Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Терновик, Наталія Анатоліївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./Т 35-898195 рукописний текст
Автор(и) : Терновик, Наталія Анатоліївна
Назва : Психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література") : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :354 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 204-224.
УДК : 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Пізнавальна діяльність
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна діяльність--підлітки--проблемна ситуація--рефлексивне середовище--пізнавальна активність--педагогічний вплив
Анотація: У роботі розроблено концептуальну модель формування суб'єктних якостей у школярів на уроках світової літератури. Показано, що педагогічні впливи вчителя на підлітків сприяють їх розвитку як суб'єктів пізнавальної діяльності. Визначено основні фактори, які впливають на активізацію пізнавальної діяльності підлітків. Розроблено способи стимуляції розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності на уроках світової літератури. Розроблено систему характеристик, які дозволяють аналізувати психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності та розкрито значення цих характеристик на уроках світової літератури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 7 : Екологічна психологія. Вип. 40
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Кільк.характеристики :221 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 13.00 грн.
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Зміст : Метафора щастя як спосіб презентації психологічних проблем та їх розв'язання/ Л. А. Варава. Соціальні мережі і самовідчуження особистості/ О. Л. Вернік. Особливості функціонування сім'ї як соціекологічної системи у просторі мегаполісу/ О. О. Вовчик-Блакитна. Оціночно-динамічна складова описів життєвого простору підлітків та юнаків/ І. О. Корнієнко. Професійно-особистісні деформації лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Психологія екологічної культури студентів ВНЗ у міському середовищі/ А. М. Льовочкіна. Моніторинг задоволення потреб як спосіб визначення ефективності соціальної політики в бізнес-організаціях/ Л. П. Люта. Пріоритети сучасної молоді у виборі життєвого шляху/ О. В. Матвієнко. Типологія безробітних громадян/ Н. М. Місячна. Організація медико-психологічної допомоги пацієнтам з феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Ситуація успіху при включенні дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір/ Л. Ю. Полівко. Аналіз професійних компетенцій кризис-менеджера/ О. А. Притула. Психологічні особливості лікарів та пацієнтів центрів планування сім'ї та медичної генетики як передумова формування ефективної взаємодії/ А. М. Приходько. Психологічні чинники екологізації способу життя особистості/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Использование "партнерских родов" для снижения акушерской патологии в родах/ О. Я. Слободяник. Психолого-педагогічні аспекти розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності / Н. А. Терновик. Культура як чинник формування інтелектуальних почуттів у молодшому шкільному віці/ Т. О. Цавалюк. Розвиток толерантності студентів як засіб усунення їх деструктивної активності/ О. А. Чала. Просторово-психологічна організація середовища буття і життєдіяльності/ Ю. М. Швалб. Проблеми формування готовності водіїв до професійної діяльності/ І. В. Левицька.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.8:82/Т 35
Автор(и) : Терновик, Наталія Анатоліївна
Назва : Психолого-педагогічні аспекти розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 169-179 (Шифр 15(57.026)/А 43-683435)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-178 (8 назв)
УДК : 159.922.8:82
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб'єктність особистості--пізнавальна діяльність--діалогічна взаємодія
Анотація: Висвітлено "метод діалогічного аналізу випадку". У межах аналізу понять та ідей сучасної психології, потрібних для дослідження розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності, розкриваються основні відмінності між діалогами і монологами. Виокремлено особливості монологічної та діалогічної стратегії психологічного впливу. Провадиться розгляд діалогу в трьох його розуміннях: 1) як обміну репліками або висловлюваннями між учасниками спілкування; 2) як принципи взаємовідносин; 3) як діалогічності самого змісту мислення й діяльності сучасної людини.
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.08.2024
Кількість запитів 7370
Кількість відвідувачів 619
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя