Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Чеканська, Лариса Миколаївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.943.75:37/Ч-37-288107 рукописний текст
Автор(и) : Чеканська, Лариса Миколаївна
Назва : Психологічні особливості та адаптаційні можливості ліворуких дітей в учбовій діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :196 с.
Колективи : Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-189.
УДК : 159.943.75:37+37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Учбова діяльність
Вікова психологія-- Ліворукі діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функціональна асиметрія--мануальна асиметрія--психологічні особливості--ліворукі діти--адаптація--адаптаційні можливості--соціально-психологічні фактори--профілактика
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження психологічних особливостей та адаптаційних можливостей ліворуких дітей молодшого шкільного віку. Аналізуються різні підходи щодо вивчення функціональної асиметрії дітей. динаміки їх становлення в онтогенезі. Визначаються основні причини виникнення ліворукості: генетичні, паталогічні, вплив оточення, а також ліворукість. ролзкривається зміст адаптаційних можливостей, визначаються властивості, які забезпечують адаптацію молодшого школяра: конституційно-морфологічні,нейродинамічні, психодинамічні, особистісні, соціально-психологічні та ін. Встановлюється закономірність факторів, які впливають на успішність адаптації, і факторів, які негативно позначаються на виконаній роботі. Розроблена та апробована корекційно-розвивальна програма підвищення адаптаційних можливостей ліворуких дітей в учбовій діяльності. Програма включає в себе вправи на розвиток довільності, просторових уявлень, мовлення, мислення, а також завдання, які спрямовані на розвиток міжпівкульної взаємодії. Експериментально доведено, що мануальна асиметрія людини є одним із чинників, що впливають на адаптаційні можливості ліворуких дітей Ліворукі учні молодших класів відрізняються від праворуких психологічними особливостями учбової мотивації, мислення, тривожності та сомооцінки, корекція та розвиток яких підвищує їх адаптаційні можливості в учбовій діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 47522
Кількість відвідувачів 1824
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя