Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сизко, Г. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 14 : Методологія і теорія психології. Вип. 1
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018
Кільк.характеристики :353 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 р.
УДК : 159.9.01:001.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія психології--теорія психології
Зміст : Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньогрупових взаємин/ Ю. А. Агачева. Соціально-психологічний супровід професіоналізації особистості фахівців з соціальної групи/ В. В. Балахтар. Психологічні особливості рефлексії в навчальній діяльності студентів/ Е. М. Балашов. Феномен інтернет-залежності в сучасному суспільстві/ І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. Причини виникнення та особливості перебігу внутрішньоособистісного конфлікту у студентів-медиків/ А. С. Борисюк [и др.]. Ненасилие в художественной деятельности/ Є. П. Воропаєв. Проблема норми та криза соціальної нормативності/ С. О. Гарькавець. Емоційна сфера особистості: теоретико-методологічний аспект дослідження/ Г. О. Гуд. Термінологічні аспекти "емпатії"/ О. О. Демчук, І. А. Дружиніна. Психологічні особливості особистісних ініціацій підлітка в умовах школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки / О. О. Демчук, В. В. Лазарчук. Формування методологічних інструментів фасилітації інтеграційних процесів в психології: розвиток ідей Г. О. Балла/ О. В. Завгородня. Психологічні аспекти феномену після правди/ В. Л. Зливков. Using the multidimensional models to the teacher's Authenticity scale adaptation/ V. Zlyvkov [и др.]. Social intelligtnce ot teachers as a compltx personality neoplasm/ E. Z. Ivashkevych. Інтеграційний потенціал категорії культури у сучасній психології/ С. О. Копилов. Інтегративний підхід до дослідження особливостей становлення автентичності майбутніх психологів/ О. В. Котух. Трансформація ідентичності підлітків 13-14 років, репрезентована психологічним факторами, пов'язаними зі самоставлення на етапі перебігу кризи ідентичності/ О. А. Краєва. Розлади, зумовлені стресом і травмою: інтегративний підхід/ С. О. Лукомська. Досвід реалізації генетико-моделюючого методу в дослідженні психологічних механізмів наукового відкриття (на прикладі історії створення теорії відносності) / С. Д. Максименко, О. В. Губенко. Феномен "встрати довіри до світу" у дітей, вихованців інституційних закладів опіки/ М. М. Марусинець, О. Т. Смук. Психологічні особливості соціальної адаптації учасників бойових дій на Сході України/ О. В. Мельник. Психологічне благополуччя як чинник соціальної адаптації учасників АТО/ О. В. Мельник, С. О. Лукомська. Теоретико-методологічний аналіз редукційних тенденцій в психології/ М. В. Папуча. Логіко-психологічна структура ефективності групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови/ І. Д. Пасічник, В. О. Каламаж. Проблема комп'ютерних ігор, як альтернатива реальності/ А. В. Перепелиця. Психологічні бар'єри при взаємодії з людьми з особливими потребами: причини та шляхи подолання/ Г. І. Сизко. До проблеми зв'язку оптимізму та авторитаризму/ Є. В. Степура. Конструкти життєвої позиції особистості як опірність кризам життя/ Н. І. Тавровецька. Короткострокові дружні стосунки як форма міжособистісних контактів у малих неформальних групах/ О. М. Тирон. Формування емоційного середовища дошкільника у науковій спадщині О. В. Запорожця/ Н. А. Харченко, Т. О. Чорна. Роль емоційної стійкості педагога у сучасних психологічних дослідженнях/ Є. Ф. Черкаська. Становлення рольових функцій "ділової жінки" у сфері менеджменту/ Р. М. Шевченко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Сизко Г. І.
Назва : Психологічні бар'єри при взаємодії з людьми з особливими потребами: причини та шляхи подолання
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 279-287: Бібліогр.: с. 285-286 (5 назв) (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
УДК : 371.132:376.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бар'єр відображення--бар'єр ставлення--психологічний бар'єр--обмежені можливості здоров'я--людина з інвалідністю--взаємодія--інтолерантність--спеціальна освіта
Анотація: У статті розглянуто різні спектри негативного ставлення до людей з обмеженими можливостями здоров'я, зокрема бар'єри: бар'єри відображення, бар'єри ставлення, та психологічні бар'єри, що виникають при взаємодії з такими людьми. Проаналізовано чинники, що провокують їх появу та розвиток, такі як генетичні детермінанти (інстинктивність, збереження ідентичності та прагнення до самоідентифікації) та, власне, психологічні детермінанти (відраза, страх, безпорадність, занепокоєння, тривога, ненависть, ворожість, антипатія, напруга, неприязнь, прагнення до домінування та диференціації). Запропоновано шляхи подолання психологічних бар'єрів при взаємодії з людьми з особливими потребами. А саме визнання того, що кожна людина, будь то доросла, або дитина, унікальна і, в силу своєї унікальності, займає індивідуальне і неповторне місце в житті суспільства. У зв'язку з цим слід іменувати тих, хто має статус інваліда, людей з обмеженими можливостями здоров'я, визнаючи тим саме їх рівність і право на свободу вибору.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 14 : Методологія і теорія психології. Вип. 2
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019
Кільк.характеристики :472 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 р.
УДК : 159.9.01:001.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія психології--теорія психології
Зміст : Інтрагрупова атракця учнів та регулювання внутрішньо групових взаємин/ Ю. А. Агачева. Структурні компоненти психологічної зрілості особистості/ Л. Н. Акімова. Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу)/ Я. С. Андрушко. Діагностика рефлексивності студентів у процесі метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності/ Е. М. Балашов. Соціально-психологічні особливості самоствердження та самовдосконалення як професійно-особистісних новоутворень становлення особистості фахівців з соціальної роботи/ В. В. Балахтар. Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови/ К. С. Балахтар. Особливості уявлень реабілітологів про вплив батьківської позиції на ефективність реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи/ Н. А. Бастун, І. М. Клещерова. До проблеми формування психологічної безпеки особистості у малих групах/ І. О. Блохіна, О. В. Москаленко. Психологічні чинники розвитку хронічної втоми у студентської молоді/ Т. В. Вашека, С. В. Тукаєв. Комплексний підхід до розвитку творчого мислення учнів за допомогою переструктурування гештальту/ О. В. Губенко. Соціальне середовище як чинник формування девіантної поведінки у підлітковому віці/ І. А. Дружиніна, Л. О. Лях. Нарцисичні прояви сучасної студентської молоді/ Н. О. Єрмакова. Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості/ О. В. Завгородня. Наративна ідентичність особистості/ В. Л. Зливков. Особливості резилентності лікарів-стоматологів/ В. Л. Зливков, С. О. Лукомська. Міжнародний опитувальник травм (ITQ): адаптація україномовної версії та можливості використання для діагностики комплексного і відтермінованого ПТСР/ В. Л. Зливков [и др.]. Стресостійкість в структурі особистості школяра/ В. І. Іванцевич. Логіко-методологічні проблеми інтеграції психологічних культур/ С. О. Копилов. Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів/ О. В. Котух. Основні суперечності сучасної системи освіти та особистісний розвиток/ В. А. Кошель, М. М. Наконечна. Психологічні особливості стану професійної ідентичності медичних працівників під час трансформаційних змін суспільства/ О. А. Краєва, Н. В. Романенко. Особливості соціально-психологічної адаптації та самооцінка раціональної поведінки в конфлікті майбутніх педагогів/ С. Б. Кузікова, С. В. Пухно. Психосоціальні ресурси онкологічних хворих/ С. О. Лукомська. Ефективність компланс-терапії як засобу корекції батьківських настановлень щодо дітей із вадами розвитку/ В. Є. Луньов, Я. В. Фесенко. Комунікативно-регулятивна складова резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворими/ М. М. Марусинець, О. Т. Шевченко. Особливості психологічної корекції порушень харчової поведінки у юнаків із надлишковою масою тіла/ О. М. Марциняк-Дорош. Особливості психосоматичних порушень у викладачів ВНЗ та вчителів ЗОШ: аналіз результатів експериментального дослідження/ Т. О. Мотрук, К. М. Пасько. Психологічні механізми становлення особистості/ М. В. Папуча. Значення особистісних якостей в досягненні успіхів серед спортсменів різних видів спорту/ А. В. Перепелиця, Є. О. Фокіна. Шляхи актуалізації професійного зростання майбутнього фахівця з фізичної реабілітації/ Л. Л. Примачок. Інтереси дітей розлучених батьків/ Л. М. Ростомова. Соціально-психологічні особливості формування політичних вподобань у віртуальному середовищі: теоретико-методологічний аналіз/ О. І. Свідерська. Науково-теоретичне дослідження проблеми психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання/ Г. І. Сизко. Поняття соціального інтелекту в роботах сучасних зарубіжних дослідників 1979-2019 років/ Н. В. Скоростецька. Проблема позитивних рис особистості/ Є. В. Степура. До теоретичного аналізу процесів становлення професійної ідентичності працюючих студентів вищого технічного закладу освіти/ О. А. Стовбун. Батьківські настановлення щодо дітей із мовленнєвими проблемами/ Я. В. Фесенко. Образ Я майбутніх психологів: теоретико-емпіричний аналіз/ Н. А. Харченко, А. В. Парфенюк. Дослідження батьківських характеристик взаємодії з дітьми в батьків дітей з аутизмом/ Г. М. Хворова. Психологічні особливості комплаєнтності батьків дітей із вадами мовленнєвого розвитку / Г. М. Хворова, Я. В. Фесенко. Проблема змісту особистості як базової категорії психології/ О. П. Хохліна. Специфіка формування емоційної стійкості педагога в професійній діяльності/ Є. Ф. Черкаська. Психоаналіз основних чинників появи девіацій у поведінці підлітка/ І. М. Чорна. Етіологія поведінкових відхилень/ І. М. Чорна. Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні/ А. О. Шейко. Дослідження впливу рівня самооцінки на ступінь стресостійкості студентів-психологів/ Л. С. Яковицька. Communication-centered view on teacher's authentic and critical leaderships/ V. Zlyvkov, S. Lukomska, O. Kotukh. Psycholinguistic peculiarities of translation of semantic units in information space/ Yu. Krylova-Grek. Методика підготовки та проведення діагностико-корекційної бесіди з підлітком схильним до девіації/ І. М. Чорна.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Сизко Г. І.
Назва : Науково-теоретичне дослідження проблеми психологічної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 316-326 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр. с. 323-325 (11 назв)
УДК : 371.132:376.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спрямованість--професійна спрямованість--професійна готовність--практичний психолог--дитина з особливими освітніми потребами--інклюзія--спеціальна освіта
Анотація: У статті розглянуто поняття спрямованості як найважливішого компоненту внутрішньої психологічної структури особистості, яка обумовлює усі дії і вчинки людини, способи прояву усіх інших її психічних властивостей та якостей. Визначено, що професійна спрямованість особистості виявляється в її ставленні до професійної діяльності та передбачає розуміння й внутрішнє прийняття цілей і завдань цієї діяльності, виражає інтереси, ідеали, установки, переконання, погляди, які її характеризують. При цьому саме студентський вік виступає як найбільш значущий для професійного становлення особистості. В цей період потреби, інтереси, ціннісні орієнтації набувають якісно нового змісту в особистісному зростанні майбутнього фахівця. Підвищення ролі та статусу фахівців у галузі спеціальної психології в сучасних умовах багато в чому визначається рівнем їх професійної спрямованості та компетентності. Це, в свою чергу, пояснює необхідність вдосконалення системи підготовки фахівців в галузі спеціальної психології з метою зміни рівня їх професійної спрямованості, що позитивно впливатиме на якість їх майбутньої професійної діяльності з кореляційної підтримки вищезазначеної категорії дітей у освітньо-реабілітаційних закладах. Проаналізоване поняття особистісної готовності як властивості особистості, необхідної фахівцю для ефективної роботи. Особистісна готовність фахівця передбачає психологічне опрацювання власних проблем у тих сферах, в яких він збирається практикувати. Визначенні умови формування професійної готовності до праці, як елементу професійної діяльності психолога, а саме: самостійність і критичне засвоєння культури; активна участь у вирішенні суспільно-значущих завдань; спеціальний розвиток творчого потенціалу особистості - її психічних процесів. Описані стадії (етапи) професійного становлення особистості як тривалого і динамічного процесу. В структурі психологічної готовності до діяльності виділено такі компоненти: мотиваційний; орієнтаційний; пізнавально-оперативний; емоційно-вольовий; психофізіологічний; оцінюючий. Розкрито сутність кожного з цих компонентів.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 14 : Методологія і теорія психології. Вип. 3
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020
Кільк.характеристики :392 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.9.01:001.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія психології--теорія психології
Зміст : Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності/ Ю. А. Агачева. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні/ Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. Двигательная находчивость артиста/ Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін/ І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР/ А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання/ О. В. Завгородня. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації/ В. Л. Зливков. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп/ В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь/ В. В. Іванцанич. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей/ І. О. Комплієнко. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра"/ О. А. Краєва, О. А. Черкас. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби/ С. О. Лукомська. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження/ М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії/ К. О. Милашенко. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості/ С. В. Михайлів. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії/ О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії/ М. М. Наконечна. Методологические основания психологических исследований/ Н. В. Папуча. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Піковець. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Перепелиця. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології/ Н. В. Скоростецька. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі/ С. І. Собкова, Ю. В. Собков. Аспекти щастя людини/ Є.В. Степура. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника/ Л. Г. Туз. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології/ Н. О. Хупавцева. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях/ Є. Ф. Черкаська. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії/ І. М. Чорна. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці/ І. М. Чорна, М. О. Тимошик. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ І. М. Чорна, М. М. Чорний. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ М. М. Чорний. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога/ К. О. Шевченко. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків/ Ю. С. Шевчук. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя/ С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості/ С. П. Яланська. Psychological mechanisms of translation/ E. E. Ivashkevych.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Жмайло А.А., Сизко Г.І.
Назва : Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 46-55 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
УДК : 159.97+159.9.072.432
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--психологічна адаптація--затримка психологічного розвитку--дитина з особливими освітніми потребами--спеціальна освіта
Анотація: У статті розглянуто поняття "адаптація" та визначені складові компоненти структури психологічної адаптації до процесу навчання дітей із затримкою психічного розвитку. Визначено, що психологічною адаптацією називають пристосування особи до існуючих в суспільстві вимог і критеріїв оцінок завдяки присвоєнню норм і цінностей даного суспільства. Основними показниками психологічної адаптації дитини до школи є формування адекватної поведінки, встановлення контактів з учнями та вчителем, оволодіння практичними навичками навчальної діяльності. В структурі психологічної адаптації до процесу навчання виділені такі компоненти: соматичний та фізичний стан; поведінковий компонент; когнітивний компонент; емоційно-вольовий компонент. Розкрито сутність кожного з цих компонентів. Проведено дослідження сформованості структурних компонентів механізму психологічної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку до процесу навчання та запропонована корекційна програма. Описані стадії (етапи) роботи з подолання дезадаптації дітей із затримкою психічного розвитку як тривалого і динамічного процесу.
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.08.2024
Кількість запитів 25079
Кількість відвідувачів 708
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя