Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Чиханцова, Олена Анатоліївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 155/А 43
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Адаптаційні можливості особистості в процесі формування життєстійкості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2018 року)/ за ред.: С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2018. - С. С. 64-66 (Шифр 155/А 43-447616839)
Примітки : Бібліогр.: с. 66 (7 назв)
УДК : 159.9:005.745(477+476+
Знайти схожі

2.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 17
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017
Кільк.характеристики :179 с.: табл.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 11.00 р.
УДК : 159.91(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Засоби розвитку словника у дошкільників/ В. Г. Албул. Визначення загальних чинників професійного самоздійснення працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення шкільних психологів/ М. В. Войтович. Теоретико-методологічні підходи до вивчення самоздійснення суб'єкта праці/ Г. В. Гуменюк. Визначення загальних чинників психофізіологічного забезпечення професійного самоздійснення менеджерів/ Г. П. Дзвоник. Визначення загальних чинників професійного самоздійснення вихователів дитячих дошкільних закладів/ Т. В. Завадська. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл/ О. М. Кокун, Ю. В. Серьогін. Визначальні чинники професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка. Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення лікарів/ Н. М. Панасенко. Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості/ С. В. Підлісна. Значення дослідження темпераменту студентів для оптимізації процесу адаптації/ Н. В. Сабліна. Визначення основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів/ Т. Л. Савченко. Структура та функція психологічного благополуччя особистості/ Л. З. Сердюк. Методологія дослідження особистісної автономії як ключової ознаки самодетермінації особистості/ Г. В. Чайка. Модель життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Психологічні особливості самоорганізації особистості в параолімпійському спорті/ О. М. Шамич. Гедоністичні переваги сучасної молоді / В. В. Шульга. Психологічна робота з працівниками Державної кримінально-виконавчої служби України: сучасний стан, проблеми та перспективи/ М. С. Ятчук.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159.928(06)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 12
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016
Кільк.характеристики :329 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 14.00 р.
УДК : 159.928(06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Методи дослідження акме-обдарованої особистості/ В. М. Антонов. Особистісні цінності як системотвірний чинник життєвої активності людини/ Н. А. Бастун. Розвиток здібностей дітей в умовах ціннісної взаємодії/ І. М. Біла. Вплив контактного оточення на творче пристосування особистості/ Н. Д. Володарська. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві/ О. В. Губенко. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника/ Ю. А. Гулько. Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі/ О. П. Демченко. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів/ Г. М. Дубчак. Роль ціннісної взаємодії у сприйманні образу справедливого вчителя підлітками з високим та низьким рівнем навчальної успішності/ І. С. Загурська, О. Р. Ткачук. Феномен мудрості та структура соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Співвідношення сприйнятливості студентів до рекламної інформації та їх творчої спрямованості/ М. В. Кокарєва. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами/ О. Я. Митник. Здібності особистості та процес соціалізації/ В. В. Москаленко. Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості/ О. О. Музика. Як навчити молодших школярів поціновувати досягнення один одного/ Н. О. Никончук. Соціальний оптимізм як психологічний механізм ціннісної взаємодії з референтним оточенням/ О. В. Петрунько, О. Р. Рафіков. Змістові складові потребових механізмів творчої активності обдарованих юнаків/ Н. Ф. Портницька, О. А. Атаманська. Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці/ О. В. Савченко. Психологічні основи мотивації професійного становлення особистості/ Л. З. Сердюк. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Психологічний аналіз цінностей сучасних підлітків у процесі ідентифікації із медійними героями/ І. М. Тичина, А. П. Байдюк. Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості/ О. А. Чиханцова. Проблема аксіологізації підготовки психологів при викладанні курсів консультування та психокорекції/ О. П. Шестопалова. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї/ Т. М. Яблонська. Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку/ І. В. Яворська-Вєтрова. Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами/ О. В. Гончарук. Д. Н. Овсянико-Куликовський як один із фундаторів психології обдарованості/ Е. В. Загурська. Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості/ М. О. Мельник. Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості/ О. С. Нечаєва. Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків/ Л. С. Процик. Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів/ М. М. Чекрижова. Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів/ Т. О. Чигирин.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 15
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019
Кільк.характеристики :459 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 р.
УДК : 159.928(08)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер)/ І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Сім'я як простір формування цінностей дитини/ І. М. Біла. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій/ Г. М. Дубчак. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики)/ І. В. Єршова-Бабенко. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого")/ І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту/ Є. З. Івашкевич. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину/ Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців/ В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами/ О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності/ В. В. Москаленко. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді/ Л. З. Сердюк. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації/ О. Л. Музика. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи/ В. В. Балахтар. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості/ Н. Д. Володарська. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО/ Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід)/ О. В. Губенко. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів/ Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді/ О. П. Коханова, О. А. Столярчук. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості/ О. І. Кузнецов. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності/ І. В. Лантух. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку/ І. М. Левицька, М. І. Попіль. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків/ О. О. Литвиненко. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду/ О. В. Мазяр. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів/ О. О. Музика. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві/ М. М. Назар. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків/ Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту/ І. В. Нікітіна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин/ О. І. Пенькова. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів/ С. О. Подофєй. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти/ Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації/ А. І. Руденок, К. І. Максимчук. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності/ О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі/ Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів/ О. Р. Ткачишина. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці/ Г. В. Чайка. Життєстійкість самодетермінованої особистості/ О. А. Чиханцова. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців/ О. М. Шамич. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління/ О. Г. Шаумян. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами"/ О. І. Боковець. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти/ А. О. Курбатова. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості/ О. С. Нечаєва. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків/ А. С. Окнова. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників/ О. А. Поканевич. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами/ О. М. Чудакова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153.6/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 13
Вихідні дані : Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017
Кільк.характеристики :318 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 19.00 р.
УДК : 159.928(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Зміст : Особистісно-ціннісна взаємодія як чинник розвитку педагогічної обдарованості/ О. Л. Музика. Модель розвитку здібностей на етапі дитинства/ І. М. Біла. Технології активізації процесу самодетермінації розвитку особистості: діалогово-феноменологічний підхід/ Н. Д. Володарська. Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект/ Г. М. Дубчак. Вплив християнських цінностей на особистісний розвиток підлітків/ І. М. Євченко, А. М. Маслюк. Взаємозв'язки факторів прийняття рішень та життєстійкості у курсантів - майбутніх правоохоронців/ І. В. Клименко. Підходи до дослідження ціннісної сфери обдарованої особистості/ Д. К. Корольов. Проблема об'єктивності людського пізнання: наукове та псевдонаукове знання/ Т. О. Костіна. Проблема обдарованості: субособистісний підхід/ О. В. Мазяр. Роль несвідомого у процесі творення поетичного тексту (за естетико-психологічним трактатом І. Франка "Із секретів поетичної творчості")/ К. А. Марчук. Вікові аспекти розвитку референтних стосунків особистості з ознаками музичної обдарованості/ О. О. Музика. До проблеми співробітництва молодших школярів/ Н. О. Никончук, І. С. Загурська. Цінності самовдосконалення - важлива умова самореалізації особистості у сімейній взаємодії/ О. Я. Митник. Дослідження самооцінки підлітків, хворих на діабет/ С. О. Подофєй. Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості/ І. М. Поклад. Дитячо-батьківські стосунки як чинник розвитку здібностей: ретроспективна рефлексія/ Н. Ф. Портницька. Соціально-психологічні фактори та механізми становлення цінностей особистості раннього дорослого віку/ Л. В. Романюк. Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації/ Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. Психологічний супровід розвитку етнічної самосвідомості в юнацькому віці/ Г. А. Ставицький. Особистісний потенціал старшокласників на етапі вибору майбутньої професії/ О. А. Чиханцова. Копінг-поведінка майбутніх правоохоронців у контексті прогностичної компетентності/ Д. В. Швець. Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект/ І. В. Яворська-Вєтрова. Когнітивно-поведінкова терапія як інструмент розвитку здібностей людини в ситуації пошуку роботи/ Н. В. Бень. Суб'єктивна картина літературних здібностей: спроба факторно-семантичного аналізу/ І. А. Гречуха. Здібності як адаптаційний ресурс жінок із психічними розладами/ О. В. Гончарук. Чинники прояву у студентів педагогічних спеціальностей кризи професійного вибору/ В. Б. Джеджея. Вікові аспекти розвитку літературно обдарованої особистості у творчій спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського/ Е. В. Загурська. Особливості сформованості комунікативної компетентності та її складових студентів - майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту/ О. В. Лахтадир. Використання механізмів психологічного захисту старшими підлітками: гендерні особливості/ Л. С. Процик. Психологічні особливості самовизначення сучасної жінки/ О. В. Срібна. Визначення ефективноті корегуючих впливів дезадаптивних чинників на особистість військовослужбовця/ О. С. Ходос. Автономія як складова психологічного благополуччя в сучасних дослідженнях/ Г. В. Чайка. Особливості впливу розладів адаптації на особистісні особливості та психоемоційну сферу військовослужбовців різних форм служби/ О. В. Шелестова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології особистості на європейському просторі : Матеріали IX Міжнар. наук.-практ. конф. 15 лют. 2024 року
Вихідні дані : Б.м., 2024
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Примітки : Бібліогр. в конці ст.
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.9:005.745(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--міжособистісні взаємини--україна
Зміст : Фактори формування особистості підлітка/ Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. Від психологічного супроводу (інтервенцій і технології) до психічного здоров'я/ С. Д. Максименко , К. С. Максименко. Сучасне розуміння благополуччя дитини/ В. С. Пастушенко. Деякі аспекти роботи з ментальними границями в психотерапії/ І. Ф. Манілов. Резильєнтність: ресурс людини долати виклики/ О. А. Чиханцова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2018 року)
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2018
Кільк.характеристики :208 с.
Ціна : 13.00 грн.
УДК : 159.9:005.745(477+476+438)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): актуальні проблеми--психологія особистості--міжособистісні взаємини--науково-практична конференція
Зміст : Психічний розвиток і навчання: основні підходи/ С. Д. Максименко. Адаптаційні можливості особистості в процесі формування життєстійкості / О. А. Чиханцова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Деякі аспекти вивчення проблеми життєстійкості особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 227-234 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 232 (13 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєстійкість--характеристики особистості--самореалізація--якість життя--душевне здоров'я
Анотація: Проаналізовано сучасні теоретичні підходи до визначення сутності поняття "життєстійкість". Розглянуто чинники, що сприяють формуванню життєстійкості особистості.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Життєстійкість самодетермінованої особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 368-375 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: С. 374-375 (10 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєстійкість особистості--самодетермінація--компоненти життєстійкості
Анотація: У статті висвітлюються результати теоретичного та емпіричного дослідження, спрямованого на визначення взаємозв'язків між життєстійкістю та самодетермінацією особистості. Розглядається поняття життєстійкості самодетермінованої особистості та розкриваються компоненти зазначеного феномену. Життєстійкість розглядається нами як основний ресурс перетворення життєвих подій у нові можливості всупереч зовнішнім негативним впливам та має прямий вплив на самодетермінацію особистості.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/П 68
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Життєстійкість та її зв'язок із цінностями особистості
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ наук. ред.: С. Д. Максименко, Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2018. - Вип. 42. - С. 211-231 (Шифр 15(06)/П 68-705337770)
Примітки : Бібліогр.: 225-229
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєстійкість особистості--компоненти життєстійкості--цінності--життєві смисли
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Модель життєстійкості особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 142-150 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-852951761)
Примітки : Бібліогр.: с. 148-150 (14 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєстійкість особистості--компоненти життєстійкості--особистісний потенціал життєстійкості
Анотація: У статті описано структуру життєстійкості особистості та модель її розвитку. Розглянуто життєстійкість як складну інтегральну властивість особистості, представлену у вигляді трирівневого конструкту, включно з рівнями, що відповідають ієрархічній структурі властивостей особистості.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Особистісний потенціал старшокласників на етапі вибору майбутньої професії
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 182-187 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-187 (16 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєстійкість--компоненти життєстійкості--самореалізація--особистісний потенціал
Анотація: У статті розглянуто чинники, що сприяють формуванню життєстійкості особистості у ситуації професійного вибору. Визначено, що показники життєстійкості пов'язані з показниками ефективної самореалізації та суб'єктивної якості життя особистості, а також являються ключовою особистісною перемінною, яка опосередковує вплив на успішність діяльності.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 68
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 42
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2018
Кільк.характеристики :252 с.: табл.
Колективи : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огнієнка, Інститут психології імені Г. С. Костюка
Примітки : + CD-R диск
ISSN: 2227-6246
Ціна : 18.00 грн.
УДК : 159.9(06)Кам'янець-Подільськ. НУ ім. І. Огієнка
Предметні рубрики (Галузі знань): Видання товариств психології, інститутів, університетів, кафедр психології, асоціацій психологів тощо
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проблеми сучасної психології--збірник наукових праць
Зміст : Життєстійкість та її зв'язок із цінностями особистості/ О. А. Чиханцова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/П 78
Назва : Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року)
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017
Кільк.характеристики :47 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця
Ціна : 3.00 грн
УДК : 159.9.01
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): базові парадигми--становлення української психології--науковий круглий стіл
Зміст : Парадигмальний підхід в українській психології/ В. В. Турбан. Аутодеструктивна поведінка в дослідженнях українських вчених/ Н. М. Бугайова. До проблеми вивчення життєвих перспектив особистості та їх ролі у процесі самодетермінації її розвитку/ Н. Д. Володарська. Психологічний зміст відповідальності/ В. О. Горбачев, Л. О. Скальська. Психософія вчинку в онтогенезі психологічної науки/ В. Ф. Маценко. Особливості впливу соціокультурного середовища на духовний розвиток особистості/ Ж. М. Маценко. Методологічні проблеми аналізу наукових напрямів у вітчизняній історії психології/ О. А. Мельник. Ціннісна саморегуляція особистості/ О. І. Пенькова. Дослідження особистості в контексті суб'єктивної парадигми/ І. М. Поклад. Виховання особистості засобами етнічної культури в сучасних умовах/ М. І. Савіна. Психологічні засади самореалізації особистості/ Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. Проблема розуміння тексту суб'єктом/ В. В. Турбан. Особистісна автономія як ключова ознака самодетермінації особистості/ Г. В. Чайка. Формування життєстійкості особистості під впливом життєвих ситуацій/ О. А. Чиханцова. Дослідження проблеми самоставлення: теоретичний підхід В. В. Століна/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/Ч-71
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна, Гуцол, Кирил Віталійович
Назва : Психологічні основи розвитку резильєнтності особистості в період пандемії Сovid-19 : практичний посібник
Вихідні дані : Б.м., 2022
Кільк.характеристики :128 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-18-0: Б.ц.
УДК : 159.9:[616-036.21СOVID-19]
Предметні рубрики (Галузі знань): Резильєнтність-- особистість --Україна
Психологія особистості-- пандемія Covid-19
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): резильєнтність особистості--психологія особистості--пандемія covid-19--модель резильєнтності--наратив--самопроєктування
Анотація: У практичному посібнику представлено напрацювання, які спрямовані на виявлення особливостей розвитку резильєнтності особистості у період пандемії Covid-19. Значну увагу приділено практичним аспектам розвитку резильєнтності особистості. Практичний посібник може становити інтерес для психологів-практиків, які займаються розробленням психологічних засобів щодо подолання особистістю негативних наслідків пандемії Сovid-19. Запропоновані авторські тренінги сприятимуть розробці фахівцями власних методик щодо розвитку резильєнтності особистості. Адресовано викладачам психологічних дисциплін закладів вищої освіти, науковцям, аспірантам і студентам, психологам різних психологічних служб та організацій. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/Ч-71
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна, Гуцол, Кирил Віталійович
Назва : Психологічні основи розвитку резильєнтності особистості в період пандемії Сovid-19 [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Б.м., 2022
Кільк.характеристики :128 с.
Форма і об'єм ресурсу: Электрон. текстовые дан.
ISBN, Ціна 978-617-7745-18-0 : Б.ц.
УДК : 159.9:[616-036.21СOVID-19]
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--резильєнтність--пандемія--covid-19
Анотація: У практичному посібнику представлено напрацювання, які спрямовані на виявлення особливостей розвитку резильєнтності особистості у період пандемії Covid-19. Значну увагу приділено практичним аспектам розвитку резильєнтності особистості. Практичний посібник може становити інтерес для психологів-практиків, які займаються розробленням психологічних засобів щодо подолання особистістю негативних наслідків пандемії Сovid-19. Запропоновані авторські тренінги сприятимуть розробці фахівцями власних методик щодо розвитку резильєнтності особистості. Адресовано викладачам психологічних дисциплін закладів вищої освіти, науковцям, аспірантам і студентам, психологам різних психологічних служб та організацій. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.2/П 86
Автор(и) : Сердюк , Людмила Захарівна, Чайка, Галина Василівна, Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Психологічні технології сприяння психологічному благополуччю особистості : метод. рек.
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :68 с.
ISBN, Ціна 978-617-8116-08-8: Б.ц.
УДК : 159.9.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічне здоров'я
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічне здоров'я
Анотація: У методичних рекомендаціях висвітлюються теоретичні основи та результати емпіричних досліджень чинників психологічного благополуччя особистості. Представлений емпіричний матеріал виявлення закономірностей, чинників та предикторів психологічного благополуччя особистості. Значна увага приділена практичним аспектам розвитку внутрішніх ресурсів людини, що стимулюють її вроджений потенціал, сприяють знаходженню її життєвих смислів, цілей, перспектив, розуміння своїх можливостей, напрямків саморозвитку, сприяння задоволеності життям та психологічному благополуччю особистості. Запропоновано особистісно орієнтований тренінг, спрямований на розвиток особистісних ресурсів людини, які є психологічною основою досягнення нею позитивних життєвих пріоритетів – самореалізації, задоволеності життям та психологічного благополуччя. Методичні рекомендації адресовані науковцям, які досліджують проблеми саморозвитку, самореалізації, особистісної автономії, самодетермінації, психологічного благополуччя, життєстійкості особистості, психологам, психотерапевтам, керівникам організацій, педагогічним працівникам закладів освіти, аспірантам, студентам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.5)/Ч-71 рукописний текст
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Психологія становлення життєстійкості особистості : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :416 с.: табл. + 1 додатки 13 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 377-416 (376 назв).
УДК : 159.923.2(043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєстійкість особистості--самодетермінація--чинники життєстійкості--особистісні ресурси--актуальні здібності--якість життя--психологічне благополуччя
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.5)/Ч-71 рукописний текст
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Психологія становлення життєстійкості особистості : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :40 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.923.2(043.5)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєстійкість особистості--самодетермінація--чинники життєстійкості--особистісні ресурси--актуальні здібності--якість життя--психологічне благополуччя
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячена аналізу впливу інтерактивного навчання, зокрема психологічних ігор та постійного психологічного супроводу, на розвиток особистості молодшого школяра. Здійснено теоретичний аналіз існуючих наукових підходів до дослідження проблеми учбової діяльності та інтерактивного навчання, розкрити психологічний зміст цих понять, його структуру. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку психічних процесів молодших школярів; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку особистості молодшого школяра. Теоретично обгрунтовано зміст, показники та особливості впливу інтерактивного навчання на особистість молодшого школяра. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники становлення молодшого школяра. Встановлено, що саме інтерактивне навчання, зокрема психологічні ігри та постійний психологічний супровід як специфічна форма організації пізнавальної діяльності, сприяє вияву внутрішнього потенціалу, оптимізує розумовий розвиток молодшого школяра, створює комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність й інтелектуальну спроможність. Доведено вплив інтерактивного навчання на: формування в них високого рівня мотивації до навчання та рівень згуртованості класних колективів; покращення вибірковості і концентрації уваги; покращення логічної і механічної памяті, зниження рівня тривожності у молодших школярів. Зроблено висновок про те, що ефективним засобом розвитку розумових здібностей молодшого школяра є нові методи інтерактивного навчання, зокрема психологічна гра, в поєднанні з постійним психологічним супроводом. Розроблено та апробовано програму розвитку особистості молодших школярів засобами психолого-педагогічного впливу, на базі якої розроблено методичні рекомендації для вчителів молодших класів з метою активізації пізнання школярів, мотивації до учіння та навчання, зниження рівня тривожності учнів, забезпечення комфортного й радісного опанування знаннями та навичками під час уроків у початковій школі, тобто позитивного впливу інтерактивного навчання на розвиток особистості молодшого школяра.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/П 78
Автор(и) : Чиханцова, Олена Анатоліївна
Назва : Формування життєстійкості особистості під впливом життєвих ситуацій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця
Місце публікування : Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології: науковий круглий стіл (1 червня 2017 року)/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - С. С. 43-44 (Шифр 15/П 78-387046736)
УДК : 159.9.01
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 69815
Кількість відвідувачів 967
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя