Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ткач, Богдан Миколайович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-29 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.3:616.89-/Т 48-110650 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді з адиктивною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-197.
УДК : 159.923.3:616.89-00.8.441.3+159.922.73-056.49 + 159.923.3:616.89-00.8.441.3 + 159.922.73-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Адиктивна поведінка-- Нейропсихологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адиктивна поведінка--молодь--акцентуації характеру--самосвідомість--особистісні профілі--міжособистісні взаємини--образ "я"--агресивні реакції
Анотація: В дослідженні отримано цілісну характеристику молоді, схильної до адиктивної поведінки. Виявлено залежність між дисфункцією лівої лобної ділянки мозку і виникненням адиктивної поведінки. Уточнено індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді, що вживає алкоголь і палить з урахуванням вікових та гендерних відмінностей. Запропоновано програми психолпрофілактики адиктивної поведінки молоді.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 13
Вихідні дані : Київ: Гнозіс, 2015
Кільк.характеристики :399 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 44.00 грн.
УДК : 153
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Виявлення ознак важковиховуваності у підлітків як основа профілактики їх девіантної поведінки/ Л. М. Вольнова. Основи процесів мислення проблемної молоді, яка звільняється з місць позбавлення волі/ Г. І. Гладій. Психологічні механізми функціонування образу Я у осіб з різними типами характеру/ А. М. Грись. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення суб'єктивного соціального благополуччя/ Т. В. Данильченко. Соціально-культурний чинник як детермінанта агресії підлітків із заробітчанських сімей/ І. В. Дуркалевич. Комунікабельність майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами/ Г. А. Дьоміна. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх засуджених/ Ю. М. Красілова. Проблема професійної соціалізації особистості в системі управління соціальною роботою/ Л. Ф. Лєскова. Застосування методів музикотерапії як метод підвищення адаптаційної здатності організму осіб, хворих на наркоманію/ Л. М. Литвинчук. Особливості адаптації дезадаптованих неповнолітніх до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Розлучення батьків як фактор девіантної поведінки дітей/ Н. Ю. Максимова. Комплексна сугестивна психокорекція девіантної поведінки юнаків та підлітків/ І. Ф. Манілов. Інтелектуальна складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з девіантами/ О. Б. Мельничук. Особливості економічної соціалізації дітей в прийомних сім'ях/ Т. І. Мельничук. Особливості медіації під час проведення переговорів про примирення сторін в юридичному конфлікті/ Ю. В. Меркулова. Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів/ В. М. Мицько. Організація соціально-виховної та психологічної роботи з неповнолітніми, які перебувають у конфлікті з законом/ О. М. Мірошниченко. Визначення ресоціалізаційного потенціалу неповнолітніх засуджених/ О. С. Недибалюк. Профілактика емоційного вигорання психолога у процесі роботи з девіантними підлітками/ Т. А. Некіз. Роль психологічної установки у формуванні девіантної поведінки/ К. М. Новікова. Феномен самостійності в контексті адаптивних процесів/ М. М. Павлюк. Особливості психологічної реабілітації учасників бойових дій засобами природничої рекреації/ Р. П. Попелюшко. Психологічна природа, зміст та структура феномену фрустрації/ С. А. Прахова. Феномен ненависті й питання формування толерантності у стосунках між дітьми/ Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. Психологічна травма - детермінанта порушень у структурі емпатійного механізму/ Т. А. Рябовол. Реабілітація учасників АТО методами психологічної допомоги/ В. М. Синишина. Психологічні особливості Інтернет-залежності в ранньому юнацькому віці/ Е. Т. Соломка, У. Б. Михайлишин. Психогенні фактори та техніки нейтралізації потягу до вживання психотропних речовин у хімічних адиктів/ Д. Ю. Старков. Методичні рекомендації щодо психологічного супроводу професійної підготовки менеджерів туристичного бізнесу/ Ю. В. Старова. Дослідження особливостей афективної організації поведінки дітей із затримкою психічного розвитку/ А. Д. Терещук. Девіантна поведінка : еволюційно-нейропсихологічний підхід/ Б. М. Ткач. Легітимація "іншого як інакшого" у комунікативному просторі спільнот: конструювання нової ідентичності/ Ю. В. Товстокора. Використання ідей Г.Кершенштейнера в розвитку особистості учнів сучасної школи/ В. М. Тягур. Сендплей - метод позитивного впливу на психічний розвиток дитини дошкільного віку/ Л. М. Тягур. Статеві особливості осіб з різним рівнем готовності до професійної самореалізації/ О. Г. Угрин. Родительское участие как фактор психического здоровья украинских подростков/ А. И. Уханова. Ресурси психодрами у контексті адаптації дітей-переселенців у процесі вивчення географії/ О. Л. Федоровічева. Теоретичне обґрунтування формувального експерименту з розвитку впевненості у собі в підлітків/ О. П. Хомчук. Роль рівня домагань у процесі адаптації особистості в соціумі/ С. В. Чопик. Особливості інтелекту безпритульних та бездоглядних дітей/ А. О. Широкая [и др.]. Деякі аспекти гармонізації емоційної сфери підлітків з девіантною поведінкою/ В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.91/Т 48
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Девіантна поведінка : еволюційно-нейропсихологічний підхід
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 284-294 (Шифр 153/А 43-505485)
Примітки : Бібліогр.: с. 292-293 (16 назв)
УДК : 159.91
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіантна поведінка--нейропсихологія--еволюційний підхід--особистість
Анотація: Розглянуто девіантну поведінку з позиції еволюційно-нейропсихологічного підходу. Охарактеризовано нейропсихологічні відмінності та подібність різних форм девіантної поведінки. Розкрито нове розуміння девіацій та недостатність синдромологічного підходу до класифікації її форм.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 78
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Кільк.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015
Кільк.характеристики :774 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 40.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології/ Н. І. Антюхова. Психотерапія як екзистенціальний вибір/ О. В. Башмакова. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги/ В. В. Вишньовський. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців/ Л. В. Герман. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/ І. А. Горобець. Психологічні особливості установки на критичне мислення/ Н. М. Громова. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті/ Т. В. Гура. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі/ А. М. Демиденко. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей/ Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори/ Н. С. Дмитріюк. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків/ Ф. А. Добренко. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови/ О. М. Ільїна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів/ Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації/ С. Б. Капідінова. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти/ Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами/ Т. М. Клибанівська. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко. Особливості творчих здібностей молодших школярів/ Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості/ М. В. Кормишев. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації/ В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка/ О. В. Корнієнко. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога/ С. В. Кузнецова. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ/ В. П. Культенко. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ/ В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Лимар, К. О. Моруга. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості/ Ю. І. Мадінова. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента/ М. М. Мельничук. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога/ І. В. Михайлюк. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів/ С. А. Мул. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста/ Г. Ю. Одинцова. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. О. Островська. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті/ С. В. Отчич. Структурні складові технічних здібностей/ А. С. Паламар. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога/ О. М. Паламар. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога/ Н. В. Перегончук. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів/ О. В. Петренко. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери/ Л. О. Подкоритова. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога/ М. В. Пророк. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій/ Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/ Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів/ Л. Є. Просандєєва. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності/ А. О. Рєпка. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття/ О. В. Рудюк. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів/ А. І. Тарасенко. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів/ Т. Є. Тітова. Теорії девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю/ В. В. Турбан. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості/ Н. В. Слободяник. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря/ М. М. Філоненко. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content/ R. S. Fesenko. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів/ А. В. Черкаський. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку/ А. В. Шамне. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків/ Ю. В. Шапаренко. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя/ І. В. Шевчук. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості/ Л. С. Шелег. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок)/ О. І. Шишак, Н. В. Старик. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. О. Шопіна. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач/ Г. В. Щербан. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення/ Н. Ю. Яковлева. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості/ Т. М. Яблонська. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків/ І. П. Якимчук. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання/ М. С. Ятчук. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта/ С. В. Жидецька. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/ O. V. Kostiuk. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality/ V. Lunov, O. Rygel.
Примірники : всього : ЧЗ(1), (1)
Вільні : ЧЗ(1), (1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Теорії девіантної поведінки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 552-563 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 560-561 (20 назв)
УДК : 159.9.01/343
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіантна поведінка--невроз--нейропсихологія--психокорекція
Анотація: У статті охарактеризовано бачення причинності біологічних теорій у вродженій предиспозиції до девіацій. Психологічні теорії причинність девіацій вбачають у поєднання особистісного чинника з біологічним чи соціальним.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Кільк.характеристики :483 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 25.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови/ Н. І. Антюхова. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу?/ Г. М. Бевз. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз/ О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології/ О. О. Білінська, М. В. Черпак. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії/ В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/ А. Ю. Гільман. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації"/ С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/ О. М. Грединарова. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології/ Я. Г. Григор'єва. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини/ Г. В. Гуменюк. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания/ С. Н. Жеребцов. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect/ I. Zubiashvily. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"/ Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/ З. Я. Ковальчук. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці/ Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н. П. Кулеша. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери/ В. В. Кордонець. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми/ Ю. В. Норчук. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів/ І. В. Михайлюк. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор/ М. Ю. Панасенко. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів/ Н. В. Перегончук. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології/ Т. О. Пода. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів/ М. П. Полухіна. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі/ Т. Г. Павлюк. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів/ С. А. Мул. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки/ О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/ Т. А. Російчук. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах/ С. Сардарзаде. Волонтерський рух у світі та в Україні/ О. О. Сидоренко. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності/ Н. В. Слободяник. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів/ А. О. Теплицька. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму/ Б. М. Ткач. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології/ В. В. Турбан. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності/ Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/ А. В. Шамне. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень/ І. В. Шевчук.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 433-444 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 441-442 (19 назв)
УДК : 159.95
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): релігія--фанатизм--нейропсихологія--особистість--лобні ділянки мозку--функціональні обмеження когнітивних процесів
Анотація: У статті охарактеризовано нейропсихологічні особливості діяльності мозку релігійних/ідеологічних адептів. Розкрито, завдяки яким функціональним обмеженням когнітивних процесів людини релігія/ідеологія інтегруються в структуру особистості.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 154/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 44
Вихідні дані : Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016
Кільк.характеристики :188 с.: табл., рис.
Ціна : 10.00 грн.
УДК : 316.6(06)+159.9:001.89:005.71(477-25)ім. Г.С. Костюка
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Економічна психологія-- Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційна психологія--економічна психологія--соціальна психологія
Зміст : Рівень розвитку типів організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок із характеристиками управлінської діяльності керівників/ Л. М. Карамушка. Зміст та особливості проведення тренінгу "Профілактика та подолання професійного вигорання у підприємців"/ Г. В. Гнускіна. Вплив організаційних чинників на рівень толерантності персоналу закладів освіти/ К. В. Терещенко. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації школярів: від традицій до креативу/ Н. М. Дембицька. Теоретико-методологічні підходи до вивчення економічної соціалізації дитини в малозабезпеченій сім'ї/ Н. М. Дембицька, О. М. Новосядла. Концептуальні основи вивчення монетарної соціалізації/ І. К. Зубіашвілі. Тренінг "Розвиток самоефективності підприємців сфери торгівлі": структура, особливості проведення та оцінка ефективності/ О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. Життєві практики як інститут економічної соціалізації особистості/ О. В. Лавренко. Особливості економічної соціалізації молодих науковців: афективний аспект/ А. О. Рєпка. Мотивація до усиновлення та прийомного батьківства як чинник прогностики їх успішності/ Г. М. Бевз, Т. І. Мельничук. Групи самодопомоги як додатковий ресурс соціально-психологічної підтримки осіб з проблемами психічного здоров'я/ Н. Б. Бондаренко. Селфі як соціально-психологічне явище/ М. М. Бриль. Відновлення особистісного ресурсу клієнта в кризових ситуаціях засобами гештальттерапії/ Н. Д. Володарська. Гендерні та культурні відмінності рольових моделей самопрезентації / Н. А. Гайсонюк. Соціально-демографічні фактори суб'єктивного соціального благополуччя/ Т. В. Данильченко. Особливості емоційних станів соціальних працівників у професійній взаємодії/ Ю. О. Дем`яненко [и др.]. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Учіннєвий та інформаційний підходи до визначення соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Рецепція структури професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Соціально-психологічні аспекти комп'ютерної залежності підлітків/ Т. В. Курцева. Психологія етно-соціальної дистанції груп південно-східного порубіжжя України в контексті усвідомлення проблеми безпеки/ В. Є. Луньов. Соціалізація як інкультурація/ В. В. Москаленко. Умови та чинники соціально-психологічної підготовки до звільнення неповнолітніх засуджених/ О. М. Низовець. Спряженість психічних властивостей в проявах комунікативності/ Ю. В. Новицький. Категорія психологічного здоров'я особистості в контексті професійної діяльності педагога/ Н. В. Піковець. Соціальні очікування особистості як регулятор соціально-психологічної реальності/ І. С. Попович. Проблема життєвого успіху та її складові/ І. В. Рашковська. Соціальна активність молоді: основні напрями та чинники розвитку/ М. І. Рудська. Дослідження змістових характеристик детермінації професійних криз у безробітних/ О. В. Рудюк. Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Нейропсихологічні підходи до корекції суїцидальної поведінки/ Б. М. Ткач. Практичне застосування модифікованої проективної методики "Сприймання дитиною власного життєвого досвіду"/ Ю. М. Удовенко. До проблеми соціально-психологічної адаптації мобілізованих на військову службу/ А. Г. Фоменко. Психологічні аспекти адаптації особистості до соціальних компонентів професійного середовища/ А. В. Черкаський.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Нейропсихологічні підходи до корекції суїцидальної поведінки
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 166-171 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примітки : Бібліогр.: с. 170 (14 назв)
УДК : 159.95/612.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--суїцидальна поведінка--особистість--префронтальна кора--серотонін--депресія--нейрокорекція
Анотація: У статті розкрито нейропсихологічний аспект психодинаміки суїцидального процесу та нейрохімічні особливості суїцидального мозку. Показано причетність порушення нейрогенезу до появи суїцидальної поведінки.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 21
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2015
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетичні індикатори конструювання образів світу у сучасному інформаційному просторі/ В. О. Моляко. Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору/ Ю. А. Алексєєва. Творчий потенціал майбутнього вчителя іноземних мов як психологічна проблема/ Л. В. Березова. Реабілітація творчого сприймання/ І. М. Біла. Самоставлення самотніх жінок/ Н. А. Ваганова. Гіпокамп і праобраз: спроба понятійного уточнення в контексті психології творчості/ Н. Л. Височіна. Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей/ М. В. Гаража. Особливості розвитку творчої уяви молодших школярів у сучасних умовах/ В. В. Горбунова. Стратегії розумового розвитку дітей раннього віку (рос.)/ Ю. А. Гулько. Розвиток толерантності до невизначеності у студентів-психологів/ В. Є. Гурський. Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми депривації у психологічній науці/ Т. І. Доцевич. Літературне полотно життя/ О. В. Зінченко. Практичні аспекти ціннісної підтримки особистості у процесі переживання кризи професійної адаптації/ В. В. Кириченко. Стратегіальний підхід у досліджені процесу творчого сприймання релігійної інформації/ Е. В. Кіричевська. Порівняльна характеристика показників соціально-психологічної адаптації та невротизації студентів медичного вузу в різних системах сучасної освіти/ В. О. Климчук. Типологія сприймання студентами рекламної інформації/ Ю. Г. Ковровський. Художня перцепція в системі рекреації/ О. А. Кривопишина. Постнекласичний підхід у дослідженні самореалізації особистості/ О. С. Кущ. Психологічні бар'єри соціалізації підлітків з розладами спектра аутизму/ О. В. Лещенко. Творчість та мислення, психологія та філософія (рос.)/ Л. А. Мойсеєнко. Психофізіологічні чинники обдарованості у працях І.О. Сікорського/ В. В. Москаленко. Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів/ Н. В. Медведева. Вивчення творчого сприймання в контексті концепції Л.С. Виготського/ О. Л. Музика. Психологічні особливості сприймання професійного персонального іміджу жінки-викладача/ С. А. Мул. Особливості економічного та морального в економічній культурі особистості/ Н. І. Мусіяка. Диференційні характеристики професійної діяльності офіцера прикордонного контролю/ Л. М. Найдьонова. Психологічні особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці/ І. В. Опанасюк. Динаміка економічної спрямованості як показника мотиваційної сфери майбутніх психологів (на матеріалі лонгітюдного дослідження)/ О. А. Панченко [и др.]. Вплив ілюзорної картини світу на дитячо-батьківські стосунки/ В. В. Плохіх. Нейропсихологічний підхід до розуміння синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю: етіологія, діагностика, корекція/ Ф. М. Подшивайлов. Методика профілактики деструктивних психічних станів начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань/ Н. І. Радченко. ІКласифікація концепцій та основні ознаки психосоматичних розладів/ Т. М. Траверсе. Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації/ Т. М. Третяк. Дослідження відповідальності у системі профвідбору/ І. О. Філенко. Шляхи та долі психологічної науки (рос.) (Бесіда з проф. В.О. Моляко)/ В. О. Моляко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Нейропсихологічний підхід до розуміння синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю: етіологія, діагностика, корекція
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 293-303 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примітки : Бібліогр.: с. 301-302 (20 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): синдром дефіциту уваги з гіперактивністю--нейропсихологічна діагностика--нейропсихологічна корекція--етіологія--діагностика--корекція
Анотація: Висвітлено сучасний стан проблеми синдрому дефіциту уваги (СДУГ) з гіперактивністю. Представлено практичні рекомендації як поводитися здітьми з СДУГ, особливості виховання та навчального процесу, а також як створити соціально прийнятні для них умови розвитку. Показано основні недоліки наявних критеріїв діагностики СДУГ та побажання в оптимізації критеріїв у наступному головному перегляді ВООЗ та Американською психіатричною асоціацією.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 14
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :250 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 15.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Психологічна готовність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. М. Богдан. Психологічні чинники соціальної дезадаптації підлітків/ А. М. Грись, В. О. Голубнюк. Емоційна спрямованість осіб, що переживають особистісну кризу/ Н. В. Ліщина. Проблема анозогнозії наркологічних хворих як фактор виявлення закономірностей процесів їх реабілітації та ресоціалізації/ Л. М. Литвинчук. Розвиток творчого потенціалу як ресурс позитивної соціалізації/ М. В. Максимов. Соціально-психологічні аспекти реалізації пробаційних програм/ Н. Ю. Максимова. Теоретические основы психотерапевтической конфронтационной суггестии: когнитивная психотерапия/ И. Ф. Манилов. Соціально-психологічна реабілітація дітей із зони АТО засобами арт-терапії/ Л. М. Мельниченко. Актуальні питання формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до надання первинної психологічної допомоги кризовим клієнтам/ О. Б. Мельничук. Потенціал психодрами у вирішенні конфліктів у студентському віці/ Т. А. Некіз. Суб'єктність у контексті самостійності особистості/ М. М. Павлюк. Фактори формування посттравматичних стресових розладів у комбатантів/ Р. П. Попелюшко. Соціально-психологічний супровід соціальних сиріт/ Я. М. Раєвська. Дослідження особливостей актуальних страхів сучасних підлітків/ Т. А. Рябовол, К. Д. Комарицька. Ціннісні впливи педагогів, батьків і соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Формування мотивації до терапії у хімічно залежних осіб/ Д. Ю. Старков. Афективна поведінка особистості в контексті сучасних психологічних досліджень/ А. Д. Терещук. Застосування медитативних практик для корекції девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Психологічні механізми емоційної саморегуляції у жінок з доклінічними формами порушення харчової поведінки/ О. С. Травенко. Я-концепція як структурно-динамічний аспект поняття "Я" в працях українських і зарубіжних дослідників/ Г. В. Чайка. Проблема розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації/ В. М. Щербина-Прилука. Розвиток особистісної ідентифікації девіантних підлітків в процесі соціально-психологічної діяльності спортивного підліткового клубу з настільного тенісу/ П. М. Ярошко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Застосування медитативних практик для корекції девіантної поведінки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 193-204 (Шифр 153/А 43-351179)
Примітки : Бібліогр.: с. 2-3 (10 назв)
УДК : 159.95
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медитація--нейропсихологія--психокорекція--щастя--префронтальна кора мозку--особистість--девіантна поведінка
Анотація: У статті описано нейронні системи інтеграції окремих відділів ЦНС при організації як простих так і складних форм поведінки пов’язаних з відчуттям щастя. Показано трансформацію причинності і сутності щастя у філогенезі та онтогенезі, яка відбувається від вдоволення вітальних нужд, продовження роду до соціальних, естетичних та духовних; від короткотривалого до довготривалого; від екстернальної причинності до інтернальної; від реального фізичного/хімічного подразника до абстрактного; від вісцерального до духовного. Визначено вимоги до нейропсихокорекційних програми девіантної поведінки особистості. Охарактеризовано зміни в діяльності ЦНС під час медитативної сесії, які проявляються посиленням діяльності інтегративних систем мозку, зростанням усвідомленості та керованості когнітивними процесами, емоційною сферою та функціональними станами свідомості. Представлено програму корекції девіантної поведінки із застосуванням медитативних технік у рамках когнітивно-біхевіоріальної терапії.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371.015/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 29
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Кільк.характеристики :230 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:005.71(477-25)](06)+159.98:61+159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Зміст : До проблеми вивчення смислу життя особистості в екзистенційній психології/ О. М. Гріньова. Психологічна готовність студентів до професійної діяльності/ О. Г. Гаврилюк. Теоретичні засади психологічних стратегій адаптації спільноти в процесі застосування медіа-практик/ І. М. Гусєв. Психологічні особливості впливу соціальних контактів на розвиток самосвідомості дитини у різних умовах виховання/ Л. А. Девіс. Емпіричні підстави формування правової поведінки студентів коледжів/ О. В. Дробот, А. А. Возович. Своєрідність бачення перекладачем навколишнього світу та успішність здійснення перекладацької діяльності/ Е. Е. Івашкевич. Соціальний інтелект та соціальна компетентність особистості: психологія експлікації понять/ Е. З. Івашкевич. Взаємозв'язки когнітивно-поведінкових стратегій подолання зі складовими особистісної рефлексивності курсантів, які навчаються в умовах психологічного супроводу/ І. В. Клименко. Ситуаційно-середовищні чинники соціально-психологічних детермінант виникнення бойового стресу у військовослужбовців - учасників антитерористичної операції/ К. О. Кравченко. Дослідження психологічних складових емоційної компетентності майбутнього фахівця-лікаря/ О. О. Лазуренко, Н. А. Тертична. Концептуальні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості/ О. В. Лісойван. Методи ефективного дослідження психологічного клімату колективу/ С. С. Макаренко. Вплив травмуючої ситуації на ціннісні орієнтації особистості/ А. М. Маслюк, М. О. Пітєрова. Становлення особистості дитини дошкільного віку у процесі соціалізації/ С. А. Михальська. Особливості розвитку емоційного інтелекту у старшокласників/ С. М. Могиляста. Теоретичні основи вивчення екзистенційних механізмів регуляції поведінки особистості в конфліктній ситуації/ Д. А. Панфілов. Особливості ціннісно-смислової сфери осіб з різною інтенсивністю переживання загрози надзвичайної ситуації/ С. В. Погорелов. Становлення рефлексії майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. О. Подкоритова. Розвиток творчого мислення майбутніх вчителів фізики в ході вивчення дисципліни "Психологія"/ С. В. Пухно. Нейропсихологічний аспект об'єктних любовної та сексуальної залежностей у жінок/ Б. М. Ткач. Наукові підходи до проблеми розвитку особистості у сучасних українських та зарубіжних психологічних дослідженнях/ Д. В. Швець. Зміст освіти як компонент освітнього середовища та об'єкт психологічної експертизи/ А. І. Яблонський.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Нейропсихологічний аспект об'єктних любовної та сексуальної залежностей у жінок
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 196-206 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примітки : Бібліогр.: с. 204-206 (13 назв)
УДК : 159.95+616.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): закоханість--об'єктна любовна залежність--об'єктна сексуальна залежність--лімбічна система--префронтальна кора--суїцидальна поведінка
Анотація: У статті висвітлено нейропсихологічні механізми психодинаміки об'єктивних любовної та сексуальної залежностей у жінок. Акцентується увага на тому, що такі адикції уражаютьпереважно жінок у віці приблизно 24-30 років з мегаполісів, без будь-яких фізичних вад, які є привабливими, освіченими, успішними у професійній діяльності, мали достатню кількість чоловіків та сексуальних контактів. Показано, що через відсутність ефективної психотерапії ці розлади завершуються суїцидом або смертю уві сні.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76+316.61/П 86-935892740
Автор(и) : Максимова , Наталя Юріївна, Грись, Антоніна Михайлівна, Манілов, Ігор Феліксович
Назва : Психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2015
Кільк.характеристики :254 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10062/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.922.76+316.614.6]-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неповнолітні правопорушники--ресоціалізація--творча діяльність--соціальний супровід--особистіст--соціальна адаптація--психологічна корекція
Зміст : Теоретико-методологічні підходи до визначення психологічних механізмів адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища / Н. Ю. Максимова. Психологічні механізми формування адаптивних моделей прийняття рішення у соціально дезадаптованих неповнолітніх/ Б. М. Ткач. Психологічні механізми підвищення рівня осмисленості життя у соціально дезадаптованих підлітків/ Д. Ю. Старков. Психологічні механізми адаптації неповнолітніх з неадекватним Образом Я/ А. М. Грись. Психологічні механізми соціальної адаптації молодших школярів з порушеннями саморегуляції до соціокультурного середовища/ О. В. Максим. Психологічні механізми соціальної адаптації молодших школярів з відхиленнями в розвитку емпатії/ Т. А. Рябовол. Гармонізація емоційної сфери неповнолітніх як умова їх соціальної адаптації/ В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко. Психокорекційний сугестивний вплив як складова адаптації неповнолітніх з девіантною поведінкою/ І. Ф. Манілов. Психологічні механізми оптимізації психічного стану засобами музики як технологія роботи з девіантами/ Л. М. Литвинчук.
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії психології соціально дезадаптованих неповнолітніх Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, розглядаються психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища через аналіз особливостей їх функціонування на прикладі Образу Я, ціннісно- смислової сфери, рефлексії, емпатії, саморегуляції, емоційної сфери. Визначається, що процес соціальної адаптації осіб з девіантною поведінкою передбачає визначення різновиду девіантної поведінки та типу його соціальної дезадаптації безвідносно до поведінкових проявів. Обов’язковою умовою адаптації є включення девіанта у нову систему стосунків та зміни його світосприйняття. Це в свою чергу стане поштовхом до нового ставлення до себе, що є психологічним підґрунтям процесу соціальної адаптації. Результати дослідження будуть корисні не лише для науковців, а і для фахівців соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, кримінальної інспекції у справах дітей, закладів соціальної реабілітації для дітей, підлітків та молоді, установ пенітенціарної служби України, психологів та соціальних педагогів загальноосвітніх шкіл. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Психологічні механізми формування адаптивних моделей прийняття рішення у соціально дезадаптованих неповнолітніх
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища: монографія/ Н. Ю. Максимова , А. М. Грись, І. Ф. Манілов ; за ред. Н. Ю. Максимової. - Київ: Педагогічна думка, 2015. - С. С. 43-63 (Шифр 159.922.76+316.61/П 86-935892740)
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10062/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017
УДК : 159.922.76+316.614.6]-056.49
Знайти схожі

19.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 15
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Талком", 2017
Кільк.характеристики :636 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 38.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Домашня освіта як сфера особистісно-орієнтованої педагогіки/ В. В. Баранов. Формування адаптивних здібностей дітей в умовах сім'ї/ І. М. Біла. Особливості проведення психокорекції та психологічної психотерапії в умовах військової лікувальної установи/ О. А. Блінов. Актуальні проблеми формування психологічної готовності до соціально-психологічної реабілітації учасників АТО у майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. М. Богдан. Психологічні особливості посттравматичного стресового розладу військовослужбовців/ Т. М. Вакуліч. Соціальна відповідальність та альтруїзм як складова мотивації волонтера/ О. А. Виходцева. Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації/ О. В. Войтенко. Проблеми психологічного забезпечення адаптації жінок до повернення їх чоловіків з зони АТО/ Н. Д. Володарская. Попередження психологічної дезадаптації поранених у системі соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців/ Л. М. Вольнова. Психологічний аналіз патріотично зорієнтованого життєвого шляху Д. Нитченка/ Г. Б. Гандзілевська. Практичний досвід психологічної реабілітації учасників АТО у рекреаційно-оздоровчому центрі міста Хирів/ С. В. Герасіна, З. В. Гуріна. Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи/ А. М. Грись, С. Д. Максименко . Літературна сповідь як засіб подолання посттравматичних розладів/ І. Л. Гудінова. Специфіка організації ефективної діяльності груп взаємодопомоги у роботі з військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО/ А. А. Дереча, Л. О. Ніколаєв. Соціально-психологічна адаптація внутрішньо переміщених осіб/ Н. М. Дідик. Психологічний супровід взаємодії військовослужбовців з мирним населенням/ В. А. Доріченко. Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність/ В. Л. Зливков. Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності/ В. О. Каламаж. Вплив травми на екзистенційну структуру особистості. Екзистенційно-аналітичний підхід до опрацювання психотравмівного досвіду/ Я. Ю. Каплуненко. Теоретичні аспекти психологічної безпеки особистості в складних умовах сьогодення/ І. В. Каськов. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні/ Л. П. Киричевська. Релігійна творчість як стратегія подолання складних життєвих ситуацій учасниками БД, ветеранами АТО та волонтерами/ Е. В. Кіричевська. Психологічне відновлення військовослужбовців після участі в бойових діях (на прикладі армії США)/ О. П. Ковальчук. Досвід арт-терапії ПТСР у бійців АТО в проекті "Творча криївка"/ Н. В. Коляденко, Н. П. Фесенюк, Н. Ю. Євстратьева. Аналіз складових самоактуалізації як чинників професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун, В. О. Гомонюк. Концептуальні положення особистісної надійності людини/ І. О. Котик. Психологічна практика у постнекласичній парадигмі.../ Л. Ф. Крупельницька. Комплексний підхід до реабілітації ветеранів АТО: медико-психологічна модель/ Л. І. Литвиненко. Мотиваційний діалог як новий досвід альтернативної поведінки у психологічній реабілітації/ Л. М. Литвинчук. Прощення інших і прощення себе в контексті надання психологічної допомоги учасникам АТО/ С. О. Лукомська. Дебрифінг як метод попередження розвитку синдрому посттравматичних розладів/ М. М. Лук'яненко. Корекція ціннісно-смислової сфери як механізм реабілітації учасників бойових дій/ О. В. Максим. Творчість як складова реабілітаційного процесу учасників бойових дій/ Н. В. Максимов. Психологічна травма як чинник адитивної поведінки/ Н. Ю. Максимова. Метакогнітивно-рефлексивний компонент у структурі педагогічних здібностей: результати емпіричного дослідження/ О. В. Матласевич. Альтернативні форми організації амбулаторної реабілітації у малому місті/ О. В. Метласевич, У. І. Нікітчук. Розуміння психології людини у ХІХ - початку ХХ століття представниками української університетської психології: принцип етизму/ О. А. Мельник. Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО/ О. В. Мельник. Арт-терапевтичні технології соціально-психологічної реабілітації у роботі з учасниками АТО/ Л. М. Мельниченко. Актуальні проблеми формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до соціально-психологічної реабілітації учасників бойових дій/ О. Б. Мельничук. Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз/ О. Л. Музика. Підвищення ефективності процесу навчання у ВНЗ: реалії та перспективи/ О. Я. Митник. Розвиток суб'єктної активності при дистанційнійгруповій роботі з постраждалими в зоні АТО/ М. М. Назар, Д. С. Мещеряков. Психологічне забезпечення військово-професійної діяльності: ретроспектива та перспектива розвитку/ О. В. Недвига. Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців/ Т. А. Некіз. Мотивація як чинник збереження психологічного здоров'я бійців/ Ю. О. Омельченко. Психологічні детермінанти розвитку ідентичності особистості у працях зарубіжних та вітчизняних вчених/ А. М. Османова. Самостійність у контексті розвитку адаптивного потенціалу військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ М. М. Павлюк. Психологічні детермінанти самореалізації особистості/ О. І. Пенькова, В. Ф. Вінтоняк. Соціально-психологічна допомога особистості засобами мистецтва/ І. М. Поклад. Взаємозв'язок синдрому "емоційного вигорання" з ціннісно-смисловою сферою військовослужбовців.../ Л. В. П'янківська. Методика "Лабіринт. Шлях до себе" як інструмент групової корекції при психологічній травмі/ Л. А. Рибик. Особливості психологічного супроводу учасників АТО.../ Т. А. Рябовол. Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії/ М. І. Савіна. Професійна деформація судді, як наслідок дезадаптації до соціономічних умов діяльності.../ Г. В. Савченко. Особливості використання проективної методики "Дитинство" (Childhood) у роботі з дітьми/ Ю. О. Святенко. Психологічні засади підвищення життєстійкості особистості/ Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва. Саморегуляція як механізм психологічної реабілітації військовослужбовців/ О. Б. Сидоренко. Особливості психокорекційної допомоги особам із посттравматичними стресовими порушеннями, які вживають психоактивні речовини/ Т. В. Синіцька. Інтегративна мотиваційна сімейна психотерапія хімічних залежностей/ Д. Ю. Старков. Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів/ Л. А. Терещенко. Психоемоційний стан і поведінка військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ А. Д. Терещук. Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки.../ Б. М. Ткач. Особливості підготовки психологів до реабілітації військовослужбовців, що повернулися із зони АТО/ Т. Л. Ткачук. Особливості психологічної роботи з підлітками, батьки яких брали участь бойових діях/ Л. А. Філоненко. Психологічна допомога пораненим військовослужбовцям, які переживають фантомні болі/ О. Ф. Хміляр, О. В. Красницька. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій/ Г. О. Хомич. Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців/ Г. В. Чайка. Особливості корекції віктимної поведінки жінок методом кататимно-імагінативної психотерапії/ Н. М. Черемшинська. Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки/ О. Є. Цвєткова. Загальна модель самореалізації особистості/ О. М. Шамич. Соціально-психологічні механізми формування політичних цінностей молоді засобами сучасних мережевих комунікацій/ В. В. Шусть. Проблеми соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій до мирного життя/ Т. М. Яблонська, Н. М. Дембицька, В. І. Вус.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Нейропсихологічний підхід до соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномену девіантної поведінки...
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 534-547 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 544-546 (27 назв)
УДК : 159.59.316.624
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні норми--я-норма--девіантне суспільство--дисфункції мозку--контекстуальний інтеракціонізм
Анотація: У статті зроблено спробу визначити теоретичну орієнтацію між соціонетричним та персоноцентричним розумінням девіантної поведінки. Розглянуто тенденції трансформації світогляду, ціннісно-нормативних стандартів та розуміння психологічної природи людини в контексті науково-технічних революцій. Доведено, що найоптимальнішою теоретичною основою для встановлення "точки відліку" є контекстуальний інтеракціонізм. Розкрито потенціал нейропсихології для корекції особистості з девіантною поведінкою, а також захисту здорової особистості від скалічення девіантною цивілізацією.
Знайти схожі

 1-20    21-29 
 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 44865
Кількість відвідувачів 782
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя