/ О. С. Нечаєва. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків/ Л. С. Процик. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів/ М. М. Чекрижова. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів/ Т. О. Чигирин.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 202-210 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 208 (12 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--професійний розвиток--самодетермінація--особистісний розвиток
Анотація: Проаналізовано психологічні чинники професійного становлення особистості. Визначено особистісні основи професійного становлення особистості.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 15(06)/Н 34
Назва : Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. Вип. 743 : Педагогіка і психологія
Вихідні дані : Чернівці: ЧНУ, 2015
Кільк.характеристики :310 с.: табл.
Колективи : Чернівецький національний університет
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.9(06)+159.9:005.745
Зміст : Життєві цінності - основа світоглядних орієнтацій особистості/ Н. Д. Володарська. Задоволеність життям студентів-психологів як складова профілактики їх емоційного вигорання у процесі роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Детермінація самоздійснення фахівців різниз професій/ О. М. Кокун. Психологічні особливості сприймання своєї ситуації дітьми-переселенцями із зони АТО та Криму/ Л. О. Кондратенко, С. А. Гончаренко. Джерела і рушійні сили самоздійснення особистості/ С. Д. Максименко. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Духовне самовизначення особистості в міжособистісній взаємодії: ціннісний підхід/ Л. І. Пилипенко. Ціннісні основи духовного розвитку особистості/ Л. З. Сердюк. Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку/ А. Д. Терещук. Становлення етичної думки в Україні: провідні ідеї та історія розвитку/ В. В. Турбан. Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці/ Т. М. Яблонська. Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/Н 34
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Ціннісні основи духовного розвитку особистості
Колективи : Чернівецький національний університет
Місце публікування : Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць/ Чернівецький національний університет. - Чернівці: ЧНУ, 2015. - Вип. 743: Педагогіка і психологія. - С. 230-235 (Шифр 15(06)/Н 34-562969)
Примітки : Бібліогр.: С. 235 (11 назв)
УДК : 159.9
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовність--духовний розвиток--цінності духовності
Знайти схожі

18.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 16
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016
Кільк.характеристики :196 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 12.00 р.
УДК : 159.91(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Акмеологічні основи особистісного самоздійснення/ І. В. Болотнікова. Феномен самоздійснення у вимірі акмеологічного розвитку професіоналу/ Г. В. Гуменюк. Роль емоційної стійкості в професійному самоздійсненні фахівця/ Г. П. Дзвоник. Порівняльний аналіз навчального стресу у студентів вищих та середніх навчальних закладів/ Г. М. Дубчак. Психологічні особливості професійного самоздійснення вихователів дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Моделі соціальних репрезентацій в парадигмі дослідження соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Особистісні чинники розвитку соціального інтелекту у фахівців соціономічного профілю/ Я. Ю. Каплуненко. Чинники професійного самоздійснення особистості (статеві особливості)/ О. М. Кокун. Комунікативна компетентність як визначальний чинник професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка. Індивідуальні особливості мотиваційних компонентів в професійному самоздійсненні вчених-дослідників/ Т. В. Кружева. Психологічна характеристика комунікативної компетентності майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту: факторний аналіз/ О. В. Лахтадир. Основні підходи до вивчення проблеми наркотичної залежності/ Л. М. Литвинчук. Вплив криз професійного розвитку на професійне самоздійснення вчителя/ Н. М. Панасенко. Психологічні особливості подолання особистістю життєвих криз/ Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. Психологічні захисти та самоставлення особистості/ Н. М. Пилипенко. Психологічні сприяння психофізіологічному забезпеченню професійного самоздійснення фахівця в умовах соціально-економічних перетворень/ Т. Л. Савченко. Психологічні основи самореалізації особистості/ Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. Концептуальні основи психологічного відбору працівників служби екстреної медичної допомоги та медицини катастроф/ М. О. Удод. Стрес, тривога та агресія, як небажані складові адаптаційного процесу для військовослужбовців/ О. С. Ходос. Особливості протікання розладів адаптації у різних вікових та соціальних группах/ О. В. Шелестова. Взаємозв'язок рівня шкільної тривожності та адаптації школярів/ В. В. Шульга.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Шамич, Олександр Миколайович
Назва : Психологічні основи самореалізації особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 150-157 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примітки : Бібліогр.: с. 155-157 (14 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--саморозвиток--самоставлення--особистісний потенціал
Анотація: У статті розкрито змвст поняття самореалізація та визначено основні чинники феномена самореалізації особистості. Обґрунтовано визначення самореалізації о собистості як мотиву, як опредмечування її сутнісних сил і потреб, що визначає прагнення до розвитку свого потенціалу.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/С 32
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців: системно-синергетичний підхід : монографія
Вихідні дані : Київ: Університет "Україна", 2012
Кільк.характеристики :323 с.
ISBN, Ціна 978-966-388-428-8: 25.00 грн
УДК : 378.015.3:159.947.5+159.947.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Практична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія мотивації--учіння--майбутні фахівці--системно-синергетичний підхід--системогенез мотивації--психологічні явища
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-75 
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 6816
Кількість відвідувачів 514
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя