Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Смульсон , Марина Лазарівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922-057.875:3/Б 59-930848 рукописний текст
Автор(и) : Бідюк, Інна Аркадіївна
Назва : Гендерна специфіка становлення професійного інтелекту у студентів вищого технічного навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-208.
УДК : 159.922-057.875:305+378.015.3:159.955:331.54 + 159.922-057.875:305 + 378.015.3:159.955:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійний інтелект
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--професійний інтелект--статеворольові особливості--генедер--маскулінність--фемінність--андрогінність
Анотація: Показано вплив різних факторів (генетичні, особистісні, гендерні) на формування та становлення професійних інтелектуальних здібностей. Вивчено структурні особливості інтелекстуальних професійних складових майбутніх фахівців аерокосмічної галузі. Проаналізовано структурні компоненти й розвиток складових професійного інтелекту, вплив маскулінності/фімінності на формування професійних інтелектуальних складових. Розкрито статеворольові характеристики формування професійного інтелекту. Показано особливості та ефективність психолого-педагогічного середовища, створенного з метою формування професійного інтелекту з урахуванням гендерних особливостей студентів аерокосмічного ВТНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.95-053.85:316/І-46-618524 рукописний текст
Автор(и) : Ільіна, Юнона Миколаївна
Назва : Трансформації ментальних моделей в осіб середнього віку у кризових життєвих ситуаціях : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :240 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-202.
УДК : 159.95-053.85:316.485
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Середній вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ментальна модель--механізм ініціації трансформації--системомиследіяльнісний тренінг--рефлексія змін--кризові стани у дорослих
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню ментальних моделей дорослих та засобів їх трансформації на більш адаптивні під час кризових станів. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми побудовано адекватну ментальну модель та інструмент для її трансформації. Практична реалізація моделі полягала у створенні програми розвитку для дорослих "Управління змінами - три рамки", яку можуть використовувати педагоги та психологи, які працюють з дорослими особами. Розроблена методика успішно впроваджена в освітній процес трьох організацій.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.63:128/К 56-410786 рукописний текст
Автор(и) : Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна
Назва : Психологічні чинники ставлення літньої людини до смерті : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-211.
УДК : 159.922.63+159.964]:128 + 159.922.63:128 + 159.964:128
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Літні люди
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізній геронтогенез--природня смерть--остракізм смерті--емоційна депривація--соціокультурне оточення--антиципація
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню проблеми ставлення індивідуума до особистої природньої смерті (вичерпання видового ліміту) і визначенню чинників, які впливають на сприйняття небуття особистого буття в завершальному періоді георнтогенезу (85-109 років). Теоретично обґрунтовано, практично перевірено й ієрархічно визначено вплив таких чинників: віку, гендерних відмінностей, сімейного стану, рівня освіти, релігійності, локус контролю. Виявлено провідний критерій - екстернальна спрямованість особистості (ступінь релігійності). Вперше досліджено психологічний вплив соціокультурного оточення, визначено патерни поведінки й етапи формування в індивідуума адекватного ставлення до особистої природної смерті.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151.6/С 52
Автор(и) : Смульсон , Марина Лазарівна
Назва : Психологія розвитку інтелекту : монография
Вихідні дані : К.: Знання, 2001
Кільк.характеристики :276 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України
ISBN, Ціна 966-614-030-6: 16.00, 12.00, грн.
УДК : 159.922.72
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--психологія--структура та складники інтелекту--функції інтелекту--розвиток інтелекту--інтелектуальний тренінг--професійний інтелект
Примірники : всього : ЧЗ(4)
Вільні : ЧЗ(4)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955+/З-63-887087 рукописний текст
Автор(и) : Зінченко, Олександр Володимирович
Назва : Розвиток поняттєвого мислення підлітків у процесі інтернет-спілкування : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :239 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 184-226.
УДК : 37.015.3:159.955+316.454.52]:044.738.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Поняттєве мислення підлітків-- Інтернет-спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітковий вік--поняттєве мислення--операції понятійного мислення--інтернет-спілкування--віртуальна особистість--проектувально-технологічна парадигма розвитку інтелекту--комбінований тренінг
Анотація: У дисертації досліджено розвиток поняттєвого мислення підлітків у мережевому спілкуванні. Емпірично досліджено динаміку операційно-логічної структури поняттєвого мислення у підлітковому віці (аналізу, узагальнення, абстрагування, класифікації). На основі аналізу теоретичних джерел та результатів констатуального експерименту розроблено та реалізовано комбінований тренінг поняттєвого мислення підлітків, що передбачав поєднання безпосередньої взаємодії та інтернет-комунікації у соціальній мережі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5/І 73
Автор(и) : Смульсон , Марина Лазарівна, Лотоцька Ю. М., Назар, Максим Миколайович, Дітюк П. П., Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна
Назва : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :221 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Інтелектуальний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--інтернет--розвиток--навчання--освітній простір
Зміст : Інтелектуальний розвиток учителів у віртуальному освітньому просторі/ В. В. Депутат, М. І. Жалдак. Психологічні механізми підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі/ Ю. М. Лотоцька. Інтелектуальний розвиток людей похилого віку у віртуальному просторі/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Проектна діяльність як чинник інтелектуального розвитку дорослих/ П. П. Дітюк. Психологічні особливості групової роботи у віртуальному освітньому просторі/ М. М. Назар. Психологічні підходи до розробки моделі респондента, мотивованого брати участь у дистанційних навчальних курсах/ Д. С. Мещеряков. Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку/ Ю.М Лотоцька [и др.].
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепцію інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному освітньому просторі. Особлива увага спрямована на розробку психолого-педагогічних засад проектування та здійснення продуктивних навчальних курсів у мережі Інтернет, що орієнтуються, з одного боку, на описану структуру інтелекту дорослої людини, її інтелектуальні метакогніції та компетентності, з іншого – на глибоку практичну інтеграцію відповідного навчання з сучасними електронними технологіями, зокрема комунікаційного та мультимедійного спрямувань. Спираючись на фундаментальні тенденції сучасного навчання через мережу Інтернет та розроблені інструменти розбудови віртуальних освітніх середовищ, автори розкривають психологічний зміст дистанційних технологій підвищення якості життя та життєвої успішності, формування комунікативної компетентності, розвитку інтелекту в контексті проектної діяльності, інтелектуальної підтримки людей похилого віку та застосування моделі респондента тощо. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.953.5/І 73
Автор(и) : Депутат В. В., Жалдак М. І.
Назва : Інтелектуальний розвиток учителів у віртуальному освітньому просторі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 35-39 (Шифр -603263882)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
УДК : 159.953.5
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.953.5/І 73
Автор(и) : Лотоцька Ю. М.
Назва : Психологічні механізми підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 40-79 (Шифр -603263882)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
УДК : 159.953.5
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.953.5/І 73
Автор(и) : Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна
Назва : Інтелектуальний розвиток людей похилого віку у віртуальному просторі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 80-107 (Шифр -603263882)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
УДК : 159.953.5
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.953.5/І 73
Автор(и) : Дітюк П. П.
Назва : Проектна діяльність як чинник інтелектуального розвитку дорослих
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 108-136 (Шифр -603263882)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
УДК : 159.953.5
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.953.5/І 73
Автор(и) : Назар, Максим Миколайович
Назва : Психологічні особливості групової роботи у віртуальному освітньому просторі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 137-166 (Шифр -603263882)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
УДК : 159.953.5
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.953.5/І 73
Автор(и) : Мещеряков Д. С.
Назва : Психологічні підходи до розробки моделі респондента, мотивованого брати участь у дистанційних навчальних курсах
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 167-179 (Шифр -603263882)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
УДК : 159.953.5
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.953.5/І 73
Автор(и) : Лотоцька Ю.М, Іванова О.О, Суворова Т.О, Павловець О. М
Назва : Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон [и др.] ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 180-192 (Шифр -603263882)
Примітки : Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
УДК : 159.953.5
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/Д 48
Автор(и) : Чепєлева , Наталія Василівна, Смульсон , Марина Лазарівна, Рудницька, Світлана Юріївна, Зазимко, Оксана Володимирівна
Назва : Дискурсивне конструювання досвіду у контексті розвитку особистості [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2022
Кільк.характеристики :194 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-617-7745-14-2 : Б.ц.
УДК : 159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наративна компетентність--структурно-смислова модель--наратив--структурно-смислова модель--інтелектуальні метакогніції--структурно-смислова модель--наративна компетентність
Анотація: Монографія спрямована на висвітлення результатів дослідження дискурсивного конструювання досвіду як вагомої передумови становлення зрілої особистості, її успішної самореалізації в сучасному непередбачувано мінливому світі. Подано обґрунтування можливості розгляду вказаної проблематики в контексті психолого-герменевтичного постнекласичного підходу. Схарактеризовано культурні передумови дискурсивного конструювання досвіду, струтурно-процесуальну та структурно смислову моделі конструювання особистісного досвіду, а також обґрунтовано зв’язок дискурсивного конструювання особистісного досвіду та відповідних інтерпретаційних процесів з інтелектуальними метакогніціями та ментальним моделюванням світу. Розглянуто особливості дискурсивного конструювання досвіду на різних вікових етапах розвитку людини (у молодшому шкільному, підлітковому, юнацькому, дорослому та похилому віці), а також педагогами і користувачами Інтернету. Монографія адресована викладачам вищих навчальних закладів, практичним психологам, науковцям-психологам, вчителям, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5/П 86
Автор(и) : Смульсон , Марина Лазарівна, Дітюк П. П., Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна, Мещеряков, Дмитро Сергійович, Назар, Максим Миколайович
Назва : Психологічні механізми становлення суб’єктності дорослих у віртуальному просторі [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :180 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-617-8116-09-5: Б.ц.
УДК : 159.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- становлення суб'єктності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--становлення суб'єктності
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, викладено концепцію психологічних механізмів становлення суб’єктності дорослих у віртуальному просторі, а також результати відповідного теоретико- експериментального дослідження. Визначено концептуальні засади проєктування та психологічного аналізу функціонування інтернет- ресурсів, спрямованих на становлення суб’єктності дорослих, в умовах групового дистанційного навчання та соціальних мереж. Показано особливості психологічних механізмів становлення професійної суб’єктності і специфіку становлення суб’єктності в старості. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційно- комунікаційних технологій навчання. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2 /Д 48
Автор(и) : Чепелєва, Наталія Василівна, Смульсон , Марина Лазарівна, Рудницька, Світлана Юріївна, Зазимко, Оксана Володимирівна
Назва : Дискурсивні технології самопроектування особистості : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2019
Кільк.характеристики :170 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-04-3: Б.ц.
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Самопроектування особистості --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість --особистісний проект --самопроектування, --дискурсивні технології--самопроектування особистості--україна--наратив--нормативна модель самопроектування--самопроектування--завдання на смисл
Анотація: Монографія спрямована на висвітлення результатів дослідження дискурсивних технологій самопроектування особистості, оволодіння якими може стати важливим життєтворчим ресурсом у процесі становлення зрілої особистості, важливою передумовою її успішної самореалізації в сучасному непередбачувано мінливому світі. Подано обґрунтування можливості розгляду вказаної проблематики у контексті психолого-герменевтичного постнекласичного підходу. Схарактеризовано культурні передумови дискурсивного самопроектування особистості, нормативну модель даного процесу, а також обґрунтовано особистісні якості людини, здатної до самопроектування. Розглянуто особливості застосування дискурсивних технологій самопроектування особистості та розвитку здатності до самопроектування на різних вікових етапах розвитку людини (у молодшому шкільному, підлітковому, юнацькому, дорослому та похилому віці), а також у кризових життєвих обставинах, пов’язаних із тяжкою соматичною хворобою і користувачами Інтернету. Монографія адресована викладачам ВНЗ, практичним психологам, науковцям-психологам, вчителям, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5/Р 64
Автор(и) : Смульсон , Марина Лазарівна, Дітюк П. П., Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна, Мещеряков, Дмитро Сергійович, Назар, Максим Миколайович
Назва : Розвиток суб’єктної активності дорослих у віртуальному просторі : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :180 с.
ISBN, Ціна 978-966-97846-3-6: Б.ц.
УДК : 159.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку -- дорослі --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єкт--суб'єктність--суб'єктна активність--віртуальний простір--розвиток--інтернет
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепцію розвитку суб’єктної активності дорослих у віртуальному просторі. Особлива увага спрямована на теоретико-методологічний аналіз категорій суб’єкт, активність, суб’єктна активність у віртуальному просторі, зокрема, розглянуто активність користувачів соціальних мереж та учасників інтернет-тренінгів. Описано технології формування суб’єктної активності дорослих та результати експериментальних досліджень, здійснених за допомогою розроблених технологій. Показана специфіка розвитку суб’єктної активності людей похилого віку. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 46036
Кількість відвідувачів 504
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя