Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Чорний, М. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 14 : Методологія і теорія психології. Вип. 3
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020
Кільк.характеристики :392 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 30.00 р.
УДК : 159.9.01:001.8
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологія психології--теорія психології
Зміст : Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності/ Ю. А. Агачева. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні/ Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. Двигательная находчивость артиста/ Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін/ І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР/ А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання/ О. В. Завгородня. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації/ В. Л. Зливков. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп/ В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь/ В. В. Іванцанич. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей/ І. О. Комплієнко. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра"/ О. А. Краєва, О. А. Черкас. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби/ С. О. Лукомська. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження/ М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії/ К. О. Милашенко. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості/ С. В. Михайлів. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії/ О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії/ М. М. Наконечна. Методологические основания психологических исследований/ Н. В. Папуча. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Піковець. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/ Н. В. Перепелиця. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології/ Н. В. Скоростецька. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі/ С. І. Собкова, Ю. В. Собков. Аспекти щастя людини/ Є.В. Степура. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника/ Л. Г. Туз. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології/ Н. О. Хупавцева. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях/ Є. Ф. Черкаська. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії/ І. М. Чорна. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці/ І. М. Чорна, М. О. Тимошик. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ І. М. Чорна, М. М. Чорний. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні/ М. М. Чорний. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога/ К. О. Шевченко. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків/ Ю. С. Шевчук. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя/ С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості/ С. П. Яланська. Psychological mechanisms of translation/ E. E. Ivashkevych.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чорна І.М., Чорний М.М.
Назва : Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 319-332 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): важковиховуваний--девіантний--підліток--психокорекційна робота--відхилення--акцентуації--непедагогічний--асоціальний
Анотація: У статті здійснено контент-аналіз досліджень та публікацій з проблеми профілактики та психокорекції девіантної поведінки підлітків. Дано морально-психологічну характеристику підлітків із девіантною поведінкою. Встановлено типові причини появи девіацій у поведінці підлітка. Зокрема, розкрито суть основних, типових помилок виховної роботи, антипедагогічної поведінки дорослих по відношенню до підлітка. Це, зокрема, небажання чи невміння знайти індивідуальний підхід до дитини, неблагополучність сімейного оточення, неправильна організація життя та діяльності дитини на певному етапі її розвитку. Експериментальним шляхом встановлено кореляційний взаємозв'язок між стилем сімейного виховання та формування девіантної поведінки у підлітка, скоєнням злочинів. Розкрито чинник хибного уявлення дорослості та його наслідки у поведінкових девіаціях. Розкрито взаємозв'язок між педагогічними помилками та відхиленнями у поведінці, акцентуаціями, девіаціями. Проаналізовано взаємозв'язок між загально-віковими особливостями підлітків (новоутворення віку, домінуюча діяльність, статеве дозрівання) та їх потенційно можливим впливом на прояви девіацій у підлітків. Визначено що емоційність та неврівноваженість процесів збудження та гальмування; довірлевість, підвищена навіюваність та схильність до наслідування; прагнення до самоствердження та недостатній життєвий досвід; незавершеність розвитку системи навичок соціальної поведінки є віковими факторами розвитку девіацій підлітка. Визначено характер домінуючих переживань, які впродовж тривалого часу визначають структуру поведінкових реакцій; емансипації; реакцій групування з ровесниками; реакцій, пов'язаних із сексуальною хіттю. Окреслено ступінь розвитку потрапляння під вплив асоціальних осіб, криміналітету. Розкрито суть явища "ножиць" між біологічним та соціальним у формуванні особистості у підлітковому віці. Систематизовано основні авторські класифікації типів девіантних підлітків. Частково розроблені рекомендації щодо психокорекційної роботи психолога з кожним типом підлітків із девіантною поведінкою.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чорний М.М.
Назва : Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 319-332 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
УДК : 159.9:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна робота--соціальний працівник--професійна діяльність--дисфункції--соціальні системи--особистість
Анотація: У статті здійснено контент-аналіз наукової психологічної літератури з проблеми історії становлення та розвитку соціальної роботи в Україні як соціального явища. Прокоментовано нормативні документи, які регулюють діяльність соціального працівника в системі соціальної роботи в Україні. Розкрито характерні риси та особливості соціальної роботи. Розкрито зміст професії соціального працівника. Означено форми та місію соціальної роботи. Виокремлено соціальну роботу як специфічний вид професійної діяльності, як навчальну дисципліну професійної підготовки та як наукову галузь. Здійснено аналіз останніх досліджень і публікацій, в яких розглянуто тенденції розв'язання даної проблеми. Грунтовно розкрито поняття "соціальна робота" та різні наукові підходи до розуміння змісту та суті роботи соціального працівника. Складено узагальнену історичну хронологію наукових соціально-психологічних досліджень імплементації європейського досвіду впровадження професії соціального працівника в Україні. Розкрито три основних значення соціальної роботи. Проаналізовано досвід створення та запровадження системи підготовки соціальних працівників в Україні. Обгрунтовано необхідність посилення науково-психологічних досліджень змісту, особливостей, структури професійної діяльності соціального працівника та змісту підготовки фахівців із соціальної роботи, необхідність адаптації зарубіжних технологій до реалій держави. Зазначено необхідність розробки механізмів, які регулюватимуть дотримання Етичного кодексу спеціалістів із соціальної роботи. Розкрито особливості філософії соціальної роботи, її основних положень. Констатовано, що соціальна робота в Україні перебуває на етапі становлення, як і вся система соціальних служб, правове забезпечення соціальних гарантій та громадянське суспільство, частиною якого є цей вид практичної діяльності. Також показано необхідність спеціального вивчення факторів і умов виникнення та розвитку соціальної роботи як суспільного явища, потенційного соціального інституту.
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 37740
Кількість відвідувачів 581
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя