Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Субота, Марія Василівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.937+159.942]:/С 89-619974 рукописний текст
Автор(и) : Субота, Марія Василівна
Назва : Психологічні особливості емоційного сприймання музики молодшими школярами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1992
Кільк.характеристики :141 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 94-106.
УДК : 159.937+159.942]:78 + 159.937:78 + 159.942:78
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сприймання музики
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне сприймання музики--музична діяльність--молодші школярі
Анотація: У дисертації вивчається цілісний процес емоційного сприймання музики молодшими школярами у різних його аспектах. Виявлено його істотні статево-вікові, суб'єктні та характерологічно зумовлені особливості. Визначені найбільш типові особливості емоційного сприймання музики дітьми молодшого шкільного віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 7
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012
Кільк.характеристики :281 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 15.00 р.
УДК : 153.6
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Теоретичні основи побудови концептуальної моделі психодіагностики обдарованості/ Р. О. Семенова. Діагностичні можливості методу оцінки проявів обдарованості/ Д. К. Корольов. Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця/ А. С. Борисюк. Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів/ Я. З. Василькевич. Психологічні особливості виникнення комп'ютерної залежності у дітей/ О. О. Євдокімова. Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка/ Н. І. Жигайло. психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників/ І. І. Карабаєва. Зовнішність як чинник професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів/ А. М. Крицька. Розвиток обдарованості дітей молодшого шкільного віку/ Н. О. Матвеєва. Психодіагностика інтелектуальної обдарованості та прогноз індивідуальних досягнень/ М. О. Мельник. Університетська психологія в Україні початку ХІХ-ХХст. (на прикладі Імператорського університету св. Володимира)/ О. А. Мельник. Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва/ О. С. Нечаєва. Творческие способности как составляющая профессиональной компетенции будущих специалистов социально-культурной сферы/ М. А. Садовая. Діагностика образотворчих здібностей і здатності до символізації в підлітковому віці/ М. А. Сніжна. Суб'єктні особливості сприймання музики як психологічна проблема/ М. В. Субота. Модифікація опитувальника В.П. Прядеїна для діагностики екологічної відповідальності/ І. С. Черевко. Навчальне спілкування у системі підготовки учителя/ Т. Д. Щербан. Социально-психологические параметры взаимопонимания и коммуникативные затруднения субъектов речевого общения/ Б. А. Щербатюк. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів/ С. П. Яланська. Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології/ М. М. Янковчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Субота, Марія Василівна
Назва : Суб'єктні особливості сприймання музики як психологічна проблема
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 203-214 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примітки : Бібліогр.: с. 213 (14 назв)
УДК : 159.922.6+159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання музики--реципієнт--музична діяльність--аперцепція
Анотація: Розглядається проблема компетентності слухача у сприйманні музики, зокрема впливу музичної підготовки і досвіду на сприймання та інтерпретацію музичного мистецтва слухачів з різним рівнем музичної освіти.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 9
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013
Кільк.характеристики :563 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.928(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю/ Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці/ Д. К. Корольов. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця/ Т. В. Алексеева. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання/ С. В. Арефнія. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів/ І. В. Білоконь. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження/ В. М. Волошин. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап/ В. І. Вус. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості/ Н. А. Добровольська. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі/ О. В. Дробот. Формування у студентів здатності до самоствердження/ І. М. Євченко. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання/ Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ/ І. І. Карабаєва. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності/ О. В. Карапетова. Задача як модель вивчення мислення/ В. В. Карпенко. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості/ О. М. Кікінежді. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка/ Ю. П. Климчук. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ/ О. С. Козлова. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології/ А. В. Колодяжна. Роль метафори у психологічному знанні/ Л. О. Кондратенко. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю/ С. М. Крилов. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень/ О. О. Лазуренко. Самовизначення і сенс життя особистості/ О. М. Легун. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України/ В. В. Лопата. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку/ І. Л. Лясковська. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації/ О. І. Макух, Н. М. Хома. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці/ Н. В. Медведева. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища/ М. О. Мельник. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків/ О. Є. Мойсеєва. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу/ І. А. Мудрак. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків/ 328-336. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків/ О. С. Нечаєва. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ/ Ю. В. Никоненко. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності/ В. П. Олефір. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені/ О. О. Онисько. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії/ Р. В. Павелків. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля/ А. М. Приходько. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі/ К. П. Радзівіл. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України/ О. В. Сахнік. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку/ Ю. О. Святенко. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді/ М. А. Сніжна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема/ М. В. Субота. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації/ Т. Н. Третяк. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю/ О. О. Федько. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників/ М. О. Філіппов. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді/ О. О. Хан. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці/ І. С. Черевко. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності/ А. В. Черкаський. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів/ О. М. Чорна. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді/ Г. С. Шавиро. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства/ Л. Ю. Шевченко. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы/ Б. А. Щербатюк. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів/ С. П. Яланська. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників/ Т. В. Яценко. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді/ М. М. Янковчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Субота, Марія Василівна
Назва : Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 437-445 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: С. 445 (8 назв)
УДК : 159.922.6:159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання музики--емоційне сприймання--емоційний вплив--почуття--емоційні стани--емоційна сфера дітей--мистецтво--музичний твір--переживання--реципієнт
Анотація: В статті розглядається одне із найскладніших завдань художнього сприймання - збереження емоційної безпосередності сприймання при зростаючій свідомості ставлення до мистецтва, при заглибленні в його структуру і техніку, так як для розкриття емоційно-смислового змісту серйозної професійної музики всіх видів і жанрів необхідні не тільки розвиток у дітей певних музичних здібностей, оволодіння ними спеціальними знаннями, які включають розуміння елементів теорії музики, а й особлива спрямованість продуктивного педагогічного впливу на розв'язання цієї проблеми.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 22
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2016
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Поліфонічна трансформація наукової школи Г.С. Костюка/ В. О. Моляко. Методико-психологічні питання діагностики творчого здоров'я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.)/ Т. С. Алєксєєва, В. В. Бідний, В. А. Моляко. Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога/ Б. В. Барчі. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання/ О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач/ Л. В. Березова. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності/ Н. А. Ваганова. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем/ О. В. Венцик. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності/ О. Р. Германович. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності/ В. В. Гресько. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку/ Ю. А. Гулько. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності/ І. В. Івашкевич. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини/ А. В. Кабанцева. Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства/ В. В. Кириченко. Медичне мислення як творче мислення лікаря/ І. Т. Кишакевич, О. В. Панчак. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків/ Е. В. Кіричевська. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу/ І. Л. Козова. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди/ О. В. Костюченко. Криза в психології: конструктивна роль (рос.)/ В. О. Мазілов. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності/ І. А. Мартинюк. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Медведєва. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні/ Л. А. Мойсеєнко [и др.]. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ/ О. Л. Музика, М. М. Чекрижова. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень/ Л. М. Найденова. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.)/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала/ Т. С. Пільгук. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента/ О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов. Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці/ В. І. Січка. Розвиток музичної психології як науки/ М. В. Субота. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем/ Т. Н. Третяк. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці/ Л. І. Хабірова. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку/ Т. А. Хахановська. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів/ Г. С. Шапорда. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань/ М. С. Ятчук. Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко)/ В. О. Моляко. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання/ Т. Н. Третяк.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Субота, Марія Василівна
Назва : Розвиток музичної психології як науки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 288-295 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 294-295 (12 назв)
УДК : 159.922.6:159.942:37.013.77
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія музики--психологія музичного сприйняття--музична психологія донаукового періоду--тонпсихологія--гештальт-психологія--емоційна сфера--естетичне почуття--естетичне переживання
Анотація: Історія розвитку музичної психології свідчить про те, що вона має свій предмет і свої методи дрслідження. Саме психологія може досить глибоко і науково розкрити механізми виховного, освітнього, терапевтичного та соціального впливу на людину музики, обгрунтувати їх і впровадити у практику.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 6744
Кількість відвідувачів 685
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя