Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Швець, В. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 8
Вихідні дані : Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016
Кільк.характеристики :584 с.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
ISBN, Ціна 978-617-640-211-4: 35.00 грн.
УДК : 159.9.01+159.9.01:93/94+159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Зміст : Феномен соціальної адаптації як предмет наукового аналізу/ К. А. Андросович. Індивідуальні особливості зорового сприймання особистості/ О. Ю. Антоненко. Роль середовища в розвитку особистості/ С. В. Бабак. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура/ Б. В. Барчі. Засади гуманістичної парадигми ціннісно-смислової сфери у вітчизняній психології/ І. В. Білоконь. Дослідження референтів способу життя молодої жінки / К. В. Бондар. Особливості самоставлення самотніх осіб зрілого віку різної статі/ Я. І. Бондаренко, Т. В. Кубриченко. Шляхи подолання посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців: соціально-психологічні аспекти/ Ю. Л. Бриндіков. Особливості розвитку суїцидальної поведінки у періоди вікових криз/ Н. М. Бугайова. Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій/ О. М. Васильченко. Характеристика критеріального апарату адаптивності педагогів до професійної діяльності на етапі її завершення/ Л. І. Вальо. Особливості динаміки змін особистісних характеристик постраждалих унаслідок тегногенних аварій і катастроф з непсихотичними психічними розладами у віддаленому періоді після проведення диференційованої психотерапії/ В. В. Волобуєв. Формування цілісності особистості: психотерапевтичний аспект/ Є. В. Гейко. Міфологічні аспекти наративних практик самопроектування особистості/ С. Ю. Гуцол. Особливості взаємозв'язку психологічних характеристик та вибору стратегії актуалізації в юнацькому віці/ І. В. Данилюк, А. О. Курапов. Теоретичні засади дослідження проблеми діалогу/ В. М. Джоган. Особистісні чинники етнічної індивідуації/ М. Л. Дідух. Динаміка стресостійкості студентів в період навчання у ВУЗі/ Г. М. Дубчак. Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей/ Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун. Аналіз проблеми особистісної суверенності/ І. М. Євченко. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адикватної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності/ Ю. В. Железнякова. Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи/ З. П. Зеленська. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ Е. З. Івашкевич. Категоріальні підходи до визначення соціального інтелекту особистості/ І. В. Івашкевич. Психологічні особливості становлення цілісності особистості майбутнього практичного психолога/ С. С. Кельнер. Клініко-психопатологічна характеристика хворих на калькульозний ходецистит з коморбідними психічними розладами / І. А. Коваль. Роль ціннісних орієнтацій особистості та її соціально-психологічного простору у становленні професійної зрілості спеціалістів соціономічних професій/ Т. В. Комар. Особливості використання психокорекційних технік у роботі з підлітками із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями/ М. С. Компанович. Теоретичні аспекти проблеми надійності особистості/ І. О. Котик. Смисложиттєві орієнтації як чинник професійного становлення особистості/ А. О. Курбатова. Взаємозв'язок ступеня пережитої загрози та посттравматичних наслідків у військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. До проблеми психологічних механізмів адиктивного процесу/ Л. М. Литвинчук. Тренінг як засіб психологічної корекції дітей, які схильні до жебракування/ І. І. Максимів. Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності/ І. А. Мартинюк. Аналіз проблеми ідентичності/ А. М. Маслюк. Вчинок як осередок становлення психологічної системи знань в роботах В.А. Роменця/ В. Ф. Маценко. Трансісторичні витоки становлення уявлень про духовність в гуманістичній парадигмі української психології ХІХ-початку ХХ століття/ Ж. М. Маценко. Принципи кардіоцентризму як спосіб пізнання людини в університетській психології в Україні ХІХ-початку ХХ століття/ О. А. Мельник. Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти/ О. О. Мішкулинець. Культура як чинник формування метафори в молодшому шкільному віці/ Я. М. Моргунова. Рефлексія як механізм розвитку професійного "Я" студентів/ М. Мурусинець, Т. Чегі. Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів/ Л. А. Носко. Розвиток рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти/ Т. В. Палько. Історико-психологічна реконструкція уявлень про здібності у вітчизняній психології половини ХХ століття/ І. М. Поклад. Аналіз взаємозв'язків психології сім'ї з іншими сферами наукових знань/ О. А. Посвістак. Роль емоційного інтелекту в структурі "я-концепція" особистості/ О. Д. Питлюк-Смеречинська. Модель формування психологічної готовності майбутнього психолога до розв'язання сімейних конфліктів/ О. В. Савицька. Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини/ Н. А. Сєдова. Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків/ В. І. Січка. Прояви соціопсихологічних характеристик в екстремальних умовах проведення переговорів/ І. В. Сулятицький. Досвід вивчення афектів в психології/ А. Д. Терещук. Вплив психосоціальної депривації викладачів вищої школи на їх емоційне вигоряння/ Ю. М. Терлецька. Нейропсихологічне розуміння проблеми соціогенетизму та біогенетизму девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога/ В. В. Турбан. Взаємозв'язок згуртованості та інтелектуальної компетентності студентів у сумісній навчальній діяльності/ В. М. Філіпович. Соціально-особистісна значимість паралімпійського спорту для людей з інвалідністю/ О. М. Шамич. Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи)/ В. В. Швець. Стресостійкість у контексті міждисциплінарного дослідження/ Р. М. Шевченко. Психодіагностика тривожниз розладів за міжнародною класифікацією DSM-5 у пацієнтів з отосклерозом/ Н. Ю. Яковлева. Соціально-психологічний клімат у колективі курсантів-першокурсників вищого навчального закладу державної пенітенціарної служби України/ М. С. Ятчук. Психологічні детермінанти стресостійкості особистості водіїв в стресових та екстремальних умовах/ Ю. О. Бохонкова, І. В. Левицька. Феномен волі у психологічних дослідженнях: історія розвитку/ Т. М. Кирпенко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Швець В. В.
Назва : Варіативні прояви емоційного вигорання батьків як детермінант нестабільності нервової системи дітей та показник зниження творчої активності в умовах тотальної видозміни навчально-виховного процесу (з результатів роботи)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 527-535. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 534-535 (8 назв)
УДК : 159.942.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне вигорання--образ я--психосоматика--психоемоційний стан--психологічний захист--особистість
Анотація: В статті розглядається питання супроводу учнів з ознаками психосоматичних захворювань та корекції поведінки шляхом залучення спеціалістів психологічної служби навчального закладу методом арт-терапії. Становлення провідних навчально-виховних задач передбачає безперервну співпрацю з батьками учнів та здійснення діагностики щодо соціально-психологічного клімату родин учнів. Діагностика психоемоційного тону, в якому перебуває дитина та визначення психоемоційного тону всієї родини забезпечує можливість психологічного впливу на родину для забезпечення розвитку творчих здібностей індивіда загалом.
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 84484
Кількість відвідувачів 819
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя