Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Чудакова, Олена Миколаївна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. Вип. 15
Вихідні дані : Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015
Кільк.характеристики :283 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 17.00 грн.
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--психологія праці
Зміст : Особливості та чинники професійного самоздійснення працівників профспілок/ І. В. Болотнікова. Соціальне здоров'я дошкільників у контексті педагогічних принципів К.Д. Ушинського/ В. І. Вус. Дослідження особливостей прояву психофізіологічних характеристик на динаміку професійного самоздійснення/ Г. В. Гуменюк. Вирішення психологічних проблем в комерційних організаціях для забезпечення професійного самоздійснення менеджерів/ Г. П. Дзвоник. Порівняльний аналіз стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій/ Г. М. Дубчак. Рівень самоактуалізації вихователів дитячих дошкільних закладів у процесі професійної діяльності/ Т. В. Завадська. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистості: концептуально-емпіричні основи/ О. М. Кокун. Комунікативний аспект професійного самоздійснення викладача вищої школи/ О. М. Корніяка. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен/ С. М. Кравчук. Деякі особливості професійного самоздійснення науковців/ Т. В. Кружева. Експериментальне дослідження психологічних особливостей емоційної компетентності майбутнього лікаря/ О. О. Лазуренко. Психологічні причини та наслідки прояву синдрому емоційного вигорання у професійній діяльності лікарів/ Л. Л. Лотоцька-Голуб. Методичний підхід до вивчення процесу переживання особистістю емоційного стресу/ О. М. Макаренко, А. О. Андрейчева. Метод диференціації часових рядів рухової діяльності/ О. Р. Малхазов, С. П. Осипенко. Специфіка прояву стресу у військовому середовищі/ О. М. Макаренко, О. С. Ходос. Особливості професійного самоздійснення хірурга/ Н. М. Панасенко. Профілактика професійної деформації практичних психологів системи середньої освіти/ Н. М. Панасенко, М. В. Войтович. Дослідження процесу діалогічної партиципації у просторі освіти/ І. В. Петренко. Дослідження процесу адаптації у пацієнтів із феохромоцитомною дисфункцією/ Г. О. Поладко. Мотивація на досягнення успіху та мотивація на уникнення невдач як основні мотиви професійної діяльності кризис-менеджерів/ О. А. Притула. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників / Т. Л. Савченко. Виклик часу: основні напрямки військового виховання сучасної молоді в Україні: концептуально-емпіричні основи/ Ю. В. Серьогін. Психологія прийняття рішення командиром: від амбівалентності до символічної регуляції поведінки/ О. Ф. Хміляр, С. В. Черевичний. Складові процесу адаптації військовослужбовців до військової служби/ О. С. Ходос. Інтелектуальні почуття молодших школярів: теоретико-методологічне дослідження/ Т. О. Цавалюк. Особливості ціннісних орієнтацій гравців, які надають перевагу різним типам комп'ютерних ігор/ Г. В. Чайка. Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники/ О. М. Чудакова. Інваріантність та концептуальність функціональних систем психічного розвитку/ В. М. Шмаргун, М. І. Шмаргун.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.92/Ч-84
Автор(и) : Чудакова, Олена Миколаївна
Назва : Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 260-267 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примітки : Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
УДК : 159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--творча особистість--креативна діяльність--темперамент--винахідливість--кмітливість--особистісні якості
Анотація: Подано результати теоретико-психологічного вивчення креативності як актуальної особистісної якості. розглядається темперамент як формально-динамічна передумова становлення креативності особистості. Охарактеризовано показники креативності особистості.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/П 86
Назва : Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ)
Вихідні дані : Б.м., 2018
Кільк.характеристики :280 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Ціна : 20.00 грн
УДК : 159.9:005.745(477)(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія, 31 травня 2018 р.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): матеріали конференції--суб'єкти освітнього простору--гуманістична парадигма--особистісна взаємодія
Зміст : Психологічні питання інноваційних проектів (на матеріалі авторської школи "Акмеологічний ліцей")/ Сергій Дмитрович Максименко С. Д. Діалогічне спілкування як чинник особистісної саморегуляції підлітків/ В. В. Бучма. Діалогічність як пріоритетна характеристика особистісної взаємодії у сучасній школі/ Т. С. Гурлєва. Безпечність переходу до основної освітньої ланки: як це враховано у концепції нової української школи/ Л. В. Дзюбко. Культура як парадигма загальної середньої освіти/ С. О. Копилов. Формувальні вміння вчителів/ Л. В. Мар'яненко. Формування образу тіла у свідомості дівчат-підлітків у процесі особистісної взаємодії в освітньому середовищі/ О. М. Мойзріст. Патріотичні цінності суб'єктів освітнього простору / В. М. Невмержицький. Функціонування самопрезентаційного феномена у перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку/ В. С. Пастушенко. Самовдосконалення як регулятор соціальної активності особистості/ О. І. Пенькова. Психологічна культура і професійно важливі якості/ Н. В. Пророк. Взаємодія сурдопедагога з дітьми молодшого і дошкільного віку з порушеннями слуху/ Л. П. Пушкарська. Сутність понять "психічний стан" людини в сучасній психології/ Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня - теоретичний аспект/ Н. В. Слободяник. Теоретико-методологічний аналіз поняття "освітнього медіапростору"/ А. О. Субін. Види невротичних розладів особистості дитини дошкільного і молодшого шкільного віку в контексті сучасної педагогічної психології/ Л. А. Терещенко. Соціальна компетентність учня як показник якості нової парадигми освіти/ В. В. Федько. Вплив віртуального світу на навчальну мотивацію та види діяльності дітей у сучасному інформаційному просторі / О. Ю. Чекстере. Творчо обдаровані діти в освітньому просторі: проблема взаємодії/ О. М. Чудакова. Експериментальне психологічне вивчення особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Проблема самоставлення у контексті психологічного здоров'я та благополуччя особистості/ І. В. Яворська-Вєтрова. Ризики зменшення мотивації до навчання, пов'язані з переходом дитини з початкової до основної школи/ Л. М. Манилова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 155/П 86
Автор(и) : Чудакова, Олена Миколаївна
Назва : Творчо обдаровані діти в освітньому просторі: проблема взаємодії
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Психологічні виміри особистісної взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми: матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, м. Київ)/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - С. 247-256 (Шифр 155/П 86-079993984)
Примітки : Бібліогр.: С. 255-256 (27 назв)
УДК : 159.9:005.745(477)(082)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 15
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019
Кільк.характеристики :459 с.: табл., рис.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 р.
УДК : 159.928(08)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Опис та адаптація опитувальника "Коротка шкала вимірювання стану потоку" (Ф. Рейнберг, Р. Воллейер)/ І. Ф. Аршава, В. Ю. Кутєпова-Бредун. Сім'я як простір формування цінностей дитини/ І. М. Біла. Проблема впливу етнолінгвістичної ідентичності на психологічне благополуччя та здоров'я особистості/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій/ Г. М. Дубчак. Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики)/ І. В. Єршова-Бабенко. Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого")/ І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова. Здібності особистості до виконання певного виду діяльності як складові компоненти її соціального інтелекту/ Є. З. Івашкевич. Нові проблеми в психології, породжені впливом цифрових технологій на людину/ Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова. Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців/ В. П. Кутішенко, С. О. Ставицька. Абревіація як мнемотехнічний прийом запам'ятовування інформації студентами/ О. М. Лозова, М. Є. Паламарчук. Особливості когнітивного компоненту твочого мислення в процесі розв'язання суб'єктом недситуативної проблемності/ В. В. Москаленко. Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді/ Л. З. Сердюк. Методика "Профіль сіннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації/ О. Л. Музика. Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи/ В. В. Балахтар. Почуття благополуччя у контексті психології цінностей особистості/ Н. Д. Володарська. Креативність як показник розвитку професійної діяльності викладача ЗВО/ Н. Є. Гоцуляк, Н. С. Славіна, С. О. Ренке. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід)/ О. В. Губенко. Роль емоційної саморегуляції в підвищенні інклюзивної готовності педагогів/ Н. О. Зарембо, В. Є. Малиш. Роль емоційного фактора в міжособистісній взаємодії студентів/ Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк. Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді/ О. П. Коханова, О. А. Столярчук. Взаємозв'язок духовного інтелекту і духовних цінностей особистості/ О. І. Кузнецов. Моделювання процесу розвитку особистісної надійності суб'єктів підприємницької діяльності/ І. В. Лантух. Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку/ І. М. Левицька, М. І. Попіль. Особистісні чинники формування навичок довгострокового планування у підлітків/ О. О. Литвиненко. Валідність психологічного дослідження: математика абсурду/ О. В. Мазяр. Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів/ О. О. Музика. Психологічні потенціали віртуального навчання у постіндустріальному суспільстві/ М. М. Назар. Порівняльне дослідження образу України в етнічній свідомості молодших школярів та підлітків/ Н. О. Никончук, К. І. Хохлова. Індивідуальний підхід до особистості студентів-першокурсників у процесі адаптації: результати експерименту/ І. В. Нікітіна. Психологічні чинники процесу саморегуляції особистості у системі суспільних взаємин/ О. І. Пенькова. Особливості формування емоцій та емоційного вигорання у педагогів/ С. О. Подофєй. Образ інтимного партнера у свідомості юнаків: ціннісні аспекти/ Н. Ф. Портницька, О. В. Хомутовська. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації/ А. І. Руденок, К. І. Максимчук. Психічне здоров'я юнаків з різним рівнем розвитку ігрової інтернет залежності/ О. М. Савиченко, Д. Р. Міров. Теоретичні основи вивчення творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі/ Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська. Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів/ О. Р. Ткачишина. Особистісна автономія і позитивні стосунки з іншими у підлітковому віці/ Г. В. Чайка. Життєстійкість самодетермінованої особистості/ О. А. Чиханцова. Психологічні фактори суб'єктивного благополуччя паралімпійців/ О. М. Шамич. Духовність менеджерів освіти як чинник гармонізації управління/ О. Г. Шаумян. Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами"/ О. І. Боковець. Особистісні чинники мотивації навчання студентів з інвалідністю у закладах вищої освіти/ А. О. Курбатова. Становлення й розвиток ціннісної сфери молодших школярів з ознаками інтелектуальної обдарованості/ О. С. Нечаєва. Психологічні особливості розвитку креативності підлітків/ А. С. Окнова. Програма формування психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх пожежних-рятувальників/ О. А. Поканевич. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами/ О. М. Чудакова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чудакова, Олена Миколаївна
Назва : Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 442-453 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: С. 450-453 (29 назв)
УДК : 159.956.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--творча обдарованість--креативність--педагогічна взаємодія--творча діяльність--обдаровані школярі
Анотація: В статті розкрито зміст поняття "обдарованість" і визначено психологічні характеристики обдарованої дитини. Показано зв'язок креативності як атуальної особистісної якості з обдарованістю дитини. З'ясовано психологічні особливості та основні проблеми взаємодії обдарованого школяра з учителем, а також однолітками в умовах шкільного навчання. Розкрито важливе значення педагогічної взаємодії між вчителем та обдарованим школярем, на якості якої позначаються не тільки особисісні та індивідуальні особливості дитини, а й особистісні особливості, позиція (ставлення) самого педагога, його здатність виявити творчу обдарованість, а також рівень підготовки до психолого-педагогічного супроводу талановитих дітей.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.015/П 86
Автор(и) : Литвинчук, Леся Михайлівна, Маслюк, Андрій Миколайович , Слободяник, Наталія Володимирівна, Чудакова, Олена Миколаївна
Назва : Психологічний супровід взаємодії суб’єктів освітнього простору : навч.-метод. посіб.
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :81 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-37-1: Б.ц.
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічний супровід-- суб’єкти освітнього простору --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--суб'єкт освітнього простору--психологічна підтримка--міжособистісна взаємодія--стресостійкість в умовах війни--навички самодопомоги--соціальний інтелект--україна
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються результати досліджень психологічного супроводу суб’єктів освітнього простору: пропонується модель психологічного супроводу розвитку соціального інтелекту підлітків, яка допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу; виокремлюються вимоги до організації розвивального освітнього середовища; наголошено на питаннях психологічної підтримки суб’єктів освітнього простору під час війни, а також проблемах формування залежностей у освітньому середовищі та їх профілактичному психологічному супроводі. Викладені у посібнику матеріали окреслюють загальну картину психологічних складових міжособистісної взаємодії учасників освітнього простору та торкаються певних актуальних питань наданням практичних рекомендацій, які можуть бути корисними психологампрактикам, педагогам, соціальним працівникам, науковцям, викладачам та всім зацікавленим. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 20.07.2024
Кількість запитів 145719
Кількість відвідувачів 1075
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя